patrickjeb wrote:Ik ben niet zo van die spinners.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Lijkt wel een beetje op het Defqon logo nie
Retweet.STVK wrote:Lijkt wel een beetje op het Defqon logo nie
In HHZ zijn verhaal op insta speelt die een vrouwelijke stem af die imo wat weg heeft van het Qlimax anthem van dit jaar.
Ik heb eens geïnformeerd bij Q waarbij ze nu eind deze maand als levertermijn noemen.Kwami wrote:Weet iemand al meer wanneer deze komt?hurricane wrote:Vett!! Meteen besteld!kegel77w wrote:Je het Defqon Legends bomber jasje nu kunt bestellen voor 85 euro. Die eerst is geveild voor bijna 400 euro![]()
http://store.q-dance.com/en/new/limited ... tion=67984![]()
De liveset van Clockartz op Q-base staat nu live op Spotify. Best cool aangezien dit de eerste keer is dat een hardstyle set van een evenement wordt gepremiered via Spotify. Ben wel benieuwd wat jullie daar van vinden
View on Spotify
1. Clockartz - Intro
2. Frequencerz & Zany - Quakers (Clockartz Remix)
3. Ran-D & Clockartz - Victorious
4. Clockartz - Rockafella
5. Clockartz - Welcome to my Rave
6. Clockartz & Malice - Dirty Italy
7. Clockartz & Bram Boenders - The Art of Being One
8. Clockartz - Delirium
9. Clockartz - Caged (Live Edit)
10. Clockartz - Q-Base Tool
11. Clockartz - Luma
View on Spotify
1. Clockartz - Intro
2. Frequencerz & Zany - Quakers (Clockartz Remix)
3. Ran-D & Clockartz - Victorious
4. Clockartz - Rockafella
5. Clockartz - Welcome to my Rave
6. Clockartz & Malice - Dirty Italy
7. Clockartz & Bram Boenders - The Art of Being One
8. Clockartz - Delirium
9. Clockartz - Caged (Live Edit)
10. Clockartz - Q-Base Tool
11. Clockartz - Luma
Last edited by Titatovenaar on 20 Sep 2017 13:09, edited 1 time in total.
Werkt idd fantastisch! Geweldige showcase voor die gasten, veelzijdig setje, jammer dat ik er niet bij was. Ik ben fan 
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
Als ik dat filmpje zo door kijk dan is het nog niet meer dan een nieuwe kick eronder en klaarThijsert wrote:Frontliner een remix maakt van Robert Miles - Children
bron: Live op FB nu
Ja en dan de helft van de piano solo weghalen because "it takes too long". Da's zo ongeveer de grootste kracht van het origineel verder, dattie zolang duurt, maar oke Barry Gooz wat jij wil.Basshunterzz wrote:Als ik dat filmpje zo door kijk dan is het nog niet meer dan een nieuwe kick eronder en klaarThijsert wrote:Frontliner een remix maakt van Robert Miles - Children
bron: Live op FB nu
Dit was ook het eerste wat ik dacht haha. Kan zomaar niks zijn, maar headhunterz is wel van de clues. Precies diezelfde dag zegt ie' dat ie zich bewust afschermt van social media en niets post,,D-Ruz wrote:In HHZ zijn verhaal op insta speelt die een vrouwelijke stem af die imo wat weg heeft van het Qlimax anthem van dit jaar.
Typhoon --> Kataklysm --> Typhoon --> release op roughstate
View on Facebook
Apart
Klinkt alsof the R3belz er weer achter zit (als m'n oren me niet in de steek laten)
View on Facebook
Apart
Klinkt alsof the R3belz er weer achter zit (als m'n oren me niet in de steek laten)
Alleen maar beter als The R3belz er achter gaat zitten.
Hij ghostproduced of wat? Ik mis iets. Wel een beetje vreemd dat de r3belz de track dan deelt met de tekst Great BroRickzel wrote:Typhoon --> Kataklysm --> Typhoon --> release op roughstate
View on Facebook
Apart
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Unresolved album
ALBUM RELEASE ANNOUNCEMENT
It is with immense pleasure that I can finally announce the 1st ever Unresolved Album - ACT OF GOD!
After months of hard work, I will finally be able to unleash 19 exclusive new tracks and have my own album release party!
Once again i want to thank each and every one of you for the enormous support I receive every day. This is a big step for my career, let's walk it together.!
It is with immense pleasure that I can finally announce the 1st ever Unresolved Album - ACT OF GOD!
After months of hard work, I will finally be able to unleash 19 exclusive new tracks and have my own album release party!
Once again i want to thank each and every one of you for the enormous support I receive every day. This is a big step for my career, let's walk it together.!
-
A
die previews ook 
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Ja sommige tracks zullen idd schandalig zijn maar er zullen vast wel een paar tracks zijn die goed klinken en een climax hebben (wat altijd een pluspunt bij mij is).
Die zag ik ook even niet aankomen
Beste album van 2017Pandemonium wrote:Unresolved album
Phuture Noize en B-Front draaien zich over 70 jaar om in hun graf bij het lezen van die comment.
Last edited by Broken Balance on 21 Sep 2017 08:16, edited 1 time in total.
Zijn uptempo alias zal vast ook wel een grote bijdrage leveren aan dit album 
Zijn kicks zijn nog beetje ahem unresolved
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 13 days ago
Godverdomme wat grappig. Ik klap er bijna van uit mijn stoel!...klapstoel wrote:Zijn kicks zijn nog beetje ahem unresolved