Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2897, 2898, 2899, 2900, 2901, 2902, 2903 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Respect, heel benieuwd naar wat hij te bieden heeft.


Wat zal hij nog meer bieden na al die geweldige tracks die die al gemaakt heeft? Wat een baasje is 't ook. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 20:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Succes lies in great music? Koekoek, ff wakker worden! Goede muziek is heel niet nodig, zolang je maar kan entertainen. Mooi voorbeeld is GPF.

Desondanks wens ik hem veel succes! Ben benieuwd waar hij mee gaat komen. Z'n laatste releases vond ik niet heel bijzonder meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 20:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
Succes lies in great music? Koekoek, ff wakker worden! Goede muziek is heel niet nodig, zolang je maar kan entertainen. Mooi voorbeeld is GPF.


Not sure if...


Mooi hoe hij gewoon zijn eigen pad kiest en zich niet laat meeslepen in wat 'normaal' is. Kijk hier weer enorm naar uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
Succes lies in great music? Koekoek, ff wakker worden! Goede muziek is heel niet nodig, zolang je maar kan entertainen. Mooi voorbeeld is GPF.

Hij zegt toch dat hij daar in gelooft, dat voor hem daar succes ligt. Dat is juist het hele punt wat hij wil maken.. dat de focus teveel op het entertainen is gaan liggen en niet meer op het maken van muziek (kunst) waar je uiteindelijk toch artiest/producer (kunstenaar) voor geworden bent. GPF is daarin juist het meest slechte voorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
roy_ schreef:
Succes lies in great music? Koekoek, ff wakker worden! Goede muziek is heel niet nodig, zolang je maar kan entertainen. Mooi voorbeeld is GPF.

Hij zegt toch dat hij daar in gelooft, dat voor hem daar succes ligt. Dat is juist het hele punt wat hij wil maken.. dat de focus teveel op het entertainen is gaan liggen en niet meer op het maken van muziek (kunst) waar je uiteindelijk toch artiest/producer (kunstenaar) voor geworden bent. GPF is daarin juist het meest slechte voorbeeld.

Ik ben eerlijk gezegd wel een beetje klaar met Phuture Noize en al die fratsen om hem heen. Voor mij komt het meer en meer over alsof hij bewust anders wil doen dan de menigte. Ja, hij heeft leuke muziek gemaakt. Daar ben ik het helemaal mee eens (hoewel de laatste periode niet helemaal meer mijn ding is). Hij mag gerust vinden dat de muziek het belangrijkste is, maar ik vind de combinatie muziek + dj/performer belangrijker. Afgelopen jaren heeft hij steeds een album gemaakt en dat tig keren opnieuw afgespeeld op alle feesten. Dit is iedereen toch beu na 5x? Dan ben je in mijn ogen geen goede performer. Wat gaat ie nu doen? Een paar maanden werken aan nog zo'n album en dan wel weer plots zo veel mogelijk touren, waarvan hij nu zegt dat daar het succes niet zou mogen liggen?

Als hij echt zoveel belang hecht aan de muziek en het oneens is met de manier waarop er gewerkt wordt bij bookingskantoren en organisaties, richt ie toch gewoon lekker zijn eigen label op, regelt ie zijn eigen bookingen en produceert hij muziek wanneer het voor hem uitkomt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 22:03 
 
Artiest

Helicaze schreef:
THArdstyler schreef:
roy_ schreef:
Succes lies in great music? Koekoek, ff wakker worden! Goede muziek is heel niet nodig, zolang je maar kan entertainen. Mooi voorbeeld is GPF.

Hij zegt toch dat hij daar in gelooft, dat voor hem daar succes ligt. Dat is juist het hele punt wat hij wil maken.. dat de focus teveel op het entertainen is gaan liggen en niet meer op het maken van muziek (kunst) waar je uiteindelijk toch artiest/producer (kunstenaar) voor geworden bent. GPF is daarin juist het meest slechte voorbeeld.

Ik ben eerlijk gezegd wel een beetje klaar met Phuture Noize en al die fratsen om hem heen. Voor mij komt het meer en meer over alsof hij bewust anders wil doen dan de menigte. Ja, hij heeft leuke muziek gemaakt. Daar ben ik het helemaal mee eens (hoewel de laatste periode niet helemaal meer mijn ding is). Hij mag gerust vinden dat de muziek het belangrijkste is, maar ik vind de combinatie muziek + dj/performer belangrijker. Afgelopen jaren heeft hij steeds een album gemaakt en dat tig keren opnieuw afgespeeld op alle feesten. Dit is iedereen toch beu na 5x? Dan ben je in mijn ogen geen goede performer. Wat gaat ie nu doen? Een paar maanden werken aan nog zo'n album en dan wel weer plots zo veel mogelijk touren, waarvan hij nu zegt dat daar het succes niet zou mogen liggen?

Als hij echt zoveel belang hecht aan de muziek en het oneens is met de manier waarop er gewerkt wordt bij bookingskantoren en organisaties, richt ie toch gewoon lekker zijn eigen label op, regelt ie zijn eigen bookingen en produceert hij muziek wanneer het voor hem uitkomt?


Ik ben blij dat je dit zegt, want dit is exact het punt wat ik probeer te maken. Ik heb bewust gekozen om minder boekingen te gaan doen zodat je mij geen 10x per maand hoeft te zien op een feest en dezelfde album tracks te horen. Daarbij is het ding ook nog, zoals ik al vaker heb uitgelegd, dat een groot gedeelte van het publiek naar mijn sets komt om juist die tracks te horen, maar daar gaat het nu niet om.

Het hele idee hierachter is, is dat ik periode in de studio ga zitten om muziek te maken die ik daarna kan draaien en daarna weer verder kan werken aan nieuw materiaal.
Ik denk dat mijn visie op mijn career als phuture noize helemaal niet leent voor een klassieke ik-ben-een-dj en ik draai wat plaatjes voor de mensen en door de weeks zit ik af en toe in de studio om een singletje eruit te klappen.

Ik wil juist meer een show-gerichte approach van muziek doen zoals andere elektronische artiesten ook doen (zoals een flume, odesza etc.), maar dat moet ik in stappen realiseren omdat de hardstyle scene daar eerst nog niet op zat te wachten/niet klaar voor was. Nu ook bijv Headhunterz dit meer wil gaan doen, kan ik ook langzaam deze stappen zetten en dit is daar een van.

Daarbij zou ik graag alles zelf regelen in een label. En ik ben ook aan het werk om in de toekomst zulke platformen op te zetten, maar dat wil ik wel op een manier doen die ik tof vind en niet het zoveelste label starten die een langzame dood sterft omdat het geen draagvlak heeft.

Over het boekingskantoor gebeuren; zelf al je boekingen regelen kost enorm veel tijd en met deze visie heb ik die simpel weg niet. Als je wereldwijde boekingen moet regelen kost dat enorm veel planning en werk, vooral als je ook nog een show neer wilt zetten in samenwerking met verschillende partijen. Maar ik heb een goede samenwerking met mijn huidige kantoor die precies het zo kan en wil doen zoals ik dat tof vind, dus in essentie veranderd er ook niks.

En ja, ik wil bewust anders zijn dan de andere omdat ik een idee heb dat het huidige plaatje wat iedereen maar schetst bij een hardstyle dj niet het beste bij mij past. Als je dat niks vind, dan moet ik daar mee leven. Maar ik ga niet mijn eigen leven en visie van de hand doen omdat de industrie wilt dat ik zo ben zoals jij nu beschrijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je ziet jezelf wel nog jaren op podium staan om je eigen muziek aan de man te brengen? Ik snap wat je probeert over te brengen, maar zoals je zelf aanhaalt, gaat dit in de hardstyle scene enorm moeilijk worden op de manier die jij voor ogen hebt. Ik vermoed dat je niet zomaar kan zeggen tegen bookingskantoren 'ja, nou, liefst maar 10 gigs per jaar'.

Ik wou het in mijn vorige post er nog bijzetten, maar zal het dan nu maar doen. Met de dingen die je zegt in je video, lijkt mij full time ghostproducen ideaal. Dan kan je al je creativiteit nog steeds kwijt in muziek, alleen wordt die door iemand anders dan gedraaid op feesten. Zo heb jij niet het gezeik met vele optredens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 22:17 
 
Hardtraxx Veteran

@ Phuture Noize

Enkel gericht op je stukje over een eigen label; wat was hier het idee achter:

https://www.instagram.com/blackmirrorsocietyofficial/ ?

Velen dachten toendertijd dat dit doelde op een eigen label, maar er is nu meer dan een jaar niets gepost. Misschien dat je hier ook opheldering over zou willen geven nu je toch bezig bent :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 22:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Je ziet jezelf wel nog jaren op podium staan om je eigen muziek aan de man te brengen? Ik snap wat je probeert over te brengen, maar zoals je zelf aanhaalt, gaat dit in de hardstyle scene enorm moeilijk worden op de manier die jij voor ogen hebt. Ik vermoed dat je niet zomaar kan zeggen tegen bookingskantoren 'ja, nou, liefst maar 10 gigs per jaar'.

Ik wou het in mijn vorige post er nog bijzetten, maar zal het dan nu maar doen. Met de dingen die je zegt in je video, lijkt mij full time ghostproducen ideaal. Dan kan je al je creativiteit nog steeds kwijt in muziek, alleen wordt die door iemand anders dan gedraaid op feesten. Zo heb jij niet het gezeik met vele optredens.

Ik zie niet in waarom het idee van PN geen succes zou kunnen worden? Alleen omdat bijna niemand dit nog in de hardstyle geprobeerd heeft? Ik denk juist dat je met een select aantal optredens juist meer hype kunt creëren (dus meer bezoekers bij je optreden), dan dat je elk weekend op 3 festivals staat. Dan staat het financiële plaatje hier even los van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 22:24 
 
Artiest

Helicaze schreef:
Je ziet jezelf wel nog jaren op podium staan om je eigen muziek aan de man te brengen? Ik snap wat je probeert over te brengen, maar zoals je zelf aanhaalt, gaat dit in de hardstyle scene enorm moeilijk worden op de manier die jij voor ogen hebt. Ik vermoed dat je niet zomaar kan zeggen tegen bookingskantoren 'ja, nou, liefst maar 10 gigs per jaar'.

Ik wou het in mijn vorige post er nog bijzetten, maar zal het dan nu maar doen. Met de dingen die je zegt in je video, lijkt mij full time ghostproducen ideaal. Dan kan je al je creativiteit nog steeds kwijt in muziek, alleen wordt die door iemand anders dan gedraaid op feesten. Zo heb jij niet het gezeik met vele optredens.


Ik vind optreden supertof om te doen, maar in deze scene werd je gewoon maanden lang volgeboekt als je eenmaal hot bent. Dat brengt het boekingskantoor veel geld op, en jij als artiest natuurlijk ook. Maar ik wil optredens doen met (nieuwe) muziek die ik tof vind om te draaien. Als je een super druk schema hebt (zoals ik deze zomer ~10-12 boekingen per maand draaide) ben je door de weeks niet top fit om next level shit te bedenken. Ik merkte zelf ook dat ik meer een recept ging volgen dan zoeken naar iets nieuws. Ik had ook amper tijd om te leren beter te worden. Nu kun je doen zoals veel andere hardstyle dj's doen - maak een paar hitsingles per jaar en ride the wave. Maar als ik toffe ideeen heb om een album te maken met een show er om heen dan had ik daar helemaal geen tijd voor. Op deze manier creëer ik daar tijd voor, dus ghostproducen is helemaal geen optie.

En daar zie je dus exact het probleem en statement die ik probeer te maken; ik wil optreden maar dan op de manier die ik tof vind. Dat kost tijd en moeite; die had ik niet en daarmee wil ik duidelijk maken aan de scene dat het ook anders kan zoals het hoort. Uit jou posts blijkt maar weer hoe vastgeroest de cultuur is en verandering zelfs niet begrepen wordt. Ik heb zelf ook die frictie ondervonden toen ik deze stap ging plannen met de achterkant van de scene. Nu had ik gelukkig een nieuw concept om duidelijk te maken dat het zeker mogelijk is, dus dat gaan we nu lekker uitwerken de komende maanden. En uiteraard hoop ik weer veel nieuwe shit te leren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PhutureNoize schreef:
Helicaze schreef:
Je ziet jezelf wel nog jaren op podium staan om je eigen muziek aan de man te brengen? Ik snap wat je probeert over te brengen, maar zoals je zelf aanhaalt, gaat dit in de hardstyle scene enorm moeilijk worden op de manier die jij voor ogen hebt. Ik vermoed dat je niet zomaar kan zeggen tegen bookingskantoren 'ja, nou, liefst maar 10 gigs per jaar'.

Ik wou het in mijn vorige post er nog bijzetten, maar zal het dan nu maar doen. Met de dingen die je zegt in je video, lijkt mij full time ghostproducen ideaal. Dan kan je al je creativiteit nog steeds kwijt in muziek, alleen wordt die door iemand anders dan gedraaid op feesten. Zo heb jij niet het gezeik met vele optredens.


Ik vind optreden supertof om te doen, maar in deze scene werd je gewoon maanden lang volgeboekt als je eenmaal hot bent. Dat brengt het boekingskantoor veel geld op, en jij als artiest natuurlijk ook. Maar ik wil optredens doen met (nieuwe) muziek die ik tof vind om te draaien. Als je een super druk schema hebt (zoals ik deze zomer ~10-12 boekingen per maand draaide) ben je door de weeks niet top fit om next level shit te bedenken. Ik merkte zelf ook dat ik meer een recept ging volgen dan zoeken naar iets nieuws. Ik had ook amper tijd om te leren beter te worden. Nu kun je doen zoals veel andere hardstyle dj's doen - maak een paar hitsingles per jaar en ride the wave. Maar als ik toffe ideeen heb om een album te maken met een show er om heen dan had ik daar helemaal geen tijd voor. Op deze manier creëer ik daar tijd voor, dus ghostproducen is helemaal geen optie.

En daar zie je dus exact het probleem en statement die ik probeer te maken; ik wil optreden maar dan op de manier die ik tof vind. Dat kost tijd en moeite; die had ik niet en daarmee wil ik duidelijk maken aan de scene dat het ook anders kan zoals het hoort. Uit jou posts blijkt maar weer hoe vastgeroest de cultuur is en verandering zelfs niet begrepen wordt. Ik heb zelf ook die frictie ondervonden toen ik deze stap ging plannen met de achterkant van de scene. Nu had ik gelukkig een nieuw concept om duidelijk te maken dat het zeker mogelijk is, dus dat gaan we nu lekker uitwerken de komende maanden. En uiteraard hoop ik weer veel nieuwe shit te leren.


Ik ben de eerste die zal zeggen dat de hele scene mag veranderen. Mensen die mij kennen zullen dat wel kunnen bevestigen. Ik vind experimentele dingen juist enorm vet. Ik denk gewoon dat het heel moeilijk is in deze tijd. Organisaties gaan alleen met de mensen in zee die het meeste geld in het laatje brengen.

Ik zal het resultaat binnenkort dan wel zien en wens je alvast veel succes. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PhutureNoize schreef:
Helicaze schreef:
Je ziet jezelf wel nog jaren op podium staan om je eigen muziek aan de man te brengen? Ik snap wat je probeert over te brengen, maar zoals je zelf aanhaalt, gaat dit in de hardstyle scene enorm moeilijk worden op de manier die jij voor ogen hebt. Ik vermoed dat je niet zomaar kan zeggen tegen bookingskantoren 'ja, nou, liefst maar 10 gigs per jaar'.

Ik wou het in mijn vorige post er nog bijzetten, maar zal het dan nu maar doen. Met de dingen die je zegt in je video, lijkt mij full time ghostproducen ideaal. Dan kan je al je creativiteit nog steeds kwijt in muziek, alleen wordt die door iemand anders dan gedraaid op feesten. Zo heb jij niet het gezeik met vele optredens.


Ik vind optreden supertof om te doen, maar in deze scene werd je gewoon maanden lang volgeboekt als je eenmaal hot bent. Dat brengt het boekingskantoor veel geld op, en jij als artiest natuurlijk ook. Maar ik wil optredens doen met (nieuwe) muziek die ik tof vind om te draaien. Als je een super druk schema hebt (zoals ik deze zomer ~10-12 boekingen per maand draaide) ben je door de weeks niet top fit om next level shit te bedenken. Ik merkte zelf ook dat ik meer een recept ging volgen dan zoeken naar iets nieuws. Ik had ook amper tijd om te leren beter te worden. Nu kun je doen zoals veel andere hardstyle dj's doen - maak een paar hitsingles per jaar en ride the wave. Maar als ik toffe ideeen heb om een album te maken met een show er om heen dan had ik daar helemaal geen tijd voor. Op deze manier creëer ik daar tijd voor, dus ghostproducen is helemaal geen optie.

En daar zie je dus exact het probleem en statement die ik probeer te maken; ik wil optreden maar dan op de manier die ik tof vind. Dat kost tijd en moeite; die had ik niet en daarmee wil ik duidelijk maken aan de scene dat het ook anders kan zoals het hoort. Uit jou posts blijkt maar weer hoe vastgeroest de cultuur is en verandering zelfs niet begrepen wordt. Ik heb zelf ook die frictie ondervonden toen ik deze stap ging plannen met de achterkant van de scene. Nu had ik gelukkig een nieuw concept om duidelijk te maken dat het zeker mogelijk is, dus dat gaan we nu lekker uitwerken de komende maanden. En uiteraard hoop ik weer veel nieuwe shit te leren.


Misschien een misplaatste opmerking, maar doordat je nu geen gigs meer gaat doen neem ik aan dat je ook een hoop inkomsten gaat missen. Kun je dat ondervangen? Neem aan dat je geen ander werk ernaast wil gaan doen nu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 22:48 
 
Artiest

ULTIMO schreef:
PhutureNoize schreef:
Helicaze schreef:
Je ziet jezelf wel nog jaren op podium staan om je eigen muziek aan de man te brengen? Ik snap wat je probeert over te brengen, maar zoals je zelf aanhaalt, gaat dit in de hardstyle scene enorm moeilijk worden op de manier die jij voor ogen hebt. Ik vermoed dat je niet zomaar kan zeggen tegen bookingskantoren 'ja, nou, liefst maar 10 gigs per jaar'.

Ik wou het in mijn vorige post er nog bijzetten, maar zal het dan nu maar doen. Met de dingen die je zegt in je video, lijkt mij full time ghostproducen ideaal. Dan kan je al je creativiteit nog steeds kwijt in muziek, alleen wordt die door iemand anders dan gedraaid op feesten. Zo heb jij niet het gezeik met vele optredens.


Ik vind optreden supertof om te doen, maar in deze scene werd je gewoon maanden lang volgeboekt als je eenmaal hot bent. Dat brengt het boekingskantoor veel geld op, en jij als artiest natuurlijk ook. Maar ik wil optredens doen met (nieuwe) muziek die ik tof vind om te draaien. Als je een super druk schema hebt (zoals ik deze zomer ~10-12 boekingen per maand draaide) ben je door de weeks niet top fit om next level shit te bedenken. Ik merkte zelf ook dat ik meer een recept ging volgen dan zoeken naar iets nieuws. Ik had ook amper tijd om te leren beter te worden. Nu kun je doen zoals veel andere hardstyle dj's doen - maak een paar hitsingles per jaar en ride the wave. Maar als ik toffe ideeen heb om een album te maken met een show er om heen dan had ik daar helemaal geen tijd voor. Op deze manier creëer ik daar tijd voor, dus ghostproducen is helemaal geen optie.

En daar zie je dus exact het probleem en statement die ik probeer te maken; ik wil optreden maar dan op de manier die ik tof vind. Dat kost tijd en moeite; die had ik niet en daarmee wil ik duidelijk maken aan de scene dat het ook anders kan zoals het hoort. Uit jou posts blijkt maar weer hoe vastgeroest de cultuur is en verandering zelfs niet begrepen wordt. Ik heb zelf ook die frictie ondervonden toen ik deze stap ging plannen met de achterkant van de scene. Nu had ik gelukkig een nieuw concept om duidelijk te maken dat het zeker mogelijk is, dus dat gaan we nu lekker uitwerken de komende maanden. En uiteraard hoop ik weer veel nieuwe shit te leren.


Misschien een misplaatste opmerking, maar doordat je nu geen gigs meer gaat doen neem ik aan dat je ook een hoop inkomsten gaat missen. Kun je dat ondervangen? Neem aan dat je geen ander werk ernaast wil gaan doen nu?


Ik had dit natuurlijk nooit gedaan als ik financieel in de problemen zou komen, dan had ik een andere oplossing bedacht. Ik heb gewoon veel inkomsten opgespaard in mijn bedrijf en die spaarcenten kan ik nu mooi uitgeven. Ik zie het zelf als een investering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbsup: Heel mooi dat je die mogelijkheid hebt dan.
Veel succes met je projecten en ik kan niet wachten op je nieuwe 'shit' :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 23:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik kan het alleen maar toejuichen. Phuture Noize heeft nu alle tijd om een nieuw, origineel en creatief concept neer te zetten met alles eromheen. Daarnaast worden zijn gigs alleen maar interessanter nu je hem minder vaak ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 23:14 
 
Hardtraxxer

Respect voor PN dat hij hier overal op in gaat en eerlijk, goed en netjes overal op reageert. Ik snap hem wel, niet dat ik producer of dj ben...totaal niet maar snap dat je gewoon niet elke keer hetzelfde kunstje wil maken en ook vertonen. Hoop dat hij snel zijn creativiteit weer 'vind' en weer muziek maakt waar hij zelf 100% achter staat, dit komt dan uiteindelijk ook zijn performance weer ten goede. Succes :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2019 00:16 
 
Hardtraxxer

Ik kan dit alleen maar toejuichen. Kan me de tijd nog herinneren dat TNT iedere maand meerdere tracks uitbrachten en de scene nog niet zo verzadigd was met boekingen als nu. Ik kan me ook goed voorstellen dat die tourdruk tegenstrijdig werkt aan het creatieve proces.

Ik denk dus ook dat dit de juiste manier is om het aan te pakken. Wat ik persoonlijk jammer vind is dat in de boodschap naar voren komt dat anderen het op een verkeerde manier doen. Ik zou dat lekker weggelaten hebben. Het is namelijk een ieder z’n goed recht om op zijn/haar eigen manier z’n geld te verdienen binnen de scene.
En het is aan het publiek om aan te geven waar die grenzen liggen.

Nogmaals ik zou als artiest maar ook als manager ruimte inplannen voor creatieve vrijheid en wens je erg veel succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2019 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
THArdstyler schreef:
roy_ schreef:
Succes lies in great music? Koekoek, ff wakker worden! Goede muziek is heel niet nodig, zolang je maar kan entertainen. Mooi voorbeeld is GPF.

Hij zegt toch dat hij daar in gelooft, dat voor hem daar succes ligt. Dat is juist het hele punt wat hij wil maken.. dat de focus teveel op het entertainen is gaan liggen en niet meer op het maken van muziek (kunst) waar je uiteindelijk toch artiest/producer (kunstenaar) voor geworden bent. GPF is daarin juist het meest slechte voorbeeld.

Ik ben eerlijk gezegd wel een beetje klaar met Phuture Noize en al die fratsen om hem heen. Voor mij komt het meer en meer over alsof hij bewust anders wil doen dan de menigte.

PN zelf heeft eigenlijk alles al gezegd wat ik ook bedoelde met mijn bericht (en jouw antwoord hierop), echt wil ik hier nog wel even op inhaken. Ik vind, hoe je het hier schrijft, dit een beetje overkomen alsof hij dit bewust doet en dit het merk/de persoon is die hij (en/of zijn team) neer wil zetten. Ik snap dat dit in de huidige scene ook heel erg makkelijk is om aan te nemen, omdat alles tegenwoordig om marketing(stunts) draait. Maar is het nou zo moeilijk om te accepteren dat PN gewoon zo is als persoon/artiest? Ja, hij zet zich op deze manier bewust af tegen de 'standaard'. Maar als hij zich zo voelt dan mag hij dit toch uitspreken?

Verder respect voor de keuze die PN hier maakt. Zoals hier op het forum/appgroep al vaker ter sprake gekomen is: de setjes werden er op deze manier niet leuker op en de nieuwe tracks deden het ook niet allemaal meer zo goed. Zoals hier door PN wordt geschreven, zit hier dus wel een duidelijke oorzaak achter. Derhalve wel blij dat ie even een pauze neemt met boekingen en ergens in het volgende jaar weer met een nieuw concept (i.i.g. weer leukere setjes) voor boekingen komt incl. (hopelijk) hele vette nieuwe, maar vooral originele/onderscheidende tracks komt!

Wens je veel succes PN! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2019 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor het toelichten inderdaad, is een zeldzaamheid hier. De meeste van de artieste schrijven iedere vorm van een beetje tegengeluid af als haat. Zo kan het dus ook. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2019 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi dat PN zich hierin mengt en toelichting geeft. Ik ben heel benieuwd waar hij in 2020 mee gaat komen. Succes in ieder geval :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2019 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het wel een mooi idee. De scene kan wel meer artiesten als PN gebruiken eigenlijk. ^^ Al moet ik zeggen dat het eenheidsworsten gehalte al wel gedaald is afgelopen jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2019 11:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind de muziek de Phuture Noize maakt echt heel vet en geniet elke keer weer van een nieuwe release. Vind het hele concept om meer tijd in de studio te besteden om dan een zieke live show neer te zetten (zoals op Defqon 1 afgelopen jaar) echt heel vet! Persoonlijk nog steeds kippenvel setje!
Wat ik dan wel jammer vind aan deze werkwijze dat je hem minder ziet op feesten!


PS hoop dat Q Dance Phuture Noize dit jaar de XQclusive gunnen, en anders hoop ik dat ze mij dit gunnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2019 11:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Ik vind de muziek de Phuture Noize maakt echt heel vet en geniet elke keer weer van een nieuwe release. Vind het hele concept om meer tijd in de studio te besteden om dan een zieke live show neer te zetten (zoals op Defqon 1 afgelopen jaar) echt heel vet! Persoonlijk nog steeds kippenvel setje!


Vooral het stukje over die set op Defqon zegt toch genoeg. Volgens mij is het verder amper voorgekomen dat een hardstyle artiest zo'n daverend applaus ontving. Komt naar mijn mening toch voor een groot deel door het verhaal wat erachter zit, naast de kwaliteit van de nummers natuurlijk. Nee, ik ben er ontzettend blij mee dat artiesten zoals PN in de hardstyle scene zitten en kan niet wachten op het nieuwe album en de nieuwe shows.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2019 11:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erwiet schreef:
TkTT schreef:
Ik vind de muziek de Phuture Noize maakt echt heel vet en geniet elke keer weer van een nieuwe release. Vind het hele concept om meer tijd in de studio te besteden om dan een zieke live show neer te zetten (zoals op Defqon 1 afgelopen jaar) echt heel vet! Persoonlijk nog steeds kippenvel setje!


Vooral het stukje over die set op Defqon zegt toch genoeg. Volgens mij is het verder amper voorgekomen dat een hardstyle artiest zo'n daverend applaus ontving. Komt naar mijn mening toch voor een groot deel door het verhaal wat erachter zit, naast de kwaliteit van de nummers natuurlijk. Nee, ik ben er ontzettend blij mee dat artiesten zoals PN in de hardstyle scene zitten en kan niet wachten op het nieuwe album en de nieuwe shows.

Nog een keer kippenvel dan

43:40
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2019 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Album van Vandal!sm is uit
https://soundcloud.com/vandalismofficia ... ay-of-life
Vorige  1 ... 2897, 2898, 2899, 2900, 2901, 2902, 2903 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen