Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2789, 2790, 2791, 2792, 2793, 2794, 2795 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 aug 2018 11:41 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Royvn_ schreef:
Heel interessant verhaal over hoe Isaac zijn carrière is ontstaan op zijn Instagram verhaal. (Ga niet alles screenshotten zijn wel 30 afbeeldingen ofzo)

Snel kijken dus als het je leuk lijkt!

Vet gedaan :worship:

Eigenlijk is hij wel iemand die te weinig genoemd wordt als een van de grondleggers van de hardstyle.

On The Edge was toen echt een van de eerste commercieel succesvolle Hardstyle platen. Veeeeel op los gegaan toen!
Hij had ontelbaar veel aliassen. Echt een held! In de Hardcore al vroeger :)
Bericht Geplaatst op 10 aug 2018 12:05 

Hardtraxxer

Interessant artikel over ghost producing bij de grootste namen en aan het eind een stukje met The Prophet:

https://revu.nl/artikel/1-op-de-4-djs-m ... -niet-zelf
Bericht Geplaatst op 10 aug 2018 12:36 

Hardtraxx Elite

Jambekkieee schreef:
Interessant artikel over ghost producing bij de grootste namen en aan het eind een stukje met The Prophet:

Zeker interessant om te lezen! Thanks :thumbup:

Citaat:
‘Ik ken twee artiesten in de hardstyle die niet zelf hun muziek maken, maar er wel altijd bij zitten. Ze zitten niet achter de knoppen, maar zijn wel van essentieel belang voor het uiteindelijke product.’

Wat/wie zou hij hiermee bedoelen? Want er zijn er wel meer..
Bericht Geplaatst op 10 aug 2018 12:58 

Hardtraxx Addict

Heel interessant, wel triest dat het zo erg is geworden dat je plaatjes draait waar je zelf geen donder aan heb gedaan en dan lekker met de eer strijken. Zonde dat al die ghostproducers zelf niks uitbrengen. In de hardstyle kunnen we wel wat frisse namen gebruiken!
Bericht Geplaatst op 10 aug 2018 13:57 

Hardtraxx Veteran

DonnyD schreef:
Jambekkieee schreef:

Zeker interessant om te lezen! Thanks :thumbup:

Citaat:
‘Ik ken twee artiesten in de hardstyle die niet zelf hun muziek maken, maar er wel altijd bij zitten. Ze zitten niet achter de knoppen, maar zijn wel van essentieel belang voor het uiteindelijke product.’

Alpha2?

Ik denk dat Ghostproducing in de hardstyle een stuk lastiger is dan EDM. Ik denk dat hardstyle fans te goed een stijl van een artiest kennen. Dan val het wel op als hij opeens hele andere tracks "maakt". Of je moet altijd met dezelfde ghostproducer werken of altijd van dezelfde persoon de tracks kopen.
Bericht Geplaatst op 10 aug 2018 15:31 

Hardtraxx Newbie

Royvn_ schreef:
Heel interessant, wel triest dat het zo erg is geworden dat je plaatjes draait waar je zelf geen donder aan heb gedaan en dan lekker met de eer strijken. Zonde dat al die ghostproducers zelf niks uitbrengen. In de hardstyle kunnen we wel wat frisse namen gebruiken!

In principe komen de platen wel uit, dus de muziek is er wel. Dan gaat het alleen om frisse namen op het podium dus.
Bericht Geplaatst op 10 aug 2018 16:03 

Hardtraxx Veteran

Het zijn inderdaad nou niet bepaald Aziatische kindertjes die voetballen aan het naaien zijn voor 46 cent per uur
Bericht Geplaatst op 10 aug 2018 16:57 

Hardtraxx Elite

Digital Punk schreef:
FRAGMENTS: NEW ALBUM

Finally I can announce my new album ‘FRAGMENTS’! Release: 28.09.18

Check out Unleashed E066 for 2 brand new bombs from the album!
Bericht Geplaatst op 10 aug 2018 18:10 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Het zijn inderdaad nou niet bepaald Aziatische kindertjes die voetballen aan het naaien zijn voor 46 cent per uur

Als je de muziek van The Prophet achterstevoren afspeelt hoor je, als je goed luisterd, een kindje fluisteren: “please help me”. Maar goed, het is misschien uitbuiting maar anders hebben ze helemaal geen werk toch.
Bericht Geplaatst op 10 aug 2018 18:23 

Hardtraxx Addict

:lol:
Bericht Geplaatst op 10 aug 2018 20:01 

Hardtraxx Veteran

The Vision mss weer HS gaat produceren
Bron: FB
Bericht Geplaatst op 10 aug 2018 20:22 

Hardtraxx Elite

hurricane schreef:
The Vision mss weer HS gaat produceren
Bron: FB

Het Reloaded-project helemaal achterwege laten?
Ben benieuwd
Bericht Geplaatst op 11 aug 2018 13:14 

Hardtraxx Veteran

Jambekkieee schreef:

Tja het blijft een geld kwestie. Ik heb ook genoeg ideeën maar kan niet produceren. Iemand die wil helpen? Blijf het een lastig onderwerp vinden dat ghost producen.
Bericht Geplaatst op 12 aug 2018 14:26 

Hardtraxxer

Zonder ghostproducers ook geen Pavo, Dana, Gizmo, Darkraver, Rotterdam Terror Corps en ga zo maar door ;) Het is iets van alle tijden. Enige verschil is dat je tegenwoordig wel echt producties op je naam moet hebben om door te breken. En of dat nou van jezelf is, of door anderen gemaakt; het zal de mensen op een feest een worst wezen :)
Bericht Geplaatst op 12 aug 2018 14:50 

Hardtraxx Veteran

DonnyD schreef:

Citaat:

van de wat meer gevestigde namen.

Isaac -> DBSTF (sinds ease my mind heel duidelijk terug te vinden in arrangement en sounds)
The Pitcher -> Michel Pollen

Daarom ook dat bijv een Let There Be Hardstyle vaak in DBSTF setjes wordt gedraaid.

Vgm hebben we ook ergens een ghost productie topic.
Bericht Geplaatst op 12 aug 2018 16:06 

Hardtraxxer

https://www.dumpert.nl/mediabase/749337 ... _lint.html

Iemand dit al gezien? zelfs bij de hardere stijlen lijkt het bier gooien te beginnen, triest zeg.
Bericht Geplaatst op 12 aug 2018 16:21 

Hardtraxx Veteran

joostmakaay schreef:
https://www.dumpert.nl/mediabase/7493379/ba693c1d/dj_cryogenic_door_het_lint.html

Iemand dit al gezien? zelfs bij de hardere stijlen lijkt het bier gooien te beginnen, triest zeg.

mss was men die herrie wel zat :P
Maar niet netjes om dat te doen nee
Echter, als dj kun je dan beter niet als een gek tekeer gaan dan >.< Dat vinden de ´kwajongens´ alleen maar mooi heh btje happen
Bericht Geplaatst op 12 aug 2018 22:12 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
joostmakaay schreef:
https://www.dumpert.nl/mediabase/7493379/ba693c1d/dj_cryogenic_door_het_lint.html

mss was men die herrie wel zat :P
Maar niet netjes om dat te doen nee
Echter, als dj kun je dan beter niet als een gek tekeer gaan dan >.< Dat vinden de ´kwajongens´ alleen maar mooi heh btje happen

Sorry, maar als DJ moet je er dan juist wat van kunnen zeggen. Als het aan mij lag had ik mijn spullen gepakt en hadden ze een uurtje niets gehad. Ik vind niet dat je het publiek maar over je heen moet laten lopen omdat

Maarja aan de andere kant draai ik niet van dit kut muziek :lol:
Bericht Geplaatst op 12 aug 2018 22:31 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Sorry, maar als DJ moet je er dan juist wat van kunnen zeggen. Als het aan mij lag had ik mijn spullen gepakt en hadden ze een uurtje niets gehad. Ik vind niet dat je het publiek maar over je heen moet laten lopen omdat

Maarja aan de andere kant draai ik niet van dit kut muziek :lol:

Ja tegen de organisatie zou k wat zeggen, tegen de daders heeft geen enkele zin xd Die vinden dat alleen maar mooi

Gewoon spullen pakken en wegwezen. Of een usb stick pakken met Hollandse hits en die een uur draaien :P
Bericht Geplaatst op 12 aug 2018 23:50 

Hardtraxx Veteran

Kan me zijn frustraties voorstellen. Vele malen triester van de gene die met bier gooit.
Bericht Geplaatst op 13 aug 2018 08:18 

Donateur

Kan me op zich voorstellen dat je wat opgefokt raakt van die muziek..
Bericht Geplaatst op 13 aug 2018 13:05 

Hardtraxx Veteran

Dat bier gooien heb ik nooit begrepen. Vaak van die stoere ventjes die zichzelf willen laten zien in een vriendengroep. Heb zelfs een keer meegemaakt dat mensen met flessen Desparados naar Ronnie Flex gingen gooien. Hoe kut je een artiest ook vindt, laat dat bier lekker in je handen en ga wat anders doen. Van mij mogen ze die figuren ook het podium op trekken zodat ze eindelijk hun aandacht krijgen en dan zelf een bier douche laten ondergaan.
Bericht Geplaatst op 13 aug 2018 13:18 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
hurricane schreef:
Echter, als dj kun je dan beter niet als een gek tekeer gaan dan >.<

Wat een idioot zeg :lol:

Op Defqon was 'ie ook steeds "stelletje homo's" aan het schreeuwen als ik reacties op facebook lees.

Is ook niet helemaal handig.
Bericht Geplaatst op 13 aug 2018 13:27 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Exterkate schreef:
hurricane schreef:
Echter, als dj kun je dan beter niet als een gek tekeer gaan dan >.<

Wat een idioot zeg :lol:

Op Defqon was 'ie ook steeds "stelletje homo's" aan het schreeuwen als ik reacties op facebook lees.

Is ook niet helemaal handig.

Als dat klopt dan moet je daar als organisatie ook wat tegen doen. Dit bier incident komt dan niet zomaar uit de lucht vallen denk ik.
Bericht Geplaatst op 13 aug 2018 13:30 

Hardtraxx Veteran

Jawel het bier vloog door de lucht
Vorige  1 ... 2789, 2790, 2791, 2792, 2793, 2794, 2795 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen