Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3001, 3002, 3003, 3004, 3005, 3006, 3007 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit nieuws komt even ontzettend hard binnen zeg, wat verschrikkelijk... Sterkte voor alle familie, vrienden en nabestaanden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 10:33 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Man wat een zooitje... Hoopte zo dat het iets beter met 'm ging. Heel veel sterkte aan z'n familie en vrienden. Onwerkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfoe, ongelofelijk heftig, zonde en sneu dat zo'n jonge gast en getalenteerd producer het zo moeilijk met zichzelf had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Officieel bericht is nu gepost:
https://www.facebook.com/10004426165786 ... 116703672/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ware pioneer binnen de Raw. Het had de schijn dat hij alles weer wat op de rails aan het krijgen was, ongelooflijk zonde...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme wat een kut nieuws. Brrr. Rip (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit komt wel hard aan. Heb ondertussen al geen jaren meer contact met hem gehad en berichten werden vorig jaar genegeerd wanneer ik benieuwd was hoe het met hem ging.
Hij was echt een Pioneer en zoveel raw acts zijn te danken aan zijn kicks en sounds. Wat een nieuws zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noooooo :cry:

Wat vreselijk!!!!!

Ik kan het niet geloven ...

Geen woorden..

Sterkte aan alle nabestaanden
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 11:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaat altijd door merg en been dit soort berichten.. veel sterkte voor zijn dierbaren gewenst :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 11:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Damn wat sneu. Heel veel sterkte voor iedereen die hem kende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 11:31 
 
Hardtraxxer

Nee toch.. dit valt rauw op mijn dak zeg, en op die van scene.

Idee om apart topic hierover aan te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ontzettend naar dit... :cry: sterkte aan alle nabestaanden
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 12:30 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lunatic schreef:
Nee toch.. dit valt rauw op mijn dak zeg, en op die van scene.

Idee om apart topic hierover aan te maken?

Staat inmiddels in algemeen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 19:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is het bekend of het gaat om perongeluk of bewust?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

10 yrs Adrenalize in Tillburg :loving: 13 mei in PKHS Tilburg


Jammer dat het zo laat is aangekondigd, had er graag bij willen zijn maar heb helaas al plannen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Jammer dat het zo laat is aangekondigd, had er graag bij willen zijn maar heb helaas al plannen.


Is al even aangekondigd hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2022 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Nuracore schreef:
Jammer dat het zo laat is aangekondigd, had er graag bij willen zijn maar heb helaas al plannen.


Is al even aangekondigd hoor.


Word echt doodgegooid met reclame op social media, is echt al lang bekend.

Zonde dat zo'n naam op zo'n locatie z'n jubileum moet vieren. Los van het feit dat het gruwelijk ver weg is ook niet echt een top locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2022 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solstice heeft aangekondigd zich minder te focussen op zijn huidige euforische stijl omdat hij vind dat hij er hier door niet voldoende uit springt. Hij neigt daarom meer naar de raw-euphoric.

Citaat:
In my new phase I wanted to change some things including the formula to make music.
The next release will be Euphoric as usual, a great track with my FAVOURITE melody from my upcoming songs, but probably it will be my last classic melodic track. I also want to experiment with harder sounds and put more sound design and make more interesting and different music from others.
I don’t think that I’m bringing nothing new to the scene and that's why i can't find my place to stand out and make my capacities bright.
I’m looking for develope something different. I also want to enjoy more in the studio, have fun with knobs and stuff and reach a whole new world of people.
I won’t let melodies, but expect something harder inside the Euphower concept.
Take advantage and enjoy my next releases. There will be the last ones as classic euphoric.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2022 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet gek ook, als euforische artiest zijn grote boekingen al minder vanzelfsprekend. Als een organisatie als Intents dan ook de Melodica helemaal schrapt (en bijna alleen maar raw programmeert) dan zie je je toekomst als producer/dj ook niet erg zonnig in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2022 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele grote kanttekening dat dit een erg jammerlijke ontwikkeling is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2022 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg jammer, was een interessante naam binnen zijn gebied. Zonde dat euforisch als maar minder en minder wordt qua populariteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2022 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solstice melodiën maar dan met stevige(re) kicks en experimentelere insteek. Daar sta ik he-le-maal achter :drool:

Al is z'n laatste release wel een perfect voorbeeld van een geweldige ECHTE euforische release.

ach, het maakt mij wel nieuwsgierig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2022 00:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het valt me op dat non-extended mixes de laatste maanden opeens weer 3:30 tot 4:00 lang zijn, terwijl dat vorig jaar vaker 2:30 tot 3:00 was. Zou de scene geluisterd hebben naar de klachten van Hardtraxx?

Misschien dat zo'n constatering niet helemaal in dit topic past, dus... "Wisten jullie dat het mij opvalt dat <paste>"
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2022 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Erg jammer, was een interessante naam binnen zijn gebied. Zonde dat euforisch als maar minder en minder wordt qua populariteit

Inderdaad zeer jammer, voor de euforische liefhebber wordt de keuze er niet beter op qua festivals.
Nog even en we staan met een paar liefhebbers alleen nog in een buurthuis als enige feestje :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2022 10:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Serzo:

Citaat:
I never share my thoughts like this but fuckit we have to open up more.

My PC got a trojan virus which affected my backup drives that were plugged in. I've lost all my sounds and all my project files etc. Basically everything I've worked on the last 6 years.

I feel extremely empty and devastated about this, and decided to take a few steps back to refresh my mind and thoughts and have a fresh start with music again. This is the worst that could ever happen to my music carreer. I'm sharing this because this doesn't mean that I'm quitting. This is just a "small" setback but it hits me really hard. I'm not sure if I will isolate from socials but maybe. idk. I'm also sharing this because I want all of you to know that I will come back even stronger when everything is up and running again. I was so fucking happy with a new PC and all, and this happened.

This doesn't stop me. I'm still very early in my carreer and have a new song coming out on may 20th with one of my idols from back in the days when I started making music. I can forget all the "new" music I've been working on. It's gone. Maybe this was supposed to happen? Who knows

If this is "rock bottom" this means that the only way is up. Please get some antivirus and be careful with links you press in mails or files you download. And backup your stuff on a cloud and get 2factor authentication on fucking everything.

BTW if we're friends on Facebook: My account was also hacked and is now disabled. Does anyone know how I can get back the "serzo" page? hmu

Writing it down and sharing it works like a form of therapy for me & hope this can help any of you.
Vorige  1 ... 3001, 3002, 3003, 3004, 3005, 3006, 3007 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen