B-Front nieuwe track af, source insta story.
Zal wel hetzelfde zijn als zijn vorige 10 tracks, begint saai te worden.Pandemonium wrote:B-Front nieuwe track af, source insta story.
Zal wel hetzelfde zijn als zijn vorige 10 tracks, begint saai te worden.Pandemonium wrote:B-Front nieuwe track af, source insta story.
Atmozfears, met 2Gether onder anderetjakevladze wrote:Voeg Hard Driver en Coone ook maar toe aan dat lijstje.Conzpiracy wrote:Headhunterz heeft dit ook bij veel van zijn platen gedaan. Naast die twee kan ik niet zo snel nog een andere artiest bedenken die dit zo met regelmaat gedaan hebben als Headhunterz en Ran-D.JeroenB93 wrote:Weet niet of het al voor anderen duidelijk is, maar kan het zo zijn dat Ran-D zelf de vocal heeft ingezongen van Zombie?
Ik denk er nu pas aan dat het zo kan zijn![]()
Iemand die dit kan bevestigen?
Psyko PunkzFusionmania wrote:Atmozfears, met 2Gether onder anderetjakevladze wrote:Voeg Hard Driver en Coone ook maar toe aan dat lijstje.Conzpiracy wrote: Headhunterz heeft dit ook bij veel van zijn platen gedaan. Naast die twee kan ik niet zo snel nog een andere artiest bedenken die dit zo met regelmaat gedaan hebben als Headhunterz en Ran-D.
Welke preview? Zou je hem kunnen posten?RoyAPO wrote:Ik vond de preview van die nieuwe plaat ook verre van interessant. Gaat de minste B-Front plaat van dit jaar worden denk ik
Denk niet gemaakt door Inner HeatPipa wrote:2Gether is van Inner Heat
Zal vast een logische verklaring voor zijn :pExterkate wrote:Vreemd dat hij naar Dirty Workz gaat zeggroot talent en het lijkt mij dat Scantraxx dat ook wel inziet
Na dit nummer. voor de verandering eens de radio opzetten.
Zelfs bij SlamFM gooien ze met anti's.... Start die kut set nou eens joh.kegel77w wrote:Na dit nummer. voor de verandering eens de radio opzetten.
Heeft ff geduurtwootum wrote:KELTEK - Down To Earth is met 89,6% 'gemaakt' op 538
Wut?wootum wrote:KELTEK - Down To Earth is met 89,6% 'gemaakt' op 538
SiRTM93 wrote:Wut?wootum wrote:KELTEK - Down To Earth is met 89,6% 'gemaakt' op 538
Dat houdt toch in dat 'ie vaker wordt gedraaid.
Zo werken ze graag bij de radio toch. Platen die allang doodgedraaid zijn bij fans/een scene, al valt dat met deze wel mee, daarna nog even lekker op de radio verkopen als nieuwe track om die vervolgens weer 5 keer per dag te draaien.Nuracore wrote:Heeft ff geduurtwootum wrote:KELTEK - Down To Earth is met 89,6% 'gemaakt' op 538
Dit lijkt mij nou niet per sé iets dat enkel voorbehouden is voor de radio.Basshunterzz wrote: Zo werken ze graag bij de radio toch. Platen die allang doodgedraaid zijn bij fans/een scene, al valt dat met deze wel mee, daarna nog even lekker op de radio verkopen als nieuwe track om die vervolgens weer 5 keer per dag te draaien.