Khadber schreef:
Nouja, de laatstse jaren wat Thrillogy verre van uitverkocht en Knock Out draaide ook minder (en die euforische editie die het concept uiteindelijk de das om deed). Ook dat Haunted-concept wat ze vorig jaar hadden ze niet goed voor elkaar en bleek al geen succes. Er zijn natuurlijk een aantal concepten die goed lopen zoals Pussy Lounge en Snakepit, maar de rest heeft het erg moeilijk.
Mja ik vraag me nog wel af of beide concepten niet te redden waren op de een of andere manier? Het probleem ligt m.i. juist bij het laatste deel van je analyse. Niet op tijd geschakeld op de vraag van het publiek terwijl er aan alle kanten alternatieven uit de grond schoten. Indien ze dat wel hadden gedaan was er wellicht een kans geweest dat ze de overhand hadden kunnen behouden.
Thrillogy met labels per zaal?
Thrillogy met tijdperken per zaal (wat ze nu met Genesis gaan proberen)
Knock Out raw tegen eufo artiest?
Hard Bass met labels?
Check maar wat Q met de X-Qlusive van Freqz gedaan heeft. Ik zegt niet dat het een way to go is, maar ze proberen in ieder geval iets. Knock Out hadden ze echt nooit moeten en mogen verspelen. Desnoods hadden ze het terug naar Zoetermeer moeten (proberen te) halen. Wat betreft je involvement en aftercare lopen de concurrenten ook mijlenver voor inderdaad. Voor mij echt onbegrijpelijk, want dit forum en een aantal groepen op Fb staan echt bomvol meningen en opinies over dit soort zaken. Het is nog nooit zo makkelijk geweest om te peilen wat er in trek is.
Anyway, ik zou hier wel geïnteresseerd in zijn, lijkt mij ook leuk om een keer een organisatie te hebben.
official_b2s schreef:
TiMOTHYb schreef:
DonnyD schreef:
Mods: wordt het niet een keer tijd dat B2S de organisator status krijgt?

Ja. Na een Q&A valt daar over te praten.
Het is op het moment erg druk, maar we zullen er eens over na gaan denken