Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2794, 2795, 2796, 2797, 2798, 2799, 2800 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 04:13 

Hardtraxx Veteran

paperclip schreef:
Gepushde dame uit Oldenzaal als ik mij niet vergis. Vrij hoog ghostproducer gehalte.

13/12 :whistle:

Het enige wat waar is aan je comment is dat ze uit Oldenzaal komt. Tenzij je over info beschikt die ik niet heb?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 08:18 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Zamble schreef:
...DJ duo DE&TE uit elkaar is

Pfffff

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 08:55 

Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
Tenzij je over info beschikt die ik niet heb?

Pas nou op jij!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 08:59 

Hardtraxx Elite

pim0412 schreef:
Nieuwe rebranding/promotievideo van b2s.

Wat een vaag stuk tekst... :huh:

Citaat:
We represent the tough ones.
The rough diamonds, the people who live an intense life full of exhilaration and adrenaline.
Who work hard, play harder
and enjoy the hardest styles of dance music:
Hardstyle & Hardcore. Always the best phat beats!

We believe that the richness of life is measured by how much we enjoy ourselves,
not by how much we have.
That an enriched life is a collection of memorable moments.
Contributing to such a life by creating these moments, with our unrivaled festivals and events, is what drives us.

We bring the tough ones together to release, celebrate and unify.
To share unique experiences at our events,
where we excite all their senses
and encourage them to feel free
express themselves,
make new friends and enjoy their moment to the fullest.

Yes, we are different. Extraordinary.
We stand out from the crowd.
We’re from the street.
We don’t fit in. And never will.
We are outspoken. Rough. Raw. Rebellious.
No bullshit. No compromise.
We rave. We rage. We roar.
More BPM. More loudness. More Decibels.
We make noise. Raise our voice.
With our fists in the air.

We challenge the status quo.
Shaking things to its foundations.
Always pushing the limits.
Bigger. Better. Louder!
Breaking the rules.
Losing inhibitions.

We don’t wait for the moment, we have the guts to seize it and make it memorable…
That’s what only the toughest do.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 09:16 

Hardtraxx Elite

Denk dat ze nu wel vaker uit gaan verkopen. Dat rebelse werkt wel zo aanstekelijk dat ik voortaan kaarten ga kopen terwijl ik niet eens ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 09:22 

Hardtraxx Veteran

Doet me beetje denken aan die reclame van Apple. Maar dan wat fouter. B2S is gewoon opzoek naar een nieuw imago om zichzelf te redden denk ik. Kan nooit dat het daar echt goed gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 09:40 

Hardtraxxer

hurricane schreef:
pim0412 schreef:
Nieuwe rebranding/promotievideo van b2s.

Toch knap om hier een film van meer dan een minuut over te maken.
Als je For the toughest bent kun je ook wel zonder xxl gezichtsmasker een grafiti logotje op een muur spuiten xd

Ik heb respect voor het feit dat ze wat anders proberen maar dit is toch gewoon de parodie voorbij?
Wellicht hard om te zeggen maar misschien illustreert dit ook wel hoe b2s op het moment in/los van de scene staat. Heb het gevoel dat iedereen (na de hype) die stoerdoenerij juist zat aan het worden is. En juist nu komen ze met deze rebranding en een aaneenstrengeling van stoer raw geleuter. Misschien denk ik er compleet anders over dan hun raw-doelgroep maar ik heb echt hardop gelachen tijdens de video.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 09:44 

Hardtraxx Elite

Ik heb er ook om gelachen.
Kan me ook totaal niet vinden in de tekst en die rebelse bullshit.

Blijkbaar ben ik dan hun doelgroep niet meer, zal dan maar ook niet meer naar B2S feesten gaan.

Averechts effect :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 10:06 

Hoe linkt iedereen dit meteen aan raw :') Al de afgelopen Defqon thema's waren in hetzelfde straatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 10:07 

Donateur

b2s schreef:

..

Heb het gevoel dat er de afgelopen jaren te driftig gesaneerd en vernieuwd is bij b2s. Thrillogy en KO eruit. Daarnaast PL ATP naar nieuwe locatie om nog meer massa aan te spreken. Misschien ook wel een logisch gevolg van de nieuwkomers in de markt waar zij zitten. Voornamelijk in het zuiden zijn er de afgelopen jaren toch een hoop mooie concepten ontstaan.

Als je kijkt naar Intents (zaterdag €50) en Decibel (zaterdag €75) heb je op een afstand van 17km een zeer goed alternatief. Daarnaast is het Intents concept, de aankleding, en zijn de shows, een stuk frisser.

Zoals ik het zie had b2s écht 'no bullshit' moeten blijven. Langere setjes, relatief onbekende namen, underground locaties. Het Knock Out concept was echt steengoed en uniek, maar daar is de laatste edities nauwelijks recht aan gedaan. Het was juist overwegend bullshit met een aantal artiesten die gewoon hun eigen plaatjes kwamen draaien.

Nu komt er weer een na-geaapt en gefuseerd throwback concept (Origins+VWAB = Genesis) terwijl ze bij Shockerz alweer een stapje verder zijn en naar de Mil hardcore zijn gestapt. Ik zie dat er inmiddels bij zowel Resonate als Genesis 1,1k mensen aanwezig staan op fb. Dit terwijl Resonate in theorie een veel minder grote markt aan kan spreken.

Wat het ook is.. echt aanslaan doet het niet. Hier niet en op Facebook ook niet. Zowel het logo als de totale rebrand niet. En dan heb je toch wel een probleem denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 10:21 

Hardtraxx Addict

RTM93 schreef:
paperclip schreef:
Gepushde dame uit Oldenzaal als ik mij niet vergis. Vrij hoog ghostproducer gehalte.

13/12 :whistle:

Het enige wat waar is aan je comment is dat ze uit Oldenzaal komt. Tenzij je over info beschikt die ik niet heb?

Volgens mij geef ik hier mijn mening en zeg ik niet dat ik het ergens op baseer :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 10:23 

Hardtraxx Elite

Anonymous schreef:
Hoe linkt iedereen dit meteen aan raw :') Al de afgelopen Defqon thema's waren in hetzelfde straatje

Wie doen dat allemaal dan?

het staat overigens wel in hun eigen tekst.
Citaat:
We are outspoken. Rough. Raw. Rebellious.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 10:29 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
b2s schreef:

..

Heb het gevoel dat er de afgelopen jaren te driftig gesaneerd en vernieuwd is bij b2s. Thrillogy en KO eruit. Daarnaast PL ATP naar nieuwe locatie om nog meer massa aan te spreken. Misschien ook wel een logisch gevolg van de nieuwkomers in de markt waar zij zitten. Voornamelijk in het zuiden zijn er de afgelopen jaren toch een hoop mooie concepten ontstaan.

Nouja, de laatstse jaren wat Thrillogy verre van uitverkocht en Knock Out draaide ook minder (en die euforische editie die het concept uiteindelijk de das om deed). Ook dat Haunted-concept wat ze vorig jaar hadden ze niet goed voor elkaar hadden en bleek al geen succes. Er zijn natuurlijk een aantal concepten die goed lopen zoals Pussy Lounge en Snakepit, maar de rest heeft het erg moeilijk.

Voor de rest eens met je betoog, het lijkt alsof ze al een tijdje de grip kwijt zijn op de markt. Geen exclusieve acts, geen hype factor als een Project One (wat de kaartverkoop gewoon ontzettend stuwt) en vooral geen connectie met alle mensen die vanuit het buitenland naar Nederland komen voor dit soort feesten. Met name je laatste stukje klopt.
TiMOTHYb schreef:
Wat het ook is.. echt aanslaan doet het niet. Hier niet en op Facebook ook niet. Zowel het logo als de totale rebrand niet. En dan heb je toch wel een probleem denk ik.

Ik zie weinig positieve verhalen over deze rebrand en soweiso weinig visie. Er is zo weinig levendigheid op de B2S facebook, geen duidelijke involvement met het publiek. Geen goede nazorg van evenementen in de vorm van live sets die er eerder zijn dan een jaar na het event of fatsoenlijke aftermovies (reken maar dat dit de naamsbekendheid vergroot). Ik hoop dat ze het tij kunnen keren, maar ik weet niet of ze het gaat lukken. De concurrentie is moordend op het moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 10:31 

Alles boven mij ongeveer. Ook de 'niet mijn doelgroep' opmerkingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 10:37 

Hardtraxxer

Anonymous schreef:

Die tekst is nog meer Raw dan de ballen van Jan Rawstyle.

Buiten het feit dat ze zich Raw noemen in de tekst schreeuwt letterlijk alles in die tekst de sfeer en stoerheid die je bij veel Raw-events en acts leest. En als veel mensen boven je die link leggen dan komt dat ongeacht of dat de intentie is in ieder geval zo over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 10:42 

Ik vraag mij meer af wat hier zoveel meer rawcorez aan geeft dan "Hardest of hard" of "Maximum Force"
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 11:09 

Donateur

Khadber schreef:
Nouja, de laatstse jaren wat Thrillogy verre van uitverkocht en Knock Out draaide ook minder (en die euforische editie die het concept uiteindelijk de das om deed). Ook dat Haunted-concept wat ze vorig jaar hadden ze niet goed voor elkaar en bleek al geen succes. Er zijn natuurlijk een aantal concepten die goed lopen zoals Pussy Lounge en Snakepit, maar de rest heeft het erg moeilijk.

Mja ik vraag me nog wel af of beide concepten niet te redden waren op de een of andere manier? Het probleem ligt m.i. juist bij het laatste deel van je analyse. Niet op tijd geschakeld op de vraag van het publiek terwijl er aan alle kanten alternatieven uit de grond schoten. Indien ze dat wel hadden gedaan was er wellicht een kans geweest dat ze de overhand hadden kunnen behouden.

Thrillogy met labels per zaal?
Thrillogy met tijdperken per zaal (wat ze nu met Genesis gaan proberen)
Knock Out raw tegen eufo artiest?
Hard Bass met labels?

Check maar wat Q met de X-Qlusive van Freqz gedaan heeft. Ik zegt niet dat het een way to go is, maar ze proberen in ieder geval iets. Knock Out hadden ze echt nooit moeten en mogen verspelen. Desnoods hadden ze het terug naar Zoetermeer moeten (proberen te) halen. Wat betreft je involvement en aftercare lopen de concurrenten ook mijlenver voor inderdaad. Voor mij echt onbegrijpelijk, want dit forum en een aantal groepen op Fb staan echt bomvol meningen en opinies over dit soort zaken. Het is nog nooit zo makkelijk geweest om te peilen wat er in trek is.

Anyway, ik zou hier wel geïnteresseerd in zijn, lijkt mij ook leuk om een keer een organisatie te hebben.

official_b2s schreef:
TiMOTHYb schreef:
DonnyD schreef:
Mods: wordt het niet een keer tijd dat B2S de organisator status krijgt? :whistle:

Ja. Na een Q&A valt daar over te praten.

Het is op het moment erg druk, maar we zullen er eens over na gaan denken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 11:16 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Daarnaast is het Intents concept een stuk frisser

Een stage laten hosten door Partyraiser en Radical Redemption en een mainstage met 4 jaar op rij dezelfde namen vind ik niet fris. De marketing, aankleding, shows en aftermovies op Facebook zijn daarentegen wel een stuk beter. Daarnaast de lagere prijs en lagere minimumleeftijd die veel jongere bezoekers trekken.

Maar geef mij maar een b2s met Loudfest met artiesten die je nergens anders vind of Decibel met een bos vol vage stages met stijlen die je verder bijna nergens hoort. Helaas is hier niet de markt voor die b2s wel tevergeefs probeert te bereiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 11:28 

Hardtraxx Veteran

Bij knockout was volgens mij toendertijd verteld dat het probleem ook was, dat er vanuit de artiesten steeds minder bereidheid was om zich aan het concept te houden, omdat het hier en daar toch wat ruzietjes tot gevolg had. En als de artiesten al niet meer mee willen werken, dan houdt het al snel op...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 11:28 

Donateur

Chroman schreef:
Een stage laten hosten door Partyraiser en Radical Redemption en een mainstage met 4 jaar op rij dezelfde namen vind ik niet fris.

Mwa misschien niet fris, maar wel waar op dit moment iedereen en z'n moeder voor op komt draven. In 2014 liet Q Wesley met z'n pokkeherrie al een keer Qlimax afsluiten. Pas in 2016 kwamen ze bij b2s op het idee om hem op de main af te laten sluiten. Dat is toch wel redelijk mosterd na de maaltijd dan.

Mijn voorkeur gaat ook zeker uit naar wat jij noemt. Vanwege de nadruk op de muziek, maar ook vanwege het uitblijven van nog hogere prijzen en volk met landenvlaggen c.q. metalen ringen. Die rebrand geeft mij echter het idee dat ze juist een andere kant op willen..

Norther66 schreef:
Bij knockout was volgens mij toendertijd verteld dat het probleem ook was, dat er vanuit de artiesten steeds minder bereidheid was om zich aan het concept te houden, omdat het hier en daar toch wat ruzietjes tot gevolg had. En als de artiesten al niet meer mee willen werken, dan houdt het al snel op...

Ja, ook dat vind ik onbegrijpelijk. Continu artiesten die zich blijkbaar aan allerlei concepten niet wensen te houden. Buiten classics concept draaien, geen inzet op KO concept. Leuk bedankje voor de firma waar je zelf een groot deel van je inkomen aan te danken hebt en aan je klanten. Maar graag wel even hardstylefamily stemmen vanwege solidariteit dat ons allen bindt bladieblahup
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 11:33 

Hardtraxx Veteran

Als zijding misschien handig om een B2S topic te openen? Kan namelijk best een leuke discussie worden en houdt het hier een beetje schoon :).

algemeen/b2s-topic-t64717.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 12:17 

Hardtraxxer

Ik zit zelf ook het B2S pannel en heb daar op bijeenkomsten ook al oneindige discussies gehad. Geloof me het lijkt allemaal zoveel makkelijker dan het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 12:43 

Hardtraxxer

Phuture Noize waarschijnlijk bezig is met een remix van een Project One track.

Bron: IG Phuture Noize
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 13:00 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Khadber schreef:
Hard Bass met labels?

Haha in mijn hoofd:
Team Blue: Scantraxx Silver vs X-Bone vs Dirty Workz
Team Green: We R vs Spirit of Hardstyle vs Scantraxx
Team Yellow: Roughstate vs Minus is More vs End of Line
Team Red: Spoontech vs Gearbox vs Theracords
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 13:58 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
TiMOTHYb schreef:
Khadber schreef:
Hard Bass met labels?

Haha in mijn hoofd:
Team Blue: Scantraxx Silver vs X-Bone vs Dirty Workz
Team Green: We R vs Spirit of Hardstyle vs Scantraxx
Team Yellow: Roughstate vs Minus is More vs End of Line
Team Red: Spoontech vs Gearbox vs Theracords

Heel het hard bass concept gaat naar z'n klote door de hokjes tegenwoordig. Vroeger waardeerde je al het hardstyle dus kon je makkelijk naar zo'n feest gaan. Tegenwoordig komen daar gasten op af die alleen voor team Red zullen komen en dus een kut sfeer meenemen.. Ze moeten iets gaan veranderen bij hard bass en dat weten ze zelf ook wel. Maar om mensen van spoontech, gearbox en theracords zo'n groot podia te geven lijkt me geen goed idee haha.
Vorige  1 ... 2794, 2795, 2796, 2797, 2798, 2799, 2800 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen