Magentron 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Versta d'r echt geen kloot van 
Uit het boekje van Freaqshow blijkt dat Q-Dance met een nieuw concept terug komt op 31 december.

En Supersized Kingsday wordt nu door B2S georganiseerd. Wat eigenlijk al het geval was maar misschien kunnen we een andere stijl verwachten.

En Supersized Kingsday wordt nu door B2S georganiseerd. Wat eigenlijk al het geval was maar misschien kunnen we een andere stijl verwachten.
Dit was al bekend volgens mij. Weet alleen niet meer waar ik het had gezien.simon10pont wrote:Uit het boekje van Freaqshow blijkt dat Q-Dance met een nieuw concept terug komt op 31 december.
-
JHardtraxx Addict
- 1213 posts member since 2017
- last seen 50 minutes ago
Alsof Q een spot op oud & Nieuw in de Ziggodome ooit op zal gevensennid wrote:Dit was al bekend volgens mij. Weet alleen niet meer waar ik het had gezien.simon10pont wrote:Uit het boekje van Freaqshow blijkt dat Q-Dance met een nieuw concept terug komt op 31 december.
Ik weet ook wel dat dit een open deur in trappen is.
Maar ik ben wel benieuwd hoe ze het gaan aanpakken.
Zullen vast wel met iets leuks nieuws komen. Hoewel Freaqshow door het verkleden wat echt nieuwe dimentie krijgt fun vooraf met verkleden en smink en zelfs al weken vooraf de groeps apjes wat voor smink zullen doen? Dan nog de gekheid op feest zelf met attributen enzo.
Nieuwe concept mag van mij wel tantje harder. Genoeg dingen te bedenken Happy Hardcore Year
Nieuwe concept mag van mij wel tantje harder. Genoeg dingen te bedenken Happy Hardcore Year
Nog dronken van oud&nieuw gok ik

Nog steeds dronken?
Edit: kut Kees snel je post aanpassen nu lijkt het of ik jou kopieer
Edit: kut Kees snel je post aanpassen nu lijkt het of ik jou kopieer
Damn wat een wartaal, aardig wat hersencellen ingeleverd met oud en nieuw ofnie 
edit: tantje
edit: tantje
Oeps
Inderdaad nog half in coma vanuit een foetushouding op me telefoon getypt.
Het was een wilde nacht.....
Het was een wilde nacht.....
Beat the bridge voor de laatste keer dit jaar..
-
DArtiest
- 55 posts member since 2012
- last seen Oct 2021
Artic Expressions Episode 5 staat (iets later dan gepland) onlline!

Artic Expressions Episode 5 : December 2017 : DJ Haze - Houseclassics Vinyl Set (1989-1994)

Artic Expressions Episode 5 : December 2017 : DJ Haze - Houseclassics Vinyl Set (1989-1994)
Wildstylez & D-Block & S-Te-Fan in de studio samen
Warface en Malice in de studio
https://www.facebook.com/WarfaceOfficia ... 58/?type=3
En dat de top 10 van Q-Dance online staat op YouTube:
View on YouTube
https://www.facebook.com/WarfaceOfficia ... 58/?type=3
En dat de top 10 van Q-Dance online staat op YouTube:
View on YouTube
Titan wrote:2018 is alweer aangebroken en ik mag wel stellen dat het afgelopen jaar een druk en bewogen jaar is geweest.
Veel voorbereidingen zijn getroffen om weer maximaal te kunnen produceren, zoals de nieuwe studio waar veel tijd in heeft gezeten.
Maar, dit jaar is het begin van een nieuw hoofdstuk voor mij, en niet om het cliché ‘nieuw jaar, nieuwe kansen’ maar omdat er grote veranderingen voor Titan op de planning staan.
Een aantal zaken zijn al in gang gezet en ik wil jullie graag op de hoogte brengen van wat er gaat gebeuren.
Na 10 jaar goede samenwerking en gouden momenten bij Fusion Records/Supreme Agency is het tijd geworden voor wat nieuws.
Mijn boekingen lopen vanaf nu via Fast Forward Bookings Ik heb onwijs veel zin in deze nieuwe samenwerking, bedankt jongens!
Ook heb ik besloten om zelf mijn management te doen, samen met twee anderen die nauw bij Titan betrokken zijn.
Voor alle vragen die niet boekings gerelateerd zijn, kun je terecht bij TRES/NOIR. info@tresnoir.nl
Ik wil graag Johan, Raoul en alle mensen die deel hebben uitgemaakt voor het vertrouwen in, en het opbouwen van Titan.
Maar in het speciaal wil ik jullie, liefhebbers van de hardere stijlen, bedanken. Zonder jullie was er geen Titan!
Jullie zijn geweldig,
En nu weer aan het werk!
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 13 days ago
Betekent dit ook dat hij op Theracords gaat releasen of regelt hij dit zelf..
Gezien FF ook de bookings regelt voor Theracords artiesten.
Gezien FF ook de bookings regelt voor Theracords artiesten.
The Pitcher zit ook bij FF, heeft verder niet veel te maken met releasen op TC geloof ik
Is alleen de bookingsagency zitten wel meerdere artiesten bij en andere genres. Niet specifiek een label.Rickzel wrote:The Pitcher zit ook bij FF, heeft verder niet veel te maken met releasen op TC geloof ik
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 13 days ago
De vraag wordt gesteld omdat hij bij fusion weg is. Dus ik vraag me af waar hij zijn tracks gaat releasen.
Flauw grapje of puur toeval?Titan wrote:Voor alle vragen die niet boekings gerelateerd zijn, kun je terecht bij TRES/NOIR. info@tresnoir.nl
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Leg uit?Grim wrote:Flauw grapje of puur toeval?Titan wrote:Voor alle vragen die niet boekings gerelateerd zijn, kun je terecht bij TRES/NOIR. info@tresnoir.nl