Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 27 days ago
DonnyD wrote:
Martin Waus wrote:AoR met D-Block & S-Te-Fan in de studio zitten:
Ik ben dan echt benieuwd wat een AoR toevoegt in het proces.. Buiten dat wel benieuwd naar wat hier uit gaat komen :)
Tha Playah kan best wat inleggen denk ik zo.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Alm1ghty wrote:Tha Playah kan best wat inleggen denk ik zo.
Er wordt straks vast een keer een foto gedeeld dat ze met elkaar in de studio zitten. Is het puur voor de foto of helpt iemand die geghost wordt dan ook mee in zo'n proces van het maken van een track?
Hardtraxx Veteran
3487 posts member since 2017
online now
DonnyD wrote:Is het puur voor de foto of helpt iemand die geghost wordt dan ook mee in zo'n proces van het maken van een track?
Creatieve input, ja. De mate daarin zal veel uiteenlopen, maar komt er vaak wel gezellig bij zitten.
Hardtraxx Addict
1018 posts member since 2013
last seen Apr 2024
Koffie, bier en sigaretten brengen zodat ze hun creatieve proces niet hoeven af te breken.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
View on YouTube
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
DonnyD wrote:
Er wordt straks vast een keer een foto gedeeld dat ze met elkaar in de studio zitten. Is het puur voor de foto of helpt iemand die geghost wordt dan ook mee in zo'n proces van het maken van een track?
Denk het niet, de ghost blijft, ook op foto's, altijd onzichtbaar
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Sjorz wrote:View on Facebook
Nieuwe artiest @ H4H ^
Avian leuke naam hihi
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Ronzz wrote:
DonnyD wrote:
Denk het niet, de ghost blijft, ook op foto's, altijd onzichtbaar
Hij heeft het over Act of Rage, niet Tha Playah.
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
HWS is weer terug.
HARD with STYLE returns for Episode 87 this coming Thursday, October 31st! Tune in at 20:00 CET for an hour of music that comes from within.
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Requiem joins Scantraxx
Hardstyle legend Requiem is ready to step up his game and uncover a new phase in his career. He is ready to reveal his true self by becoming part of the mighty #Scantraxx family! Expect a lot of fresh dance-floor fillers, in the well known energetic #Requiem sound, coming to you in the following weeks. Starting off this new chapter with ‘Now Is The Time’ on Scantraxx Black next week!
Hardstyle legend, hou op zeg :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 8 hours ago
MYTZE wrote:
Requiem joins Scantraxx
Hardstyle legend Requiem is ready to step up his game and uncover a new phase in his career. He is ready to reveal his true self by becoming part of the mighty #Scantraxx family! Expect a lot of fresh dance-floor fillers, in the well known energetic #Requiem sound, coming to you in the following weeks. Starting off this new chapter with ‘Now Is The Time’ on Scantraxx Black next week!
Hardstyle legend, hou op zeg :lol: :lol:
Hier krijg ik inderdaad wel echt ziektes van. Wie schrijft dit soort dingen dan?
Overigens... Heeft die een nieuwe ghost producer dat die naar Scantraxx is?
Hardtraxx Veteran
last seen 27 days ago
Trump tactieken. Iedereen is een legend, alles is tremendous en amazing.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Labels: :lol:

Voegt voor de klant echt geen ene teringjoker meer toe, op inkomen voor wat brandmanagers en creative content directors nagelaten.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 24 days ago
Jah requiem is wel leuk maar pffff legend :lol:
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Er is maar één legend en dat ben ik
Hardtraxxer
512 posts member since 2017
last seen 23 days ago
TiMOTHYb wrote:Labels: :lol:

Voegt voor de klant echt geen ene teringjoker meer toe, op inkomen voor wat brandmanagers en creative content directors nagelaten.
Eens... dat hele ding van vroeger van als je bij Scantraxx Of Fusion zat was je het mannetje dat is echt zo niet meer... :D
Althans zo zie ik het iig.. het zou mij verbazen als de helft v/d scene (luisteraars) nog 5 labels uit z'n hoofd kan opnoemen.
Grote labels en hun netwerken hebben natuurlijk nog steeds een grote invloed op het bereik en inkomen van een artiest, maar dat is tegenwoordig heb ik het idee slechts een handjevol labels. Als ik kijk naar de kleinere labels, heb ik het idee dat nog niet eens een 3e (even een random percentage wat ik inschat) van de doelgroep echt bereikt wordt.
Last edited by Mystic on , edited 5 times in total.
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Niet mee eens. De taak van een label is gewoon anders geworden. Waar dit eerst veel meer naar de voorgrond zat, is dat nu veel meer een achtergrond ding geworden. Met name door label/muziek/artist mgmt aan te bieden aan een artiest, is er voor een artiest nog steeds meerwaarde om ergens bij een label/company te tekenen
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
View on YouTube
Hardtraxxer
512 posts member since 2017
last seen 23 days ago
DjThera wrote:
Niet mee eens. De taak van een label is gewoon anders geworden. Waar dit eerst veel meer naar de voorgrond zat, is dat nu veel meer een achtergrond ding geworden. Met name door label/muziek/artist mgmt aan te bieden aan een artiest, is er voor een artiest nog steeds meerwaarde om ergens bij een label/company te tekenen
Dit is wel on point ja. Maar dat de rol van labels in veel opzichten is veranderd is iig zeer zeker een feit! ;)
Hardtraxx Newbie
22 posts member since 2019
last seen Apr 2021
Nog nooit een goede track van die Requiem gehoord volgens mij, en dan het lef hebben om hem 'legend' te noemen. Als ik Dov was (over échte legends gesproken) had ik die PR persoon direct z'n spullen laten pakken.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
F4K3 N3WZ wrote:Nog nooit een goede track van die Requiem gehoord volgens mij, en dan het lef hebben om hem 'legend' te noemen. Als ik Dov was (over échte legends gesproken) had ik die PR persoon direct z'n spullen laten pakken.
Volgens mij heb je niet veel verstand van PR..

Dit is juist een goede PR tekst, dat een nuchtere doorgewinterde hardtraxxer die al 15 jaar hardstyle luistert daar doorheen prikt, ok. Maar de rest niet.

Also, jouw smaak over Requiem bepaalt niet of hij een "legend" is of niet.
Hardtraxx Veteran
last seen 27 days ago
F4K3 N3WZ wrote:Nog nooit een goede track van die Requiem gehoord volgens mij, en dan het lef hebben om hem 'legend' te noemen. Als ik Dov was (over échte legends gesproken) had ik die PR persoon direct z'n spullen laten pakken.
Nou nou
Hardtraxx Veteran
14326 posts member since 2011
last seen 32 minutes ago
Ik denk dat jullie het allemaal uit proportie trekken wat in de zin precies bedoelt word.
Zoals hierboven is dit slechts een smaak kwestie.
Hardtraxx Newbie
22 posts member since 2019
last seen Apr 2021
Dan ben ik ook een legend :worship:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 19 days ago
F4K3 N3WZ wrote:Dan ben ik ook een legend :worship:
Mensen die Zatox eren zijn geen legends