Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2900, 2901, 2902, 2903, 2904, 2905, 2906 ... 3067  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2019 17:36 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Gaaf! Blij om te zien dat ze eindelijk zo goed opgepakt worden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2019 18:06 

Hardtraxx Elite

Joey schreef:

Eindelijk? Zoiets doe je niet in één dag.

Gefeliciteerd jongens, goed bezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2019 18:09 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij hebben beide heren al een lange solo carrière achter de rug en zijn ze met Primeshock ook al 2 jaar bezig (eerst als Bombsquad/BMBSQD) dus ja het heeft best even geduurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2019 18:09 

Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
Joey schreef:

Hey zuurpruim, moven!!

OT:
Afbeelding

Having spent years touring, fighting jet lags and always moving from one destination to the next, it has come to a point where Willem needs to take some time off.

All shows in December have been cancelled with the exception of two shows in The Netherlands, being Music Dome - Roermond (December 14) and Orange Heart - Paradiso (December 17).

The coming weeks will be spent to rest, recharge and focus on his health. By limiting the stress that is an inevitable part of his professional life, we trust that he gets the space he needs to recover and can once again devote himself to his passion: making music and performing.

On behalf of Willem, a huge thanks for all the support he is receiving from all over the world.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2019 18:21 

Hardtraxx Elite

edit: reactie verplaatst naar Headhunterz topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2019 23:12 

Hardtraxx Addict

Geen Hardshock meer komend jaar: https://www.telegraaf.nl/nieuws/4864818 ... lenfeesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2019 23:42 

Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:

Snap het ergens wel, valt me op dat er veel meer drugs gebruik is. Dat je gebruikt moet je zelf weten maar dan ook nog achter het stuur kruipen? Je speelt met je eigen en nog belangrijker iemands anders leven.

Belachelijk.

Ook de controles zijn tegenwoordig heel erg karig. Fouilleren is een lachertje. Nou ben ik niet tegen drugs maar vind wel dat je er verantwoord me moet omgaan, voor , tijdens en na het gebruik.

Echter door een festival perse geen vergunning te geven is natuurlijk geen oplossing. Hier los je niets mee op, andere festivals hebben net zon drugs aantallen. Maar de organisatie kan wel gestraft worden door het nalaten van deze controles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 00:50 

Hardtraxx Addict

Ja dat dus. Ik vind het enerzijds belachelijk dat die politici daadwerkelijk denken dat ze drugsgebruik tegengaan op het moment dat ze een willekeurig festival aflassen of een drugslab oprollen. Je bent echt ongelofelijk naïef als je er nog steeds van overtuigd bent dat iets gaat bereiken door tegen drugsgebruik te vechten. Die hele war on drugs heeft de afgelopen 40 jaar niet gewerkt en dit gaat ook geen zoden aan de dijk zetten.

Tegelijkertijd is het natuurlijk te idioot voor woorden dat mensen massaal achter het stuur gaan zitten na drank- of drugsgebruik. Dat je dan je eigen leven op het spel wilt zetten zal me eerlijk gezegd een zorg zijn, moet je zeker doen als je daar blij van wordt. Het is mijns inziens echter onvergeeflijk dat je zomaar de veiligheid van anderen in gevaar brengt. Het zal je gebeuren dat jij of iemand die je kent wordt aangereden door iemand die doorgesnoven of bezopen achter het stuur zit..

Wat dat betreft vind ik het op zich ook niet onbegrijpelijk dat die politici een grens trekken na het zien van zulke cijfers (20/20 automobilisten onder invloed, wtf joh). Alleen erg jammer dat ze dan niet verder komen dan wat symboolpolitiek, waardoor het nu verziekt wordt voor de personen die nuchter blijven, netjes een bob regelen of gewoon met het ov gaan wanneer ze een festival bezoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 09:59 

Donateur

'Burgemeester Raven' :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 10:46 

Hardtraxx Veteran

Is Almighty weer aan het trollen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 11:23 

Hardtraxx Veteran

Naast dat ik hier moderator ben, ben ik ook moderator van de gemeente Hellendoorn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 12:09 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Als er mensen achter het stuur gaan zitten met drugs op, dan kan ik die veiligheid niet garanderen.”

Rot op met dit soort cringey uitspraken man :lol: :lol:

Citaat:
Willen we dit nog wel?

Ja dit willen we, dat kan je zien aan het massale gebruik. Het is misschien niet de cultuur van de burgemeester, maar wel van de huidige jeugdige generatie.

Festivals zijn een veilige omgevingen om drugsgebruik te faciliteren. Het zijn juist de ideale gelegendheden om de individuele vrijheid van mensen op dit gebied te uiten wat ze niet kwijt kunnen in het dagelijkse leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 12:38 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Het zijn juist de ideale gelegenheden om de individuele vrijheid van mensen op dit gebied te uiten wat ze niet kwijt kunnen in het dagelijkse leven.

Ga je lekker maat?
Wat heb je op?
Waar kom je vandaan?
Oke veel plezier nog man
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 12:45 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Het zijn juist de ideale gelegenheden om de individuele vrijheid van mensen op dit gebied te uiten wat ze niet kwijt kunnen in het dagelijkse leven.

Ga je lekker maat?
Wat heb je op?
Waar kom je vandaan?
Oke veel plezier nog man

godverdomme doe ik het weer (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 13:22 

Hardtraxx Veteran

Ik uit mijn individuele vrijheid graag door de hele dag in m'n blote bast kaakschaatsend rondjes te lopen.

Maar verder wel idiote incompetente politic die dit soort maatregelen nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 14:23 

Hardtraxxer

Festivals zijn een veilige omgevingen om drugsgebruik te faciliteren. Het zijn juist de ideale gelegendheden om de individuele vrijheid van mensen op dit gebied te uiten wat ze niet kwijt kunnen in het dagelijkse leven.

Niet mee eens. Het is er enorm druk en iedereen om je heen danst/gaat los/doet gek/maakt plezier, waardoor het moeilijk is om rust te vinden/nemen. Ook kun je door de drukte de mensen waarbij je je vertrouwd voelt makkelijk kwijt raken. Verder zijn eten en drinken vaak heel erg duur en ongezond, terwijl de weersomstandigheden soms ook niet meewerken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 14:33 

Donateur

Alm1ghty schreef:

Ga je lekker maat?
Wat heb je op?
Waar kom je vandaan?
Oke veel plezier nog man

Mis nog: "Ga je vaak naar feeste", zelf een groot fan van
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 14:55 

Hardtraxx Veteran

En

Moet je raketje?!?!?
Moet je lolly?!?!?
'Heb je water manbroerneef??111?'
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 15:07 

Hardtraxx Elite

Pedaalemre schreef:

:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 15:14 

Hardtraxx Veteran

Ja dit willen we, dat kan je zien aan het massale gebruik. Het is misschien niet de cultuur van de burgemeester, maar wel van de huidige jeugdige generatie.

Dat is prima, maar het verbod is uitgegeven omdat bij 20 uit 20 controles bleek dat iemand met drugs achter het stuur zat. Met drugs op achter het stuur kruipen is gewoon ontzettend dom en gevaarlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 15:44 

Hardtraxx Elite

Pedaalemre schreef:
En

Moet je raketje?!?!?
Moet je lolly?!?!?

Verpest het nou niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 15:46 

Hardtraxx Veteran

Is goed maadt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 15:57 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Alm1ghty schreef:

Ga je lekker maat?
Wat heb je op?
Waar kom je vandaan?
Oke veel plezier nog man

Mis nog: "Ga je vaak naar feeste", zelf een groot fan van

Ik hou wel van die diepgang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 18:17 

Kraak... Piep...

Melanoisia schreef:

Niet mee eens. Het is er enorm druk en iedereen om je heen danst/gaat los/doet gek/maakt plezier, waardoor het moeilijk is om rust te vinden/nemen. Ook kun je door de drukte de mensen waarbij je je vertrouwd voelt makkelijk kwijt raken. Verder zijn eten en drinken vaak heel erg duur en ongezond, terwijl de weersomstandigheden soms ook niet meewerken.

Volgens mij ga jij niet naar feestjes :lol:

Als je rust en gezond wilt eten en bij je vrienden wilt blijven, waarom ga je dan naar feesten. Al het bovenstaande is gewoon mogelijk op de meeste feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 18:30 

Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
Joey schreef:

Gefeliciteerd jongens, goed bezig!

ULTIMO schreef:
Volgens mij hebben beide heren al een lange solo carrière achter de rug en zijn ze met Primeshock ook al 2 jaar bezig (eerst als Bombsquad/BMBSQD) dus ja het heeft best even geduurd.

Dit inderdaad. :yes:
Vorige  1 ... 2900, 2901, 2902, 2903, 2904, 2905, 2906 ... 3067  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen