Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2946, 2947, 2948, 2949, 2950, 2951, 2952 ... 3043  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Artiesten die niet tegen kritiek kunnen zijn van alle tijden. Throwback naar toen Warface na wat gezeik op HT er nog een track aan toe wijde xd


Hahah kritiek? Iemand post dat het lijkt alsof atmozfears een identiteitcrisis heeft, hoe is dat kritiek :lol: Snap wel dat als je zoiets over jezelf leest (terwijl je helemaal geen identiteitcrisis hebt) dat je even flink facepalmed. En zoals pipa zegt, zulke gekke dingen zegt hij ook weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 15:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
JeroenB93 schreef:
Goldenstyle schreef:
Atmozfears een shout out doet naar hardtraxx over zn verschillende kicks op 7:00


Wat is dat met artiesten die steeds zo vol onbegrip reageren op reacties van Hardtraxx? Bedoel snap dat je het er niet mee eens kan zijn, maar er wordt steeds zo gedaan alsof het van die achterlijke reacties zijn hier :/

Je doet nu alsof Atmozfears een achterlijke reactie plaatst op de Hardtraxx reacties. Ik begrijp zijn reactie wel. Er wordt iets gesuggereerd dat hij een identiteitscrisis heeft en dat ontkracht hij. Hij is al langere tijd aan het spelen met kicks en gaf al aan dat hij tegenwoordig geniet van het maken van mid-intro's met verschillende kicks.

Oh nee achterlijk zeker niet. Maar het is wel een beetje flauw om meteen op een toon te reageren waardoor je Emre zijn reactie als debiel bestempeld. Reageren op kritiek is dikke prima, maar nu wordt het afgedaan alsof Emre z'n reactie ridicuul, belachelijk en idioot tegelijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naja dit valt nu nog wel mee maar toen die reacties van SR en HHZ toen bleek dat HHZ een aandeel had in SR >.< toen waren wij hier haters enzo. Sloeg compleet nergens op
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 00:23 
 
Hardtraxx Veteran

Blijkbaar boeit de mening van ons nog genoeg om allerlei hardstyle artiesten hier naartoe te laten komen zo eens in de zoveel tijd. Vind dat mooi!

Shout out naar welke DJ dan ook die dit leest!
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 09:29 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kan het ergens wel begrijpen hoor. Het is zeg maar niet dat Hardtraxx het enige platform is waar je een mening krijgt. Atmozfears zal vast al 100 keer reacties hebben gekregen dat zijn kicks altijd hetzelfde zijn, doet hij wat anders dan is het ook niet goed. Zal vast niet puur alleen gebaseerd zijn op Hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 10:41 
 
Hardtraxx Veteran

Weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen. Vind het wel meevallen hoe ik reageerde, en bovendien, 8 van de 10 Atmozfears tracks prijs ik de hemel in. Maarja. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 12:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oei. Daar sta je er niet lekker op, Emre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 12:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zal je net zien post je 350x :bomb: op een dag wordt je net gepakt op die ene kritische comment. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen. Vind het wel meevallen hoe ik reageerde, en bovendien, 8 van de 10 Atmozfears tracks prijs ik de hemel in. Maarja. :lol:


Wat was de orignele post dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen. Vind het wel meevallen hoe ik reageerde, en bovendien, 8 van de 10 Atmozfears tracks prijs ik de hemel in. Maarja. :lol:

Denk dat je het niet te persoonlijk moet op vatten maar opmerking in het algemeen word gebruikt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal me voor de zekerheid maar ff gedeisd houden hier... Straks gaat het nog langs appgroepen ofzo :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 13:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sound Rush & Coone collab in de maak. Bron: Sound Rush insta stories
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 13:44 
 
Hardtraxxer

Atmosfears begrijpt niet waarom hij altijd commentaar krijgt op zijn kicks, of hij nou dezelfde kick of verschillende gebruikt in een track. Hij neemt daarbij aan dat het steeds dezelfde groep is die altijd kritiek op hem heeft, wat maar voor een deel van de mensen die weleens kritiek op hem hebben ook echt zo is. Hij moet sowieso niet iedereen willen pleasen, maar er zijn ook mensen die zijn kicks de ene keer wel goed vinden en de andere keer niet, en die ook kunnen onderbouwen waarom. Daar kan hij van leren als hij dat per se wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 13:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het kan aan mij liggen maar volgens mij wordt er vanuit beide kanten van een vlieg een olifant gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom nodigt Atmozfears ons niet gewoon uit in zijn studio :lol:
Kunnen we een Hardtraxx proof versie maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 15:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind sowieso niet dat hij echt kick reageert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Pedaalemre schreef:
Weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen. Vind het wel meevallen hoe ik reageerde, en bovendien, 8 van de 10 Atmozfears tracks prijs ik de hemel in. Maarja. :lol:


Wat was de orignele post dan?


Dat is de originele post, heb niks ge-edit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Remi schreef:
Pedaalemre schreef:
Weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen. Vind het wel meevallen hoe ik reageerde, en bovendien, 8 van de 10 Atmozfears tracks prijs ik de hemel in. Maarja. :lol:


Wat was de orignele post dan?


Dat is de originele post, heb niks ge-edit.


nieuwe-tracks-hs/atmozfears-home-t70719.html ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 16:13 
 
Hardtraxx Veteran

Oh, op die manier. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 17:53 
 
Hardtraxxer

https://www.facebook.com/hardcoreradio/ ... 772316307/

Crypsis onder de naam 'Basic Grooves' aan het begin van deze livestream een zieke oldskool techno/hardcore set draait
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.destentor.nl/apeldoorn/droo ... a51d73e88/

Over de nieuwe studio van Brennan Heart in Epe.
Bij een Premium-blokkade even openen in Incognito mode.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2020 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Pedaalemre schreef:

Dat is de originele post, heb niks ge-edit.


nieuwe-tracks-hs/atmozfears-home-t70719.html ;)

Ja sorry, dat. "Aanleiding" was beter verwoord, ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2020 21:49 
 
Hardtraxx Newbie

B-Front komt met een nieuwe EP!
Bron: zijn eigen Insta
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 00:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jesmer02 schreef:
B-Front komt met een nieuwe EP!
Bron: zijn eigen Insta


Ik hoop thank bob for music
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over de Tomorrowland stream:
https://www.bnr.nl/podcast/back-to-busi ... n-festival
Vorige  1 ... 2946, 2947, 2948, 2949, 2950, 2951, 2952 ... 3043  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen