aha
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Gun 't hem ook van harte. Mooie platen gemaakt
-
MHardtraxx Veteran
- 14183 posts member since 2013
-
MHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2018
- last seen Feb 2019

Da Tweekaz wrote:We proudly present the next step in our evolution for 2019. TWEEKALUTION!
New music, new ducks and an evolved experience.
Zou het lekker boeken op mainstage defqon en qlimax primetime en decibel alsook intents, vorige keer op Qlimax was echt een daverend succes. Denk dat ze binnenkort worden gekozen als 1 in de mag
Waar ik 2018 beschouw als het jaar waar echt veel goede platen zij gemaakt, kan ik er gewoon niet over uit dat dit soort dingen nog steeds een podium krijgen. Toch niet serieus te nemen.
Het lijken wel ''Superheroes''... Je gaat toch niet zeggen dat ze het intents anthem gaan maken?Koen wrote:
Da Tweekaz wrote:We proudly present the next step in our evolution for 2019. TWEEKALUTION!
https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuw ... d-lekkerrr Stukkie over Radical
Mooi taalgebruik of even met de hippe jeugd mee te gaan hoor.broodjebeenham wrote:https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuws/2018/12/radical-redemption-rauw-hard-lekkerrr Stukkie over Radical
Allemachtig zeg wat tryhard
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 7 days ago
Wtf.Hij wil overal iets ziek moois van maken. ,,Je staat vaak voor duizenden mensen die veel geld hebben betaald voor een kaartje, dan kun je niet aankomen met een paar plaatjes draaien.”
Schrijfster is zeker een try hard, maar verder is dit denk ik ook gericht op mensen die hem niet kennen of maar een beetje.
Hahaha wat eng ditDe dj die elk jaar weer in de Dj Mag top 100 staat, oogt fit, met een stralende huid (,,ik smeer elke ochtend en avond Nivea op mijn gezicht, tip van mijn moeder”) en gespierde armen.
Maar vooruit, 70 procent is rawstyle, ,,maar ik houd ook van bombastisch.” Geen happy hardstyle voor de Tukker, eerder een melancholische stilo, ,,lekker die donkere randjes opzoeken.

-
WHardtraxxer
- 362 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Wat een kut (geschreven) artikel. Vraag me nu oprecht af wie er überhaupt de Metro leest.
Weet niet wat ik hier van moet denken.. Kijkend naar de outfits kan ik het ook niet serieus nemen.Koen wrote:
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Ben benieuwd 
Que?Nuracore wrote:Maar vooruit, 70 procent is rawstyle, ,,maar ik houd ook van bombastisch.” Geen happy hardstyle voor de Tukker, eerder een melancholische stilo, ,,lekker die donkere randjes opzoeken.
Iemand die nog naar die Power Hour Premiere gaat aanstaande vrijdag?
Zo ja is dit leuk? Welke artiesten etc?
Hoe moeten we dit wetenQuellas wrote:Iemand die nog naar die Power Hour Premiere gaat aanstaande vrijdag?
Oké bedankt! Nu ga ik zeker weten even kijken! Tot Vrijdag!!!!ErikZ wrote:Hoe moeten we dit wetenQuellas wrote:Iemand die nog naar die Power Hour Premiere gaat aanstaande vrijdag?
Zo ja is dit leuk? Welke artiesten etc?Het is vrijdag pas en de 1e keer
Ik hoopte meer een soort van reactie te krijgen van iemand die meer wist over dit evenement.
Leuk als iedereen gaat reageren die er niets van weet maar dan kun je beter niet reageren.
Gr,
Miwer
Leuk als iedereen gaat reageren die er niets van weet maar dan kun je beter niet reageren.
Gr,
Miwer