Bass modulators en max enforcer in de studio voor n collabje
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Project One EP1 is uit, ook te vinden op Spotify
Is dit ergens nog na te luisteren trouwens? ben altijd wel benieuwd naar de reacties.JeroenB93 wrote:SiRTM93 wrote:Wut?wootum wrote:KELTEK - Down To Earth is met 89,6% 'gemaakt' op 538
Dat houdt toch in dat 'ie vaker wordt gedraaid.
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Deze gozer heeft iets te veel biertjes op volgens mij. Wat gebeurt er bij 1:05
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 13 days ago
DELTA kom er maar in

Gewoon prima edits van Delta-A. Hoop ze vanavond op Loudness te horen.
.... Gast.Pandemonium wrote:Deze gozer heeft iets te veel biertjes op volgens mij.![]()
![]()
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Radical Redemption - Only Bass (Delt-A Only Bier Edit)pim0412 wrote:.... Gast.Pandemonium wrote:Deze gozer heeft iets te veel biertjes op volgens mij.![]()
![]()
We only want bier.
Just like the early days.
Delt-A approves this message.
Last edited by TheUnnamed on 11 Nov 2017 20:09, edited 1 time in total.
Die op 1:05 is de Only Bass Edit van Only Bass. Gevolgd door Face First (Bass First Edit) en Brutal 6.1.
Verder gewoon nuchter hoor.
Alsof me versterker kapot is. Zo klinkt het.

-
RHardtraxx Veteran
- last seen 13 days ago
Dit is gewoon hoe radical het zelf had gewild maat door onkunde niet voor elkaar kreeg.Delt-A wrote:Die op 1:05 is de Only Bass Edit van Only Bass. Gevolgd door Face First (Bass First Edit) en Brutal 6.1.
Distortion level over 9000.
Hahaha held. Die van only bass klinkt net alsof ik t zelf gefilmd heb op n feest. Top nummers.
The Pitcher & Slim shore collab komt er aan 
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 28 days ago
Bass Chaserz hun nieuwe plaat met EZG hebben gedraaid op Loudness. 
-
PHardtraxxer
- 211 posts member since 2014
- last seen Aug 2020
Artifact & Break Zero zitten in de studio voor een collab.
Serieus? PfffUniforce wrote:Bass Chaserz hun nieuwe plaat met EZG hebben gedraaid op Loudness.
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Ik word zo moe van de mensen die denken dat ze de scene zijn, en kunnen beslissen wie er wel en niet in mogen.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Amen.Maximumraver wrote:Ik word zo moe van de mensen die denken dat ze de scene zijn, en kunnen beslissen wie er wel en niet in mogen.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 13 days ago
Hoewel ik EZG en fans ervan ook liever heel ver weg houdt ,denk ik dat je hier ook verder niet bang voor moet zijn. De verschillen zijn te groot en de interesses liggen te ver uit elkaar. Dit heeft gewoon een natuurlijk verloop.
En als er al nektasjes volk rond zal lopen zal ik de laatste zijn die zich er aan irriteert want ik zou dat soort mensen gewoon vermijden.
Verder is het niet aan ons als individu om te bepalen wie er komt en wie niet en wat goed is en wat niet.
Ook al zouden we dat soms stiekem wel willen. Niemand is groter dan de scene en de scene ben je samen.
En als er al nektasjes volk rond zal lopen zal ik de laatste zijn die zich er aan irriteert want ik zou dat soort mensen gewoon vermijden.
Verder is het niet aan ons als individu om te bepalen wie er komt en wie niet en wat goed is en wat niet.
Ook al zouden we dat soms stiekem wel willen. Niemand is groter dan de scene en de scene ben je samen.
Headhunterz, is this you?RTM93 wrote:Hoewel ik EZG en fans ervan ook liever heel ver weg houdt ,denk ik dat je hier ook verder niet bang voor moet zijn. De verschillen zijn te groot en de interesses liggen te ver uit elkaar. Dit heeft gewoon een natuurlijk verloop.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 13 days ago
Nee anders zou ik dit account wel gebruiken om te posten.DLay10 wrote:Headhunterz, is this you?RTM93 wrote:Hoewel ik EZG en fans ervan ook liever heel ver weg houdt ,denk ik dat je hier ook verder niet bang voor moet zijn. De verschillen zijn te groot en de interesses liggen te ver uit elkaar. Dit heeft gewoon een natuurlijk verloop.
https://hardtraxx.com/member/Headhunterz/
Headhunterz @ [url=https://hardtraxx.com/hardstyle-releases/kaskade-lessons-in-love-headhunterz-remix-ul-7854-t31015-50.html#p1106019]Lessons in Love Remix[/url] wrote:Kut ik wilde zeggen in b4 the hate maar ik ben te laat.
HAhaha rupslama vindt m ook lekkerTiMOTHYb wrote:Headhunterz @ [url=https://hardtraxx.com/hardstyle-releases/kaskade-lessons-in-love-headhunterz-remix-ul-7854-t31015-50.html#p1106019]Lessons in Love Remix[/url] wrote:Kut ik wilde zeggen in b4 the hate maar ik ben te laat.

Link