Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2631, 2632, 2633, 2634, 2635, 2636, 2637 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grappig dat Theracords er dan weer bij wordt gehaald in mijn geval, goeie man! xd

Ik ben altijd een groot fan geweest van die man, maar om 't nou weer op deze manier te hypen en uit te melken? Nee sorry, hoeft van mij gewoon niet.., het is schijtirritant...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stel je toch eens voor dat verschillende mensen, verschillende meningen hadden gehad. Wat een vreemde wereld was het dan geweest, zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 09:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Grappig dat Theracords er dan weer bij wordt gehaald in mijn geval, goeie man! xd

Ik ben altijd een groot fan geweest van die man, maar om 't nou weer op deze manier te hypen en uit te melken? Nee sorry, hoeft van mij gewoon niet.., het is schijtirritant...


Negeer het dan als je er zo klaar mee bent. Je maakt er namelijk wel een scene van voor iemand die het niets boeit.

En laat mensen die enthousiast zijn voor zijn eventuele terugkeer enthousiast zijn.

Ga maar weer op Warface z'n Facebook janken er over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 09:49 
 
Hardtraxx Newbie

Amen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 10:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Headhunterz - Aiming for ur brain

Hoe komt ie op dat 'dat voel je meteen' stukkie? :lol: Wat is 't verhaal daarachter
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 10:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben benieuwd of deze hype dadelijk weer te groot word, waardoor het weer helemaal omslaat en headhunterz alleen maar shit over zich heen krijgt(wat eigenlijk bij iedere extreme hype gebeurd) xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
Ben benieuwd of deze hype dadelijk weer te groot word, waardoor het weer helemaal omslaat en headhunterz alleen maar shit over zich heen krijgt(wat eigenlijk bij iedere extreme hype gebeurd) xd .


Gaat er natuurlijk aan liggen met wat voor muziek hij uiteindelijk aan gaat komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

doe t anders ff lekker zelf beter dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 14:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Headhunterz - Aiming for ur brain

Hoe komt ie op dat 'dat voel je meteen' stukkie? :lol: Wat is 't verhaal daarachter


Ik citeer uit de HWSOrigins omschrijving van Aiming for ur brain:

'At the end of 2005, Willem and his producer buddy Bobby were studying at the Tilburg Rock Academy. Instead of taking classes, he would lock himself up in his room and spend day and night, mastering the producer tricks. He felt that the Academy couldn’t teach him what he wanted, and so he decided to focus on his own goal: to go for hardstyle. One night, he and producer buddy Bobby were toying around with recording equipment in one of the Academy’s studios. At a certain point, Willem said: “Headhunterz, aiming for your brain.” To which Bobby, as a joke, replied: “Dat voel je meteen.” (Dutch for ‘That hits you instantly.’) If you listen to the track today, you’ll notice Willem’s contagious laugh, recorded during that very moment. And that’s the beauty of it. Not only does its pounding bass hit in where needed, it’s also got that spontaneous recording, a classic phrase in hardstyle.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer wat geleerd :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 14:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
OOOH MY GOOOOOAAAWD HEADHUNTERZ OOOOOH :love: :love: :drool: :drool: :drool:

Ben er ook wel een beetje klaar mee, overhypte gedoe altijd.. :sleep: :sleep:


kan mij hier wel in vinden. Tot hoe ver wordt dit uitgemolken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 14:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahah kicke. Thanks :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitgemolken? Totaal niet juist, ze geven om de zoveel tijd gewoon weer wat informatie. Hij vlogt niet meer (op het moment) en er wordt af en toe wat laten zien.

Dit is gewoon hype creeeren rond Defqon, en doorwerken tot dat headhunterz feest. Wat ze daarna gaan doen wordt inderdaad afwachten, maar als je je hier al aan stoort ben je gewoon een beetje een zure anjer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
G1LL schreef:
OOOH MY GOOOOOAAAWD HEADHUNTERZ OOOOOH :love: :love: :drool: :drool: :drool:

Ben er ook wel een beetje klaar mee, overhypte gedoe altijd.. :sleep: :sleep:


kan mij hier wel in vinden. Tot hoe ver wordt dit uitgemolken?


Wat melkt hij precies uit dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 15:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
G1LL schreef:
OOOH MY GOOOOOAAAWD HEADHUNTERZ OOOOOH :love: :love: :drool: :drool: :drool:

Ben er ook wel een beetje klaar mee, overhypte gedoe altijd.. :sleep: :sleep:


kan mij hier wel in vinden. Tot hoe ver wordt dit uitgemolken?


Melk jij je wievn nou maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 15:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
G1LL schreef:
OOOH MY GOOOOOAAAWD HEADHUNTERZ OOOOOH :love: :love: :drool: :drool: :drool:

Ben er ook wel een beetje klaar mee, overhypte gedoe altijd.. :sleep: :sleep:


kan mij hier wel in vinden. Tot hoe ver wordt dit uitgemolken?

Hoe kan iets uitgemolken worden als er nog niet eens wat heeft plaatsgevonden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
G1LL schreef:
Grappig dat Theracords er dan weer bij wordt gehaald in mijn geval, goeie man! xd

Ik ben altijd een groot fan geweest van die man, maar om 't nou weer op deze manier te hypen en uit te melken? Nee sorry, hoeft van mij gewoon niet.., het is schijtirritant...


Negeer het dan als je er zo klaar mee bent. Je maakt er namelijk wel een scene van voor iemand die het niets boeit.

En laat mensen die enthousiast zijn voor zijn eventuele terugkeer enthousiast zijn.

Even hier op terug komend :$ , niet om het een of ander maar dit topic is bedoelt voor weetjes en nu wordt er continue hype reacties gegeven waardoor je 2 pagina's moet doorspitten om te zien of je niet een nieuwtje gemist hebt. Lastig negeren lijkt me als het in overvloed gepost word :P ik vind de hype niet erg maar hiervoor is een nieuwe topic aangemaakt. Doe dat dan lekker daar laten we dit topic dan weer gebruiken waarvoor het bedoeld is.


Ga vooral door met de hype hoor, vind dit wel leuk maar dan ergens anders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
G1LL schreef:
Grappig dat Theracords er dan weer bij wordt gehaald in mijn geval, goeie man! xd

Ik ben altijd een groot fan geweest van die man, maar om 't nou weer op deze manier te hypen en uit te melken? Nee sorry, hoeft van mij gewoon niet.., het is schijtirritant...


Negeer het dan als je er zo klaar mee bent. Je maakt er namelijk wel een scene van voor iemand die het niets boeit.


Ik ben het vooral wel met dit stukje eens, als het je weinig boeit, kun je ook gewoon zulke dingen lekker laten gaan, scheelt je ook weer een hoop haatreacties van anderen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 16:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sjonge jonge jonge.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tussen de discussie door:Mashup Jack heeft een Mashup podcast gemaakt, vermoedelijk gaat de act richting freestyle als ik dit zo hoor.
https://soundcloud.com/mashupjack/mashu ... shtape-001
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Tussen de discussie door:Mashup Jack heeft een Mashup podcast gemaakt, vermoedelijk gaat de act richting freestyle als ik dit zo hoor.
https://soundcloud.com/mashupjack/mashu ... shtape-001


65 tracks in 45 minuten, hallo :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 21:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alles rondom HHZ mag hier: algemeen/het-mysterie-headhunterz-t59890.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 21:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Tussen de discussie door:Mashup Jack heeft een Mashup podcast gemaakt, vermoedelijk gaat de act richting freestyle als ik dit zo hoor.
https://soundcloud.com/mashupjack/mashu ... shtape-001

Eerst had de Mashup Jack facebookpagina een zwarte profielfoto waardoor ik dacht dat het over en uit was met dat project. Blijkbaar niet dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 09:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
G1LL schreef:
Grappig dat Theracords er dan weer bij wordt gehaald in mijn geval, goeie man! xd

Ik ben altijd een groot fan geweest van die man, maar om 't nou weer op deze manier te hypen en uit te melken? Nee sorry, hoeft van mij gewoon niet.., het is schijtirritant...


Negeer het dan als je er zo klaar mee bent. Je maakt er namelijk wel een scene van voor iemand die het niets boeit.

En laat mensen die enthousiast zijn voor zijn eventuele terugkeer enthousiast zijn.

Ga maar weer op Warface z'n Facebook janken er over.


Zegt iemand die er een dagtaak aan heeft om op gearbox te janken in elk topic.
Vorige  1 ... 2631, 2632, 2633, 2634, 2635, 2636, 2637 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen