wat 
Ik ben altijd een groot fan geweest van die man, maar om 't nou weer op deze manier te hypen en uit te melken? Nee sorry, hoeft van mij gewoon niet.., het is schijtirritant...
Negeer het dan als je er zo klaar mee bent. Je maakt er namelijk wel een scene van voor iemand die het niets boeit.G1LL wrote:Grappig dat Theracords er dan weer bij wordt gehaald in mijn geval, goeie man!![]()
Ik ben altijd een groot fan geweest van die man, maar om 't nou weer op deze manier te hypen en uit te melken? Nee sorry, hoeft van mij gewoon niet.., het is schijtirritant...
Gaat er natuurlijk aan liggen met wat voor muziek hij uiteindelijk aan gaat komen.patrickjumpeen wrote:Ben benieuwd of deze hype dadelijk weer te groot word, waardoor het weer helemaal omslaat en headhunterz alleen maar shit over zich heen krijgt(wat eigenlijk bij iedere extreme hype gebeurd).
Ik citeer uit de HWSOrigins omschrijving van Aiming for ur brain:TiMOTHYb wrote:Headhunterz - Aiming for ur brain
Hoe komt ie op dat 'dat voel je meteen' stukkie?Wat is 't verhaal daarachter
kan mij hier wel in vinden. Tot hoe ver wordt dit uitgemolken?G1LL wrote:OOOH MY GOOOOOAAAWD HEADHUNTERZ OOOOOH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben er ook wel een beetje klaar mee, overhypte gedoe altijd..![]()
Wat melkt hij precies uit dan?pim__ wrote:kan mij hier wel in vinden. Tot hoe ver wordt dit uitgemolken?G1LL wrote:OOOH MY GOOOOOAAAWD HEADHUNTERZ OOOOOH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Melk jij je wievn nou maar.pim__ wrote:kan mij hier wel in vinden. Tot hoe ver wordt dit uitgemolken?G1LL wrote:OOOH MY GOOOOOAAAWD HEADHUNTERZ OOOOOH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan iets uitgemolken worden als er nog niet eens wat heeft plaatsgevonden?pim__ wrote:kan mij hier wel in vinden. Tot hoe ver wordt dit uitgemolken?G1LL wrote:OOOH MY GOOOOOAAAWD HEADHUNTERZ OOOOOH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Even hier op terug komendBroken Balance wrote:Negeer het dan als je er zo klaar mee bent. Je maakt er namelijk wel een scene van voor iemand die het niets boeit.G1LL wrote:Grappig dat Theracords er dan weer bij wordt gehaald in mijn geval, goeie man!![]()
En laat mensen die enthousiast zijn voor zijn eventuele terugkeer enthousiast zijn.
Ik ben het vooral wel met dit stukje eens, als het je weinig boeit, kun je ook gewoon zulke dingen lekker laten gaan, scheelt je ook weer een hoop haatreacties van anderenBroken Balance wrote:Negeer het dan als je er zo klaar mee bent. Je maakt er namelijk wel een scene van voor iemand die het niets boeit.G1LL wrote:Grappig dat Theracords er dan weer bij wordt gehaald in mijn geval, goeie man!![]()
65 tracks in 45 minuten, halloKhadber wrote:Tussen de discussie door:Mashup Jack heeft een Mashup podcast gemaakt, vermoedelijk gaat de act richting freestyle als ik dit zo hoor.
View on SoundCloud
Eerst had de Mashup Jack facebookpagina een zwarte profielfoto waardoor ik dacht dat het over en uit was met dat project. Blijkbaar niet dus.Khadber wrote:Tussen de discussie door:Mashup Jack heeft een Mashup podcast gemaakt, vermoedelijk gaat de act richting freestyle als ik dit zo hoor.
View on SoundCloud
Zegt iemand die er een dagtaak aan heeft om op gearbox te janken in elk topic.Broken Balance wrote:Negeer het dan als je er zo klaar mee bent. Je maakt er namelijk wel een scene van voor iemand die het niets boeit.G1LL wrote:Grappig dat Theracords er dan weer bij wordt gehaald in mijn geval, goeie man!![]()
En laat mensen die enthousiast zijn voor zijn eventuele terugkeer enthousiast zijn.
Ga maar weer op Warface z'n Facebook janken er over.