Nee nee. De volgende is “coming very soon”. Wat duurt dit allemaal lang zegMYTZE wrote:Benieuwd wanneer de volgende "coming soon" aankondiging is.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Last edited by kegel77w on 09 Feb 2018 20:19, edited 1 time in total.
Thumbnail ziet er prachtig uit
. Zometeen maar eens helemaal op mijn gemakje bekijken 
Hmn, valt toch wat tegen. Gigantisch veel snelle cuts en maar 11 minuten. En ligt het aan mij of is er iets mis met de bass?
Wel dikke + voor de platenkeuze, past er echt prachtig bij
En echt meters kippenvel bij het stukje van de legends
Wel dikke + voor de platenkeuze, past er echt prachtig bij
-
JHardtraxxer
- 193 posts member since 2015
- last seen 2 days ago
Dus toch maar 3 dagen volgende editie.. 
Vette montage juistLV1 wrote:Hmn, valt toch wat tegen. Gigantisch veel snelle cuts en maar 11 minuten. En ligt het aan mij of is er iets mis met de bass?
Wel dikke + voor de platenkeuze, past er echt prachtig bij![]()
en hoezo 'maar 11 minuten', vind je t niet lang genoeg voor een aftermovie?
Geluid lijkt af en toe wel wat overstuurd te klinken..
Tja, eigenlijk is 11 min een prima tijd iddzeke wrote:Vette montage juistLV1 wrote:Hmn, valt toch wat tegen. Gigantisch veel snelle cuts en maar 11 minuten. En ligt het aan mij of is er iets mis met de bass?
Wel dikke + voor de platenkeuze, past er echt prachtig bij![]()
en hoezo 'maar 11 minuten', vind je t niet lang genoeg voor een aftermovie?
Geluid lijkt af en toe wel wat overstuurd te klinken..
Klinkt leuk! Leuk initiatief ook van Q-Dance, klasseDuke wrote:Het was erg leuk. Goede sfeer, in en rondom de zaal, artiesten erbij en feestje ging nog een uur langer door op de hal bij Pathe Arena tussen alle huisvrouwen die ongeduldig zaten te wachten op Fifty Shades.JeroenB93 wrote:Iemand van HT die bij die Defqon aftermovie premiere is geweest en kan vertellen of ‘t wat was?

Edit: Deze stond blijkbaar al in het Headhunterz topic
Weet niet of t al genoemd was ergens (kon t zo snel niet vinden) maar Wated Penguinz zijn met een nieuw album bezig. BronHardnews
Was al een soort van bekendhurricane wrote:Weet niet of t al genoemd was ergens (kon t zo snel niet vinden) maar Wated Penguinz zijn met een nieuw album bezig. BronHardnews
Ik wist dat t classic album geskipt werd omdat het te geforceerd zou worden.Svbtwee wrote:Was al een soort van bekend. Ze zouden eerst een album geheel in classic stijl gaan maken maar dat gaat niet meer door. Is nu een 'gewoon' album geworden.
Beter een 'normaal' album met 2 super goede classic-style tracks dan allemaal 'opvulnummers'.
Wat ik wel jammer vind is dat er van t vorige album nog steeds geen fulls zijn.
Mooi maar met het huidige release tempo gaat het nog tot 2040 duren voor we alles hebbenSvbtwee wrote:20 tot 25 platen afgemaakt de laatste weken.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Brennan Heart? Ja 25 platen waarvan ze allemaal vrijwel identiek zijn, zelfde kicks, zelfde melo's met iets andere opzet.hurricane wrote:Mooi maar met het huidige release tempo gaat het nog tot 2040 duren voor we alles hebbenSvbtwee wrote:20 tot 25 platen afgemaakt de laatste weken.
-
JHardtraxx Addict
- 1213 posts member since 2017
- last seen 3 hours ago
Geluid in de aftermovie is echt heel slecht inderdaadLV1 wrote:Hmn, valt toch wat tegen. Gigantisch veel snelle cuts en maar 11 minuten. En ligt het aan mij of is er iets mis met de bass?
Vetste/beste aftermovie die ik heb gezien
Steekt idd erg goed in elkaar maar ik vind de aftermovies van Intents altijd nog veel beter. 
https://nos.nl/artikel/2216888-rechter- ... oreca.html
Mogen we nu helemaal niet meer roken op een feest?
Of is dat geen horecagelegenheid?
Mogen we nu helemaal niet meer roken op een feest?
Of is dat geen horecagelegenheid?
Wat mij betreft zijn ze gewoon lekker hard tegen roken. Vind dat een van de grootste ergernissen aan indoorfeesten als mensen beginnen te roken. Al was ik wel altijd voorstander van aparte rookruimtes.
Ach, bij grote evenementen ga je het toch nooit tegenhouden. Al ben ik als geen roker wel voor op dit soort dingen. Want er wordt wel echt achterlijk veel gerookt door mensen.
Mooi zo. 8 van de 10 gasten van mn vriendengroep rookt, en elke keer als we ergens wat gaan drinken zitten we in het rokershok en meurt aan het einde van de avond m'n kleding en haar naar rook..
Denk alleen niet dat ze hierdoor minder gaan roken.
Vind het best droevig, die behoefte om persee te moeten roken
Denk alleen niet dat ze hierdoor minder gaan roken.
Vind het best droevig, die behoefte om persee te moeten roken
Roken staat voor mij gewoon gelijk aan gezelligheid en ontspanning. Je kan dr wat van vinden maar ik vind niet dat je mensen dat recht kan ontnemen op een uitgaansavond. Bij sommige clubs kan er helemaal niet buiten gerookt worden en word je het recht om te kunnen roken dus gewoon ontnomen. Je zou maar alcohol opeens zo gaan verbieden 
Dat stinkt niet als de tyfus en kan je normaal door blijven ademen. Ik kan me er echt aan ergeren als mensen binnen roken, tyf op naar je hok man
In mijn geval word ik indirect 'gedwongen' om mee te gaan naar een rokershok bij het uit gaan, omdat ik bijvoorbeeld anders als enige overblijf terwijl de rest staat te roken in het rokershok. Ik denk ook niet zozeer dat het gaat om het recht om te roken, maar meer om anderen er niet in mee te trekken.RoyAPO wrote:Roken staat voor mij gewoon gelijk aan gezelligheid en ontspanning. Je kan dr wat van vinden maar ik vind niet dat je mensen dat recht kan ontnemen op een uitgaansavond. Bij sommige clubs kan er helemaal niet buiten gerookt worden en word je het recht om te kunnen roken dus gewoon ontnomen. Je zou maar alcohol opeens zo gaan verbieden