Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2732, 2733, 2734, 2735, 2736, 2737, 2738 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over het roken op indoor feesten. Zodra ze mensen gaan buiten zetten die betrapt worden op roken gaat het snel genoeg opgelost zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Over het roken op indoor feesten. Zodra ze mensen gaan buiten zetten die betrapt worden op roken gaat het snel genoeg opgelost zijn.


Remi schreef:
Direct handelend optreden en in elkaar slaan. Niet met je laten sollen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 21:12 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:

Wat RTM denk ik bedoelt is dat je je sws aan meer risico’s blootstelt met uitgaan. Je bent in een drukke samengeperste omgeving waar ziektekiemen veel makkelijker over te dragen zijn dan in de stad in de buitenlucht. Het meeroken hoort, vind ik, ook gewoon bij deze risico’s. Voor veel mensen is roken en uitgaan onlosmakelijk verbonden. Je hoort niet voor niets zoveel de term party roker

Dit. Niet meer, niet minder. Echt ik ben dat gezeur in dit land zo zat over van alles en nog wat. Echt bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Over het roken op indoor feesten. Zodra ze mensen gaan buiten zetten die betrapt worden op roken gaat het snel genoeg opgelost zijn.


Ja, dan is het einde verhaal voor dat feest als je iedereen eruit trapt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 22:17 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wist je dat je nu facebook videos kunt embedden ^^


Ik ga testen hoe snel dit werkt, als het langzaam is verwijder ik het weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Werkt perfect! Smooth, snelle buffer, goeie toevoeging :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, dit is heel erg mooi. Tegenwoordig komen daar ook alle nieuwe platen eerst voorbij. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 22:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Werkt perfect! Smooth, snelle buffer, goeie toevoeging :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel fijn dit! Thanks mods :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
In een stad heb je ook gewoon last van uitlaatgassen die slecht zijn voor je gezondheid. Zou makkelijk kunnen dat dit even schadelijk is als dat kleine beetje meeroken van een rokersruimte als je je erbuiten bevindt


Goh wat toevallig, daar is de overheid ook echt niet mee bezig om dat terug te brengen door middel van autovrije zones of het aanmoedigen van minder vervuilend rijden enzo :whistle:

Citaat:
Wat RTM denk ik bedoelt is dat je je sws aan meer risico’s blootstelt met uitgaan. Je bent in een drukke samengeperste omgeving waar ziektekiemen veel makkelijker over te dragen zijn dan in de stad in de buitenlucht. Het meeroken hoort, vind ik, ook gewoon bij deze risico’s. Voor veel mensen is roken en uitgaan onlosmakelijk verbonden. Je hoort niet voor niets zoveel de term party roker


Ziektekiemen kiezen mensen niet voor en kunnen zonder wetenschap van de drager aanwezig zijn. Nogal een ander verhaal, vind je niet? Maar wel leuk dat je zelf al roken vergelijkt met ziek zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
RoyAPO schreef:

Wat RTM denk ik bedoelt is dat je je sws aan meer risico’s blootstelt met uitgaan. Je bent in een drukke samengeperste omgeving waar ziektekiemen veel makkelijker over te dragen zijn dan in de stad in de buitenlucht. Het meeroken hoort, vind ik, ook gewoon bij deze risico’s. Voor veel mensen is roken en uitgaan onlosmakelijk verbonden. Je hoort niet voor niets zoveel de term party roker

Dit. Niet meer, niet minder. Echt ik ben dat gezeur in dit land zo zat over van alles en nog wat. Echt bah.


Aww poepie toch :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 06:49 
 
Hardtraxx Veteran

Makrooy ga je naar origins?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 07:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Makrooy ga je naar origins?

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Makrooy ga je naar origins?


Helaas niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 09:11 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
RTM93 schreef:
Makrooy ga je naar origins?


Helaas niet xd

Mooi zo. (k)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yo gasten, nog geneukt? Ik neem aan dat we het wel over iets interessanters kunnen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 13:31 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Morgen Heady en Wildstylez bij SLAM, wss deels om Art Of Creation, zelfde toen ze langskwamen net voor Qlimax 2016 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

...DWX weer een nieuw sublabel heeft genaamd Electric Fox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 20:11 
 
Hardtraxxer

Atmozfears als enige artiest (tot nu toe) gereageerd heeft op de Defqon.1 2018 trailer of YouTube. https://www.youtube.com/watch?v=XIBVNHJzQnc

Toeval? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 20:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Razzstep schreef:
Atmozfears als enige artiest (tot nu toe) gereageerd heeft op de Defqon.1 2018 trailer of YouTube. https://www.youtube.com/watch?v=XIBVNHJzQnc

Toeval? ^^


Coincidence?!?!?! I think not!!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 20:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Razzstep schreef:
Atmozfears als enige artiest (tot nu toe) gereageerd heeft op de Defqon.1 2018 trailer of YouTube. https://www.youtube.com/watch?v=XIBVNHJzQnc

Toeval? ^^


Deetox ook al hoor :P Zou overigens wel heel goed kunnen dat hij het anthem maakt. Zou het ook absoluut niet erg vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 21:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk dat Atmozfears best een next level anthem kan maken. Nieuw thema, nieuw level anthem :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 10:37 
 
Hardtraxx Veteran

Waar zou ze toch naar luisteren ^^

Waar luisterde Jorien ter Mors naar voor haar gouden wedstrijd:
https://www.538.nl/olympische-spelen/wa ... -wedstrijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha wat grappig, heb even opgezocht welk nummer ze bedoelde en als ik de goeie youtube link had dan ging het om keltek - down to earth :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 11:13 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Haha wat grappig, heb even opgezocht welk nummer ze bedoelde en als ik de goeie youtube link had dan ging het om keltek - down to earth :D

Ja , luister je dat hele fragment terug van 538 en dan wordt dat nergens gezegd,

Trouwens wel toevallig dat het om Down to Earth gaat. Deze plaat is notabene op 538 geloof ik gemaakt. in maak het of kraak het.
Vorige  1 ... 2732, 2733, 2734, 2735, 2736, 2737, 2738 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen