Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2680, 2681, 2682, 2683, 2684, 2685, 2686 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Nuracore schreef:
Audiofreq

Is ook bizar hoe die gast het zo doet met z'n bipolaire stoornis, moet enorm moeilijk zijn.

Groot kans dat hij zich morgen weer voelt alsof hij de wereld aan kan. Denk dat er iets anders aan de hand is los van zijn BS
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
sonnebloem schreef:

Vet! Vind hardstyle albums sws interessant om naar te luisteren :)


Vooral die van Chain Reaction
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Mr Lellebel schreef:
Nuracore schreef:
Audiofreq

Is ook bizar hoe die gast het zo doet met z'n bipolaire stoornis, moet enorm moeilijk zijn.

Groot kans dat hij zich morgen weer voelt alsof hij de wereld aan kan. Denk dat er iets anders aan de hand is los van zijn BS


kan toch best dat ie depressief of iets dergelijks is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 00:59 
 
Hardtraxx Veteran

Vind je het gek, ik kakte ook keihard in toen hij weer een set stond te draaien.

Als hij zich nou minder bezig hield met zijn collega's..

Zijn tracks waren wel van hoog niveau produce technisch gezien, maar hij heeft niet 1 plaat uitgebracht die ook daadwerkelijk bleef hangen.

Qua persoonlijkheid, als je hem ooit hebt mogen ontmoeten, is het gewoon een onwijs toffe vent. Maar qua hardstyle is en blijft het altijd een beetje een buitenbeentje. Vergelijk hem altijd met phrantic. Had altijd kwalitatief sterke platen, maar zijn sets waren zwaar bedroevend (ook omdat hij niet kan/kon mixen). En ook niet echt een persoonlijkheid.
Tja dan red je het gewoon niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 09:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Vind je het gek, ik kakte ook keihard in toen hij weer een set stond te draaien.

Als hij zich nou minder bezig hield met zijn collega's..

Zijn tracks waren wel van hoog niveau produce technisch gezien, maar hij heeft niet 1 plaat uitgebracht die ook daadwerkelijk bleef hangen.

Qua persoonlijkheid, als je hem ooit hebt mogen ontmoeten, is het gewoon een onwijs toffe vent. Maar qua hardstyle is en blijft het altijd een beetje een buitenbeentje. Vergelijk hem altijd met phrantic. Had altijd kwalitatief sterke platen, maar zijn sets waren zwaar bedroevend (ook omdat hij niet kan/kon mixen). En ook niet echt een persoonlijkheid.
Tja dan red je het gewoon niet.


(Helaas) Dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet echt een persoonlijkheid? On stage vind ik hem altijd een persoonlijkheid in tegenstelling tot andere artiesten. Veel energie, opzwepend, best diverse sets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een persoonlijkheid heeft hij toch zeker wel. Straalt altijd veel energie uit, en Defqon presenteren deed hij ook erg goed, en met veel enthousiasme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Niet echt een persoonlijkheid? On stage vind ik hem altijd een persoonlijkheid in tegenstelling tot andere artiesten. Veel energie, opzwepend, best diverse sets.


Echt he, wat een energie heeft die vent zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 15:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Vind je het gek, ik kakte ook keihard in toen hij weer een set stond te draaien.

Als hij zich nou minder bezig hield met zijn collega's..

Zijn tracks waren wel van hoog niveau produce technisch gezien, maar hij heeft niet 1 plaat uitgebracht die ook daadwerkelijk bleef hangen.

Qua persoonlijkheid, als je hem ooit hebt mogen ontmoeten, is het gewoon een onwijs toffe vent. Maar qua hardstyle is en blijft het altijd een beetje een buitenbeentje. Vergelijk hem altijd met phrantic. Had altijd kwalitatief sterke platen, maar zijn sets waren zwaar bedroevend (ook omdat hij niet kan/kon mixen). En ook niet echt een persoonlijkheid.
Tja dan red je het gewoon niet.


Sorry, maar zijn sets zijn bedroevend? Die man draait de meest energieke sets als je het mij vraagt. Hij drukt zo 36 energieke nummers in 1 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij heeft juist eerder teveel persoonlijkheid dan te weinig imo :P. Zowel qua zijn manier van doen en laten als zijn producties. Die man is in alles anders dan andere. Alleen dat zorgt er mss wel voor dat je clubje fans ook een heel specifiek groepje is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 20:55 
 
Hardtraxx Veteran

Hij mixt misschien snel en energiek maar track keuze is kut en vind hem nou niet echt een persoonlijkheid als je hem zo ziet en vergelijkt met de andere grote bekenden.
Maar he, jullie hoeven het niet eens te zijn met mijn kijk op audiofreq.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 22:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tracks blijven niet hangen?

Audiofreq - Guardians of Time (Official Reverze 2014 Anthem)
vind dit nog steeds een heerlijk nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 23:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Tracks blijven niet hangen?

Audiofreq - Guardians of Time (Official Reverze 2014 Anthem)
vind dit nog steeds een heerlijk nummer.

Bij jou, ik heb persoonlijk wel echt goede tracks gehoord van audiofreq maar zou echt niet weten hoe ze heten en het is ook niet echt van 'oh ik ga even audiofreq luisteren' terwijl ik dat dus wel heb bij andere djs
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij Audiofreq blijf ik aan dit kunststukje denken...blijft het meest schitterende gebruik van pitchkicks :lol: :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 08:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker



Hier schieten ze ook wel aardig de pan uit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Bij Audiofreq blijf ik aan dit kunststukje denken...blijft het meest schitterende gebruik van pitchkicks :lol: :lol:



Haha ja eeuwig zonde, is nu gewoon niet meer te beluisteren, maar alles behalve de kicks klinkt eigenlijk heerlijk.

En het stomme is, toch wordt ik een soort van nostalgisch van dat nummer >.<

Die periode was heeel vreemd, de kwaliteit is in relatief korte tijd toch echt enorm gestegen he...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Vind je het gek, ik kakte ook keihard in toen hij weer een set stond te draaien.

[...]maar zijn sets waren zwaar bedroevend (ook omdat hij niet kan/kon mixen). En ook niet echt een persoonlijkheid.
Tja dan red je het gewoon niet.


Hier ben ik het totaal niet mee eens. Meerdere sets bijgewoond van hem, waaronder een freestyle set, en die man weet echt hele energieke en dikke sets neer te zetten. Energie spat er van af bij hem, hij staat echt te beuken achter de draaitafels.

En ik vind juist dat hij een persoonlijkheid heeft, meer dan de zoveelste raw artiest die zichzelf staat te filmen terwijl hij al fistpumpend een vies gezicht trekt omdat ie weer een doffe plofkick in elkaar heeft gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
ook omdat hij niet kan/kon mixen

RTM93 schreef:
Hij mixt misschien snel en energiek

Kan hij nou wel of niet mixen?

Ook blijft het allemaal een mening, alleen Audiofreq kwam niet aan bij het grote publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja zijn muziek was misschien teveel out of the box voor het gemiddelde hardstyle publiek.
Ik heb zijn albums allebei helemaal kapot geluisterd, het zit gewoon zo goed in elkaar allemaal.

Afgelopen Defqon zette hij imo ook een enorm sterke set weg op de UV, oud en nieuw afgewisseld, verschillende stijlen door elkaar maar toch gewoon hard, en vooral heel energiek allemaal.

Die man zelf is ook enorm energiek op het podium, erg aanstekelijk en dat kan ik alleen maar toejuichen.

klapstoel schreef:
En ik vind juist dat hij een persoonlijkheid heeft, meer dan de zoveelste raw artiest die zichzelf staat te filmen terwijl hij al fistpumpend een vies gezicht trekt omdat ie weer een doffe plofkick in elkaar heeft gezet.



Dit x100 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 10:51 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
RTM93 schreef:
ook omdat hij niet kan/kon mixen

Dit ging over Phrantic in mijn betoog.
RTM93 schreef:
Hij mixt misschien snel en energiek

Kan hij nou wel of niet mixen?
Dit ging over audiofreq.

Ook blijft het allemaal een mening, alleen Audiofreq kwam niet aan bij het grote publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:


Hier schieten ze ook wel aardig de pan uit :thumbsup:

Eeuwig zonde. Was een van m'n eerste hardstyle plaatjes. Was die hard bioweapon fan rond 2010. Altijd gehoopt dat iemand hier fatsoenlijke kicks onder kon zetten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 14:45 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Steffnov schreef:
Bij Audiofreq blijf ik aan dit kunststukje denken...blijft het meest schitterende gebruik van pitchkicks :lol: :lol:



Haha ja eeuwig zonde, is nu gewoon niet meer te beluisteren, maar alles behalve de kicks klinkt eigenlijk heerlijk.

En het stomme is, toch wordt ik een soort van nostalgisch van dat nummer >.<

Die periode was heeel vreemd, de kwaliteit is in relatief korte tijd toch echt enorm gestegen he...

Ik vond deze pitchkicks echt heerlijk! Idem voor Eternal Vision. Zo'n beetje al de pithckicks rond die tijd vond ik echt fijn en zorgde voor veel drive
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Typhoon op Facebook:

Citaat:
so, i think that the right time to say something about the return of Typhoon has come.

I've got so many messages, nice and bad about it, but mostly i've got a lot of questions about what happened and why i've changed the Typhoon name in another one and now i've decided to get the Typhoon name back.

Well, i'll answer to you all with another question :)

would you change your artist name after a lot of great gigs (Supremacy, Defqon, Loudness, Qapital, Dominator ecc) and after many tracks (some of them were at #1 spot in the charts) and after an album luckily well gone?

i think that you all would answer NO, so this means that "i had" to change artist name for other reasons, seems clear, isn't it? Ofcourse i've made also some wrong choices that influenced my career but hey, i'm a human so can happens to make some mistakes :) now that i've been able to get the Typhoon name back, be sure that i won't change it anymore because i always felt the Typhoon name on my skin, even when i've tried to forget it :)

in the end, you can support or you can hate and disagree with it, but in any case i will always be so proud about all what i've done in the past, and mostly about what i'm doing right now! Roughstate gave me the chance to release some tracks there as Typhoon and this is one of the biggest milestone of my life so far!

The future is just started, Typhoon is here to stay.

OUT
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 14:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zou het iets te maken kunnnen hebben met de rapper Typhoon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 15:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Je kan het er mee eens zijn of je bent een hater cliché
Vorige  1 ... 2680, 2681, 2682, 2683, 2684, 2685, 2686 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen