Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2894, 2895, 2896, 2897, 2898, 2899, 2900 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Martin Waus schreef:
AoR met D-Block & S-Te-Fan in de studio zitten:


Ik ben dan echt benieuwd wat een AoR toevoegt in het proces.. Buiten dat wel benieuwd naar wat hier uit gaat komen :)

Tha Playah kan best wat inleggen denk ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 10:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Tha Playah kan best wat inleggen denk ik zo.


Er wordt straks vast een keer een foto gedeeld dat ze met elkaar in de studio zitten. Is het puur voor de foto of helpt iemand die geghost wordt dan ook mee in zo'n proces van het maken van een track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 12:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Is het puur voor de foto of helpt iemand die geghost wordt dan ook mee in zo'n proces van het maken van een track?


Creatieve input, ja. De mate daarin zal veel uiteenlopen, maar komt er vaak wel gezellig bij zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 12:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Koffie, bier en sigaretten brengen zodat ze hun creatieve proces niet hoeven af te breken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 13:27 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Alm1ghty schreef:
Tha Playah kan best wat inleggen denk ik zo.


Er wordt straks vast een keer een foto gedeeld dat ze met elkaar in de studio zitten. Is het puur voor de foto of helpt iemand die geghost wordt dan ook mee in zo'n proces van het maken van een track?

Denk het niet, de ghost blijft, ook op foto's, altijd onzichtbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 22:08 
 
Hardtraxx Elite

Sjorz schreef:

Nieuwe artiest @ H4H ^

Avian leuke naam hihi
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
DonnyD schreef:
Alm1ghty schreef:
Tha Playah kan best wat inleggen denk ik zo.


Er wordt straks vast een keer een foto gedeeld dat ze met elkaar in de studio zitten. Is het puur voor de foto of helpt iemand die geghost wordt dan ook mee in zo'n proces van het maken van een track?

Denk het niet, de ghost blijft, ook op foto's, altijd onzichtbaar

Hij heeft het over Act of Rage, niet Tha Playah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 17:57 
 
Hardtraxx Crew

HWS is weer terug.
Citaat:
HARD with STYLE returns for Episode 87 this coming Thursday, October 31st! Tune in at 20:00 CET for an hour of music that comes from within.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 18:08 
 
Hardtraxx Crew

Citaat:
Requiem joins Scantraxx
Hardstyle legend Requiem is ready to step up his game and uncover a new phase in his career. He is ready to reveal his true self by becoming part of the mighty #Scantraxx family! Expect a lot of fresh dance-floor fillers, in the well known energetic #Requiem sound, coming to you in the following weeks. Starting off this new chapter with ‘Now Is The Time’ on Scantraxx Black next week!


Hardstyle legend, hou op zeg :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Citaat:
Requiem joins Scantraxx
Hardstyle legend Requiem is ready to step up his game and uncover a new phase in his career. He is ready to reveal his true self by becoming part of the mighty #Scantraxx family! Expect a lot of fresh dance-floor fillers, in the well known energetic #Requiem sound, coming to you in the following weeks. Starting off this new chapter with ‘Now Is The Time’ on Scantraxx Black next week!


Hardstyle legend, hou op zeg :lol: :lol:


Hier krijg ik inderdaad wel echt ziektes van. Wie schrijft dit soort dingen dan?
Overigens... Heeft die een nieuwe ghost producer dat die naar Scantraxx is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trump tactieken. Iedereen is een legend, alles is tremendous en amazing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 11:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Labels: :lol:

Voegt voor de klant echt geen ene teringjoker meer toe, op inkomen voor wat brandmanagers en creative content directors nagelaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jah requiem is wel leuk maar pffff legend :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 18:35 
 
Hardtraxx Elite

Er is maar één legend en dat ben ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 23:23 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Labels: :lol:

Voegt voor de klant echt geen ene teringjoker meer toe, op inkomen voor wat brandmanagers en creative content directors nagelaten.


Eens... dat hele ding van vroeger van als je bij Scantraxx Of Fusion zat was je het mannetje dat is echt zo niet meer... :D
Althans zo zie ik het iig.. het zou mij verbazen als de helft v/d scene (luisteraars) nog 5 labels uit z'n hoofd kan opnoemen.
Grote labels en hun netwerken hebben natuurlijk nog steeds een grote invloed op het bereik en inkomen van een artiest, maar dat is tegenwoordig heb ik het idee slechts een handjevol labels. Als ik kijk naar de kleinere labels, heb ik het idee dat nog niet eens een 3e (even een random percentage wat ik inschat) van de doelgroep echt bereikt wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 14:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Labels: :lol:

Niet mee eens. De taak van een label is gewoon anders geworden. Waar dit eerst veel meer naar de voorgrond zat, is dat nu veel meer een achtergrond ding geworden. Met name door label/muziek/artist mgmt aan te bieden aan een artiest, is er voor een artiest nog steeds meerwaarde om ergens bij een label/company te tekenen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 18:31 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 23:50 
 
Hardtraxxer

DjThera schreef:
TiMOTHYb schreef:
Labels: :lol:

Niet mee eens. De taak van een label is gewoon anders geworden. Waar dit eerst veel meer naar de voorgrond zat, is dat nu veel meer een achtergrond ding geworden. Met name door label/muziek/artist mgmt aan te bieden aan een artiest, is er voor een artiest nog steeds meerwaarde om ergens bij een label/company te tekenen


Dit is wel on point ja. Maar dat de rol van labels in veel opzichten is veranderd is iig zeer zeker een feit! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 16:03 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Nog nooit een goede track van die Requiem gehoord volgens mij, en dan het lef hebben om hem 'legend' te noemen. Als ik Dov was (over échte legends gesproken) had ik die PR persoon direct z'n spullen laten pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 16:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

F4K3 N3WZ schreef:
Nog nooit een goede track van die Requiem gehoord volgens mij, en dan het lef hebben om hem 'legend' te noemen. Als ik Dov was (over échte legends gesproken) had ik die PR persoon direct z'n spullen laten pakken.


Volgens mij heb je niet veel verstand van PR..

Dit is juist een goede PR tekst, dat een nuchtere doorgewinterde hardtraxxer die al 15 jaar hardstyle luistert daar doorheen prikt, ok. Maar de rest niet.

Also, jouw smaak over Requiem bepaalt niet of hij een "legend" is of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

F4K3 N3WZ schreef:
Nog nooit een goede track van die Requiem gehoord volgens mij, en dan het lef hebben om hem 'legend' te noemen. Als ik Dov was (over échte legends gesproken) had ik die PR persoon direct z'n spullen laten pakken.

Nou nou
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat jullie het allemaal uit proportie trekken wat in de zin precies bedoelt word.
Zoals hierboven is dit slechts een smaak kwestie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 16:27 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dan ben ik ook een legend :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 17:20 
 
Hardtraxx Veteran

F4K3 N3WZ schreef:
Dan ben ik ook een legend :worship:


Mensen die Zatox eren zijn geen legends
Vorige  1 ... 2894, 2895, 2896, 2897, 2898, 2899, 2900 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen