Fight the powerAlm1ghty wrote:Oh man hoe lang deze discussie nog
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Ik ben zelf meer van de euforical rawstylez
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Rawphoric euphoraw middleground pure Hardstyle
@zekestijl: kom maar op met die tracks ik pik ze er allemaal uit die niet wel die niet wel die niet wel en zeke een hardstyle fanaat neeeeee helemaal niet
@reposthardstyle: ik hou net zo lang vol dat die graf zooi x verdwijnt dan verdwijnen jullie ook. Niet iedereen is tegen mij alleen die happy lovers fanaten
Happystylez en darkstyle maadPedaalemre wrote:Rawphoric euphoraw middleground pure Hardstyle
Showtek gaan een hardstyle set draaien op Knockout Circuz, Australië. View on Facebook
Last edited by Pannenkoek on 27 Nov 2017 11:00, edited 1 time in total.
Benieuwd wat voor set ze gaan neerzetten!
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
GB47 wrote:Benieuwd wat voor set ze gaan neerzetten!
Harder Styles United wrote:To clear a few things up for the New People or people who can't read. Its 75mins of pure classics and brand new hardstyle!! Its a dream come true and Australia gets it first and probably the only time ever!
Heel ziek! Wel bijzonder dat de primeur in australie is... Had het eerder verwacht op een Defqon ofzo.Shatter wrote:GB47 wrote:Benieuwd wat voor set ze gaan neerzetten!Harder Styles United wrote:To clear a few things up for the New People or people who can't read. Its 75mins of pure classics and brand new hardstyle!! Its a dream come true and Australia gets it first and probably the only time ever!
wat zou ik hier graag bij willen zijnShatter wrote:GB47 wrote:Benieuwd wat voor set ze gaan neerzetten!Harder Styles United wrote:To clear a few things up for the New People or people who can't read. Its 75mins of pure classics and brand new hardstyle!! Its a dream come true and Australia gets it first and probably the only time ever!
Zou best kunnen dat ze in Australië gewoon populairder zijn dan hier. Volgens mij is het aantal Nederlanders dat fan is van de recentere Showtek op 2 handen te tellen namelijk.Hekzitter wrote:Heel ziek! Wel bijzonder dat de primeur in australie is... Had het eerder verwacht op een Defqon ofzo.Shatter wrote:GB47 wrote:Benieuwd wat voor set ze gaan neerzetten!Harder Styles United wrote:To clear a few things up for the New People or people who can't read. Its 75mins of pure classics and brand new hardstyle!! Its a dream come true and Australia gets it first and probably the only time ever!
Ik zou Showtek daarin echt niet onderschatten.
Maar het aantal mensen dat wacht op een hardstyle set van Showtek is aanzienlijk groter in Nederland dan in Australie (kijk maar naar Defqon, die reactie toen Showtek aangekondigd werd)
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 13 days ago
Vind de keuze voor Australië ook raar. Misschien zelfs een sneer naar het (hardstyle)publiek in Nederland.
Ze werden na hun keuze toch behoorlijk uitgekotst.
Ze werden na hun keuze toch behoorlijk uitgekotst.
Of dit, of vorig jaar was ivm HHz z'n shine niet handig om een uurtje te doen dus misschien dit jaar DQ?RTM93 wrote:Vind de keuze voor Australië ook raar. Misschien zelfs een sneer naar het (hardstyle)publiek in Nederland.
Begint op ten duur best kinderachtig te worden als je niet gewoon een keer je oude scene met een uurtje muziek komt verblijden omdat je zoveel wrok koestert.
De aankondiging van Showtek gaf mij 10x zo veel meer kippenvel dan die van Headhunterz afgelopen jaar. Zouden van mij best nog wel eens een classic setje mogen draaien hoor 
Hard With Style
Headhunterz is touring the world with a very busy schedule. To make sure the attending fans get what they deserve; the music that comes from within, #HWS70 will be broadcasted next week. Stay tuned for Friday the 1st of December.
Blijft heady maar bezig met touren? Is die daar op een gegeven moment ook niet klaar mee?
Denk dat de stok gauw weer aan iemand anders word gegevenSvbtwee wrote:Hard With Style
Headhunterz is touring the world with a very busy schedule. To make sure the attending fans get what they deserve; the music that comes from within, #HWS70 will be broadcasted next week. Stay tuned for Friday the 1st of December.
Ik denk niet dat Headhunterz zelf beslist waar en wanneer hij draait.makrooy wrote:Blijft heady maar bezig met touren? Is die daar op een gegeven moment ook niet klaar mee?
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Hoezo, dit lijkt me vrij logisch om een week uit te stellen omdat ie in Azië zit. Het is altijd op de laatste vrijdag van de maand, en het is vrijdag toevallig 1 december. Tsja. De episode daarna komt dan waarschijnlijk wat 'eerder' omdat die wel gewoon eind december komtNuracore wrote:Denk dat de stok gauw weer aan iemand anders word gegevenSvbtwee wrote:Hard With Style
Doelde meer op dat de geschiedenis zich langzaam herhaalt en hij het te druk krijgt om de podcast voort te zetten
Zo interessant vond ik de meest recente episode(s) al niet meer dus 'k ben er ook niet rouwig om...