2018 is alweer aangebroken en ik mag wel stellen dat het afgelopen jaar een druk en bewogen jaar is geweest.
Veel voorbereidingen zijn getroffen om weer maximaal te kunnen produceren, zoals de nieuwe studio waar veel tijd in heeft gezeten.
Maar, dit jaar is het begin van een nieuw hoofdstuk voor mij, en niet om het cliché ‘nieuw jaar, nieuwe kansen’ maar omdat er grote veranderingen voor Titan op de planning staan.
Een aantal zaken zijn al in gang gezet en ik wil jullie graag op de hoogte brengen van wat er gaat gebeuren.
Na 10 jaar goede samenwerking en gouden momenten bij Fusion Records/Supreme Agency is het tijd geworden voor wat nieuws.
Mijn boekingen lopen vanaf nu via Fast Forward Bookings Ik heb onwijs veel zin in deze nieuwe samenwerking, bedankt jongens!
Ook heb ik besloten om zelf mijn management te doen, samen met twee anderen die nauw bij Titan betrokken zijn.
Voor alle vragen die niet boekings gerelateerd zijn, kun je terecht bij TRES/NOIR.
[email protected]Ik wil graag Johan, Raoul en alle mensen die deel hebben uitgemaakt voor het vertrouwen in, en het opbouwen van Titan.
Maar in het speciaal wil ik jullie, liefhebbers van de hardere stijlen, bedanken. Zonder jullie was er geen Titan!
Jullie zijn geweldig,
En nu weer aan het werk!