Hoef je ook niet meer te klagen dat je 700 accounts volgt en iedereen dezelfde troep post.Pedaalemre wrote:Ik zeg het je, ik unfollow elke artiest die vandaag als 1 april grap een langverwachte track 'free released'. Da bint geen grap'n da bint streeeeeek'n!!111
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
820* 
En set erna bij AVIO heel die tent leeg. Terwijl mega vet 
Deetox + Scantraxx = Scandoxxx???
Ik kijk al uit naar de videoclips van haar nieuwe platen
Ik kijk al uit naar de videoclips van haar nieuwe platen
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 9 days ago
Het B-Frontliner album wordt morgen waarschijnlijk afgerond aldus B-Front zojuist in zijn live stream op Instagram.
Nu maar hopen dat het dit keer ook zo is
-
KHardtraxxer
- 186 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Pohh hebben we toen staan rammen op Gecko - 2-1TiMOTHYb wrote:En set erna bij AVIO heel die tent leeg. Terwijl mega vet
Basshunterzz wrote:Het B-Frontliner album wordt morgen waarschijnlijk afgerond aldus B-Front zojuist in zijn live stream op Instagram.
Paultheone wrote:GROTERE LETTERS VOOR MEER HYPE
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Eerst zien/horen, dan geloven 
Thunder in Paradise.TiMOTHYb wrote:En set erna bij AVIO heel die tent leeg. Terwijl mega vet
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Working on an official remix for a classic dance track which has more than 400 million youtube views! First one to guess the track wins a Wildstylez flag #hairstylez
ToulousePedaalemre wrote:Working on an official remix for a classic dance track which has more than 400 million youtube views! First one to guess the track wins a Wildstylez flag #hairstylez
-
A
ik trap er niet meer inPedaalemre wrote:Working on an official remix for a classic dance track which has more than 400 million youtube views! First one to guess the track wins a Wildstylez flag #hairstylez
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Hoop 't niet, die is door z'n kameraad HHZ toendertijd al geremixt (wat overigens een prima, toffe remix is).Goldenstyle wrote:ToulousePedaalemre wrote:Working on an official remix for a classic dance track which has more than 400 million youtube views! First one to guess the track wins a Wildstylez flag #hairstylez
View on YouTubePedaalemre wrote:Working on an official remix for a classic dance track which has more than 400 million youtube views! First one to guess the track wins a Wildstylez flag #hairstylez
Enigste die boven de 400 miljoen views zit is Don't You Worry Child. En daar heeft Mandy al een remix van gemaakt, en die is al echtRvD wrote:Hoop iets van Swedish House Mafia
View on YouTube
Last edited by Goldenstyle on 03 Apr 2020 16:42, edited 1 time in total.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Avicii - Wake Me Up (Wildstylez Suicidal Superstar Remix) lijkt me wel vet
THArdstyler wrote:Avicii - Wake Me Up (Wildstylez Suicidal Superstar Remix) lijkt me wel vet
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Doe nou niet.. 
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
View on YouTubePedaalemre wrote:Working on an official remix for a classic dance track which has more than 400 million youtube views! First one to guess the track wins a Wildstylez flag #hairstylez
Ziet er niet al te best uit voor Free2party, organisatie van de Hardclassics en Reminder feesten. Lijkt erop dat dat event dat ze willen houden een beetje hun laatste strohalm is...Free2party wrote:Als organisatie wil je normaal gesproken niet laten blijken hoe het er financieel aan toe gaat. Maar helaas staan wij er als Free2Party niet goed voor, zo erg dat we niet weten hoe en of we deze crisis gaan overleven.
We zien dan ook geen andere optie op dit moment dan open kaart met jullie te spelen. En hopen dat jullie net zoveel om onze events geven als wij en ons willen steunen.
Stay safe![]()
Event: Recovery - after the quarantine party
http://www.free2party.com/tickets
Edit: Krijg filmpje er niet lekker in. Hier link naar bericht View on Facebook
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 12 days ago
opmerking v/h jaar tot nu toe.THArdstyler wrote:Avicii - Wake Me Up (Wildstylez Suicidal Superstar Remix) lijkt me wel vet