Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2947, 2948, 2949, 2950, 2951, 2952, 2953 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:

Vind het een kort niets-zeggend stuk om eerlijk te zijn :P

Audio:
https://www.bnr.nl/player/audio/10161739/10417008
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:


Citaat:
Er keken 1 miljoen mensen en het relive-programma loopt nog
Heel stuk minder dan bij Defqon. Er van uitgaande dat ze op dezelfde manier tellen.

Citaat:
toch is Tomorrowland nog niet uit de kosten. Lessons learned? 'We hebben meer tijd nodig'.

Met 1 miljoen kijkers die toch een aantal euro's moesten betalen om te kijken vind ik dit wel opmerkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 13:58 
 
Hardtraxxer

hurricane schreef:
Khadber schreef:


Citaat:
Er keken 1 miljoen mensen en het relive-programma loopt nog
Heel stuk minder dan bij Defqon. Er van uitgaande dat ze op dezelfde manier tellen.

Citaat:
toch is Tomorrowland nog niet uit de kosten. Lessons learned? 'We hebben meer tijd nodig'.

Met 1 miljoen kijkers die toch een aantal euro's moesten betalen om te kijken vind ik dit wel opmerkelijk.


En over de kwaliteit niet van de stream nog niet eens gesproken. Defqon zoveel malen mooier en beter in beeld gebracht (dat gratis). TML met achterhaalde graphics....ging nergens over, zag er niet uit! (en dat tegen betaling).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 22:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vergeet niet dat het bijna onmogelijk is om een stream als Defqon te evenaren als Tomorrowland zijnde. Zij werken met veel meer internationale artiesten waarin de Defqon stream (volgens mij) alleen maar artiesten had staan op de mainstage die hier wonen. Neemt niet weg dat de tml stream er alsnog gewoon goedkoop uit zag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2020 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om even terug te komen op de Q&A van B-Front gister in Utrecht.
De B-Frontliner album is zo goed als klaar en alleen de mixdown en master moet nog gedaan worden, wat we al wisten.

Over ong. twee weken zit hij weer bij Frontliner. De reden dat het lang duurt heeft er mee te maken dat de oudere tracks elementen heeft van een aantal jaar oud en dat ze wel de zelfde kwaliteit willen. Dus die tracks worden nog eens bekeken en opnieuw gemixt of gemastered.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2020 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Keltek na zijn Paul Kalkbrenner - Sky And Sand free-release, binnenkort weer een nieuwe free-release gaat doen! :D
Hopelijk nu de Awaken remix! :love:
edit: het is niet Awaken! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2020 10:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

de livestreams en geuploade livesets van b2s erg slecht bekeken worden?
Kijk bijvoorbeeld de HOME SESSIONS Decibel, Frontliner van afgelopen weekend.. Nog geen 1000 views.. :/
Keltek en Devin Wild halen dat aantal samen nog niet eens :x

Hoe zou dat komen? :huh:

Afbeelding



In vergelijking.. De livesets van Rejecta en Keltek van Defqon die door Q geupload zijn (4 en 6 dagen geleden) 38 en 46K weergaven.. ook niet schokkend, maar wel aanzienlijk meer :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2020 11:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Hoe zou dat komen? :huh:


Bereik // brand identity // verzadiging van online platforms met setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2020 12:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het zijn ook niet echt thumbnails die aanspreken of herkenbaar zijn. Als ik over de homepage ga van YouTube zie ik zat setjes voorbij komen, maar dit valt totaal niet op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2020 18:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Het zijn ook niet echt thumbnails die aanspreken of herkenbaar zijn. Als ik over de homepage ga van YouTube zie ik zat setjes voorbij komen, maar dit valt totaal niet op.

Kan wel zeggen dat dit bij mij het geval is. Heb ze wel voorbij zien komen maar heb er eigenlijk op geen een geklikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2020 19:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het sowieso elk jaar knap hoe B2S zoveel kaarten verkoopt voor een Decibel of Pussy Lounge als je hun marketing vergelijkt met bijvoorbeeld Q-Dance heb ik het gevoel of B2S niet eens een beetje zijn best doet om in de spotlights te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 11:06 
 
Hardtraxx Veteran

FransBezig schreef:
Vind het sowieso elk jaar knap hoe B2S zoveel kaarten verkoopt voor een Decibel of Pussy Lounge als je hun marketing vergelijkt met bijvoorbeeld Q-Dance heb ik het gevoel of B2S niet eens een beetje zijn best doet om in de spotlights te staan.


Niet hun best? Die komen in aanloop naar Decibel op elk platform wat je maar kunt bedenken voorbij xd . Dat is echt complete spam, dus hun best doen ze wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 11:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volgens mij moet je indd kluizenaar zijn wil je van de marketing afdeling van b2s niks zien xd
Vorig jaar zelfs in de weken voor Decibel elk in reclameblok op Slam! reclame over Decibel en dat je mee kon doen om kaarten te winnen..
+ indd alle socials..

Ik heb nog best lang Decibel als 'geïnteresseerd' gehad staan, omdat ik nog niet wist of ik zou gaan.. Tot daar elke dag of om de dag een foto/video op kwam om je aan te sporen tickets te scoren.. Ik vond het zo vervelend worden dat ik de 'geïnteresseerd' heb ingetrokken.. xd
Daarna alleen nog wekelijks een bericht vanuit de b2s pagina en die van Decibel outdoor zelf..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 12:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Volgens mij moet je indd kluizenaar zijn wil je van de marketing afdeling van b2s niks zien xd
Vorig jaar zelfs in de weken voor Decibel elk in reclameblok op Slam! reclame over Decibel en dat je mee kon doen om kaarten te winnen..
+ indd alle socials..

Ik heb nog best lang Decibel als 'geïnteresseerd' gehad staan, omdat ik nog niet wist of ik zou gaan.. Tot daar elke dag of om de dag een foto/video op kwam om je aan te sporen tickets te scoren.. Ik vond het zo vervelend worden dat ik de 'geïnteresseerd' heb ingetrokken.. xd
Daarna alleen nog wekelijks een bericht vanuit de b2s pagina en die van Decibel outdoor zelf..


Weet wat je bedoelt maar meestal merk je daar op het internet toch weinig van vergeleken met een Intents of Defqon. Op Hardtraxx zelf + Facebook en dergelijken merk je voor dat feest toch minder belevenis op de een of andere manier. (zie. Decibel 2019: 25 Pagina’s, Defqon 2019: 70 Pagina’s) Naar mijn beleving doet Q-Dance dat veel beter met hype creëren. Zou inderdaad kunnen dat B2S genoeg heeft aan reclame op de radio en ik heb wel eens een poster van Decibel in de stad zien hangen. Zou er waarschijnlijk ook mee te maken hebben dat ze gemiddeld ook wat ouder publiek aan trekken op hun feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er was toch een soort van b2s klankbordgroep oid? Is daar niets meer mee gedaan ook in corona tijd?

Hoe lang is het geleden dat b2s een complete gedaanteverwisseling heeft ondergaan. Met veel bombarie werd er een nieuw 'fris' logo geintroduceerd met slogan, een campagne en alles erbij. Wat heeft dat uiteindelijk opgeleverd? Volgens mij helemaal niets xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 12:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weet ook niet wat dat is met B2S. Ik zie ze wel heel vaak terugkomen op Facebook, wat hierboven ook al is gezegd, ze doen echt wel hun best met de marketing, maar op de een of andere manier loopt het toch niet lekker ofzo. Misschien inderdaad ouder publiek. Minder grote buitenlandse achterban. Idk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 12:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als hun doelgroep wat ouder publiek is (waar ik ondertussen ook wel bij hoor), zijn ze met de hele rebranding wel de verkeerde kant op gegaan. Nu is het meer stoere praatjes etc in de marketingteksten. Dat oude logo was perfect en gaf een bepaald gevoel mee (zeker als je al jaren naar hun feesten gaat), nu is dat eigenlijk helemaal weg. Dus... herstructurering van de marketingsafdeling :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 13:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tsja, is wat betreft marketing altijd een beetje de vraag wat de beste strategie is. Wil je je al bestaande publiek aanspreken en niet kwijtraken? Of wil je juist een nieuw publiek aanspreken in de hoop je doelgroep te vergroten? Lastig. Een nieuwe generatie aanspreken is natuurlijk belangrijk, want anders bloedt een organisatie dood. Maar je wil ook zoveel mogelijk je al bestaande publiek blijven aanspreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Of wil je juist een nieuw publiek aanspreken in de hoop je doelgroep te vergroten? Lastig. Een nieuwe generatie aanspreken is natuurlijk belangrijk, want anders bloedt een organisatie dood. Maar je wil ook zoveel mogelijk je al bestaande publiek blijven aanspreken.
Heb niet het idee dat die nieuwe doelgroep nu de afgelopen 2 jaar (sinds de nieuwe branding) massaal is toegestroomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 14:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Er is wel echt een andere (frisse) wind gaan waaien door B2S hoor (los van het feit of het aanslaat en hoe ze het adverteren). De line-ups van Loudness zijn anders ingedeeld (procentueel veel meer talenten), Genesis is er bij gekomen, afscheid genomen van Hard Bass (wat misschien te weinig rendement had). Daarnaast dus inderdaad de vernieuwing van het logo etc. Dus B2S probeert het wel op allerlei manieren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 15:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Sarabande schreef:
Of wil je juist een nieuw publiek aanspreken in de hoop je doelgroep te vergroten? Lastig. Een nieuwe generatie aanspreken is natuurlijk belangrijk, want anders bloedt een organisatie dood. Maar je wil ook zoveel mogelijk je al bestaande publiek blijven aanspreken.
Heb niet het idee dat die nieuwe doelgroep nu de afgelopen 2 jaar (sinds de nieuwe branding) massaal is toegestroomt.

Nee, ik ook niet. Maar lijkt me wel dat dit het doel was? Idk hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 17:43 
 
Hardtraxx Elite

Ik denk ook dat ze de plank misgeslagen hebben om te stoppen met videolivestreams en achteraf livesetjes niet meer up te loaden. Dat spreekt vooral jongeren heel erg aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 18:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Ik denk ook dat ze de plank misgeslagen hebben om te stoppen met videolivestreams en achteraf livesetjes niet meer up te loaden. Dat spreekt vooral jongeren heel erg aan.

Van Decibel, SSKD en Hard Bass staat een heleboel online hoor qua livesets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2020 16:06 
 
Hardtraxx Elite

Sarabande schreef:
hotymoty schreef:
Ik denk ook dat ze de plank misgeslagen hebben om te stoppen met videolivestreams en achteraf livesetjes niet meer up te loaden. Dat spreekt vooral jongeren heel erg aan.

Van Decibel, SSKD en Hard Bass staat een heleboel online hoor qua livesets.

Hard Bass wel inderdaad, Decibel echt te weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2020 22:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Vorige  1 ... 2947, 2948, 2949, 2950, 2951, 2952, 2953 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen