Klopt, vol collabs
(6 volgens mij?)
Hij had het er over op SlamFM
Hij had het er over op SlamFM
Zal wel met visum of iets dergelijks te maken hebbenGoldenstyle wrote:Waarom draait Deetox niet?DonnyD wrote:Requiem op FB:
Warriors of Defqon1
I will perform for the first time ever at Defqon.1 Australia!
I will play instead of Deetox and hope to see you all on the 15th of September in Sydney!
jezus, wat een lame logo. Met die nieuwe slogan er bij wekken ze n beetje de intentie bij mij dat ze richting de 'raw' achtige taferelen willen gaan.Khadber wrote:B2S lijkt een nieuw logo te hebben. Te zien op facebook en op https://www.b2s.nl/
Op facebook staat er ook bij "For the toughest", misschien ook nieuwe slogan dus?
haha hij geef n beetje dit gevoel:Basshunterzz wrote:Ik snap niet zo goed wat er mis was met het oude logo, dit doet me denken aan een of ander skater merk
Dit gevoel heb ik er ook bij jaThaBomba. wrote:Doet erg aan Lonsdale of dat standaard Hardcore lettertype denken. Niet heel erg best. Dat oude was toch prima?
Zag et ook net, ben benieuwd.ulyss wrote:Coone binnenkort met een nieuw album komt, genaamd naar zijn docu nav Tomorrowland: Trip to tomorrow
Bron: de end credits van de laatste trip to tomorrow episode die net online ging
Gelukkig gaat het hier niet om het filmpjeThe Ace of Bass wrote:als ik na die thumb kijk van het filmpje heb ik al zoiets van laat maar....
The Ace of Bass wrote:als ik na die thumb kijk van het filmpje heb ik al zoiets van laat maar....