Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3020, 3021, 3022, 3023, 3024, 3025, 3026 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2023 12:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
F.E.A.R.


Is gewoon een hardstyle edit van Scott Brown - Blow Ya To Pieces
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2023 20:33 
 
Hardtraxxer

Gelijk Code Black overal op de socials verwijderd/ ontvolgt (dat zal hem leren! :x ). Scheelt me weer een hoop irritatie. Effe zonder dollen (al is het verwijderen wel waar) ongelooflijk dat zelfs ‘de grote mannen’ de trendzetters de trendvolgers worden….
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2023 20:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind het ook wel wat dat hij het zo verteld van "nieuwe uitdaging" en "creativiteit opwekken" terwijl het gewoon hele standaard raw tyfusherrie is. hier is helemaal niets creatief aan, hij doet echt precies hetzelfde als 20 anderen.

zeg dan gewoon eerlijk dat het om geld/populariteit draait ipv zon lulverhaal op te hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2023 21:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik zou een baan in marketing beginnen als ik jou was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2023 14:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mijn god wat een klotemuziek in die previews van Code Black.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2023 17:34 
 
Hardtraxx Elite

HardDB schreef:
Gelijk Code Black overal op de socials verwijderd/ ontvolgt (dat zal hem leren! :x ). Scheelt me weer een hoop irritatie. Effe zonder dollen (al is het verwijderen wel waar) ongelooflijk dat zelfs ‘de grote mannen’ de trendzetters de trendvolgers worden….

Dat zal hem leren!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2023 23:06 
 
Hardtraxx Elite

Slechte ontwikkeling inderdaad. Al vind ik dat de eens zo grote euforische artiesten op DBSTF echt helemaal niks meer betekenen in de hardstyle scene. Als je alleen al kijkt naar een Headhunterz, Wildstylez of Noisecontrollers, zo zonde.
Headhunterz probeert nog mee te liften met zijn geforceerde rauwere sound, maar je hoort aan alles dat dat totaal niet bij hem past. Maar ook als je kijkt naar bijvoorbeeld Frequencerz; die zitten alleen maar te geilen op hun dikke auto en brengen alleen maar bagger uit. Hebben 0.0 betekenis in de scene. Het lijkt wel alsof de prikkel naar presteren/excelleren voor de gevestigde namen gewoon helemaal weg is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2023 23:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Het lijkt wel alsof de prikkel naar presteren/excelleren voor de gevestigde namen gewoon helemaal weg is.


Zou het ook wel prima vinden allemaal na 15+ jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2023 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
hotymoty schreef:
Het lijkt wel alsof de prikkel naar presteren/excelleren voor de gevestigde namen gewoon helemaal weg is.


Zou het ook wel prima vinden allemaal na 15+ jaar.


Lijkt me niet, als je echt liefde voor de muziek hebt, wat ze zeker hebben, geef je dit niet zo goedkoop op maar ga je het elders opzoeken imo. Desnoods op de achtergrond of in een andere genre. B-Front heeft bijv. ook de passie en wens om bijv film muziek te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2023 09:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk dat je er een te romantisch beeld op na houdt. Maar goed, ga ook niet spreken voor deze inviduen.

B-Front maakt toch ook een heleboel van die cinematische intro'tjes etc voor festivals?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2023 09:46 
 
Hardtraxxer

Zou Code Black Pandora nog wel eens draaien eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2023 14:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Headhunterz probeert nog mee te liften met zijn geforceerde rauwere sound, maar je hoort aan alles dat dat totaal niet bij hem past.


Wat een onzin statement xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2023 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoezo is dat onzin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2023 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Hoezo is dat onzin?


Waarom past het niet? En wie bepaalt dat? En wat is überhaupt het passen van een sound bij een artiest? Waar past het niet bij? Zijn karakter? Zijn oudere sound? Of mag een artiest alleen zijn sound op een manier bijschaven die jou bevalt? Dit is imo een vrij beknopte manier van denken.. Eentje die ontwikkeling binnen hardstyle flink tegenwerkt ook overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2023 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het juist ontzettend goed passen. Zijn melodieën en atmosferen die hij weet te creëren gecombineerd met betere/nieuwere kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2023 17:54 
 
Hardtraxx Crew

Phuture Noize in de studio met Devin Wild.
https://old.reddit.com/r/hardstyle/comments/13dtr44/phuture_noize_x_devin_wild/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2023 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DisAster schreef:
Revolting Against schreef:
Hoezo is dat onzin?


Waarom past het niet? En wie bepaalt dat? En wat is überhaupt het passen van een sound bij een artiest? Waar past het niet bij? Zijn karakter? Zijn oudere sound? Of mag een artiest alleen zijn sound op een manier bijschaven die jou bevalt? Dit is imo een vrij beknopte manier van denken.. Eentje die ontwikkeling binnen hardstyle flink tegenwerkt ook overigens.


Het klinkt gewoon zeer onnatuurlijk. En zijn kickrolls klinken net alsof douwe bob de hik heeft nadat ie de zoveelste griet heeft zwanger geschopt. Tuurlijk moet een artiest ten aller tijden creative vrijheid hebben om te maken wat hij/zij wil, maar ik als fan van het eerste uur word er iig niet blij van!
Ik dwaal sowieso steeds meer weg van Hardstyle, het doet me met de dag minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 08:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
DisAster schreef:
Revolting Against schreef:
Hoezo is dat onzin?


Waarom past het niet? En wie bepaalt dat? En wat is überhaupt het passen van een sound bij een artiest? Waar past het niet bij? Zijn karakter? Zijn oudere sound? Of mag een artiest alleen zijn sound op een manier bijschaven die jou bevalt? Dit is imo een vrij beknopte manier van denken.. Eentje die ontwikkeling binnen hardstyle flink tegenwerkt ook overigens.


Ik dwaal sowieso steeds meer weg van Hardstyle, het doet me met de dag minder.


Ik vind het juist voor het eerst weer interessant ipv met heel AOC jarenlang hetzelfde trucje hergeburiken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 09:14 
 
Hardtraxxer

kbm_ schreef:
DisAster schreef:
Revolting Against schreef:
Hoezo is dat onzin?


Waarom past het niet? En wie bepaalt dat? En wat is überhaupt het passen van een sound bij een artiest? Waar past het niet bij? Zijn karakter? Zijn oudere sound? Of mag een artiest alleen zijn sound op een manier bijschaven die jou bevalt? Dit is imo een vrij beknopte manier van denken.. Eentje die ontwikkeling binnen hardstyle flink tegenwerkt ook overigens.


Het klinkt gewoon zeer onnatuurlijk. En zijn kickrolls klinken net alsof douwe bob de hik heeft nadat ie de zoveelste griet heeft zwanger geschopt. Tuurlijk moet een artiest ten aller tijden creative vrijheid hebben om te maken wat hij/zij wil, maar ik als fan van het eerste uur word er iig niet blij van!
Ik dwaal sowieso steeds meer weg van Hardstyle, het doet me met de dag minder.


Tijden veranderen.. Zolang hij maar niet zoals Code Black van die gare shit gaat maken. Vind Headhunterz zijn laatste platen best wel tof. Flame inside, die consciousness remix, keepers of our Legacy. Het is geen Rock Civilization nee, maar die sound gaat ook nooit meer terugkomen vrees ik. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 09:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Slechte ontwikkeling inderdaad. Al vind ik dat de eens zo grote euforische artiesten op DBSTF echt helemaal niks meer betekenen in de hardstyle scene. Als je alleen al kijkt naar een Headhunterz, Wildstylez of Noisecontrollers, zo zonde.
Headhunterz probeert nog mee te liften met zijn geforceerde rauwere sound, maar je hoort aan alles dat dat totaal niet bij hem past. Maar ook als je kijkt naar bijvoorbeeld Frequencerz; die zitten alleen maar te geilen op hun dikke auto en brengen alleen maar bagger uit. Hebben 0.0 betekenis in de scene. Het lijkt wel alsof de prikkel naar presteren/excelleren voor de gevestigde namen gewoon helemaal weg is.


Denk zelf dat het wel past en dat hij dat gewoon interessante muziek vindt. Echter is Keepers of our Legacy voor mij persoonlijk wel illustratief voor waar het een beetje mis gaat in de hardstyle. Twee gigantische acts die een bootvracht aan de schitterendste melodieuze tracks gemaakt hebben en het eindproduct is voor mij teleurstellend en knetter saai. Wanneer mijn favoriete DJ en D-Block & S-te-fan samen zoiets produceren ga ik mij toch wel zorgen maken over hoe lang ik nog naar hardstyle luister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijkbaar doet Showtek een exclusieve liveset op Knockout dit jaar in Sydney.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 10:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:

Echter is Keepers of our Legacy voor mij persoonlijk wel illustratief voor waar het een beetje mis gaat in de hardstyle. Twee gigantische acts die een bootvracht aan de schitterendste melodieuze tracks gemaakt hebben en het eindproduct is voor mij teleurstellend en knetter saai. Wanneer mijn favoriete DJ en D-Block & S-te-fan samen zoiets produceren ga ik mij toch wel zorgen maken over hoe lang ik nog naar hardstyle luister.


Vind het zelf ook niet de meest interessante plaat, maar snap hun gedachtes wel vanuit een muzikaal perspectief.


Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 12:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Wenzel schreef:

Echter is Keepers of our Legacy voor mij persoonlijk wel illustratief voor waar het een beetje mis gaat in de hardstyle. Twee gigantische acts die een bootvracht aan de schitterendste melodieuze tracks gemaakt hebben en het eindproduct is voor mij teleurstellend en knetter saai. Wanneer mijn favoriete DJ en D-Block & S-te-fan samen zoiets produceren ga ik mij toch wel zorgen maken over hoe lang ik nog naar hardstyle luister.


Vind het zelf ook niet de meest interessante plaat, maar snap hun gedachtes wel vanuit een muzikaal perspectief.




Ja, ik snap waar ze heen willen met track en vocal. Maar dat had w.m.b. ook perfect in de vorm van iets moois en melodieus gekund zoals de collab van DBSTF en Wildstylez: Wolves Cry. Ik kan mij ook niet voorstellen dat het gros van de fans van beide acts op zoiets als Keepers of our Legacy zit te wachten als ze horen dat deze twee een collab maken. Wat is de Legacy van Headhunterz en DBSTF? Bij Headhunterz en DBSTF denk ik aan het beste dat de euforische Hardstyle te beiden heeft en niet aan een uitstekend geproduceerde saaie boutplaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 13:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Ik kan mij ook niet voorstellen dat het gros van de fans van beide acts op zoiets als Keepers of our Legacy zit te wachten als ze horen dat deze twee een collab maken.


Ik zou dat niet echt kunnen peilen. Ik weet niet meer zo goed wat het profiel is van de gemiddelde DBSTF / HHZ luisteraar. Denk wel dat het sterk internationaal georiënteerd is hedendaags en heel divers. Overgrote deel zijn wss ook allemaal nieuwe luisteraars die wss niet heel bekend zijn met de sound van toen ze 15 jaar geleden zijn begonnen met hun 'legacy'. Een gedeelte zal uiteraard zich hier niet in vinden.

Maar ik snap je ergens wel hoor! Ik had ook liever meer een echte catcy plaat van hun gezien. Maar zoals ze er in de video over praten hebben ze bewust de keuze gemaakt er een meer verhalende track van te maken dan een catchy plaat, met daarbij aansluitend meer focus op trucjes in akkoordenprogressie en melodieën om een bepaald gevoel te creëren.

Ik vond dat overigens heel vet om te zien bij Diederik in de Enter You Mind videos hoe ze dat benaderen (15:16):



De track heeft iig binnen 4 weken iig de miljoen plays aangetikt :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 17:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wist je dat ... de pre-sale van mijn aankomende vinyl album From The Heart p3 morgenvroeg om 11.11uur start?

De link werkt vanaf dan ;-)
https://fromthehard.nl/product/dj-thera-from-the-heart-part-3-exclusive-double-vinyl/
Vorige  1 ... 3020, 3021, 3022, 3023, 3024, 3025, 3026 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen