The Ace of Bass wrote:als ik na die thumb kijk van het filmpje heb ik al zoiets van laat maar....
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Nee maar het nodigt nou ook weer niet echt uit om te gaan kijkenmakrooy wrote:Gelukkig gaat het hier niet om het filmpjeThe Ace of Bass wrote:als ik na die thumb kijk van het filmpje heb ik al zoiets van laat maar....
Nu dus wel! Alleen Touch A Star staat niet op spotify van de cd's. En niet de mixed versie helaas. Op spotify heb ik toch altijd liever de radio edits.Pannenkoek wrote:Heel fijn dat hij The Punishment erop heeft gezegd, die stond al die jaren nog niet op SpotifyParvuz wrote:Die Luna cd lijkt me best vet. Alleen nog niet alle tracks bekend zie ik.
https://itunes.apple.com/nl/album/decib ... 1421837252
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
is goed manThe Ace of Bass wrote:als ik na die thumb kijk van het filmpje heb ik al zoiets van laat maar....
oh nee, hij maakt een typefout...snel, zeg er wat van!Millard Fillmore wrote:is goed manThe Ace of Bass wrote:als ik na die thumb kijk van het filmpje heb ik al zoiets van laat maar....
Daarom geef ik ook time stamp zodat je niks van hem hoeft te zienThe Ace of Bass wrote:Nee maar het nodigt nou ook weer niet echt uit om te gaan kijkenmakrooy wrote:Gelukkig gaat het hier niet om het filmpjeThe Ace of Bass wrote:als ik na die thumb kijk van het filmpje heb ik al zoiets van laat maar....
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Een typefout, ik zie steeds vaker mensen die het verschil tussen na en naar niet snappenThe Ace of Bass wrote:oh nee, hij maakt een typefout...snel, zeg er wat van!Millard Fillmore wrote:is goed manThe Ace of Bass wrote:als ik na die thumb kijk van het filmpje heb ik al zoiets van laat maar....
Dit is niet een kwestie van het verschil niet weten. Dit is een gevalletje net even te snel op het toetsenbord rammenBasshunterzz wrote:Een typefout, ik zie steeds vaker mensen die het verschil tussen na en naar niet snappen
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Ooh wacht ik zie nu pas dat je het zelf bentThe Ace of Bass wrote:Dit is niet een kwestie van het verschil niet weten. Dit is een gevalletje net even te snel op het toetsenbord rammenBasshunterzz wrote:Een typefout, ik zie steeds vaker mensen die het verschil tussen na en naar niet snappen
MYST komt in 2019 met een album, aldus een poll op zijn instagram.
Warface een annoucement voor een huge annoucement heeft gemaakt? Vet spannend wat zal het zijn???
Als het maar geen nieuwe muziek is.Desley DD wrote:Warface een annoucement voor een huge annoucement heeft gemaakt? Vet spannend wat zal het zijn???
Zou niet weten wat anders? Overstap naar minus is more? Eigen feest?Pommer wrote:Als het maar geen nieuwe muziek is.Desley DD wrote:Warface een annoucement voor een huge annoucement heeft gemaakt? Vet spannend wat zal het zijn???
Ik gok 'gewoon' een album. Hij heeft best veel unreleased nieuw spul liggen.IPlayOnADesktop wrote:Zou niet weten wat anders? Overstap naar minus is more? Eigen feest?Pommer wrote:Als het maar geen nieuwe muziek is.Desley DD wrote:Warface een annoucement voor een huge annoucement heeft gemaakt? Vet spannend wat zal het zijn???
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Meanwhile..Svbtwee, 27 juni 2018 wrote:... Brennan Heart deze zomer met On Demand II komt. Weer een bak gratis tracks dus
Waarom verbaast mij dit weer niks?
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 9 days ago
Brennan wie?
Brennan & Heart for kut muziek ja
7 september komt het Bass Modulators album Limitless uit.
Bron BM Fansite FB
Bron BM Fansite FB
Dat B-Front een remix heeft gemaakt voor Bass Modulators - Shadows
Nou nou.Goldenstyle wrote:Brennan & Heart for kut muziek ja
Laat Thera het maar niet lezen.
Ze hebben samen echt wel kneitergoeie tracks uitgebracht in die tijd
Ik vraag me oprecht af wat dit allemaal betekent voor spirit of hardstyle album en zijn label en wat de reden is waarom het allemaal eventueel mis is gegaanhurricane wrote:7 september komt het Bass Modulators album Limitless uit.![]()
Bron BM Fansite FB
zeke wrote:Nou nou.Goldenstyle wrote:Brennan & Heart for kut muziek ja
Laat Thera het maar niet lezen.
Ze hebben samen echt wel kneitergoeie tracks uitgebracht in die tijd
Bedoelde hoe het momenteel met Brennan & Heart staat. Vroeger was het wel beter ja
Denk dat er geen gezamenlijk album meer komt maar gewoon afzonderlijke releases en eigen albums. Nu BM en mss later Atmoz wel.Nuracore wrote:Ik vraag me oprecht af wat dit allemaal betekent voor spirit of hardstyle album en zijn label en wat de reden is waarom het allemaal eventueel mis is gegaanhurricane wrote:7 september komt het Bass Modulators album Limitless uit.![]()
Bron BM Fansite FB