Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025

Ah heel nice! Eerste WRTN set was erg goed. Veel nieuw spul en diverse artiesten.
Dit zou heel nice zijn.Grim wrote:Robbie M wrote:Ik kwam op mijn laptop nog een batch livesets van De Tijdmachine 2014 & 2015 tegen.. voor de liefhebbers staan ze nu op Soundcloud.
View on SoundCloud
Heel vet!
Als het niet teveel gevraagd is, zou je ze ook kunnen uploaden op iets van een wetransfer?
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Ik hoop dat Ran-D de vergeten platen van G4H gaat draaien, zoals:Pedaalemre wrote:
- Bassdrum Junkie
- Inside my Head
- De Weg Kwijt
- Military
- U2 - Every Breaking Wave (Gunz For Hire Bootleg)
Eigenlijk zou een mix van alle bestaande G4H superdik zijn.
De Weg Kwijthotymoty wrote:Ik hoop dat Ran-D de vergeten platen van G4H gaat draaien, zoals:Pedaalemre wrote:
- De Weg Kwijt
Eigenlijk zou een mix van alle bestaande G4H superdik zijn.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
"Over 5 jaar zou ik wel een paar jaar in een conservatorium opleiding willen zitten. Het liefst wil ik orgel studeren of klavecimbel. Oude muziek in ieder geval. En nog steeds gewoon knallen"Pedaalemre wrote:View on YouTube
Het contrast, wat prachtig.
Das best knap. Die werd door G4H/Ran-D/Adaro een paar jaar bijna elke set als afsluiter gebruikt naar mijn ideeRemi wrote:
De Weg Kwijt. Helaas niet vaak live gehoord.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025

Volgens mij alleen bij G4H en daar ging ik zelden heen, haha. Vind niet alle tracks even tof dus heb G4H niet super vaak bezocht. Sowieso de laatste jaren niet meer, op een enkele keer op VWAB na, maar toen is die volgens mij niet gedraaid.Rickzel wrote:Das best knap. Die werd door G4H/Ran-D/Adaro een paar jaar bijna elke set als afsluiter gebruikt naar mijn ideeRemi wrote:
De Weg Kwijt. Helaas niet vaak live gehoord.
Edit: ik zit even te zoeken maar zie o.a. Defqon 2013 voorbij komen (zondag closing), dat kan ik me ook nog wel vaag herinneren, ja.
Lang verhaal kort: was / ben niet zo'n fan maar vind die track wel dope.
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 25 days ago
1x live gehoord op CRAFT 2016 volgens mij
In ieder geval ook op Decibel 2011 gehoord, debuut van Gunz was dat
Gelijk ook de laatste keer dat ik het leuk vond.
Daar sloten ze toen als G4H op VWAB mee af. Dat weet ik nog goed want dat was de eerste en laatste keer dat ik hem live heb gehoord haha.Remi wrote:Sowieso de laatste jaren niet meer, op een enkele keer op VWAB na, maar toen is die volgens mij niet gedraaid.
^ Precies, dat bedoel ik. Al met al word hierboven wel bevestigd dat 'ie niet super vaak gedraaid is, haha.
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 3 hours ago
Nondeju wat was het toen druk in die tentPommer wrote:In ieder geval ook op Decibel 2011 gehoord, debuut van Gunz was datGelijk ook de laatste keer dat ik het leuk vond.
Kan jij je dat nog herinneren, ja?immuunm wrote:Nondeju wat was het toen druk in die tentPommer wrote:In ieder geval ook op Decibel 2011 gehoord, debuut van Gunz was datGelijk ook de laatste keer dat ik het leuk vond.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Ik zeg het je, ik unfollow elke artiest die vandaag als 1 april grap een langverwachte track 'free released'. Da bint geen grap'n da bint streeeeeek'n!!111
The Humming gvd.Pedaalemre wrote:Ik zeg het je, ik unfollow elke artiest die vandaag als 1 april grap een langverwachte track 'free released'. Da bint geen grap'n da bint streeeeeek'n!!111
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 3 hours ago
Geen moeite mee hoor!Alm1ghty wrote:Kan jij je dat nog herinneren, ja?immuunm wrote:Nondeju wat was het toen druk in die tentPommer wrote:In ieder geval ook op Decibel 2011 gehoord, debuut van Gunz was datGelijk ook de laatste keer dat ik het leuk vond.
Het was goed warm in die tent jaAlm1ghty wrote:Kan jij je dat nog herinneren, ja?immuunm wrote:Nondeju wat was het toen druk in die tentPommer wrote:In ieder geval ook op Decibel 2011 gehoord, debuut van Gunz was datGelijk ook de laatste keer dat ik het leuk vond.
Ik was er ook, kan het mij nog goed heugen. Gaat mij meer om de persoonlijk toestand van immuunm.Mark With A Tarrel wrote:Het was goed warm in die tent jaAlm1ghty wrote:Kan jij je dat nog herinneren, ja?immuunm wrote:
Nondeju wat was het toen druk in die tent
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025