Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2775, 2776, 2777, 2778, 2779, 2780, 2781 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2018 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Brennan Heart Decibel anthem 2018. Zojuist gedraaid
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:

Commercieel kutvolk wat niet op Defqon thuis hoort, zag 538 ook al rond lopen.


Ja of hij vindt hardstyle gewoon tof en wil graag naar DQ. Laat hem lekker joh, heb zelf ook niks met Knol maar ik ga niet bepalen dat hij er niet 'thuis hoort'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Absoluut eens met Makrooy. Net als iedereen die zich druk maakt over hardstyle op de radio...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
joostmakaay schreef:

Commercieel kutvolk wat niet op Defqon thuis hoort, zag 538 ook al rond lopen.


Ja of hij vindt hardstyle gewoon tof en wil graag naar DQ. Laat hem lekker joh, heb zelf ook niks met Knol maar ik ga niet bepalen dat hij er niet 'thuis hoort'.


Nog even en we hebben een fasistisch Hardstyle groepje
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 18:15 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Puur organisch? Beide om en nabij een jaar online:

Headhunterz - Destiny - 2,2mil
Mandy - Raggadrop 9,9mil

Lijkt mij een kletsverhaal


Deze chick heeft veel boekingen en iedereen gaat altijd compleet los tijdens haar sets. Views gekocht of niet, het helpt haar carriere zo te zien enorm en daar gaat het om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 20:01 
 
Hardtraxx Elite

makrooy schreef:
joostmakaay schreef:

Commercieel kutvolk wat niet op Defqon thuis hoort, zag 538 ook al rond lopen.


Ja of hij vindt hardstyle gewoon tof en wil graag naar DQ. Laat hem lekker joh, heb zelf ook niks met Knol maar ik ga niet bepalen dat hij er niet 'thuis hoort'.

Dankjewel
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 20:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jambekkieee schreef:
TiMOTHYb schreef:
Puur organisch? Beide om en nabij een jaar online:

Headhunterz - Destiny - 2,2mil
Mandy - Raggadrop 9,9mil

Lijkt mij een kletsverhaal


Deze chick heeft veel boekingen en iedereen gaat altijd compleet los tijdens haar sets. Views gekocht of niet, het helpt haar carriere zo te zien enorm en daar gaat het om.


Hey mandy fijn dat je toegeeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 22:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jambekkieee schreef:
Deze chick heeft veel boekingen en iedereen gaat altijd compleet los tijdens haar sets. Views gekocht of niet, het helpt haar carriere zo te zien enorm en daar gaat het om.

:lol: Hey jam "open deur" bekkie. Alles kits gozer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 05:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De pest is dat die griet schijnbaar fatsoenlijk kan draaien.. Gostosa had 1000x betere platen (..) en looks maar na 3x on stage was het al exit :whistle: Tegenwoordig kan het allemaal maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fatsoenlijk kan draaien?
Ze "produceert" iets in de euforische richting en d'r set was zo raw als 't maar zijn kon. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat blijf ik ook altijd maar een vage bedoeling vinden idd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 13:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
De pest is dat die griet schijnbaar fatsoenlijk kan draaien.. Gostosa had 1000x betere platen (..) en looks maar na 3x on stage was het al exit :whistle: Tegenwoordig kan het allemaal maar.


Ook vrij makkelijk als Headhunterz en Wildstylez je platen maken en je zelf voor geen meter kan maken. Kan me herinneren dat Mandy in haar eerste setjes ook veel er naast zat en dat anderen nog steeds haar platen maken terwijl ze met geld populariteit koopt. Niet veel anders dan Gostosa dan, ze houdt het alleen langer vol door het kopen van populariteit.

Miss K8 bijvoorbeeld, heeft geleerd te produceren van Angerfist maar ze kon zelf al behoorlijk goed draaien uit de hardtechno/schranz jaren. Net als Korsakoff van Catscan/Outblast.

En dan laat je de mensen die het compleet zelf doen (Somniac One, Day-Mar, Miss Hysteria, Deetox oa) nog buiten de kwestie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 14:03 
 
Hardtraxxer

Ik blijf me verbazen over hoe mensen bepaalde zaken als feiten proberen te schetsen maar geen flauw benul hebben hoe dingen (achter de schermen) in elkaar steken. Wie voor wie zou werken, wie alles koopt of wie ''self made'' is. Daar ga je op basis van wat social media niet achterkomen ook en de vraag is: wat doet het er toe? Muziek, artiesten, performances, het is entertainment. Je gaat kijken naar acts die je aanspreken, that's it, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 14:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Z. schreef:
Ik blijf me verbazen over hoe mensen bepaalde zaken als feiten proberen te schetsen maar geen flauw benul hebben hoe dingen (achter de schermen) in elkaar steken. Wie voor wie zou werken, wie alles koopt of wie ''self made'' is. Daar ga je op basis van wat social media niet achterkomen ook en de vraag is: wat doet het er toe? Muziek, artiesten, performances, het is entertainment. Je gaat kijken naar acts die je aanspreken, that's it, toch?


Psst, je kan bij Social Media ook zien of iets "gesponsored" is ofwel, views kopen. En volgens mij is het niet allemaal op basis van Social Media, maar ook op basis van studio video's, productiecredits op releases, interviews enz enz.

Maar zo te horen weet jij hoe het wel zit, zeg dan maar hoe het wel is en waarom dat zo is.

Maar als men het wil discusseren, laat ze dan. Net zo goed als jij vindt dat je dit onderwerp moet laten ;). Beetje dubbelzinnig niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien niet super relevant voor dit topic, maar wellicht dat er wat geinteresseerd in zijn omdat Atmozfears er driekwart van de vlog in voorkomt.

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 16:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Z. schreef:
Ik blijf me verbazen over hoe mensen bepaalde zaken als feiten proberen te schetsen maar geen flauw benul hebben hoe dingen (achter de schermen) in elkaar steken. Wie voor wie zou werken, wie alles koopt of wie ''self made'' is. Daar ga je op basis van wat social media niet achterkomen ook en de vraag is: wat doet het er toe? Muziek, artiesten, performances, het is entertainment. Je gaat kijken naar acts die je aanspreken, that's it, toch?

Gozer als je niet verder komt dan wat geforceerde wijsheden of onderstaand quasi-intelligent gedoe, blijf dan lekker weg, bespaar jezelf de verbazing en ons de kutheid. Volgens mij wordt die 10 mil redelijk duidelijk gemotiveerd in twijfel getrokken en jij komt niet verder dan wat "self made" gebral. :/

The Z. schreef:
Met dit in het achterhoofd, hoe ''slim'' zou het dan zijn om zogenaamd miljoenen views te kopen?


De enige (Rayvn) die nog tegenargumenten kon geven is ook gevlogen zie ik. Sorry maar ik vind het vrij typerend. Als je een punt hebt en dat hard kunt maken haak je volgens mij niet na drie zinnen af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 18:00 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
The Z. schreef:
Ik blijf me verbazen over hoe mensen bepaalde zaken als feiten proberen te schetsen maar geen flauw benul hebben hoe dingen (achter de schermen) in elkaar steken. Wie voor wie zou werken, wie alles koopt of wie ''self made'' is. Daar ga je op basis van wat social media niet achterkomen ook en de vraag is: wat doet het er toe? Muziek, artiesten, performances, het is entertainment. Je gaat kijken naar acts die je aanspreken, that's it, toch?

Gozer als je niet verder komt dan wat geforceerde wijsheden of onderstaand quasi-intelligent gedoe, blijf dan lekker weg, bespaar jezelf de verbazing en ons de kutheid. Volgens mij wordt die 10 mil redelijk duidelijk gemotiveerd in twijfel getrokken en jij komt niet verder dan wat "self made" gebral. :/

The Z. schreef:
Met dit in het achterhoofd, hoe ''slim'' zou het dan zijn om zogenaamd miljoenen views te kopen?


De enige (Rayvn) die nog tegenargumenten kon geven is ook gevlogen zie ik. Sorry maar ik vind het vrij typerend. Als je een punt hebt en dat hard kunt maken haak je volgens mij niet na drie zinnen af.


Ga ik zeker doen, want het gaat me inderdaad veel te veel energie kosten om dergelijke, bekrompen frustraties te weerleggen! Super veel groetjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 18:01 
 
Hardtraxx Crew

Pedaalemre schreef:
Misschien niet super relevant voor dit topic, maar wellicht dat er wat geinteresseerd in zijn omdat Atmozfears er driekwart van de vlog in voorkomt.

Atmozfears en Headhunterz collab :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 18:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Z. schreef:
Ga ik zeker doen, want het gaat me inderdaad veel te veel energie kosten om dergelijke, bekrompen frustraties te weerleggen! Super veel groetjes!

Later, bedankt voor je inbreng
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Pedaalemre schreef:
Misschien niet super relevant voor dit topic, maar wellicht dat er wat geinteresseerd in zijn omdat Atmozfears er driekwart van de vlog in voorkomt.

Atmozfears en Headhunterz collab :drool:


Net als hij wat interessants wil zeggen gaat die vent irritant doen. Kan hier echt niet naar kijken :x

Als je meer met jezelf bezig bent dan met je "gast" kun je van mij al opbokken
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 19:01 
 
Hardtraxx Veteran

Ook dat Enzo even voor Tim gaat vragen of Heady een collab met 'm wil maken :lol: want die artiesten kennen elkaar onderling allemaal natuurlijk niet. En vervolgens Enzo HEEEEEEEEEEUJ doen als Heady ja zegt, alsof hij, de machtige Enzo Knol, dit gegereld heeft. :lol:

Maarja verder wel vermaakt met dit filmpje want Tim. :D

Is ook opzich wel een introverte/verlegen kerel vanbinnen, leuk om te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Ook dat Enzo even voor Tim gaat vragen of Heady een collab met 'm wil maken :lol: want die artiesten kennen elkaar onderling allemaal natuurlijk niet. En vervolgens Enzo HEEEEEEEEEEUJ doen als Heady ja zegt, alsof hij, de machtige Enzo Knol, dit gegereld heeft. :lol:

Maarja verder wel vermaakt met dit filmpje want Tim. :D

Is ook opzich wel een introverte/verlegen kerel vanbinnen, leuk om te zien.


Haha alleen al hoe hij Enzo niet eens aankijkt :P. Niks mis mee natuurlijk ofzo, heeft eigenlijk ook wel wat. Zo introvert zijn en dan nog zo veel gevoel in muziek kunnen stoppen. En dat soort Nederlandse vloggers zijn sws kut, Enzo dus ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 20:38 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Misschien niet super relevant voor dit topic, maar wellicht dat er wat geinteresseerd in zijn omdat Atmozfears er driekwart van de vlog in voorkomt.


Die comments on zijn video. Tenenkrommend :lol: :lol: Is dit waar de jeugd echt naar kijkt ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Die comments on zijn video. Tenenkrommend :lol: :lol: Is dit waar de jeugd echt naar kijkt ?


Heb er een paar gelezen maar dat is echt waste of mf time xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als de jeugd naar dit soort dingen kijkt vind ik het echt enorm mee vallen. Dit was echt een verademing tov famke, snapking, armoo en weet ik veel wat er nog allemaal is. Geen overdreven neppe gedoe, beetje interesse tonen in de dj's en het festival zelf. Vond het oprecht vrij vermakelijk. Al is het natuurlijk vanwege defqon en atmozfears zelf.
Vorige  1 ... 2775, 2776, 2777, 2778, 2779, 2780, 2781 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen