Wat is dit dan
DitIn other news; Jeroen Sijtsma (voorheen 1/2e van Lose Your Mind organisatie) heeft net de pagina van De Tijdmachine weer bijgwerkt nadat het lang dood was en nodigt mensen er voor uit. Zegt nog niks natuurlijk verder, kan gewoon een community ding worden zoals HCL, maar we zullen zien.
Behalve CRAFT Festival, kom maar door met een Shockers festival.wrote:Het is ook vooral nostalgie. En ze vragen alleen nummers aan rare mensen vreemde accenten uitkramen.
Met Shockerz Events heb je eigenlijk al lang en breed een vervanging in huis.
Nee, de zus draagt het kind van Jill en Radical. Draagmoeder zijn is een vrij normaal iets.wrote:Dus alsnog komt het er op neer dat de zus van Radical zwanger is van haar broer, maar dan zonder iets fysieks te doen?
Keal wat een roeptoeterij EN je hebt het arikel niet goed gelezen EN je weet 0,0 van wat hij recent gemaakt heeft, want dat is beter dan wat hij in jaren heeft gemaakt.wrote: zaad wat die de laatste tijd produceert.
Heh? Dat gaat lastig met 2 vrouwen, natuurlijk. Tevens zou de zus van Radical niet zwanger kunnen zijn van hem, wegens verhoogde kans op complicaties. Dus wat je hiermee probeert te zeggen, begrijp ik niet helemaal.wrote:Natuurlijk heel erg als je zelf niet zwanger kan worden
Dat is jouw mening. Ik vind het helemaal niets en ik probeer tegen beter weten in toch alles te luisteren in de hoop dat ik ooit de hype rondom RR ga begrijpen.wrote:EN je weet 0,0 van wat hij recent gemaakt heeft, want dat is beter dan wat hij in jaren heeft gemaakt.wrote: zaad wat die de laatste tijd produceert.
Volgens mij niet helemaal, de zus draagt het kind van Maaike en Radical.wrote:Nee, de zus draagt het kind van Jill en Radical. Draagmoeder zijn is een vrij normaal iets.wrote:Dus alsnog komt het er op neer dat de zus van Radical zwanger is van haar broer, maar dan zonder iets fysieks te doen?
Ieniemienie is die vogel en pino de muiswrote:Volgens mij niet helemaal, de zus draagt het kind van Maaike en Radical.wrote:Nee, de zus draagt het kind van Jill en Radical. Draagmoeder zijn is een vrij normaal iets.wrote:Dus alsnog komt het er op neer dat de zus van Radical zwanger is van haar broer, maar dan zonder iets fysieks te doen?
Klopt, had de namen per ongeluk omgewisseld.wrote:Volgens mij niet helemaal, de zus draagt het kind van Maaike en Radical.wrote:Nee, de zus draagt het kind van Jill en Radical. Draagmoeder zijn is een vrij normaal iets.wrote:Dus alsnog komt het er op neer dat de zus van Radical zwanger is van haar broer, maar dan zonder iets fysieks te doen?
Waren er maar een paar ook onder andere: Hatom, Sickmode, Rooler, vasto, physika, Malice, Rebelionwrote:Ja dat zijn echt rete grote namen.
Als je verder kijkt dan je neus lang is kun je zien dat ze ook veel meer mastering doen dan alleen Stem en Stereo mastering en mixdown.wrote:Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd wat jij denkt dat (stem) mastering is...
Vertel even welke opties je nog 'veel meer' hebt?wrote:AlsAls je verder kijkt dan je neus lang is kun je zien dat ze ook veel meer mastering doen dan alleen Stem en Stereo mastering en mixdown.wrote:Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd wat jij denkt dat (stem) mastering is...