Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2999, 3000, 3001, 3002, 3003, 3004, 3005 ... 3043  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2022 14:17 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.instagram.com/p/Cb7MfIyFQ__/

Die demo track klinkt beter dan zijn laatste plaat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2022 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Komt dit omdat Sefa bij Qmusic zijn album heeft aangekondigd? Raar verhaal dit


Volgens mij was dit bij Slam FM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2022 14:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik snap dat als er afspraken zijn gemaakt dat je je daar aan wilt houden maar als ze gaan mierenneuken omdat er house of techno e.d. wordt gedraaid en gepromoot op Q-Music is het wel triest van ze.

Het is niet dat Q-Dance daar zelf iets mee doet oid. En als ze het wel gaan doen, dan verbreken ze zelf die afspraken door ze te betrekken over genres waar Q eerst nooit afspraken over heeft gemaakt lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2022 18:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Een woordvoerder van Qmusic laat aan NU.nl weten dat de in 2005 gemaakte afspraak volgens de zender alleen betrekking op hardstyle heeft en niet op de dancemuziek die nu in het nieuwe programma wordt gedraaid.


En daarmee kom je ook in een grijs gebied, want de hardstyle van toen klinkt wel een stukje anders dan wat ze nu hardstyle noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2022 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het heeft er denk ik voornamelijk mee te maken met de streamingsdienst die zij aanbieden en de affiniteit dat QMusic heeft met de naam Q-Dance. Het zal ze mogelijk nu of met toekomstplannen in de weg zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 09:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Citaat:
Een woordvoerder van Qmusic laat aan NU.nl weten dat de in 2005 gemaakte afspraak volgens de zender alleen betrekking op hardstyle heeft en niet op de dancemuziek die nu in het nieuwe programma wordt gedraaid.


En daarmee kom je ook in een grijs gebied, want de hardstyle van toen klinkt wel een stukje anders dan wat ze nu hardstyle noemen.


Hoezo? Hardstyle is hardstyle. Of het nou raw, classics of wat voor variant dan ook is, het is nog steeds hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 10:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hoezo? Hardstyle is hardstyle. Of het nou raw, classics of wat voor variant dan ook is, het is nog steeds hardstyle.


Het maakt imo niet uit welke term je er aan hangt. De afspraken die toen zijn gemaakt zijn onvermijdelijk gelinkt aan de sound van hardstyle destijd, en dat was destijds in 2005 toch wel een stuk anders dan waar hardstyle hedendaags voor staat, of je er nou dezelfde naam aan hangt, een voorvoegsel er aan hangt, of er ondertussen een compleet andere term aan Hardstyle was gaan hangen. Ik zou het daarmee gegrond vinden als Qmusic zou zeggen dat de hardstyle van nu niet meer representatief is voor de muziekstroming / sound waar de afspraken over zijn gemaakt.

Maar het is verder een vrij beperkt / eenzijdig artikel. Ik ben benieuwd waar Q-dance zich specifiek op beroept. Logsicherwijze op de term, en niet de sound, maar dan wordt het gewoon een administratief / woordenspelletje zonder dat er naar de inhoud wordt gekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 11:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het genre hardstyle is nog steeds het genre hardstyle. En er staat toch duidelijk in de quote van dat artikel dat de afspraak omtrent dat genre is gemaakt.

Volgens mij maak je het veel te ingewikkeld en filosofisch. Het is gewoon een genre waar een rechtelijke afspraak over is gemaakt, niet een scriptie over de filosofie van het dancegenre en zijn toekomstige stromingen.

Hoe zou Q-Music dat in godsnaam moeten meten over al die jaren met dat soort subjectief gedoe. Beide bedrijven kunnen ook niet in de toekomst kijken, het genre hardstyle en alles er onder is gewoon een prima toekomstvaste term die ook rechtelijk prima gehandhaafd kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeetje de gemiddelde Nederlander hoort echt niet het verschil tussen 2006 en 2022 hardstyle hoor :lol: Alles wat boem boem gaat is hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 16:12 
 
Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Album release op Loudness?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Album release op Loudness?

Moest ik ook gelijk aan denken ja. Ik denk dat ik verder maar niet in ga op de muziek in het filmpje pfff
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Zamble schreef:
Album release op Loudness?

Moest ik ook gelijk aan denken ja. Ik denk dat ik verder maar niet in ga op de muziek in het filmpje pfff

Zodan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Zamble schreef:
Album release op Loudness?

Moest ik ook gelijk aan denken ja. Ik denk dat ik verder maar niet in ga op de muziek in het filmpje pfff

Ik heb pijn aan m'n oren nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Zamble schreef:
Album release op Loudness?

Moest ik ook gelijk aan denken ja. Ik denk dat ik verder maar niet in ga op de muziek in het filmpje pfff

Alles naar de kloteeeeeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2022 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste twee tracks is wat ik wil horen van Rebelion.

Wat daarna komt is echt het andere uiterste :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 15:14 
 
Hardtraxx Veteran

Dv8 en Villain starten een act samen, gericht op Classics genaamd The Legacy (waag het eens Q-Dance om dit als DQ Legends neer te zetten dit jaar!!)

https://www.instagram.com/p/CcSlmr5tJoL ... _copy_link
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 16:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja leuk.
Dat heeft die rukker al een keer eerder gedaan met DV8 Rocks. Nu gaan ze dus hetzelfde doen met zn tweeën. Een uur lang meezingen op de bekende hitjes.
Kan natuurlijk best leuk zijn voor een keer, maar zo'n act houdt nooit lang stand denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2022 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Kingdance nemen ze geen cash geld meer aan. Alleen nog betalen met pinpas. Rare ontwikkeling

Op de meeste feesten zijn nog wel manieren om cash geld op een pasje ofzo te zetten Of nog munten ermee te kopen. Hier dus niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2022 09:35 
 
Hardtraxx Newbie

Martin Waus schreef:
Op Kingdance nemen ze geen cash geld meer aan. Alleen nog betalen met pinpas. Rare ontwikkeling

Op de meeste feesten zijn nog wel manieren om cash geld op een pasje ofzo te zetten Of nog munten ermee te kopen. Hier dus niet


Dat wordt leuk bij een pinstoring, of zelfs al bij een internetstoring. Best wel een risico lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2022 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeroensp schreef:
Martin Waus schreef:
Op Kingdance nemen ze geen cash geld meer aan. Alleen nog betalen met pinpas. Rare ontwikkeling

Op de meeste feesten zijn nog wel manieren om cash geld op een pasje ofzo te zetten Of nog munten ermee te kopen. Hier dus niet


Dat wordt leuk bij een pinstoring, of zelfs al bij een internetstoring. Best wel een risico lijkt me.


Ja en nee. Wie heeft nog een significant hoeveelheid kleingeld bij zich? Met een pinstoring is 80+% sowieso fucked lijkt me, of je met cash kan betalen of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2022 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er verder geen probleem mee, zoals hierboven al word gezegd heb ik zelf eigenlijk nooit brief of kleingeld meer en gaat alles digitaal. Het is dat ik afgelopen weekend wat geld heb gekregen vanwege mijn verjaardag maar dat gaat ook gewoon direct weer op de bank.

Tegenwoordig hebben de pinautomaten naast kabel of wifi ook een 4G mogelijkheid dmv een simkaart in het apparaat of via de router waar ze aan zitten. Dus ik acht de kans klein dat dit een probleem gaat zijn. Dat is wel heel erg pré 2010 denken namelijk.

Pinstoring kan natuurlijk altijd gebeuren en is inderdaad vervelend. Ben wel benieuwd wat de organisaties voor en plan hebben voor een situatie als dit, stel dat het 4 uur niet mogelijk is te pinnen vanwege wat bank storingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2022 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeroensp schreef:
Martin Waus schreef:
Op Kingdance nemen ze geen cash geld meer aan. Alleen nog betalen met pinpas. Rare ontwikkeling

Op de meeste feesten zijn nog wel manieren om cash geld op een pasje ofzo te zetten Of nog munten ermee te kopen. Hier dus niet


Dat wordt leuk bij een pinstoring, of zelfs al bij een internetstoring. Best wel een risico lijkt me.

Het wordt bij diverse festivals rond Utrecht al jaren gedaan zonder enig probleem, dus ik verwacht dat het wel mee zal vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2022 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kan me niet herinnern wanneer ik voor het laatst iets met cash heb betaald.

Prima ontwikkeling!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2022 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
kan me niet herinnern wanneer ik voor het laatst iets met cash heb betaald.

Prima ontwikkeling!

@maikelo ??????????????????????
Vorige  1 ... 2999, 3000, 3001, 3002, 3003, 3004, 3005 ... 3043  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen