Een documentaire over Danny Masseling dus.ShatterDJ wrote:Er komt een documentaire van Eastside Underground over het ontstaan van de hardcore community in Twente
Hier de eerste beelden:
View on Facebook
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Hoelaat?klapstoel wrote:Vandaag de nieuwe hws
-
JHardtraxx Addict
- 1215 posts member since 2017
- last seen 36 minutes ago
Op 26 juli werd gezegd: NEXT Friday. Dus volgende week vrijdag.Millard Fillmore wrote:Hoelaat?klapstoel wrote:Vandaag de nieuwe hws
De vorige kwam om 18.00 uur, dus zal deze keer waarschijnlijk niet anders zijn.Millard Fillmore wrote:Hoelaat?klapstoel wrote:Vandaag de nieuwe hws
-
IHardtraxxer
- 253 posts member since 2008
- last seen Jan 2026
#HARDwithSTYLE hits in every last Friday of the month!
Staat bij de laatste podcast, volgende week is het al augustus
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Dit. Zal wel 18:00 zijn dan, dacht wel dat het altijd 17:00 was, of is het al langer 18:00?Imation wrote:#HARDwithSTYLE hits in every last Friday of the month!
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Is 'next friday' in het Engels niet gewoon letterlijk next friday? eerstvolgende vrijdag vanaf de post = nu? Kan me niet herinneren dat er ooit een HWS aan t begin vd nieuwe maand uit is gekomen, en 't is ook gewoon 4 weken geleden nu.
Waar maken jullie je druk om
Kijk vanavond gewoon even dan zie je het vanzelf.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Hypetrain, je weet toch.Nuracore wrote:Waar maken jullie je druk omKijk vanavond gewoon even dan zie je het vanzelf.
-
JHardtraxx Addict
In Engelang kennen ze ook de woorden 'this Friday'OutsideSpacer wrote:Is 'next friday' in het Engels niet gewoon letterlijk next friday? eerstvolgende vrijdag vanaf de post = nu? Kan me niet herinneren dat er ooit een HWS aan t begin vd nieuwe maand uit is gekomen, en 't is ook gewoon 4 weken geleden nu.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Het is al 6 jaar steeds de laatste vrijdag van de maand, had wel wat duidelijker gekund dan dat dat nu opeens niet zo is.
Edit: Is gewoon normaal om duidelijkheid te geven bij een verandering. Zelfde met Xxlerator podcast, laatste episode is geupload op 5 mei. Nergens staat een uitleg over waarom dat zo is. Als je altijd op een vast tijdstip iets upload, is het logisch dat je vragen opwekt als dat opeens niet zo is. Een kleine uitleg daarover is dan meer dan genoeg. Daar ontbreekt het gewoon aan in de communicatie van vele mensen/bedrijven. Bij Igmar had ook laatst, vorige week volgens mij, gepost 'Headhunterz Bij Igmar donderdag!'. Dus ik donderdag de SLAM webcam aan.. 21:00..22:00..23:00, uiteindelijk een tweet gestuurd waar hij was en kreeg als reactie 'Hij redde het niet om op tijd naar Nederland te komen, komt binnenkort alsnog langs!'. Is toch raar als je mensen 2-3 uur in afwachting laat zonder info? Of ben ik nou gek? Als de bus/trein opeens een uur overslaat en er staat nergens waarom, is het ook logisch als je er niet tegen kan. Dit is hoe ik erover denk..
Edit: Is gewoon normaal om duidelijkheid te geven bij een verandering. Zelfde met Xxlerator podcast, laatste episode is geupload op 5 mei. Nergens staat een uitleg over waarom dat zo is. Als je altijd op een vast tijdstip iets upload, is het logisch dat je vragen opwekt als dat opeens niet zo is. Een kleine uitleg daarover is dan meer dan genoeg. Daar ontbreekt het gewoon aan in de communicatie van vele mensen/bedrijven. Bij Igmar had ook laatst, vorige week volgens mij, gepost 'Headhunterz Bij Igmar donderdag!'. Dus ik donderdag de SLAM webcam aan.. 21:00..22:00..23:00, uiteindelijk een tweet gestuurd waar hij was en kreeg als reactie 'Hij redde het niet om op tijd naar Nederland te komen, komt binnenkort alsnog langs!'. Is toch raar als je mensen 2-3 uur in afwachting laat zonder info? Of ben ik nou gek? Als de bus/trein opeens een uur overslaat en er staat nergens waarom, is het ook logisch als je er niet tegen kan. Dit is hoe ik erover denk..
Last edited by Pedaalemre on 28 Jul 2017 18:45, edited 1 time in total.
De laatste 6 jaar is het niet altijd de laatste vrijdag van de maand geweest, hieronder kun je alle datums zien..
https://itunes.apple.com/nl/podcast/har ... 18499?mt=2
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Zet dit dan niet op je socialsKoen wrote:De laatste 6 jaar is het niet altijd de laatste vrijdag van de maand geweest, hieronder kun je alle datums zien..
-
DHardtraxx Newbie
- 12 posts member since 2017
- last seen Nov 2018
ben echt boos nu
-
JHardtraxx Addict
Wtf, ik snap die update op facebook gewoon hoor. Er staat NEXT Friday en dat is twee dagen geleden geplaatst. Dat jij het niet snapt is jouw probleemOutsideSpacer wrote:Zet dit dan niet op je socialsKoen wrote:De laatste 6 jaar is het niet altijd de laatste vrijdag van de maand geweest, hieronder kun je alle datums zien..
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Sure, dan nog spreekt het elkaar tegen vanwege die quote. The last friday of the month is namelijk vandaag. Snap niet wat je zo raar vind aan mijn post.
Zeveren in het Wist je dat topic. Mooi dit. 
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Iedereen is anders. Ik hou van duidelijkheid, laten we het daarbij maar laten. 
Dirkiepower wrote:ben echt boos nu
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 27 days ago
Headhunterz wrote:Headhunterz is here to stay and so is Hard With Style. Back with another episode!
But before we begin I want to show you something..
Listen to episode #66 at: http://hws.dj/HWS66-yt
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
HOW ABOUT NOW ZIT ERIN

-
DHardtraxx Newbie
- 12 posts member since 2017
- last seen Nov 2018
Niet meer boos