Delete & Warface samen in de studio voor Dominator

P.E.P.ErikZ wrote:Wat ziet Delete er slecht uitIs nooit echt de dikste geweest maar is nu wel heel mager vind ik

Hype!!!!!11!1eenThe Venator wrote:The R3belz die zojuist zijn omslagfoto op fb verandert heeft. Gebeurt toch niks mee gok ik, maar we zullen het zien.
Zo'n onnoemenswaardig WJD dat het niet eens Hardtraxx heeft gehaald blijkbaarGisteren kondigden Fear the Public Enemies hun eerste album aan.
View on YouTubeWanneer het album uit zal komen is nog niet bekend, maar dat de naam ‘Original Sinners’ zal zijn, lijkt zeer aannemelijk.
Zo'n onnoemenswaardig WJD dat het niet eens Hardtraxx heeft gehaald blijkbaarpim0412 wrote:Gisteren kondigden Fear the Public Enemies hun eerste album aan.
Niemand zit hier echt op te wachten toch? Niet zo zeer negatief bedoeld, maar het lijkt er op alsof ze een album uitbrengen om het album uitbrengen
Hoeveel van de nummers van de albums van pak 'm beet het laatste jaar hoor je nog regelmatig gedraaid worden. Zijn niet meer dan 3 nummers die je nog vaak hoort, waarvan heel veel platen nu al in de vergetelheid zijn geraakt.klapstoel wrote:Zo'n onnoemenswaardig WJD dat het niet eens Hardtraxx heeft gehaald blijkbaarpim0412 wrote:Gisteren kondigden Fear the Public Enemies hun eerste album aan.![]()
Niemand zit hier echt op te wachten toch? Niet zo zeer negatief bedoeld, maar het lijkt er op alsof ze een album uitbrengen om het album uitbrengen
Hij had inderdaad nier problemen. Hierdoor heeft hij van begin Oktober tot eind Februari niet kunnen draaien en werd de release van zijn album uitgesteld.makrooy wrote:Ik lees dingen over stabiel zijn en medicijnen. Was er iets aan de hand met hem?
Bron: The Machine op Facebook.The Machine track in the style of 2009-2010? how bout dat?
Afgelopen week naar Hard Island geweest en kan mij wel vinden in sommige zaken maar gelukkig allemaal niet zo erg als daar op reddit wordt beschreven. Het lijkt ook voornamelijk van een Australische FB groep te komen? Ik zat zelf ook in een FB groep voor NL/BE mensen en buiten een klein incidentje hier en daar is er in onze groep niet zoveel te klagen geweest.Rickzel wrote:Goed leesvoer voor mensen die ooit nog van plan waren naar Hard Island te gaan...
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... d_croatia/
http://www.hardnews.nl/digital-mindz-ri ... gehammers/Digital Mindz, Riiho en Tarec zijn samen een nieuwe act begonnen, genaamd Sledgehammers.
Om maar meteen daad bij het woord te voegen komt de formatie met een album.