Hij is fijnFuzzylogic wrote:Thanks knapen![]()
Dit was m’n inzending: Bionicle | State Of Bass DJ/Mash-up Contest
Warmup mixje komt er ook nog aan.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Om alvast in de onfatsoenlijke X-Qlusive Holland sferen te komen, hebben we enkele artiesten gevraagd wat hun meest onfatsoenlijke moment is: https://www.q-dance.com/nl/news/the-mos ... olland-xxl (zet de taal wel even op Nederlands, des te leuker).
Veel leesplezier
Veel leesplezier
Geen idee wie het zijn maar wat een verhaal johRonzz wrote:Rät N FrikK
-
A
Maken de nummers van jebroer volgens mij;)DonnyD wrote:Geen idee wie het zijn maar wat een verhaal johRonzz wrote:Rät N FrikK
Haha goudRonzz wrote:Rät N FrikK
Ben benieuwd of ze dan nog wel in de gelredome blijven.
Hier op inhakend
B2s
Hard Bass: The Last Formation
On February 9th, 2019 Hard Bass will come to an end. Simply because we are always improving, it is time for a new chapter in Harder Styles history
Before we say goodbye, we will bring the very best of ten years Hard Bass in the GelreDome together in one last mind-blowing edition. The biggest indoor Hardstyle gathering in the world. An epic night of immense proportions where we will store, secure and eternalize our legacy. Only one part is still unwritten, which will be the last formation on February 9th.
➤ Pre-register now for Hard Bass 2019 [official b2s event] via www.hardbass.com.
B2s
Hard Bass: The Last Formation
On February 9th, 2019 Hard Bass will come to an end. Simply because we are always improving, it is time for a new chapter in Harder Styles history
Before we say goodbye, we will bring the very best of ten years Hard Bass in the GelreDome together in one last mind-blowing edition. The biggest indoor Hardstyle gathering in the world. An epic night of immense proportions where we will store, secure and eternalize our legacy. Only one part is still unwritten, which will be the last formation on February 9th.
➤ Pre-register now for Hard Bass 2019 [official b2s event] via www.hardbass.com.
De moeder van Villain overleden is
bron Facebook
Heb zijn ouders eens ontmoet op t verhoogde podium tijdens X Qlusive Wildstylez en waren merkbaar erg trots en hadden het naar hun zin door de aandacht die ze kregen.
Sterkte Villain
Heb zijn ouders eens ontmoet op t verhoogde podium tijdens X Qlusive Wildstylez en waren merkbaar erg trots en hadden het naar hun zin door de aandacht die ze kregen.
Sterkte Villain
Dan best heftig om te zien dat hij nu alweer in het vliegtuig op weg naar Chili zit. Dat artiestenleven is ook niet alles....hurricane wrote:De moeder van Villain overleden isbron Facebook
Sterkte Villain
Dit zijn gebeurtenissen waardoor je te allen tijde kan cancelen neem ik aan? Daar zal iedereen begrip voor hebben! Als hij nu naar Chili vliegt haalt hij dan überhaupt de begrafenis/crematie van z'n moeder?Vitality wrote:Dan best heftig om te zien dat hij nu alweer in het vliegtuig op weg naar Chili zit. Dat artiestenleven is ook niet alles....
Misschien was het al tijdje bekend dat ze was overleden en kwam hij er nu pas aan om te delen. Misschien zat het er al aan te komen en heeft hij zich al op kunnen voorbereiden. Weten wij veul.DonnyD wrote:Dit zijn gebeurtenissen waardoor je te allen tijde kan cancelen neem ik aan? Daar zal iedereen begrip voor hebben! Als hij nu naar Chili vliegt haalt hij dan überhaupt de begrafenis/crematie van z'n moeder?Vitality wrote:Dan best heftig om te zien dat hij nu alweer in het vliegtuig op weg naar Chili zit. Dat artiestenleven is ook niet alles....
Er stond niet bij vermeld wanneer dit is gebeurd. Het lijkt me aannemelijk dat hij dit bericht heeft geplaatst na de begravenis en daardoor nu weer in het vliegtuig kan zitten.DonnyD wrote: Als hij nu naar Chili vliegt haalt hij dan überhaupt de begrafenis/crematie van z'n moeder?
Och tuurlijk, mijn foutmakrooy wrote:Misschien was het al tijdje bekend dat ze was overleden en kwam hij er nu pas aan om te delen. Misschien zat het er al aan te komen en heeft hij zich al op kunnen voorbereiden. Weten wij veul.
Lijkt me ook niet neer dan logisch, maar het is wel wrang om te zien dat hij dan weer midden tussen de feestende mensen staat over een paar dagen kort na zo'n heftige gebeurtenis.
En het publiek 'verwacht' waarschijnlijk wel dat ie net zo enthousiast is dan anders. Lijkt me niet makkelijk (al kan het ook een prettige afleiding zijn natuurlijk).
En het publiek 'verwacht' waarschijnlijk wel dat ie net zo enthousiast is dan anders. Lijkt me niet makkelijk (al kan het ook een prettige afleiding zijn natuurlijk).
Mja het leven gaat ook gewoon verder heh.
Mijn baas zou mij na een week ook weer gewoon op 't werk verwachten.
Klopt, maar jij kan nog treurig achter je computertje zitten (bij wijze van, geen idee wat voor baan je hebt) maar hij moet letterlijk een feest gaan maken.. kan nogal dubbel zijn. Ik wens hem in iedergeval sterkte toe!ULTIMO wrote:Mja het leven gaat ook gewoon verder heh.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Hard Driver's Jackie Chan remix is een officiële remix.
Mandy FB:
Mandy FB:
I still can't believe it.. And finally I can spread the word with you all. What a great opportunity it is to be releasing an Official Remix of the Jackie Chan collab of these great artists. Tiësto ft Dzeko Preme & Post Malone - Jackie Chan (MANDY Remix) OUT on Friday, 5 October! Thank you for believing in this one guys
Last edited by Pedaalemre on 28 Sep 2018 20:23, edited 2 times in total.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 4 days ago
Hoezo pakt Hard Driver credits? Toch remix van MANDY
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Dit is haar postPipa wrote:Hoezo pakt Hard Driver credits? Toch remix van MANDY
Wie pakt er nou credits hé
of mis ik de sarcasmz
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 4 days ago
Oh ik dacht dat Hard Driver dit had gepost vandaar!Pedaalemre wrote:Dit is haar postPipa wrote:Hoezo pakt Hard Driver credits? Toch remix van MANDY
of mis ik de sarcasmz
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Ghehe. Zal 'm ff duidelijker makenPipa wrote:Oh ik dacht dat Hard Driver dit had gepost vandaar!Pedaalemre wrote:Dit is haar postPipa wrote:Hoezo pakt Hard Driver credits? Toch remix van MANDY
of mis ik de sarcasmz