R
Grim wrote:
Digital Mindz, Riiho en Tarec zijn samen een nieuwe act begonnen, genaamd Sledgehammers.

Om maar meteen daad bij het woord te voegen komt de formatie met een album.
http://www.hardnews.nl/digital-mindz-ri ... gehammers/
Voordat Digital Mindz, Riiho en Tarec in het licht kwamen hadden ze die act al :P

3 jaartjes terug:
View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Lekker bezig, Wessel!
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Kicke man Tharec!
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Image
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Dat project ziet er wel ongeveer zo vol uit als zijn tracks aanvoelen, ja.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 17 days ago
Nuracore wrote:
The Venator wrote:The R3belz die zojuist zijn omslagfoto op fb verandert heeft. Gebeurt toch niks mee gok ik, maar we zullen het zien.
Hype!!!!!11!1een
The R3belz op Twitter:
About 4 years ago...

It's time for a new journey, ''somewhere out there''

Stay tuned:
Instagram:...

Met de video van Earth erbij
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 11 hours ago
Sound Rush & D-Sturb samen in de studio
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Sound Rush maakt een collab met D-Sturb

Edit: verdomme Koen
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Koen wrote:Sound Rush & D-Sturb samen in de studio
Vind de platen van Sound Rush vaak vrij saai en klinken alsof ik het al 1000x eerder heb gehoord maar dit vind ik dan toch wel weer heel tof! Denk dat ze een goede invloed op elkaar kunnen hebben, zeer benieuwd!
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
De nieuwe website van Partyflock er niet gaat komen en Partyflock ook op zoek is naar partners...
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Solis wrote:De nieuwe website van Partyflock er niet gaat komen en Partyflock ook op zoek is naar partners...
Dat is een 180 graden kanteling. Ik gok dat de financien ook niet denderend zullen lopen ?
Zou zonde zijn als PF verdwijnt. Het profiel met de agenda en geschiedenis is er een die ik nergens anders zal vinden. Vind facebook daar ook niet geschikt voor. ben benieuwd naar de toekomst.
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Solis wrote:De nieuwe website van Partyflock er niet gaat komen en Partyflock ook op zoek is naar partners...
Erg jammer. Waar heb je dit vandaan?
K
Hardtraxxer
186 posts member since 2011
last seen Dec 2022
RTM93 wrote:
Dat is een 180 graden kanteling. Ik gok dat de financien ook niet denderend zullen lopen ?
Zou zonde zijn als PF verdwijnt. Het profiel met de agenda en geschiedenis is er een die ik nergens anders zal vinden. Vind facebook daar ook niet geschikt voor. ben benieuwd naar de toekomst.
Mooie toevoeging voor op Hardtraxx? ;)
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Railion wrote:
Solis is werkzaam voor PF geloof ik. Kan het overigens bevestigen.. jammer genoeg
R
Hardtraxx Veteran
last seen 14 days ago
Railion wrote:
Solis is op dit moment werkzaam voor partyflock.nl en volgens mij de enige actieve nog.
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
RTM93 wrote:
Railion wrote:
Solis is op dit moment werkzaam voor partyflock.nl en volgens mij de enige actieve nog.
Moet ook zeggen dat Partyflock helemaal niet interessant is behalve hun event en DJ database. De community is kut en ontzettend kinderachtig en in mijn ogen heeft het verder niet veel te bieden en loopt de site al jaren leeg
Hardtraxxer
610 posts member since 2017
last seen Mar 2022
Er is teveel versnippering van gebruikers. Deel zit op partyflock, als je wil discusseren zit je bijvoorbeeld hier op hardtraxx, voor aanwezig/ inzien events facebook en nu zijn er ook drives apps in omloop zoals Appic en im'in.

Tot nu toe vind ik via Facebook overzicht van events echt ronduit kut.
J
Hardtraxxer
193 posts member since 2015
last seen 4 days ago
...Alle Defqon 1 sets zijn verwijderd van mixcloud. Eerst stond alles onder Victory Forever Radio.. :cry:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Just88 wrote:...Alle Defqon 1 sets zijn verwijderd van mixcloud. Eerst stond alles onder Victory Forever Radio.. :cry:
Waarschijnlijk zijn de sets opgenomen, dus ze zullen dan op het mixcloud kanaal van Q-Dance zelf komen.
K
Hardtraxxer
186 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Thommy wrote:
Just88 wrote:...Alle Defqon 1 sets zijn verwijderd van mixcloud. Eerst stond alles onder Victory Forever Radio.. :cry:
Waarschijnlijk zijn de sets opgenomen, dus ze zullen dan op het mixcloud kanaal van Q-Dance zelf komen.
En anders wel weer video's van de sets :loving:
R
Hardtraxx Veteran
last seen 14 days ago
Stinson wrote:Er is teveel versnippering van gebruikers. Deel zit op partyflock, als je wil discusseren zit je bijvoorbeeld hier op hardtraxx, voor aanwezig/ inzien events facebook en nu zijn er ook drives apps in omloop zoals Appic en im'in.

Tot nu toe vind ik via Facebook overzicht van events echt ronduit kut.
Facebook vind ik ook dan niet het platform daarvoor. En hoop dan ook dat het nooit die intentie krijgt. Hopelijk blijft de pf agenda en geschiedenis bestaan. Dan wel in afgeslankte format. Dat forum van pf kan je ook eens mee beginnen te verdunnen tot een handvol interessantte sub fora. Verder bezoek ik het persoonlijk nog wel dagelijks.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Kevv1990 wrote: Mooie toevoeging voor op Hardtraxx? ;)
Hardtraxx en Partyflock doen een wedstrijd overleven zonder door te ontwikkelen. PF ligt aan kop met zo'n 12 jaar maar voelt de hele adem van HT in de nek..
R
Hardtraxx Veteran
last seen 14 days ago
TiMOTHYb wrote:
Kevv1990 wrote: Mooie toevoeging voor op Hardtraxx? ;)
Hardtraxx en Partyflock doen een wedstrijd overleven zonder door te ontwikkelen. PF ligt aan kop met zo'n 12 jaar maar voelt de hele adem van HT in de nek..
Met het verschil dat HT nu wel iets actiever lijkt te worden. En dit een community site, gewoon een forum. Dat leeft wel voort. Of ieder lid moet opeens stoppen met hardstyle/core en er komen geen nieuwe leden meer bij, maar die kans schat ik klein in.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Vrooeegah...
Toen PF nog een levendig forum had (los van alle ENDDDDDYYYYMIONG en In de anoes grappen)

Zonder gein... PF heeft breed aanbod. Recensies, interviews, fotoshoots en winacties. Voorloper van hardnews en menig andere site.

En de meest complete database qua locaties, organisaties, artiesten en evenementen.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 day ago
rakkietakkie wrote:
En de meest complete database qua locaties, organisaties, artiesten en evenementen.
Dit is 't enige wat het wat mij betreft nog interessant maakt. Overzichtelijk de line-up (ipv op de alfabetische volgorde zoals op posters :x ), en makkelijk je agenda bijhouden.