Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2646, 2647, 2648, 2649, 2650, 2651, 2652 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker bezig, Wessel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 09:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kicke man Tharec!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat project ziet er wel ongeveer zo vol uit als zijn tracks aanvoelen, ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
The Venator schreef:
The R3belz die zojuist zijn omslagfoto op fb verandert heeft. Gebeurt toch niks mee gok ik, maar we zullen het zien.

Hype!!!!!11!1een


The R3belz op Twitter:
About 4 years ago...

It's time for a new journey, ''somewhere out there''

Stay tuned:
Instagram:...

Met de video van Earth erbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sound Rush & D-Sturb samen in de studio
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sound Rush maakt een collab met D-Sturb

Edit: verdomme Koen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 21:19 
 
Hardtraxx Elite

Koen schreef:
Sound Rush & D-Sturb samen in de studio

Vind de platen van Sound Rush vaak vrij saai en klinken alsof ik het al 1000x eerder heb gehoord maar dit vind ik dan toch wel weer heel tof! Denk dat ze een goede invloed op elkaar kunnen hebben, zeer benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 21:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De nieuwe website van Partyflock er niet gaat komen en Partyflock ook op zoek is naar partners...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 23:25 
 
Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
De nieuwe website van Partyflock er niet gaat komen en Partyflock ook op zoek is naar partners...

Dat is een 180 graden kanteling. Ik gok dat de financien ook niet denderend zullen lopen ?
Zou zonde zijn als PF verdwijnt. Het profiel met de agenda en geschiedenis is er een die ik nergens anders zal vinden. Vind facebook daar ook niet geschikt voor. ben benieuwd naar de toekomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 01:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Solis schreef:
De nieuwe website van Partyflock er niet gaat komen en Partyflock ook op zoek is naar partners...


Erg jammer. Waar heb je dit vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 08:29 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Solis schreef:
De nieuwe website van Partyflock er niet gaat komen en Partyflock ook op zoek is naar partners...

Dat is een 180 graden kanteling. Ik gok dat de financien ook niet denderend zullen lopen ?
Zou zonde zijn als PF verdwijnt. Het profiel met de agenda en geschiedenis is er een die ik nergens anders zal vinden. Vind facebook daar ook niet geschikt voor. ben benieuwd naar de toekomst.

Mooie toevoeging voor op Hardtraxx? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 09:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Railion schreef:
Solis schreef:
De nieuwe website van Partyflock er niet gaat komen en Partyflock ook op zoek is naar partners...


Erg jammer. Waar heb je dit vandaan?


Solis is werkzaam voor PF geloof ik. Kan het overigens bevestigen.. jammer genoeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 10:27 
 
Hardtraxx Veteran

Railion schreef:
Solis schreef:
De nieuwe website van Partyflock er niet gaat komen en Partyflock ook op zoek is naar partners...


Erg jammer. Waar heb je dit vandaan?

Solis is op dit moment werkzaam voor partyflock.nl en volgens mij de enige actieve nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Railion schreef:
Solis schreef:
De nieuwe website van Partyflock er niet gaat komen en Partyflock ook op zoek is naar partners...


Erg jammer. Waar heb je dit vandaan?

Solis is op dit moment werkzaam voor partyflock.nl en volgens mij de enige actieve nog.


Moet ook zeggen dat Partyflock helemaal niet interessant is behalve hun event en DJ database. De community is kut en ontzettend kinderachtig en in mijn ogen heeft het verder niet veel te bieden en loopt de site al jaren leeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er is teveel versnippering van gebruikers. Deel zit op partyflock, als je wil discusseren zit je bijvoorbeeld hier op hardtraxx, voor aanwezig/ inzien events facebook en nu zijn er ook drives apps in omloop zoals Appic en im'in.

Tot nu toe vind ik via Facebook overzicht van events echt ronduit kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 11:26 
 
Hardtraxxer

...Alle Defqon 1 sets zijn verwijderd van mixcloud. Eerst stond alles onder Victory Forever Radio.. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Just88 schreef:
...Alle Defqon 1 sets zijn verwijderd van mixcloud. Eerst stond alles onder Victory Forever Radio.. :cry:

Waarschijnlijk zijn de sets opgenomen, dus ze zullen dan op het mixcloud kanaal van Q-Dance zelf komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 11:41 
 
Hardtraxxer

Thommy schreef:
Just88 schreef:
...Alle Defqon 1 sets zijn verwijderd van mixcloud. Eerst stond alles onder Victory Forever Radio.. :cry:

Waarschijnlijk zijn de sets opgenomen, dus ze zullen dan op het mixcloud kanaal van Q-Dance zelf komen.

En anders wel weer video's van de sets :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

Stinson schreef:
Er is teveel versnippering van gebruikers. Deel zit op partyflock, als je wil discusseren zit je bijvoorbeeld hier op hardtraxx, voor aanwezig/ inzien events facebook en nu zijn er ook drives apps in omloop zoals Appic en im'in.

Tot nu toe vind ik via Facebook overzicht van events echt ronduit kut.

Facebook vind ik ook dan niet het platform daarvoor. En hoop dan ook dat het nooit die intentie krijgt. Hopelijk blijft de pf agenda en geschiedenis bestaan. Dan wel in afgeslankte format. Dat forum van pf kan je ook eens mee beginnen te verdunnen tot een handvol interessantte sub fora. Verder bezoek ik het persoonlijk nog wel dagelijks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 12:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kevv1990 schreef:
Mooie toevoeging voor op Hardtraxx? ;)

Hardtraxx en Partyflock doen een wedstrijd overleven zonder door te ontwikkelen. PF ligt aan kop met zo'n 12 jaar maar voelt de hele adem van HT in de nek..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 15:56 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Kevv1990 schreef:
Mooie toevoeging voor op Hardtraxx? ;)

Hardtraxx en Partyflock doen een wedstrijd overleven zonder door te ontwikkelen. PF ligt aan kop met zo'n 12 jaar maar voelt de hele adem van HT in de nek..

Met het verschil dat HT nu wel iets actiever lijkt te worden. En dit een community site, gewoon een forum. Dat leeft wel voort. Of ieder lid moet opeens stoppen met hardstyle/core en er komen geen nieuwe leden meer bij, maar die kans schat ik klein in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 16:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vrooeegah...
Toen PF nog een levendig forum had (los van alle ENDDDDDYYYYMIONG en In de anoes grappen)

Zonder gein... PF heeft breed aanbod. Recensies, interviews, fotoshoots en winacties. Voorloper van hardnews en menig andere site.

En de meest complete database qua locaties, organisaties, artiesten en evenementen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:

En de meest complete database qua locaties, organisaties, artiesten en evenementen.

Dit is 't enige wat het wat mij betreft nog interessant maakt. Overzichtelijk de line-up (ipv op de alfabetische volgorde zoals op posters :x ), en makkelijk je agenda bijhouden.
Vorige  1 ... 2646, 2647, 2648, 2649, 2650, 2651, 2652 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen