wrote:als ik na die thumb kijk van het filmpje heb ik al zoiets van laat maar....
Nee maar het nodigt nou ook weer niet echt uit om te gaan kijkenwrote:Gelukkig gaat het hier niet om het filmpjewrote:als ik na die thumb kijk van het filmpje heb ik al zoiets van laat maar....
Nu dus wel! Alleen Touch A Star staat niet op spotify van de cd's. En niet de mixed versie helaas. Op spotify heb ik toch altijd liever de radio edits.wrote:Heel fijn dat hij The Punishment erop heeft gezegd, die stond al die jaren nog niet op Spotifywrote:Die Luna cd lijkt me best vet. Alleen nog niet alle tracks bekend zie ik.
https://itunes.apple.com/nl/album/decib ... 1421837252
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
is goed manwrote:als ik na die thumb kijk van het filmpje heb ik al zoiets van laat maar....
oh nee, hij maakt een typefout...snel, zeg er wat van!wrote:is goed manwrote:als ik na die thumb kijk van het filmpje heb ik al zoiets van laat maar....
Daarom geef ik ook time stamp zodat je niks van hem hoeft te zienwrote:Nee maar het nodigt nou ook weer niet echt uit om te gaan kijkenwrote:Gelukkig gaat het hier niet om het filmpjewrote:als ik na die thumb kijk van het filmpje heb ik al zoiets van laat maar....
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 27 days ago
Een typefout, ik zie steeds vaker mensen die het verschil tussen na en naar niet snappenwrote:oh nee, hij maakt een typefout...snel, zeg er wat van!wrote:is goed manwrote:als ik na die thumb kijk van het filmpje heb ik al zoiets van laat maar....
Dit is niet een kwestie van het verschil niet weten. Dit is een gevalletje net even te snel op het toetsenbord rammenwrote:Een typefout, ik zie steeds vaker mensen die het verschil tussen na en naar niet snappen
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 27 days ago
Ooh wacht ik zie nu pas dat je het zelf bentwrote:Dit is niet een kwestie van het verschil niet weten. Dit is een gevalletje net even te snel op het toetsenbord rammenwrote:Een typefout, ik zie steeds vaker mensen die het verschil tussen na en naar niet snappen
MYST komt in 2019 met een album, aldus een poll op zijn instagram.
Warface een annoucement voor een huge annoucement heeft gemaakt? Vet spannend wat zal het zijn???
Als het maar geen nieuwe muziek is.wrote:Warface een annoucement voor een huge annoucement heeft gemaakt? Vet spannend wat zal het zijn???
Zou niet weten wat anders? Overstap naar minus is more? Eigen feest?wrote:Als het maar geen nieuwe muziek is.wrote:Warface een annoucement voor een huge annoucement heeft gemaakt? Vet spannend wat zal het zijn???
Ik gok 'gewoon' een album. Hij heeft best veel unreleased nieuw spul liggen.wrote:Zou niet weten wat anders? Overstap naar minus is more? Eigen feest?wrote:Als het maar geen nieuwe muziek is.wrote:Warface een annoucement voor een huge annoucement heeft gemaakt? Vet spannend wat zal het zijn???
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Meanwhile..wrote:... Brennan Heart deze zomer met On Demand II komt. Weer een bak gratis tracks dus
Waarom verbaast mij dit weer niks?
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen Sep 2026
Brennan wie?
7 september komt het Bass Modulators album Limitless uit.
Bron BM Fansite FB
Bron BM Fansite FB
Dat B-Front een remix heeft gemaakt voor Bass Modulators - Shadows
Nou nou.wrote:Brennan & Heart for kut muziek ja
Laat Thera het maar niet lezen.
Ze hebben samen echt wel kneitergoeie tracks uitgebracht in die tijd
Ik vraag me oprecht af wat dit allemaal betekent voor spirit of hardstyle album en zijn label en wat de reden is waarom het allemaal eventueel mis is gegaanwrote:7 september komt het Bass Modulators album Limitless uit.![]()
Bron BM Fansite FB
wrote:Nou nou.wrote:Brennan & Heart for kut muziek ja
Laat Thera het maar niet lezen.
Ze hebben samen echt wel kneitergoeie tracks uitgebracht in die tijd
Bedoelde hoe het momenteel met Brennan & Heart staat. Vroeger was het wel beter ja
Denk dat er geen gezamenlijk album meer komt maar gewoon afzonderlijke releases en eigen albums. Nu BM en mss later Atmoz wel.wrote:Ik vraag me oprecht af wat dit allemaal betekent voor spirit of hardstyle album en zijn label en wat de reden is waarom het allemaal eventueel mis is gegaanwrote:7 september komt het Bass Modulators album Limitless uit.![]()
Bron BM Fansite FB