Waarom schrijven ze die teksten altijd zelf ipv een ander die wel engels kan
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 13 days ago
Waarom Überhaupt een artiesten naam als typhoon aannemen..
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Dit. Bedankt Typhoon, mijn ogen branden weer 3 dagen.sonnebloem wrote:Waarom schrijven ze die teksten altijd zelf ipv een ander die wel engels kan
Chris One & Delete collab in de maak 
Dat wordt smullen.Rickzel wrote:Chris One & Delete collab in de maak
Ik heb hier een goed gevoel over na het luisteren van Back 2 Sleep.Rickzel wrote:Chris One & Delete collab in de maak
Zulke pitchkicks die zorgen voor drivePipa wrote:Ik vond deze pitchkicks echt heerlijk! Idem voor Eternal Vision. Zo'n beetje al de pithckicks rond die tijd vond ik echt fijn en zorgde voor veel driveRickzel wrote:Haha ja eeuwig zonde, is nu gewoon niet meer te beluisteren, maar alles behalve de kicks klinkt eigenlijk heerlijk.Steffnov wrote:Bij Audiofreq blijf ik aan dit kunststukje denken...blijft het meest schitterende gebruik van pitchkicks![]()
View on YouTube
En het stomme is, toch wordt ik een soort van nostalgisch van dat nummer![]()
Die periode was heeel vreemd, de kwaliteit is in relatief korte tijd toch echt enorm gestegen he...
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 9 hours ago
Vind ik wel. Ik was toen echt fan van pitchkicks, ik weet dat het bijna vloeken in de kerk is op Hardtraxx
Ik vind subtiele pitchkicks drive mee geven hoor. Maar die pitchkicks in die plaat van Bioweapon en Audiofreq, maken het echt onaangenaam om naar te luisteren vind ik.Pipa wrote:Vind ik wel. Ik was toen echt fan van pitchkicks, ik weet dat het bijna vloeken in de kerk is op Hardtraxx
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 6 hours ago
Je bent niet de enige. Die kicks moeten natuurlijk wel enigszins bij het nummer passen, en bij 'Eternal Vision' vind ik ze hartstikke prima (al zit daar ook een beetje nostalgie bij)Pipa wrote:Vind ik wel. Ik was toen echt fan van pitchkicks, ik weet dat het bijna vloeken in de kerk is op Hardtraxx
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 9 hours ago
Is natuurlijk voor iedereen anders. Er zijn in het tijdperk 2012 weinig pitchkicks die ik echt slecht vond en geen toegevoegde waarde
Wist je dat er al bijna 2 dagen niks is gepost in het Wist je dat ... topic 
soms gebeurd er gewoon niks dat het vermelden waard is
Dat het 'gebeurt' moet zijn is wel het vermelden waard.jeffrey2107 wrote:soms gebeurd er gewoon niks dat het vermelden waard is
... Zombie van Ran-D al 1.8 M streams op spotify heeft. Dat is al meer dan Living For The Moment 
Toen kon die niet meeliften op:RoyAPO wrote:... Zombie van Ran-D al 1.8 M streams op spotify heeft. Dat is al meer dan Living For The Moment
The Cranberries - Zombie
594.084.362 weergaven
Alsnog een prestatie op zich. Ik denk dat Zombie ook erg hoog zal eindigen in de Q-Dance top 10 dit jaar. Wellicht kansmaker op #1.
Behalve destiny zie ik ook geen ander plaat #1 pakken eigenlijk. Puur kijkende naar populariteit ofc
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 26 days ago
Jack of Sound heeft de winnaar bekend gemaakt van zijn remix contest: Ressurectz
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 7239888210
WarForce met hun eerste album komen op Shockerz
En deze gratis uitdelen aan iedere bezoekerRoyvn_ wrote:WarForce met hun eerste album komen op Shockerz
Ik vind die Ressurectz remix juist 1 van de minsteAppelsapman wrote:Jack of Sound heeft de winnaar bekend gemaakt van zijn remix contest: Ressurectz
Haha die reacties toen ze gebeld werden, tof dat oprechte enthousiasme, heel vet voor ze