Jeetje sla je die toch over.Remi wrote:Shiverz
Maar, Accumulated Filth.
Jeetje sla je die toch over.Remi wrote:Shiverz
Die hoor je werkelijkwaar echt nooit meer! Super!Remi wrote:Shiverz
Parvuz wrote:Jeetje sla je die toch over.Remi wrote:Shiverz
Maar, Accumulated Filth.
RomanAnthony wrote:Die hoor je werkelijkwaar echt nooit meer! Super!Remi wrote:Shiverz
Heel vet! Mooie samenwerking, ben benieuwd wat er uit komt!makrooy wrote:Deetox met b-front in de studio zit
Pommer wrote:Nog nooit van die dude gehoord, maar wel heerlijkKan niet genoeg afgekraakt worden.
Zat vroeger bij Theracords, heeft daar best vette platen uitgebracht naar mijn mening. Tegenwoordig wat minder actief.Pommer wrote:Nog nooit van die dude gehoord, maar wel heerlijkKan niet genoeg afgekraakt worden.
Zet dit maar eens op RSU. Ik zou me alleen al om die reacties daar op te lezen al weer aanmelden bij die groepDonnyD wrote:K96 een troll filmpje heeft gemaakt over de huidige RAW scene![]()
View on Facebook
Die tracks van hem aan het eind tho
Heel fijn dat hij The Punishment erop heeft gezegd, die stond al die jaren nog niet op SpotifyParvuz wrote:Die Luna cd lijkt me best vet. Alleen nog niet alle tracks bekend zie ik.
https://itunes.apple.com/nl/album/decib ... 1421837252
Daar heeft het gestaanG1LL wrote:Zet dit maar eens op RSU. Ik zou me alleen al om die reacties daar op te lezen al weer aanmelden bij die groep
Geweldig om te lezen en zienRoyvn_ wrote:Heel interessant verhaal over hoe Isaac zijn carrière is ontstaan op zijn Instagram verhaal.
Vet gedaanRoyvn_ wrote:Heel interessant verhaal over hoe Isaac zijn carrière is ontstaan op zijn Instagram verhaal. (Ga niet alles screenshotten zijn wel 30 afbeeldingen ofzo)
Snel kijken dus als het je leuk lijkt!