Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Ran-D host Superbash met zijn We Rule The Night project
View on Instagram
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 8 hours ago
Image
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
Om even terug te komen op Showtek, ergens is dat ook wel een dikke middelvinger naar Q-dance. Die hebben dit ongetwijfeld ook vaak geprobeerd voor elkaar te krijgen
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 9 hours ago
paperclip wrote:Die hebben dit ongetwijfeld ook vaak geprobeerd voor elkaar te krijgen
Ja
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
paperclip wrote:Om even terug te komen op Showtek, ergens is dat ook wel een dikke middelvinger naar Q-dance. Die hebben dit ongetwijfeld ook vaak geprobeerd voor elkaar te krijgen
lijkt me sterk dat Showtek dit doet om ook even een dikke middelvinger naar Q op te steken.
Als er nog steeds haat en nijd zou zijn, dan waren ze toch ook niet op Defqon en XQ Legends komen opdagen.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Mega spannend tegenwoordig met die acts die wel/niet terugkomen. Ga gelijk een ticket Australië boeken
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Wellicht heeft Q ook zo iets voor 2018 in petto en kunnen er niet rouwig om zijn omdat het in Australië is
Hardtraxxer
590 posts member since 2016
last seen May 2025
zeke wrote:
paperclip wrote:Om even terug te komen op Showtek, ergens is dat ook wel een dikke middelvinger naar Q-dance. Die hebben dit ongetwijfeld ook vaak geprobeerd voor elkaar te krijgen
lijkt me sterk dat Showtek dit doet om ook even een dikke middelvinger naar Q op te steken.
Als er nog steeds haat en nijd zou zijn, dan waren ze toch ook niet op Defqon en XQ Legends komen opdagen.

Nee dat denk ik ook niet maar dat was beide keren ook gewoon teleurstellend, op XQ-Legends alleen FTS en op de zondag van Defqon dit jaar een mini-mixje. Als je dan komt, waarom dan niet goed zoals nu in Australië? Weet dat ze altijd worden weggezet als geldwolven.. Je gaat mij echter niet vertellen dat die Australiërs meer geld hebben dan Q-dance, dus er is vast meer aan de hand zou je zeggen. Denk trouwens dat die wel eens onderdeel kunnen zijn van de Defqon Legends volgend jaar.
K
Hardtraxxer
186 posts member since 2011
last seen Dec 2022
sonnebloem wrote:Wellicht heeft Q ook zo iets voor 2018 in petto en kunnen er niet rouwig om zijn omdat het in Australië is
Project One was precies hetzelfde vorig jaar.. Dus ben benieuwd

Knockout Circuz kwam uit het niets met de aankondiging dat ze P1 hadden geboekt. Snel daarna volgde Q met een FB video waarin ze P1 op Qlimax aankondigde.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 8 hours ago
View on Instagram
Nieuwe live-act van Luminite en Ncrypta?
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2016
last seen Dec 2017
Svbtwee wrote:https://www.instagram.com/p/BcCWOA_Bgk_/
Beetje klaar met dertien in een dozijn live acts. Hopelijk weten ze me te verrassen.
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
Clarx wrote:
Beetje klaar met dertien in een dozijn live acts. Wordt sowieso drie keer niks.
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2026
Wenzel wrote:
zeke wrote:

Nee dat denk ik ook niet maar dat was beide keren ook gewoon teleurstellend, op XQ-Legends alleen FTS en op de zondag van Defqon dit jaar een mini-mixje. Als je dan komt, waarom dan niet goed zoals nu in Australië? Weet dat ze altijd worden weggezet als geldwolven.. Je gaat mij echter niet vertellen dat die Australiërs meer geld hebben dan Q-dance, dus er is vast meer aan de hand zou je zeggen. Denk trouwens dat die wel eens onderdeel kunnen zijn van de Defqon Legends volgend jaar.
Dat gold voor alle artiesten natuurlijk. Ze kwamen allemaal maar kort voorbij in de 3 uur durende vooraf gemaakte megamix.
Hardtraxxer
590 posts member since 2016
last seen May 2025
@Zeke

Dat klopt, alleen waren er meerdere artiesten die langer de tijd hadden. OA Tuneboy en Technoboy in het begin en later bijvoorbeeld HHZ en Wildstylez kregen langer de tijd dan een paar minuten. De heren van Showtek waren na enkele minuten alweer vertrokken, das hoe je het ook wendt of keert teleurstellend in een set van 3 uur.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
paperclip wrote:
Clarx wrote:
Beetje klaar met dertien in een dozijn live acts. Wordt sowieso drie keer niks.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Wenzel wrote:
zeke wrote:

Denk de australiers er meer geld voor over hebben dan een q dance. Vgm is knockout circuz maar 1 keer per jaar. Dus hebben ze echt een groot budget. Qdance heeft bijna om de maand of 2 maanden wel een groot feest.
J
Hardtraxx Addict
1213 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
Showtek en Q, dat is puur een geldkwestie. Showtek heeft de 'grote' Q-Dance helemaal niet nodig en niet te vergeten, hardstyle is in het buitenland ook steeds groter aan het worden. Eerst maar eens afwachten hoe de nieuwe platen zullen worden. Het kan een Amerikaans tintje krijgen.
J
Hardtraxx Addict
1213 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
Exterkate wrote:Waar staat trouwens dat het nieuwe hardstyle muziek van hun is? Brand new hardstyle. Kan toch ook zijn dat ze alleen nieuwe platen van Heady oid draaien?
Showtek heeft het niet zelf gezegd, maar je kan er wel vanuit gaan. Ze hebben geen nieuwe muziek meer uitgebracht (paar oude platen) en zijn over het algemeen niet meer zo actief. Maar we zullen het pas zeker weten als ze nieuwe platen gedraaid hebben natuurlijk :)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Jambekkieee wrote:Showtek heeft het niet zelf gezegd, maar je kan er wel vanuit gaan. Ze hebben geen nieuwe muziek meer uitgebracht (paar oude platen) en zijn over het algemeen niet meer zo actief. Maar we zullen het pas zeker weten als ze nieuwe platen gedraaid hebben natuurlijk :)
Hahahaha oh ja nog ff een knap staaltje open deuren intrappen met Jambekkie , dat was ook alweer een tijd geleden: nja niet geschoten is altijd mis natuurlijk
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2026
Wenzel wrote:@Zeke

Dat klopt, alleen waren er meerdere artiesten die langer de tijd hadden. OA Tuneboy en Technoboy in het begin en later bijvoorbeeld HHZ en Wildstylez kregen langer de tijd dan een paar minuten. De heren van Showtek waren na enkele minuten alweer vertrokken, das hoe je het ook wendt of keert teleurstellend in een set van 3 uur.
True. Het had inderdaad wel wat langer mogen duren.
View on YouTube

Al zou Showtek ooit weer terugkeren naar hardstyle, dan hoop ik toch echt van harte dat Sjoerd dat MC'en ook weer achter zich laat. :x (en die hipster baard er af natuurlijk :P )
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
zeke wrote:
Al zou Showtek ooit weer terugkeren naar hardstyle, dan hoop ik toch echt van harte dat Sjoerd dat MC'en ook weer achter zich laat. :x (en die hipster baard er af natuurlijk :P )
Jezus, waar men zich druk om maakt tegenwoordig. Alsof die baard telkens FTS er op gooit.
Hardtraxx Crew
30629 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Phrantic
Studio time with @djcybermusic
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 11 hours ago
Broken Balance wrote:
zeke wrote:
Jezus, waar men zich druk om maakt tegenwoordig. Alsof die baard telkens FTS er op gooit.
Je kunt er je USB sticks en earphones in kwijt, wel handig als DJ.
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2026
Alleen omdat ik het opnoem, maak ik me er druk om?

zeker niet.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 7 days ago
Q-Dance Facebook wrote: Welke tracks hebben 2017 onvergetelijk gemaakt? Stem nu op de platen die volgens jou in de Q-dance Hardstyle Top 100 van dit jaar moeten komen. Kies er 5, sorteer ze en breng je stem uit. De top 10 wordt op Freaqshow bekend gemaakt. #QHS100

Stem nu: http://www.Q-dance.com/Top100