Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 12 days ago
Like = zomer
Reageer = winter

Laat weten wat jij het fijnst vind!

:lol: :lol: :lol: :lol:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
makrooy wrote:Als de jeugd naar dit soort dingen kijkt vind ik het echt enorm mee vallen. Dit was echt een verademing tov famke, snapking, armoo en weet ik veel wat er nog allemaal is. Geen overdreven neppe gedoe, beetje interesse tonen in de dj's en het festival zelf. Vond het oprecht vrij vermakelijk. Al is het natuurlijk vanwege defqon en atmozfears zelf.
Hier wel 100% mee eens. Dit heeft tenminste niet zo'n walgelijk fake/straattaal/kansenparel gehalte als bovengenoemde namen. Als ik daaronder de comments gaat checken kan ik de helft niet lezen. Als ik kinderen zou hebben zou ik het totaal niet erg vinden als ze fan waren van Enzo, als je ziet wat voor vuilnis er verder allemaal in de Nederlandse trending staat.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Vloggers -1, op minimale uitzonderingen na
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
sonnebloem wrote:Vloggers -1, op minimale uitzonderingen na
Ja.. Headhunterz.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 9 days ago
Pedaalemre wrote:
makrooy wrote:Als de jeugd naar dit soort dingen kijkt vind ik het echt enorm mee vallen. Dit was echt een verademing tov famke, snapking, armoo en weet ik veel wat er nog allemaal is. Geen overdreven neppe gedoe, beetje interesse tonen in de dj's en het festival zelf. Vond het oprecht vrij vermakelijk. Al is het natuurlijk vanwege defqon en atmozfears zelf.
Hier wel 100% mee eens. Dit heeft tenminste niet zo'n walgelijk fake/straattaal/kansenparel gehalte als bovengenoemde namen. Als ik daaronder de comments gaat checken kan ik de helft niet lezen. Als ik kinderen zou hebben zou ik het totaal niet erg vinden als ze fan waren van Enzo, als je ziet wat voor vuilnis er verder allemaal in de Nederlandse trending staat.
Die Nederlandse lijst met Trending is echt geen fijn toekomstbeeld tbh.
Hardtraxx Veteran
4803 posts member since 2014
last seen 10 hours ago
TiMOTHYb wrote:
sonnebloem wrote:Vloggers -1, op minimale uitzonderingen na
Ja.. Headhunterz.
ja die is -100
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 10 hours ago
... Brennan Heart deze zomer met On Demand II komt :D. Weer een bak gratis tracks dus :clap:
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Svbtwee wrote:... Brennan Heart deze zomer met On Demand II komt :D. Weer een bak gratis tracks dus :clap:
Laat dat On Demand maar weg aangezien hij praktisch elk verzoek heeft genegeerd in deel 1 xd
Last edited by hurricane on 27 Jun 2018 20:14, edited 1 time in total.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Svbtwee wrote:... Brennan Heart deze zomer met On Demand II komt :D. Weer een bak gratis tracks dus :clap:
Ja echt tan2 vet gvd!! Echt het jaar van Brennan Heart maadt! :D :D :D :D :D :D :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Verder, Wat hurricane zegt.
J
Hardtraxx Addict
1210 posts member since 2017
last seen 6 hours ago
TiMOTHYb wrote:
Jambekkieee wrote: Deze chick heeft veel boekingen en iedereen gaat altijd compleet los tijdens haar sets. Views gekocht of niet, het helpt haar carriere zo te zien enorm en daar gaat het om.
:lol: Hey jam "open deur" bekkie. Alles kits gozer?
Waarom hebben we het er dan nog over :lol:
Donateur
last seen Aug 2024
Weet ik veel goos, hoe is het verder?

TBA = Dawnfire (pulse)
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Nice. Geen Brennan Heart fan, maar zaten erg leuke tracks tussen vorige keer :).
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Alleen leuk als hij een keer Taylor Durden - Motion Control weggeeft, anders meh. Kan hij het beter On My Demand noemen nog.
Hardtraxxer
215 posts member since 2016
last seen Jul 2021
Een aantal artiesten iets posten over (Sensation) Black. ID&T ook al een paar x de afgelopen weken :)
Het zijn maar throwbacks berichten maar het is wel heel toevallig allemaal haha. Lekker gissen.

Zou toch wat zijn als dat terug zou komen :$ (in een kleinere vorm wellicht)
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Coone:
The word is out. I had the honour to make this years defqon1au anthem called “Dedicated To The Core”. Full preview online soon....
Hardtraxx Veteran
Broken Balance wrote:Alleen leuk als hij een keer Taylor Durden - Motion Control weggeeft, anders meh. Kan hij het beter On My Demand noemen nog.
Heb hem hier persoonlijk naar gevraagd op Q-Base. Zijn antwoord was: Die is oud! Niemand kent die meer en ik weet niet of ik hem nog heb.
Teleurgesteld droop ik af om even tot rust te komen onder een boom. >.<
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Klinkt meer als, ik heb geen zin om die op te zoeken en ik vind hem niet populair genoeg, tot zo ver het "on demand" gedeelte met die vent.
Hardtraxx Veteran
Broken Balance wrote:Klinkt meer als, ik heb geen zin om die op te zoeken en ik vind hem niet populair genoeg, tot zo ver het "on demand" gedeelte met die vent.
Inderdaad precies dat dus. Hij weet vooraf al welke hij wil vrijgeven.
Vorig jaar stonden de titels ook al geblurred op de speciale website. Maar goed we zullen zien
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
online now
Hij weet ook donders goed wat het gros van de mensen gaat vragen. Die paar 'kenners' die oude onbekende tracks gaan vragen reageert hij toch niet op. Gewoon hopen dat er iets leuks tussen zit.
Donateur
last seen Aug 2024
Mees-89 wrote:Een aantal artiesten iets posten over (Sensation) Black. ID&T ook al een paar x de afgelopen weken :)
Het zijn maar throwbacks berichten maar het is wel heel toevallig allemaal haha. Lekker gissen.

Wie wat waar?
Hardtraxxer
215 posts member since 2016
last seen Jul 2021
TiMOTHYb wrote:
Mees-89 wrote:Een aantal artiesten iets posten over (Sensation) Black. ID&T ook al een paar x de afgelopen weken :)

Wie wat waar?
Technoboy en The Prophet sws vandaag iets over gepost. En ID&T ook via fb of insta story
Wel toevallig allemaal haha. Sws beste feest qua beleving waar ik ooit naartoe ben geweest (in 12 jaar feesten bezoeken) ^^
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Wildstylez met Keltek in de studio :D
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
View on YouTube
Donateur
last seen Aug 2024
Mees-89 wrote: Technoboy en The Prophet sws vandaag iets over gepost. En ID&T ook via fb of insta story
Wel toevallig allemaal haha. Sws beste feest qua beleving waar ik ooit naartoe ben geweest (in 12 jaar feesten bezoeken) ^^
Vet man. Zou het ook mega vinden nog een keer, al is het wel het equivalent van Qlimax in de zomer met een paar kleine veranderingen
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 20 hours ago
Gaaf om de gedachte achter zijn plan van aanpak te horen. Uit het filmpje blijkt dus dat rejecta helemaal geen vriend was van freq vooraf, pas op het moment dat hij demo instuurde toonde ze interesse in hem :)