Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2815, 2816, 2817, 2818, 2819, 2820, 2821 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 14:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Tentamens kun je herkansen, Defqon niet.

Ja dit wordt dus al de 3e keer dat ik hem ga herkansen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 15:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://www.hardnews.nl/main-concern-stopt-weer-we-realized-we-can-never-turn-back-time/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 15:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:


link is dood voor mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:


Artikel is offline gehaald
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:

Was toch eigenlijk al bekend. De 3 boekingen die ze kregen waren reünies, niet met de intentie om daadwerkelijk een comeback te maken. Jammer natuurlijk, maar ik verbaas me erover dat men meer verwacht had. Toen ze destijds stopten hebben ze duidelijk laten weten hoe de vork in de steel zat, en ik denk niet dat er in de tussentijd veel veranderd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
DonnyD schreef:

Was toch eigenlijk al bekend. De 3 boekingen die ze kregen waren reünies, niet met de intentie om daadwerkelijk een comeback te maken. Jammer natuurlijk, maar ik verbaas me erover dat men meer verwacht had. Toen ze destijds stopten hebben ze duidelijk laten weten hoe de vork in de steel zat, en ik denk niet dat er in de tussentijd veel veranderd is.


Wist dat ze gestopt waren maar niet de reden waarom?
Iemand die dit kort kan vertellen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad wat Pim zegt, maar als HardNews een clickbait kan pakken doen ze dat natuurlijk ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 15:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nu is het bericht weer verwijderd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
pim0412 schreef:
DonnyD schreef:

Was toch eigenlijk al bekend. De 3 boekingen die ze kregen waren reünies, niet met de intentie om daadwerkelijk een comeback te maken. Jammer natuurlijk, maar ik verbaas me erover dat men meer verwacht had. Toen ze destijds stopten hebben ze duidelijk laten weten hoe de vork in de steel zat, en ik denk niet dat er in de tussentijd veel veranderd is.


Wist dat ze gestopt waren maar niet de reden waarom?
Iemand die dit kort kan vertellen ?


algemeen/wist-je-dat-topic-t1877-60725.html#p1567419
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Inderdaad wat Pim zegt, maar als HardNews een clickbait kan pakken doen ze dat natuurlijk ...

Kunnen er mooi weer van die gekkies ‘Wie?’ reageren en likes pakken (ja, voor de korte tijd dat dit artikel online stond was het weer raak). Gelukkig hebben ze niet al teveel prominente boekingen gekregen in de tijd dat ze actief waren. Zet je jezelf alleen maar mee voor lul, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 16:09 
 
Hardtraxx Elite

Was bekend inderdaad dat dit gewoon een "reunie" was. Maar ik lieg als ik niet zeg dat ik stiekem hoopte op een volledige terugkeer... Ach ja, zeg nooit nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 16:29 
 
Hardtraxx Veteran



SZP = Qlimax Anthem
Atmozfears & Partyraiser = Defqon Anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kom je aan het dq anthem in de trailer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Hoe kom je aan het dq anthem in de trailer?


Raket = kernwapen

DEFCON 1 geeft maximale paraatheid aan. Dit is voor zover bekend nog nooit gebruikt, maar wordt gereserveerd voor een dreigende of bestaande aanval op de strijdkrachten van de Verenigde Staten of op het gebied van de Verenigde Staten door een buitenlandse militaire macht. Per direct gebruik van kernwapens toegestaan.

Of ben ik nou gek? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
makrooy schreef:
Hoe kom je aan het dq anthem in de trailer?


Raket = kernwapen

DEFCON 1 geeft maximale paraatheid aan. Dit is voor zover bekend nog nooit gebruikt, maar wordt gereserveerd voor een dreigende of bestaande aanval op de strijdkrachten van de Verenigde Staten of op het gebied van de Verenigde Staten door een buitenlandse militaire macht. Per direct gebruik van kernwapens toegestaan.

Of ben ik nou gek? xd


Denk eerder dat die rakketen refereren naar nieuwe Q-Base format. Aangezien iedere anthem maker van dit jaar een referentie heeft in dit filmpje, is dit atmozfears zijn referentie :P Vind wel opvallend dat er bij partyraiser ook een raket staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebelion krijgen het Qapital anthem in 2019 :cry:

https://www.q-dance.com/en/videos/q-dan ... or-line-up
Citaat:
Rebelion | QAPITAL Anthem Makers 2019
These Scottish lads have been on the forefront of a new RAW movement for the past years, and they aren’t planning on slowing down in 2019. During WOW WOW, they will give you a sneak peek of their plans for upcoming year as creators of the 2019 QAPITAL anthem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 17:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dan is RSU in ieder geval weer blij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sta je dan in het rijtje naast stuk voor stuk kwalitatief sterke producers als Adaro, B-Front, Frequencerz, E-Force, Crypsis, Digital Punk, Hard Driver en Phuture Noize. :x Belachelijk eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 17:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hahahahaha, wat triest. Had nog op die post gereageerd van welke artiesten willen jullie op Qapital zien. Sowieso geen Rebelion en Malice. Mooi kut dat ze het anthem nog krijgen ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 09:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Had nog op die post gereageerd van welke artiesten willen jullie op Qapital zien. Sowieso geen Rebelion en Malice. Mooi kut dat ze het anthem nog krijgen ook.


Misschien was je net te laat met die post en was de line-up al rond. Kan me niet voorstellen dat ze die twee acts geboekt hadden als ze jouw post op tijd hadden gelezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 09:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 09:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Goldenstyle schreef:
Had nog op die post gereageerd van welke artiesten willen jullie op Qapital zien. Sowieso geen Rebelion en Malice. Mooi kut dat ze het anthem nog krijgen ook.


Misschien was je net te laat met die post en was de line-up al rond. Kan me niet voorstellen dat ze die twee acts geboekt hadden als ze jouw post op tijd hadden gelezen.


Ja baal ik weer van! Geen Qapital voor mij dan hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 10:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Rebelion krijgen het Qapital anthem in 2019


>.< :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 10:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beter doen ze in de Rodenburg op die datum van Qapital weer een Spoontech feest! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Goldenstyle schreef:
Had nog op die post gereageerd van welke artiesten willen jullie op Qapital zien. Sowieso geen Rebelion en Malice. Mooi kut dat ze het anthem nog krijgen ook.


Misschien was je net te laat met die post en was de line-up al rond. Kan me niet voorstellen dat ze die twee acts geboekt hadden als ze jouw post op tijd hadden gelezen.

:lol: :lol: :lol:

Vet voor ze dat ze het anthem krijgen :D. Ben benieuwd wat ze er van gaan maken.
Vorige  1 ... 2815, 2816, 2817, 2818, 2819, 2820, 2821 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen