wrote:Ik vind mooi
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Hahahahaha kankelglappig man
Ik lig echt gigantisch in een deuk....
Wat heeft 't nog met 1 april te maken als je het een week van te voren aankondigt en dan op de dag zelf zegt dat 't een grap is
Lache man.
Laten we van 1 april gewoon een week maken echt lage giere brulle ha ha
Lache man.
Heb je alle commotie rondom deze 'grap' gezien? Nou dat dus. Die twee lagen de afgelopen dagen waarschijnlijk plat van het lachen van alle reacties.wrote:Wat heeft 't nog met 1 april te maken als je het een week van te voren aankondigt en dan op de dag zelf zegt dat 't een grap is
Lache man.
Mooi kut voor die producers
heady laat een behoorlijk statement achter door dat masker in de prullenbak te gooien.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
1. producerswrote:Mooi kut voor die producersheady laat een behoorlijk statement achter door dat masker in de prullenbak te gooien.
2. Ze werken hier zelf aan mee he
Q met een uptempo feest komt..
View on Facebook
Q-dance
Ravers, maak jullie borst maar nat. Op 17 mei vindt de eerste editie van Alles Hier is Tempo plaats: een snoeiharde avond waar we non-stop het gas erop houden met een selectie van de dikste uptempo en frenchcore artiesten. Tickets gaan deze vrijdag om 13:00 in de verkoop op Q-dance.com.
Is er ook een manier waarbij ik alles rondom deze meuk gewoon niet voorbij zie komen? Ik zet nog liever BanHu op..wrote:Q met een uptempo feest komt..
View on Facebook
Q-dance
Ravers, maak jullie borst maar nat. Op 17 mei vindt de eerste editie van Alles Hier is Tempo plaats: een snoeiharde avond waar we non-stop het gas erop houden met een selectie van de dikste uptempo en frenchcore artiesten. Tickets gaan deze vrijdag om 13:00 in de verkoop op Q-dance.com.
Ga van het internet af.wrote:Is er ook een manier waarbij ik alles rondom deze meuk gewoon niet voorbij zie komen? Ik zet nog liever BanHu op..wrote:Q met een uptempo feest komt..
View on Facebook
Q-dance
Valt er dan helemaal niks meer met een Q er in te bedenken?
(Wow Wow, Heel Holland Hakt, Alles Hier = Tempo)
In dat geval hadden ze het beter "QanQer Feest" kunnen noemenwrote:Valt er dan helemaal niks meer met een Q er in te bedenken?
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
wrote:In dat geval hadden ze het beter "QanQer Feest" kunnen noemenwrote:Valt er dan helemaal niks meer met een Q er in te bedenken?
Godverwrote:In dat geval hadden ze het beter "QanQer Feest" kunnen noemenwrote:Valt er dan helemaal niks meer met een Q er in te bedenken?
SR bij Platinum heeft getekend

Super PROUD that we are part of platinum agency! A lot of passion, hard work, but most of all our fans made this possible. THANK YOU to everyone for the confidence. We are more than ready for a new chapter!

Maar waar zijn GPF dan?wrote:Die horen allemaal bij Headhunterz.
Wat werken er tering veel mensen bij zo'n boekingskantoortje dan 
Ik moest wel lachen om de instagram-story van HHZ, "Staat mijn 51% er wel goed in?" 
Na alle waarschijnlijkheid Atmozfears weg is bij The Spirit of Hardstyle en nu bij het nieuwe label van Brennan Heart zit, I Am Hardstyle.

En nog een "onbekend" iemand

Bron:
https://www.facebook.com/10639632938475 ... 961320166/

Bron:
Aftershock is at toch?wrote:Na alle waarschijnlijkheid Atmozfears weg is bij The Spirit of Hardstyle en nu bij het nieuwe label van Brennan Heart zit, I Am Hardstyle.
Bron: