Maar iedereen gaat toch zo snel weg? 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
... DJ Stephanie naakt geposeerd heeft voor haar kerst kalender met hier en daar een paar probs
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Fuseer het Mandy topic anders gewoon tot Hardstyle chimi's topic met alle naakte geghoste vrouwtjes.Nuracore wrote:... DJ Stephanie naakt geposeerd heeft voor haar kerst kalender met hier en daar een paar probs
-
A
Pics
Dat is het ook.Millard Fillmore wrote:Ik ook niet. Beetje ver gezocht.Nijidik wrote:Ik snap hem niet
Het is gewoon afgesproken van te voren dat ze weer vertrekken.
Cameraman is wel keurig geïnstrueerd trouwens dat ie de dj-mixer niet moet filmen, zodat het niet opvalt dat ze daar allemaal staan te playbacken
Nou heb de camera anders vaak genoeg op de dj's in de boot gezien Denk dat Q-dance er ook niet heel moeilijk over doet, is obvious genoeg anyways
Beetje hetzelfde als met de 25 years of hardcore set van Promo op Thunderdome.
We kunnen weer nieuwe muziek verwachten van Davide sonar. Hij heeft een studio gekregen van de kerstman
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Morgen om 14:00 zullen 2sidez iets posten (staat op hun insta).
Kmoest gelijk aan 2 Sidez - God denken
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Ze staan op intentsTheUnnamed wrote:Morgen om 14:00 zullen 2sidez iets posten (staat op hun insta).
-
THardtraxx Addict
- last seen Oct 2023
phoenix wrote:Ze staan op intentsTheUnnamed wrote:Morgen om 14:00 zullen 2sidez iets posten (staat op hun insta).
En er staat geen "live" achter hun naam, dus hopelijk staan ze een uurtje of langer 
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
De middelvingers die daar achteraan kwamen moest ik wel om lachenBroken Balance wrote:Zodra YoS opkomt vluchten NC en HHZ echt met een rap tempo uit die booth.Nijidik wrote:Ik snap hem niet
-
THardtraxx Addict
- last seen Oct 2023
B-Frontliner weer samen in de studio 
Net gepost geloof ik:Anonymous wrote:Pics

Weg, weg en weg. Maar on topic verder 
Stephanie heeft dikke tieten en nu kunnen jullie allen van de Hard With Style Yearmix genieten!
View on YouTube
View on YouTube
Er een compleet nieuwe Q-dance Radio app te downloden is?
Die nog steeds niet fatsoenlijk werktDuke wrote:Er een compleet nieuwe Q-dance Radio app te downloden is?
-
THardtraxx Addict
- last seen Oct 2023
Radical Redemption 4 nieuwe tracks af
Zin in RR afsluiting op Hard Bass
Zin in RR afsluiting op Hard Bass
Last edited by Zamble on 31 Dec 2017 17:35, edited 1 time in total.
Apart dat je alleen Magnetron noemt terwijl The Venator geïnterviewd wordt.Zamble wrote:.. Magentron een BF’er is (Bekende Fries)
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 8837411923