Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2895, 2896, 2897, 2898, 2899, 2900, 2901 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 19:54 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
F4K3 N3WZ schreef:
Dan ben ik ook een legend :worship:


Mensen die Zatox eren zijn legends


FTFY :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 13:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Niet mee eens. De taak van een label is gewoon anders geworden. Waar dit eerst veel meer naar de voorgrond zat, is dat nu veel meer een achtergrond ding geworden. Met name door label/muziek/artist mgmt aan te bieden aan een artiest, is er voor een artiest nog steeds meerwaarde om ergens bij een label/company te tekenen

Ja, zodoende dus ook mijn reactie. Het enige dat ik er van meekrijg is (vaak) een releasebeleid om droevig van te worden of oeverloos gezwets als hierboven. Echte macht ligt uiteindelijk toch bij een eventorganisatie en voor een deel bij een artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 15:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Citaat:
oeverloos gezwets

Je onderschat t dan toch wel echt hoor, maar goed snap dat t vanuit jouw point of view anders kan overkomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 15:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha toegegeven, ik chargeer wel een beetje. Ben sowieso de (kern van de) doelgroep niet meer echt, dus ik kan wel begrijpen dat de boodschap niet meer geheel in mijn taal geschreven is. Heb overigens in veel meer omgevingen moeite met dat overmatige gebruik van superlatieven enzovoorts.

Dan iets anders: jij stelt dat artiesten nog steeds veel aan een label of (mgmt)company hebben. Daarentegen lees ik de laatste periode juist veel commentaar op dit soort organisaties over het feit hoe zij artiesten uitknijpen en behandelen. Begrijp je dan de scepsis als het weinig tot niet tastbaar is (zoals je zelf ook aangeeft) wat een label/company allemaal doet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Haha toegegeven, ik chargeer wel een beetje. Ben sowieso de (kern van de) doelgroep niet meer echt, dus ik kan wel begrijpen dat de boodschap niet meer geheel in mijn taal geschreven is.

Nee dat is tegenwoordig voor de ipad generatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 15:30 
 
Hardtraxx Veteran

Brennan Heart komt met een boek

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ene kant lijkt het mij wel interessant, aan de andere kant verwacht ik een cringefest van hier tot Hulst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als 't ook in 't Nederlands uitgebracht wordt ga ik 'm zeker lezen.

Ongetwijfeld zal er 'n hoop cringe geschreven worden maar vaak ook interessante anekdotes etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook wel enigszins benieuwd naar het boek. Daarnaast vraag ik me ook wel af of er aandacht besteed gaat worden aan zijn Brennan & Heart periode, aangezien Brennie toch eigenlijk altijd de persoon is die deze periode liever lijkt te vergeten. Aangezien Dj Thera hier wel vaker meeleest: ben je toevallig benadert over dit boek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 17:12 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik ben niet benaderd voor het boek, dus ik denk dat er hooguit wat korte highlights over die periode in zullen staan (dat is puur gissen overigens). Ben wel heel erg nieuwsgierig naar t boek overigens! Inmiddels is het gros van de carriere v BH (en ook die van mij) natuurlijk ook gewoon de solo carriere en daarmee is ie natuurlijk pas écht zwaar global gegaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"How I traveled the world with one kick" was misschien ook een goeie titel geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 17:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
"How I traveled the world with one kick" was misschien ook een goeie titel geweest

Wil m toch wel de twijfel voor 2 geven. Faith In Your DJ en One Blade tegenover alles na 2009.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Alm1ghty schreef:
"How I traveled the world with one kick" was misschien ook een goeie titel geweest

Wil m toch wel de twijfel voor 2 geven. Faith In Your DJ en One Blade tegenover alles na 2009.

Kan nog wel wat andere plaatjes van 2010 en 2011 opnoemen die enigszins noemswaardig zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 17:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Broken Balance schreef:
Alm1ghty schreef:
"How I traveled the world with one kick" was misschien ook een goeie titel geweest

Wil m toch wel de twijfel voor 2 geven. Faith In Your DJ en One Blade tegenover alles na 2009.

Kan nog wel wat andere plaatjes van 2010 en 2011 opnoemen die enigszins noemswaardig zijn


Gaat niet om de plaatjes hèh
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Ene kant lijkt het mij wel interessant, aan de andere kant verwacht ik een cringefest van hier tot Hulst.

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor mij heeft wat deze gast de afgelopen jaren doet in ieder geval geen reet meer met Hardstyle te maken. Krijg echt jeuk als ik die naam weer in een tracklist of line up zie staan.
Op zijn eigen wolk binnen de scene, met al jaren dezelfde sound en kinderlijk gepingel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 13:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik deel die BH haat voor wat betreft zijn tracks eigenlijk nooit zo. Zitten af en toe wel lekkere plaatjes tussen gewoon. Setje op Qlimax (deels BM) was ook geniaal. Hoofdstuk over classic feesten sla ik over. Verwacht overigens ook dat een boek in ieder geval minder cringe is dan een film/docu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 13:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik deel die BH haat voor wat betreft zijn tracks eigenlijk nooit zo. Zitten af en toe wel lekkere plaatjes tussen gewoon. Setje op Qlimax (deels BM) was ook geniaal. Hoofdstuk over classic feesten sla ik over. Verwacht overigens ook dat een boek in ieder geval minder cringe is dan een film/docu.


blackavanbruggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 20:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vet. Boek gaat zeker aangeschaft worden, of misschien leuk om te krijgen als kerstcadeau (REMI!?!).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Vet. Boek gaat zeker aangeschaft worden, of misschien leuk om te krijgen als kerstcadeau (REMI!?!).

Ik geef het door aan je vriendin. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 12:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zeg het zo gelijk wel even als ik m'n sokken ophaal :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze had het laatst al over één of andere vieze junk met een kleurtje en een biggie nosso die verdwaald was, ja. Ze zei toen iets over een homo-ontmoetingsplek in de buurt, waar hij naar op zoek was. Hij liep ook nog eens op z'n blote voeten.

Nu ik jouw opmerking lees: makes sense!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 14:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Klinkt niet echt als Tim, Tim is blank en a-seksueel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 18:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:


Haha jaa leuk! Mooie kerel die B-Front! :) Lekker nuchter blijven en je eigen stijl goed kennen!
Vorige  1 ... 2895, 2896, 2897, 2898, 2899, 2900, 2901 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen