Like = zomer
Reageer = winter
Laat weten wat jij het fijnst vind!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Hier wel 100% mee eens. Dit heeft tenminste niet zo'n walgelijk fake/straattaal/kansenparel gehalte als bovengenoemde namen. Als ik daaronder de comments gaat checken kan ik de helft niet lezen. Als ik kinderen zou hebben zou ik het totaal niet erg vinden als ze fan waren van Enzo, als je ziet wat voor vuilnis er verder allemaal in de Nederlandse trending staat.makrooy wrote:Als de jeugd naar dit soort dingen kijkt vind ik het echt enorm mee vallen. Dit was echt een verademing tov famke, snapking, armoo en weet ik veel wat er nog allemaal is. Geen overdreven neppe gedoe, beetje interesse tonen in de dj's en het festival zelf. Vond het oprecht vrij vermakelijk. Al is het natuurlijk vanwege defqon en atmozfears zelf.
Vloggers -1, op minimale uitzonderingen na
Ja.. Headhunterz.sonnebloem wrote:Vloggers -1, op minimale uitzonderingen na
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 9 days ago
Die Nederlandse lijst met Trending is echt geen fijn toekomstbeeld tbh.Pedaalemre wrote:Hier wel 100% mee eens. Dit heeft tenminste niet zo'n walgelijk fake/straattaal/kansenparel gehalte als bovengenoemde namen. Als ik daaronder de comments gaat checken kan ik de helft niet lezen. Als ik kinderen zou hebben zou ik het totaal niet erg vinden als ze fan waren van Enzo, als je ziet wat voor vuilnis er verder allemaal in de Nederlandse trending staat.makrooy wrote:Als de jeugd naar dit soort dingen kijkt vind ik het echt enorm mee vallen. Dit was echt een verademing tov famke, snapking, armoo en weet ik veel wat er nog allemaal is. Geen overdreven neppe gedoe, beetje interesse tonen in de dj's en het festival zelf. Vond het oprecht vrij vermakelijk. Al is het natuurlijk vanwege defqon en atmozfears zelf.
ja die is -100TiMOTHYb wrote:Ja.. Headhunterz.sonnebloem wrote:Vloggers -1, op minimale uitzonderingen na
... Brennan Heart deze zomer met On Demand II komt
. Weer een bak gratis tracks dus 
Laat dat On Demand maar weg aangezien hij praktisch elk verzoek heeft genegeerd in deel 1Svbtwee wrote:... Brennan Heart deze zomer met On Demand II komt. Weer een bak gratis tracks dus
Last edited by hurricane on 27 Jun 2018 20:14, edited 1 time in total.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Ja echt tan2 vet gvd!! Echt het jaar van Brennan Heart maadt!Svbtwee wrote:... Brennan Heart deze zomer met On Demand II komt. Weer een bak gratis tracks dus
Verder, Wat hurricane zegt.
-
JHardtraxx Addict
- 1210 posts member since 2017
- last seen 6 hours ago
Waarom hebben we het er dan nog overTiMOTHYb wrote:Jambekkieee wrote: Deze chick heeft veel boekingen en iedereen gaat altijd compleet los tijdens haar sets. Views gekocht of niet, het helpt haar carriere zo te zien enorm en daar gaat het om.Hey jam "open deur" bekkie. Alles kits gozer?
Weet ik veel goos, hoe is het verder?
TBA = Dawnfire (pulse)
TBA = Dawnfire (pulse)
Nice. Geen Brennan Heart fan, maar zaten erg leuke tracks tussen vorige keerSvbtwee wrote:... Brennan Heart deze zomer met On Demand II komt. Weer een bak gratis tracks dus
Alleen leuk als hij een keer Taylor Durden - Motion Control weggeeft, anders meh. Kan hij het beter On My Demand noemen nog.
Een aantal artiesten iets posten over (Sensation) Black. ID&T ook al een paar x de afgelopen weken
Het zijn maar throwbacks berichten maar het is wel heel toevallig allemaal haha. Lekker gissen.
Zou toch wat zijn als dat terug zou komen
(in een kleinere vorm wellicht)
Het zijn maar throwbacks berichten maar het is wel heel toevallig allemaal haha. Lekker gissen.
Zou toch wat zijn als dat terug zou komen
Coone:
The word is out. I had the honour to make this years defqon1au anthem called “Dedicated To The Core”. Full preview online soon....
The word is out. I had the honour to make this years defqon1au anthem called “Dedicated To The Core”. Full preview online soon....
Heb hem hier persoonlijk naar gevraagd op Q-Base. Zijn antwoord was: Die is oud! Niemand kent die meer en ik weet niet of ik hem nog heb.Broken Balance wrote:Alleen leuk als hij een keer Taylor Durden - Motion Control weggeeft, anders meh. Kan hij het beter On My Demand noemen nog.
Teleurgesteld droop ik af om even tot rust te komen onder een boom.
Klinkt meer als, ik heb geen zin om die op te zoeken en ik vind hem niet populair genoeg, tot zo ver het "on demand" gedeelte met die vent.
Inderdaad precies dat dus. Hij weet vooraf al welke hij wil vrijgeven.Broken Balance wrote:Klinkt meer als, ik heb geen zin om die op te zoeken en ik vind hem niet populair genoeg, tot zo ver het "on demand" gedeelte met die vent.
Vorig jaar stonden de titels ook al geblurred op de speciale website. Maar goed we zullen zien
Hij weet ook donders goed wat het gros van de mensen gaat vragen. Die paar 'kenners' die oude onbekende tracks gaan vragen reageert hij toch niet op. Gewoon hopen dat er iets leuks tussen zit.
Wie wat waar?Mees-89 wrote:Een aantal artiesten iets posten over (Sensation) Black. ID&T ook al een paar x de afgelopen weken![]()
Zou toch wat zijn als dat terug zou komen(in een kleinere vorm wellicht)
Technoboy en The Prophet sws vandaag iets over gepost. En ID&T ook via fb of insta storyTiMOTHYb wrote:Wie wat waar?Mees-89 wrote:Een aantal artiesten iets posten over (Sensation) Black. ID&T ook al een paar x de afgelopen weken![]()
Zou toch wat zijn als dat terug zou komen(in een kleinere vorm wellicht)
Wel toevallig allemaal haha. Sws beste feest qua beleving waar ik ooit naartoe ben geweest (in 12 jaar feesten bezoeken)
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Wildstylez met Keltek in de studio 
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Vet man. Zou het ook mega vinden nog een keer, al is het wel het equivalent van Qlimax in de zomer met een paar kleine veranderingenMees-89 wrote: Technoboy en The Prophet sws vandaag iets over gepost. En ID&T ook via fb of insta story
Wel toevallig allemaal haha. Sws beste feest qua beleving waar ik ooit naartoe ben geweest (in 12 jaar feesten bezoeken)