Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
THArdstyler wrote:Tentamens kun je herkansen, Defqon niet.
Ja dit wordt dus al de 3e keer dat ik hem ga herkansen :$
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
link is dood voor mij?
Hardtraxxer
751 posts member since 2014
last seen Jun 2025
broodjebeenham wrote:
link is dood voor mij?
Artikel is offline gehaald
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Was toch eigenlijk al bekend. De 3 boekingen die ze kregen waren reünies, niet met de intentie om daadwerkelijk een comeback te maken. Jammer natuurlijk, maar ik verbaas me erover dat men meer verwacht had. Toen ze destijds stopten hebben ze duidelijk laten weten hoe de vork in de steel zat, en ik denk niet dat er in de tussentijd veel veranderd is.
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 19 hours ago
pim0412 wrote:
Was toch eigenlijk al bekend. De 3 boekingen die ze kregen waren reünies, niet met de intentie om daadwerkelijk een comeback te maken. Jammer natuurlijk, maar ik verbaas me erover dat men meer verwacht had. Toen ze destijds stopten hebben ze duidelijk laten weten hoe de vork in de steel zat, en ik denk niet dat er in de tussentijd veel veranderd is.
Wist dat ze gestopt waren maar niet de reden waarom?
Iemand die dit kort kan vertellen ?
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Inderdaad wat Pim zegt, maar als HardNews een clickbait kan pakken doen ze dat natuurlijk ...
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Nu is het bericht weer verwijderd?
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Nuracore wrote:
pim0412 wrote:
Wist dat ze gestopt waren maar niet de reden waarom?
Iemand die dit kort kan vertellen ?
Wist je dat ... Topic (page 2430)
Hardtraxx Veteran
Zamble wrote:Inderdaad wat Pim zegt, maar als HardNews een clickbait kan pakken doen ze dat natuurlijk ...
Kunnen er mooi weer van die gekkies ‘Wie?’ reageren en likes pakken (ja, voor de korte tijd dat dit artikel online stond was het weer raak). Gelukkig hebben ze niet al teveel prominente boekingen gekregen in de tijd dat ze actief waren. Zet je jezelf alleen maar mee voor lul, maar goed.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Was bekend inderdaad dat dit gewoon een "reunie" was. Maar ik lieg als ik niet zeg dat ik stiekem hoopte op een volledige terugkeer... Ach ja, zeg nooit nooit.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
View on Facebook

SZP = Qlimax Anthem
Atmozfears & Partyraiser = Defqon Anthem
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 11 hours ago
Hoe kom je aan het dq anthem in de trailer?
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
makrooy wrote:Hoe kom je aan het dq anthem in de trailer?
Raket = kernwapen

DEFCON 1 geeft maximale paraatheid aan. Dit is voor zover bekend nog nooit gebruikt, maar wordt gereserveerd voor een dreigende of bestaande aanval op de strijdkrachten van de Verenigde Staten of op het gebied van de Verenigde Staten door een buitenlandse militaire macht. Per direct gebruik van kernwapens toegestaan.

Of ben ik nou gek? xd
Hardtraxx Veteran
last seen 11 hours ago
Lenny wrote:
makrooy wrote:Hoe kom je aan het dq anthem in de trailer?
Raket = kernwapen

DEFCON 1 geeft maximale paraatheid aan. Dit is voor zover bekend nog nooit gebruikt, maar wordt gereserveerd voor een dreigende of bestaande aanval op de strijdkrachten van de Verenigde Staten of op het gebied van de Verenigde Staten door een buitenlandse militaire macht. Per direct gebruik van kernwapens toegestaan.

Of ben ik nou gek? xd
Denk eerder dat die rakketen refereren naar nieuwe Q-Base format. Aangezien iedere anthem maker van dit jaar een referentie heeft in dit filmpje, is dit atmozfears zijn referentie :P Vind wel opvallend dat er bij partyraiser ook een raket staat.
Hardtraxx Veteran
last seen 11 hours ago
Rebelion krijgen het Qapital anthem in 2019 :cry:

https://www.q-dance.com/en/videos/q-dan ... or-line-up
Rebelion | QAPITAL Anthem Makers 2019
These Scottish lads have been on the forefront of a new RAW movement for the past years, and they aren’t planning on slowing down in 2019. During WOW WOW, they will give you a sneak peek of their plans for upcoming year as creators of the 2019 QAPITAL anthem!
Hardtraxxer
644 posts member since 2017
last seen Mar 2026
Dan is RSU in ieder geval weer blij..
Hardtraxx Veteran
Sta je dan in het rijtje naast stuk voor stuk kwalitatief sterke producers als Adaro, B-Front, Frequencerz, E-Force, Crypsis, Digital Punk, Hard Driver en Phuture Noize. :x Belachelijk eigenlijk.
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 16 minutes ago
Hahahahaha, wat triest. Had nog op die post gereageerd van welke artiesten willen jullie op Qapital zien. Sowieso geen Rebelion en Malice. Mooi kut dat ze het anthem nog krijgen ook.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Goldenstyle wrote:Had nog op die post gereageerd van welke artiesten willen jullie op Qapital zien. Sowieso geen Rebelion en Malice. Mooi kut dat ze het anthem nog krijgen ook.
Misschien was je net te laat met die post en was de line-up al rond. Kan me niet voorstellen dat ze die twee acts geboekt hadden als ze jouw post op tijd hadden gelezen.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 16 minutes ago
RomanAnthony wrote:
Goldenstyle wrote:Had nog op die post gereageerd van welke artiesten willen jullie op Qapital zien. Sowieso geen Rebelion en Malice. Mooi kut dat ze het anthem nog krijgen ook.
Misschien was je net te laat met die post en was de line-up al rond. Kan me niet voorstellen dat ze die twee acts geboekt hadden als ze jouw post op tijd hadden gelezen.
Ja baal ik weer van! Geen Qapital voor mij dan hoor.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
makrooy wrote:Rebelion krijgen het Qapital anthem in 2019
>.< :thumbdown:
Hardtraxxer
204 posts member since 2012
last seen Dec 2024
Beter doen ze in de Rodenburg op die datum van Qapital weer een Spoontech feest! (L)
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
RomanAnthony wrote:
:lol: :lol: :lol:

Vet voor ze dat ze het anthem krijgen :D. Ben benieuwd wat ze er van gaan maken.