Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2683, 2684, 2685, 2686, 2687, 2688, 2689 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 02:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is inmiddels offline gehaald.
Staat nog wel in de google cache
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat stond er precies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 14:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Wat stond er precies?


"De festijnen op het Zeppelinfeld waren religieuze bijeenkomsten waar de massa in vervoering raakte door de combinatie van muziek, marcherende militairen, lichtshows en redes van Adolf Hitler. Bij technoraves is het niet veel anders. De rol van de Führer wordt gespeeld door de dj aan wie de technofans zich, met of zonder pilletje, onderwerpen – niet toevallig is God Is a DJ de titel van een de dance-hit van Faithless in 1998. En zoals Hitler tijdens zijn redes stond op een uitbouw die Speer had laten bouwen in de hoofdtribune met zuilengang, zo doen de dj’s bij technofestijnen hun werk achter een booth die op een verhoging staat. Hierbij kunnen ze het vaak niet laten om de dansende massa op te zwepen met op- en neergaande gestrekte armen."
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 15:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:XUe0VEkfe-EJ:https://www.nrc.nl/nieuws/2017/10/14/een-meute-een-beat-een-dj-13463156-a1577234+&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die foto er ook bij :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 08:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zie je, we zijn bestemd om Hitlersoeps te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 09:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bernard Huisman zat vroeger bij de Waffen-SS en schrijft nu voor het NaziRC. Bewerkte foto volgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 10:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Daveytl schreef:
Wat stond er precies?


"De festijnen op het Zeppelinfeld waren religieuze bijeenkomsten waar de massa in vervoering raakte door de combinatie van muziek, marcherende militairen, lichtshows en redes van Adolf Hitler. Bij technoraves is het niet veel anders. De rol van de Führer wordt gespeeld door de dj aan wie de technofans zich, met of zonder pilletje, onderwerpen – niet toevallig is God Is a DJ de titel van een de dance-hit van Faithless in 1998. En zoals Hitler tijdens zijn redes stond op een uitbouw die Speer had laten bouwen in de hoofdtribune met zuilengang, zo doen de dj’s bij technofestijnen hun werk achter een booth die op een verhoging staat. Hierbij kunnen ze het vaak niet laten om de dansende massa op te zwepen met op- en neergaande gestrekte armen."


Ik vind eigenlijk wel dat hij gelijk heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 10:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
Patjee410 schreef:
Daveytl schreef:
Wat stond er precies?


"De festijnen op het Zeppelinfeld waren religieuze bijeenkomsten waar de massa in vervoering raakte door de combinatie van muziek, marcherende militairen, lichtshows en redes van Adolf Hitler. Bij technoraves is het niet veel anders. De rol van de Führer wordt gespeeld door de dj aan wie de technofans zich, met of zonder pilletje, onderwerpen – niet toevallig is God Is a DJ de titel van een de dance-hit van Faithless in 1998. En zoals Hitler tijdens zijn redes stond op een uitbouw die Speer had laten bouwen in de hoofdtribune met zuilengang, zo doen de dj’s bij technofestijnen hun werk achter een booth die op een verhoging staat. Hierbij kunnen ze het vaak niet laten om de dansende massa op te zwepen met op- en neergaande gestrekte armen."


Ik vind eigenlijk wel dat hij gelijk heeft


Dus de militairen zijn de raw soldiers, Adolf Hitler is MC Villain.

Dus was mijn heil met die geschoten confetti op VWAB niet zo heel misplaats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 10:48 
 
Hardtraxx Veteran

Hitler schreef ook verhalen voor zijn volgers>>>Hij is zelf een nazi!!!1!11!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dus was mijn heil met die geschoten confetti op VWAB niet zo heel misplaats.


De confetti kanonnen zijn de Howitzers
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 11:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Bernard Huisman zat vroeger bij de Waffen-SS en schrijft nu voor het NaziRC.

Nog even wat researchwerk gedaan. The Cathedral of Light, zoals genoemd in het artikel, werd gevormd door 130 anti-vliegtuig zoeklampen. Deze stonden op 12 meter afstand van elkander en zorgden voor verticale banen die het publiek omringden. Het zorgde voor een briljant effect omdat men het gevoel had in een kathedraal te staan. Hitler was in zijn nopjes.

De link met de aanstaande editie van Qlimax (The Temple of Light) is mij geheel duidelijk. Goed werk van Bernard! Ben benieuwd of Q Nuremberg '37 een beetje weet te evenaren. Die lichtshow was echt ongeëvenaard. Wel erg druk

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 11:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Q neemt ook in rap tempo de wereld over met hardstyle.

Net als Hitler natuurlijk.

Je kan er gewoon niet onderuit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 12:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Doet mij vooral denken aan de christengekkies die denken dat we massaal Satan staan te aanbidden bij feesten als Qlimax. Generatiekloof much.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ja, als je het zo bekijkt, van Satan naar Hitler is toch een kleine stap in de goede richting
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben onder de indruk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Doet mij vooral denken aan de christengekkies die denken dat we massaal Satan staan te aanbidden bij feesten als Qlimax. Generatiekloof much.


Heeft niks met generaties te maken. Die hebben een heel ander wereldbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso, alle kritiek op de ideologie en activiteiten van Hitler, maar die man wist wel hoe hij een toespraak moest geven + show eromheen. Waarom zou je daar niet van kunnen leren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat het niet zo'n lieve man was en dit in zijn toespraken ook wel naar voren kwam
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Wat een gelul man. Hardstyle hoort gevoelloos te zijn, het zou je dieper in de put moeten brengen. Gewoon rammen, punt.

Klopt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
TiMOTHYb schreef:
Bernard Huisman zat vroeger bij de Waffen-SS en schrijft nu voor het NaziRC.

Nog even wat researchwerk gedaan. The Cathedral of Light, zoals genoemd in het artikel, werd gevormd door 130 anti-vliegtuig zoeklampen. Deze stonden op 12 meter afstand van elkander en zorgden voor verticale banen die het publiek omringden. Het zorgde voor een briljant effect omdat men het gevoel had in een kathedraal te staan. Hitler was in zijn nopjes.

De link met de aanstaande editie van Qlimax (The Temple of Light) is mij geheel duidelijk. Goed werk van Bernard! Ben benieuwd of Q Nuremberg '37 een beetje weet te evenaren. Die lichtshow was echt ongeëvenaard. Wel erg druk

Afbeelding

Afbeelding

Pff nu ik dit weet... Kaart verkocht wegens conflicterende politieke motivaties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het net zo druk wordt als toen in '43 dan laat idd maar zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet dat er vanwege drukte in het vervoer er een aantal treinen beschikbaar worden gesteld voor mensen met een specifiek teken op hun ticket. Dus lang in de rij staan of files zullen mee vallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Omdat het niet zo'n lieve man was en dit in zijn toespraken ook wel naar voren kwam


Wou je echt zeggen dat deze baby later niet zo lief zou worden?

Afbeelding
Vorige  1 ... 2683, 2684, 2685, 2686, 2687, 2688, 2689 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen