Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2992, 2993, 2994, 2995, 2996, 2997, 2998 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2022 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
DVA schreef:
Als
D-Verze schreef:
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd wat jij denkt dat (stem) mastering is...


Als je verder kijkt dan je neus lang is kun je zien dat ze ook veel meer mastering doen dan alleen Stem en Stereo mastering en mixdown.


Vertel even welke opties je nog 'veel meer' hebt?


Ghost production.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2022 20:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Das geen mastering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2022 21:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2022 21:46 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hey jongens, wisten jullie dat al mijn tracks geghost zijn door Infirium?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2022 21:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

D-Verze schreef:
Hey jongens, wisten jullie dat al mijn tracks geghost zijn door Infirium?

Heel Spoontech word toch door ons Gijsje geghost of niet dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2022 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie is Gijsje? Noem een artiest gewoon bij hun artiestennaam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is op dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2022 11:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mad Dog komt donderdag 17:00 met een video waar hij zijn nieuwe Downtempo EP, andere nieuwe platen en oude platen gaat draaien in een complete liveset (met drummachines en alles).

https://www.instagram.com/p/CZo2gBmAQhW/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2022 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cryex schreef:
D-Verze schreef:
Hey jongens, wisten jullie dat al mijn tracks geghost zijn door Infirium?

Heel Spoontech word toch door ons Gijsje geghost of niet dan?


Vandaar die dikke bak stront wat op dat label uitkomt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2022 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Cryex schreef:
D-Verze schreef:
Hey jongens, wisten jullie dat al mijn tracks geghost zijn door Infirium?

Heel Spoontech word toch door ons Gijsje geghost of niet dan?


Vandaar die dikke bak stront wat op dat label uitkomt


Kerel :lol: Nergens voor nodig dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2022 16:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Martin Waus schreef:

Vandaar die dikke bak stront wat op dat label uitkomt


Kerel :lol: Nergens voor nodig dit.

Maar wel grappig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2022 21:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Solstice naar DWX :worship:

Citaat:
I'm proud to announce that from now I'm part of the Main Label of Dirty Workz.
Becoming then the first Spanish Hardstyle Artist to be part of the main roster of a Major Label.

This was the reason for my silence. My biggest dream was that all my music, my new vision and concept could be shared through the World's leading hard dance label. I am eternally grateful to the entire Dirty Workz team for the opportunity and for believing in me and my talent, for giving me back my self-confidence and for treating me so well, with that positivity that characterizes this legendary star-studded label.

I am also thankful to all my friends for supporting me during these hard times, my manager @itscarolo the best, my filmakker, juanfrymirallas for the cool picture and you.
Because without you this dream would have been impossible.

I promise to work really hard so that the #Euphower movement is part of the scene and so that we are all happy listening to the hardstyle that we deserve to have, beyond trends or comercial pressures.
The #Euphower era begins today.
New music soon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2022 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Solstice naar DWX :worship:

Citaat:
I'm proud to announce that from now I'm part of the Main Label of Dirty Workz.
Becoming then the first Spanish Hardstyle Artist to be part of the main roster of a Major Label.

This was the reason for my silence. My biggest dream was that all my music, my new vision and concept could be shared through the World's leading hard dance label. I am eternally grateful to the entire Dirty Workz team for the opportunity and for believing in me and my talent, for giving me back my self-confidence and for treating me so well, with that positivity that characterizes this legendary star-studded label.

I am also thankful to all my friends for supporting me during these hard times, my manager @itscarolo the best, my filmakker, juanfrymirallas for the cool picture and you.
Because without you this dream would have been impossible.

I promise to work really hard so that the #Euphower movement is part of the scene and so that we are all happy listening to the hardstyle that we deserve to have, beyond trends or comercial pressures.
The #Euphower era begins today.
New music soon!


Tof dit en zeker met de hoeveelheid productie vrijheid hij nu mogelijk meer krijgt. Ik kijk uit naar zijn toekomstige producties. Maaaaaar om toch even te zeiken, ben wel bang dat de naam Solstice ongedolven word door de hoeveelheid talenten en releases dat het label heeft en gaat krijgen.

Ik zie hem graag op grote podiums maar vrees door het grote DWX aanbod aan muziek dat hij er niet meer tussenuit springt. Kijk een Serzo, een Horizon, Firelite, Refuzion, Synthsoldier,
Stuk voor stuk dikke talenten, zitten er ook al even maar vind het snel ondergesneeuwd en daarom het publiek ze niet oppikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2022 21:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Fusionmania schreef:
Solstice naar DWX :worship:

Citaat:
I'm proud to announce that from now I'm part of the Main Label of Dirty Workz.
Becoming then the first Spanish Hardstyle Artist to be part of the main roster of a Major Label.

This was the reason for my silence. My biggest dream was that all my music, my new vision and concept could be shared through the World's leading hard dance label. I am eternally grateful to the entire Dirty Workz team for the opportunity and for believing in me and my talent, for giving me back my self-confidence and for treating me so well, with that positivity that characterizes this legendary star-studded label.

I am also thankful to all my friends for supporting me during these hard times, my manager @itscarolo the best, my filmakker, juanfrymirallas for the cool picture and you.
Because without you this dream would have been impossible.

I promise to work really hard so that the #Euphower movement is part of the scene and so that we are all happy listening to the hardstyle that we deserve to have, beyond trends or comercial pressures.
The #Euphower era begins today.
New music soon!


Tof dit en zeker met de hoeveelheid productie vrijheid hij nu mogelijk meer krijgt. Ik kijk uit naar zijn toekomstige producties. Maaaaaar om toch even te zeiken, ben wel bang dat de naam Solstice ongedolven word door de hoeveelheid talenten en releases dat het label heeft en gaat krijgen.

Ik zie hem graag op grote podiums maar vrees door het grote DWX aanbod aan muziek dat hij er niet meer tussenuit springt. Kijk een Serzo, een Horizon, Firelite, Refuzion, Synthsoldier,
Stuk voor stuk dikke talenten, zitten er ook al even maar vind het snel ondergesneeuwd en daarom het publiek ze niet oppikt.

Gooi er anders even een nieuw Feel Good mixje uit ter ere van #Euphower :thumbsup: :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2022 10:48 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Stuk tekst waar ik het mee eens ben


DWX komt deze zomer gewoon op elke stage met een Talent Tour :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2022 14:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Elektrify schreef:
Heeft iemand enig idee waarom DWX voor artiesten interessanter is/lijkt dan Scantraxx?

Dat DWX momenteel een grotere fanbase heeft kan ik zelf ook zien. Ben benieuwd of er aan de achterkant (denk aan contract zaken) verschillen zijn.


Weer een artiest bij Scantraxx weg die naar DWX gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2022 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft ook wel beetje met de opzet van Scan te maken vermoed ik, Solstice is echt zo'n naam die te groot is voor Silver en te "klein" voor main label.

Ben niet enorm bekend met hem, Tears in Rain was een TOTY contendor in het jaar dat het uitkwam, en collab met Jay Reeve is erg tof, maar denk dat hij (net als Jay Reeve/Primeshock e.d.) perfect past bij DWX.

Denk dat zulke gasten ook liever daar zitten dan in het AOC treintje achter Headhunterz aanlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2022 17:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nou... ik zou liever op HHZ zijn label zitten dan verdrinken in de zee van artiesten bij DWX. Scantraxx doet ook wel wat meer aan artiestenbegeleiding gok ik, gezien het aantal artiesten op DWX kan je daar toch nooit goede persoonlijke begeleiding doen tenzij je een sweatshop aan managers, begeleiders, audiotechnici e.d. hebt.

Maar goed, ze zullen wel iets beter doen of betere contracten bieden, anders vertrekken ze ook niet.

Tel voor de gein eens hoeveel verschillende artiesten op DWX hebben gereleased in de laatste 4 jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ENVINE JOINS THE SCANTRAXX MAIN LABEL

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben niet zo bekend met Envine, weet wel dat ik z'n raw achtige trackjes erg vet vond.



Maar tof voor 'm! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ben niet zo bekend met Envine,

SHAME SHAME SHAME
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2022 00:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nou... ik zou liever op HHZ zijn label zitten dan verdrinken in de zee van artiesten bij DWX.


Of uberhaupt bij zo'n groter label te gaan zitten ipv zelf muziek releasen wat prima kan anno nu. Uiteindelijk staan die labels toch met een bekertje te schudden waar duiten in moeten komen en dat gaat van de inkomsten van een artiest af. Je zou zeggen, doe het dan ook lekker zelf, maar in hardstyle land zijn de labels en boekingskantoren één pot nat zijn en links of rechtsom ook nog eens gelieerd zijn aan de grotere evenementen organisatoren. Die hegemonie hebben ze wel mooi voor elkaar. Voornaamste inkomenbron blijft toch preken voor het volk in de vorm van boekingen, dus dan je maar inschrijven bij die ene kerk en contributie afdragen.

Niet gek dat artiesten graag eigen labels etc starten zodra ze het denken te kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2022 10:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Heeft ook wel beetje met de opzet van Scan te maken vermoed ik, Solstice is echt zo'n naam die te groot is voor Silver en te "klein" voor main label.
Ben niet enorm bekend met hem, Tears in Rain was een TOTY contendor in het jaar dat het uitkwam, en collab met Jay Reeve is erg tof, maar denk dat hij (net als Jay Reeve/Primeshock e.d.) perfect past bij DWX.


Te klein voor main label snap ik dus (deels) niet. Als je kijkt naar de kwaliteit van zijn muziek dan is de muziek (in mijn ogen) main label waardig. Als je je main label bepaalt op basis van hoe groot een artiest is (Likes op Facebook, aantal bookingen, maandelijkse streams op Spotify) dan doet dat onder aan waar het echt om draait. De kwaliteit van muziek zou naar mijn idee leidend moeten zijn.

Sidenote: Scantraxx zal 10x meer verstand hebben van label management dan ik. Ik ben daarom ook benieuwd hoe Scantraxx hier naar kijkt.

Nuracore schreef:
ENVINE JOINS THE SCANTRAXX MAIN LABEL


Toffe stap voor deze man die al 10 jaar bezig is. Eerste release op Silver dateert uit 2016..... lang pad bij Scantraxx. Als je de keus hebt om direct op het main label van DWX te releasen kan ik sommige artiesten wel begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2022 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Broken Balance schreef:
Nou... ik zou liever op HHZ zijn label zitten dan verdrinken in de zee van artiesten bij DWX.


Of uberhaupt bij zo'n groter label te gaan zitten ipv zelf muziek releasen wat prima kan anno nu. Uiteindelijk staan die labels toch met een bekertje te schudden waar duiten in moeten komen en dat gaat van de inkomsten van een artiest af. Je zou zeggen, doe het dan ook lekker zelf, maar in hardstyle land zijn de labels en boekingskantoren één pot nat zijn en links of rechtsom ook nog eens gelieerd zijn aan de grotere evenementen organisatoren. Die hegemonie hebben ze wel mooi voor elkaar. Voornaamste inkomenbron blijft toch preken voor het volk in de vorm van boekingen, dus dan je maar inschrijven bij die ene kerk en contributie afdragen.

Niet gek dat artiesten graag eigen labels etc starten zodra ze het denken te kunnen maken.


Denk persoonlijk dat dit voor een talent niet werkt omdat labels als DWX, Scantraxx en Fusion (uhm) gewoon meer resources hebben om je te ondersteunen in je (beginnende) carriere. Denk aan coaching, promotie, bereikbaarheid, invloed etc en hebben vaak een partner overeenkomst met boekingskantoren. Zonder dat, weinig boekingen en veel te afhankelijk van wat het volk van je vind (word dan weinig op gestuurd)

Ik denk dat het bovenstaand alleen werkt als je al een wat gevestigde naam bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2022 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ben niet zo bekend met Envine, weet wel dat ik z'n raw achtige trackjes erg vet vond.

youtube filmpje

Maar tof voor 'm! :)


Ik wist helemaal niet dat die raw achtige tracks had xd Deze is wel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2022 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Rickzel schreef:
Ben niet zo bekend met Envine, weet wel dat ik z'n raw achtige trackjes erg vet vond.

youtube filmpje

Maar tof voor 'm! :)


Ik wist helemaal niet dat die raw achtige tracks had xd Deze is wel vet


Ook meerdere collabs met the Machine die de moeite waard zijn!
Vorige  1 ... 2992, 2993, 2994, 2995, 2996, 2997, 2998 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen