Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2851, 2852, 2853, 2854, 2855, 2856, 2857 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 18:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RvD schreef:
Phuture Noize op Insta:

"i dont like selfies but im in the studio and i just wanna let you know im working on a black mirror society deluxe edition. it features a brand new cd full of new music plus the original cd and its coming very soon.
#kindofnewalbum2k19"

Meer Phuture Noize muziek, altijd +1. Heb alleen geen zin om nog een bms cd te moeten kopen om de nieuwe cd te bemachtigen.


:woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 19:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Lijkt me niet dat het met de fulls is. Waarom zou je een CD met fulls naast de radio edits maken.


Weetje: Hij heeft niet eens fulls gemaakt van de meeste van zijn album tracks. Hij draait zelf gewoon de radio edits.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat gevoel had ik al. Zonde man. Dat is toch ook niet leuk draaien elke week zou je zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 19:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Weet niet of dit ook een vervroegde 1 april grap is, maar:

Citaat:
UNLEASHED RECORDS NEWS.
After 2 fantastic years, with 50 releases and 3 albums on Unleashed Records, I felt it was time for a change. I’m extremely proud of what Unleashed Records has achieved!
Jack of Sound has the honour to release the last bomb on the label in the beginning of April. After this, Unleashed Records will stop.

I want to thank the whole crew for their undying energy on this project and how they worked on the label was incredible. So thank you all! To be clear, the podcast Unleashed will carry on. My next steps will be unleashed soon in the next few weeks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap t wel. Kracht is er wel af en hij staat er redelijk alleen in volgens mij. Geen heel boeiend label meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 19:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij zei toen in bijvoorbeeld de Q&A van hier dat ze wel zouden komen, maar wanneer is nog niet duidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Geen aandacht aan geven

Zegt de man die triljoen keer Sefa post
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Frontliner album voor ongeveer 90% af, ze draaien op Decibel dus misschien dan ergens. World Outside wordt wel eerder apart gereleased.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 22:23 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
B-Frontliner album voor ongeveer 90% af, ze draaien op Decibel dus misschien dan ergens. World Outside wordt wel eerder apart gereleased.


Album in 2022 en World Outside in 2021
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 00:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Weetje: Hij heeft niet eens fulls gemaakt van de meeste van zijn album tracks. Hij draait zelf gewoon de radio edits.

Als je luistert (en kijkt) naar bijvoorbeeld zijn sets op Reverze en Qlimax kun je horen (en zien) dat dit onzin is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 15:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Weetje: Hij heeft niet eens fulls gemaakt van de meeste van zijn album tracks. Hij draait zelf gewoon de radio edits.

Als je luistert (en kijkt) naar bijvoorbeeld zijn sets op Reverze en Qlimax kun je horen (en zien) dat dit onzin is...


Geldt niet voor al zijn tracks en hij bestempelde dat de mix intro's die hij heeft vrij rudimentair waren. Ik heb hem in ieder geval onlangs toevallig over dit onderwerp gesproken tijdens mijn ad hoc functie als artist handler op een evenement en het leek me wel toepasselijk om hier te delen aangezien dit onderwerp vaak hier naar boven komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 18:07 
 
Hardtraxxer

From within (GPF remix) preview: https://www.instagram.com/headhunterz/p/BvmRHjSimwX
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het sws triest dat ze dit als 1 april grap gebruiken, waar is je waardigheid man :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 18:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik moest wel lachen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 18:17 
 
Hardtraxx Addict

Beter dan het origineel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als dit maar bij 1 release blijft als 1 april grapje vind ik het wel lachen. Kan het me haast niet voorstellen dat het meer dan dat wordt maar begin toch al beetje ervoor te zweten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feit is wel dat Caine onwijze fan is van Headhunterz en je ziet regelmatig 'lollige' posts over en weer op hun socials. Dus heel raar is dit niet allemaal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
Dus heel raar is dit niet allemaal :)

Nja
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 19:21 
 
Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Ik vind het sws triest dat ze dit als 1 april grap gebruiken, waar is je waardigheid man :/


Haattraxx in het kwadraat weer dit! Als je nieuwe dingen probeert en het volledig KILLT - in positieve zin, ben je wat mij betreft een hele grote! Mijn eindeloze respect voor deze boys is nog groter dan het al was!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevv1990 schreef:

Wat een kut herrie man

Doet de naam Art of Creation niet veel soeps
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2019 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete - Sin is net als 1 april grap "gereleased". :( Hoopte eigenlijk heel erg dat het een dubbel-bluf was zoals met Donkey Rollers die daadwerkelijk een track weggaven, maar helaas.

Dit zijn geen grappen :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2019 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij zal binnenkort wel echt komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2019 18:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Headhunterz schreef:
Happy april fools! Sorry for giving you all a mini heart attack. Now let’s get back to making art x


Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2019 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind mooi :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2019 18:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pff kut zooi :thumbdown:
Vorige  1 ... 2851, 2852, 2853, 2854, 2855, 2856, 2857 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen