Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2898, 2899, 2900, 2901, 2902, 2903, 2904 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2019 13:21 
 
Hardtraxx Veteran

paperclip schreef:
Erwiet schreef:
TkTT schreef:
Ik vind de muziek de Phuture Noize maakt echt heel vet en geniet elke keer weer van een nieuwe release. Vind het hele concept om meer tijd in de studio te besteden om dan een zieke live show neer te zetten (zoals op Defqon 1 afgelopen jaar) echt heel vet! Persoonlijk nog steeds kippenvel setje!


Vooral het stukje over die set op Defqon zegt toch genoeg. Volgens mij is het verder amper voorgekomen dat een hardstyle artiest zo'n daverend applaus ontving. Komt naar mijn mening toch voor een groot deel door het verhaal wat erachter zit, naast de kwaliteit van de nummers natuurlijk. Nee, ik ben er ontzettend blij mee dat artiesten zoals PN in de hardstyle scene zitten en kan niet wachten op het nieuwe album en de nieuwe shows.

Nog een keer kippenvel dan

43:40


Was zo vet om hierbij te zijn :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2019 14:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Erwiet schreef:
TkTT schreef:
Ik vind de muziek de Phuture Noize maakt echt heel vet en geniet elke keer weer van een nieuwe release. Vind het hele concept om meer tijd in de studio te besteden om dan een zieke live show neer te zetten (zoals op Defqon 1 afgelopen jaar) echt heel vet! Persoonlijk nog steeds kippenvel setje!


Vooral het stukje over die set op Defqon zegt toch genoeg. Volgens mij is het verder amper voorgekomen dat een hardstyle artiest zo'n daverend applaus ontving. Komt naar mijn mening toch voor een groot deel door het verhaal wat erachter zit, naast de kwaliteit van de nummers natuurlijk. Nee, ik ben er ontzettend blij mee dat artiesten zoals PN in de hardstyle scene zitten en kan niet wachten op het nieuwe album en de nieuwe shows.

Nog een keer kippenvel dan

43:40


Inderdaad was dit ook echt een hele brute show! Kippenvel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2019 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Nog een keer kippenvel dan

43:40


Dit was zo vet! Dat applaus. Meters kippenvel. Nog steeds! :surrender: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2019 17:32 
 
Hardtraxx Veteran

Nog heel even inhaken @ Helicaze. 'Bewust anders willen zijn'. Los van of PN dit probeert of niet, snap ik oprecht niet wat daar mis mee zou zijn. Meer mensen zouden dit moeten (willen) zijn.

Zolang er geen 'anderen doen het verkeerd' ondertoon in zoals Just88 mooi verwoord. Echter vind ik dat ook bij PN wel meevallen. Komt op mij meer over als 'iedereen mag lekker zijn ding doen, dan doe ik het mijne'. Prima dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2019 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joh dat is toch gewoon zijn karakter, zie niet hoe dat bewust is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2019 17:38 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Joh dat is toch gewoon zijn karakter, zie niet hoe dat bewust is :P


Dat geloof ik ook. Moeilijk te verwoorden maar ik bedoel, ookal was het bewust, ookal was het een geval van (want die artiesten zijn er ook wel geloof ik) 'afzetten tegen wat normaal is omdat ik hoop dat mensen zichzelf daarmee kunnen identificeren en fan van me worden juist omdat ik 'anders' ben en doe), dan nog zie ik daar niets negatiefs in. Brengt alleen maar meer nieuwe ideeën en creativiteit als mensen net iets van de norm willen afwijken. Helemaal bij mensen die dus al in een creatief beroep zitten zoals muziek. Alleen maar hulde daarvoor wmbt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2019 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anders zijn is natuurlijk niet erg, maar hij doelt op 'Anders zijn om het anders zijn'. De 1 vind dat niet erg, de ander heeft daar een andere mening over. Daarnaast, dit is niet het topic ervoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2019 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DEDIQATED Hardstyle top 25

Countless great hardstyle tracks have been created the past 20 years, but what are the best ones ever? Now is the time to find out. We present you the DEDIQATED Hardstyle Top 25. Vote for your all-time favourite hardstyle tracks now. The Top 25 will be revealed during a unique show at DEDIQATED on February 8.

https://www.q-dance.com/en/events/dediq ... ted/top25/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2019 20:36 
 
Hardtraxx Crew

Sound Rush in de studio met Headhunterz & Wildstylez.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2019 21:29 
 
Hardtraxx Elite

MYTZE schreef:
Sound Rush in de studio met Headhunterz & Wildstylez.
Afbeelding

en jonko
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 19:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wauw. Dat PN-statement is in een notendop waar ik de afgelopen jaren steeds tegenaan loop. Het probleem is dat organisaties baat hebben bij weinig variatie, controle en het zolang mogelijk uitspreiden van de creatieve vaardigheden van producers. Er moet (logischerwijs) geld verdiend worden en het liefst zo constant en langdurig mogelijk. Die bedrijfsdoelen interfereren enorm met de doelen die een individuele producent voor zich zou moeten stellen.

De ruimte om echt creatief en bijvoorbeeld revolutionair te zijn in producties wordt minimaal als je 100+ boekingen per jaar draait waarvan nog een groot deel in het buitenland. Daarnaast wordt eenheidsworst beloond en out-of-the-box handelen ontmoedigd. Je meet jezelf als producer een patroon aan waarin nog hooguit 2 of 3 echt originele of creatieve tracks per jaar uitkomen. Je sets vul je met maximaal 15 van je meest populaire en recente platen. 2 daarvan draai je al sinds vinyl de deur uitging en je draait sowieso altijd alleen maar je eigen platen. Vervolgens leg je de oorzaak daarvan doodleuk bij de betalende bezoeker: "als ik hem niet draai krijg ik alleen maar gezeik in DM" of "bezoekers komen om mijn platen te horen". Daarbij ga je volledig voorbij aan het feit dat de scene 20 jaar geleden is ontstaan door mensen die allerlei onbekende shit draaide waardoor het publiek zich juist breder ging verdiepen.

Organisaties (vooral de grotere) geven de inkomstendrift van artiesten letterlijk een podium met langlopende deals. Er is schaalvoordeel en de exportmarkt lonkt. Te veel verandering kost geld en brengt risico met zich mee. Producties zijn zo huge dat je een event jarenlang wil herhalen zonder al te veel te veranderen.

Ik vind het ongelofelijk dat een jonge twintiger al zo'n duidelijk beeld over zichzelf en z'n omgeving heeft gevormd om tot zo'n conclusie te komen. Enorm moedig is het om er vervolgens ook echt wat mee te gaan doen. Je kiest m.i. tijdig (en wellicht op een cruciaal moment) daadwerkelijk voor jezelf en wat je gelukkig maakt. Waar het overgrote deel zich focust op zoveel mogelijk tracks, boekingen of een hoge notering in de DJMAG neem jij een stap terug en ga je terug naar jouw basis.

Enorm veel respect voor het besluit en de open communicatie richting je fans. Ik heb in 10 alinea's meer wijsheid gelezen dan tijdens 3 edities HDE volgeluld door content managers, marketing directors en artist management. Ik hoop van harte dat er veel moois uit gaat komen en je er nog meer plezier en voldoening uit kunt halen.

Bravo six, going dark
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 21:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
going dark

Haha, goeie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Verhaaltje


Kearl, goed verwoord man. Je hebt me er oprecht anders naar laten kijken. Kan me hier goed in vinden inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren B-Front en Phuture Noize samen in de studio :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 17:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Gisteren B-Front en Phuture Noize samen in de studio :D


Ja zag het voorbijkomen! Kan alleen maar iets moois uit komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
TiMOTHYb schreef:
Verhaaltje


Kearl, goed verwoord man. Je hebt me er oprecht anders naar laten kijken. Kan me hier goed in vinden inderdaad!


Perfect verwoord, zo had ik het ook nog niet echt helemaal gezien. 'T was voor mij meer zo'n statement van 't zal wel , maar dit klopt helemaal. Laat het ook een statement zijn naar heel veel andere artiesten en organisaties :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2019 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
TiMOTHYb schreef:
Verhaaltje


Kearl, goed verwoord man. Je hebt me er oprecht anders naar laten kijken. Kan me hier goed in vinden inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2019 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Sturb en Warface een gecombineerd album uitbrengen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2019 20:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2019 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Audiotricz januari 2020 dus met een album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XQ soundrush ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 00:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
XQ soundrush ?


Het neigt er wel naar... :)
De rest houdt ook wijs hun mond omdat ze het waarschijnlijk al weten ;)

Leuk interview voorderest, met een goeie dosis zelfspot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was leuk om te kijken inderdaad! Je merkt wel dat die Barend wel echt interesse heeft in de hardstyle. Normaal zijn interviewers van buitenaf echt kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
ULTIMO schreef:
XQ soundrush ?


Het neigt er wel naar... :)
De rest houdt ook wijs hun mond omdat ze het waarschijnlijk al weten ;)

Leuk interview voorderest, met een goeie dosis zelfspot.


xqlusive holland anthem hebben ze gemaakt, "shoutout naar Fransie Duijts"

edit: oh heftig, ik zie nu pas dat "aankondiging" deel haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 21:19 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Vorige  1 ... 2898, 2899, 2900, 2901, 2902, 2903, 2904 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen