Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Over het roken op indoor feesten. Zodra ze mensen gaan buiten zetten die betrapt worden op roken gaat het snel genoeg opgelost zijn.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Grim wrote:Over het roken op indoor feesten. Zodra ze mensen gaan buiten zetten die betrapt worden op roken gaat het snel genoeg opgelost zijn.
Remi wrote:Direct handelend optreden en in elkaar slaan. Niet met je laten sollen.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 12 days ago
RoyAPO wrote:
Wat RTM denk ik bedoelt is dat je je sws aan meer risico’s blootstelt met uitgaan. Je bent in een drukke samengeperste omgeving waar ziektekiemen veel makkelijker over te dragen zijn dan in de stad in de buitenlucht. Het meeroken hoort, vind ik, ook gewoon bij deze risico’s. Voor veel mensen is roken en uitgaan onlosmakelijk verbonden. Je hoort niet voor niets zoveel de term party roker
Dit. Niet meer, niet minder. Echt ik ben dat gezeur in dit land zo zat over van alles en nog wat. Echt bah.
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Grim wrote:Over het roken op indoor feesten. Zodra ze mensen gaan buiten zetten die betrapt worden op roken gaat het snel genoeg opgelost zijn.
Ja, dan is het einde verhaal voor dat feest als je iedereen eruit trapt :lol:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Wist je dat je nu facebook videos kunt embedden ^^
View on Facebook

Ik ga testen hoe snel dit werkt, als het langzaam is verwijder ik het weer.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
Werkt perfect! Smooth, snelle buffer, goeie toevoeging :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
Ja, dit is heel erg mooi. Tegenwoordig komen daar ook alle nieuwe platen eerst voorbij. :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Rickzel wrote:Werkt perfect! Smooth, snelle buffer, goeie toevoeging :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 16 minutes ago
Heel fijn dit! Thanks mods :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 7 days ago
RoyAPO wrote:In een stad heb je ook gewoon last van uitlaatgassen die slecht zijn voor je gezondheid. Zou makkelijk kunnen dat dit even schadelijk is als dat kleine beetje meeroken van een rokersruimte als je je erbuiten bevindt
Goh wat toevallig, daar is de overheid ook echt niet mee bezig om dat terug te brengen door middel van autovrije zones of het aanmoedigen van minder vervuilend rijden enzo :whistle:
Wat RTM denk ik bedoelt is dat je je sws aan meer risico’s blootstelt met uitgaan. Je bent in een drukke samengeperste omgeving waar ziektekiemen veel makkelijker over te dragen zijn dan in de stad in de buitenlucht. Het meeroken hoort, vind ik, ook gewoon bij deze risico’s. Voor veel mensen is roken en uitgaan onlosmakelijk verbonden. Je hoort niet voor niets zoveel de term party roker
Ziektekiemen kiezen mensen niet voor en kunnen zonder wetenschap van de drager aanwezig zijn. Nogal een ander verhaal, vind je niet? Maar wel leuk dat je zelf al roken vergelijkt met ziek zijn
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
RTM93 wrote:
RoyAPO wrote:
Dit. Niet meer, niet minder. Echt ik ben dat gezeur in dit land zo zat over van alles en nog wat. Echt bah.
Aww poepie toch :kiss:
R
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
Makrooy ga je naar origins?
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
RTM93 wrote:Makrooy ga je naar origins?
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Helaas niet xd
R
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
makrooy wrote:
Helaas niet xd
Mooi zo. (k)
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 9 days ago
Yo gasten, nog geneukt? Ik neem aan dat we het wel over iets interessanters kunnen hebben.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Image

Morgen Heady en Wildstylez bij SLAM, wss deels om Art Of Creation, zelfde toen ze langskwamen net voor Qlimax 2016 :)
Hardtraxxer
204 posts member since 2012
last seen Dec 2024
...DWX weer een nieuw sublabel heeft genaamd Electric Fox.
R
Hardtraxxer
120 posts member since 2015
last seen Jun 2022
Atmozfears als enige artiest (tot nu toe) gereageerd heeft op de Defqon.1 2018 trailer of YouTube. View on YouTube

Toeval? ^^
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Razzstep wrote:Atmozfears als enige artiest (tot nu toe) gereageerd heeft op de Defqon.1 2018 trailer of YouTube. View on YouTube

Toeval? ^^
Coincidence?!?!?! I think not!!

Image
Hardtraxxer
533 posts member since 2017
last seen Oct 2025
Razzstep wrote:Atmozfears als enige artiest (tot nu toe) gereageerd heeft op de Defqon.1 2018 trailer of YouTube. View on YouTube

Toeval? ^^
Deetox ook al hoor :P Zou overigens wel heel goed kunnen dat hij het anthem maakt. Zou het ook absoluut niet erg vinden.
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Denk dat Atmozfears best een next level anthem kan maken. Nieuw thema, nieuw level anthem :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 14 days ago
Waar zou ze toch naar luisteren ^^

Waar luisterde Jorien ter Mors naar voor haar gouden wedstrijd:
https://www.538.nl/olympische-spelen/wa ... -wedstrijd
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Haha wat grappig, heb even opgezocht welk nummer ze bedoelde en als ik de goeie youtube link had dan ging het om keltek - down to earth :D
R
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
makrooy wrote:Haha wat grappig, heb even opgezocht welk nummer ze bedoelde en als ik de goeie youtube link had dan ging het om keltek - down to earth :D
Ja , luister je dat hele fragment terug van 538 en dan wordt dat nergens gezegd,

Trouwens wel toevallig dat het om Down to Earth gaat. Deze plaat is notabene op 538 geloof ik gemaakt. in maak het of kraak het.