Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
wat :lol:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Grappig dat Theracords er dan weer bij wordt gehaald in mijn geval, goeie man! xd

Ik ben altijd een groot fan geweest van die man, maar om 't nou weer op deze manier te hypen en uit te melken? Nee sorry, hoeft van mij gewoon niet.., het is schijtirritant...
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Stel je toch eens voor dat verschillende mensen, verschillende meningen hadden gehad. Wat een vreemde wereld was het dan geweest, zeg.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
G1LL wrote:Grappig dat Theracords er dan weer bij wordt gehaald in mijn geval, goeie man! xd

Ik ben altijd een groot fan geweest van die man, maar om 't nou weer op deze manier te hypen en uit te melken? Nee sorry, hoeft van mij gewoon niet.., het is schijtirritant...
Negeer het dan als je er zo klaar mee bent. Je maakt er namelijk wel een scene van voor iemand die het niets boeit.

En laat mensen die enthousiast zijn voor zijn eventuele terugkeer enthousiast zijn.

Ga maar weer op Warface z'n Facebook janken er over.
R
4 posts member since 2017
last seen Jun 2017
Amen!
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Headhunterz - Aiming for ur brain

Hoe komt ie op dat 'dat voel je meteen' stukkie? :lol: Wat is 't verhaal daarachter
Hardtraxxer
411 posts member since 2013
last seen Jul 2019
Ben benieuwd of deze hype dadelijk weer te groot word, waardoor het weer helemaal omslaat en headhunterz alleen maar shit over zich heen krijgt(wat eigenlijk bij iedere extreme hype gebeurd) xd .
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
patrickjumpeen wrote:Ben benieuwd of deze hype dadelijk weer te groot word, waardoor het weer helemaal omslaat en headhunterz alleen maar shit over zich heen krijgt(wat eigenlijk bij iedere extreme hype gebeurd) xd .
Gaat er natuurlijk aan liggen met wat voor muziek hij uiteindelijk aan gaat komen.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 19 days ago
doe t anders ff lekker zelf beter dan
Hardtraxxer
590 posts member since 2016
last seen May 2025
TiMOTHYb wrote:Headhunterz - Aiming for ur brain

Hoe komt ie op dat 'dat voel je meteen' stukkie? :lol: Wat is 't verhaal daarachter
Ik citeer uit de HWSOrigins omschrijving van Aiming for ur brain:

'At the end of 2005, Willem and his producer buddy Bobby were studying at the Tilburg Rock Academy. Instead of taking classes, he would lock himself up in his room and spend day and night, mastering the producer tricks. He felt that the Academy couldn’t teach him what he wanted, and so he decided to focus on his own goal: to go for hardstyle. One night, he and producer buddy Bobby were toying around with recording equipment in one of the Academy’s studios. At a certain point, Willem said: “Headhunterz, aiming for your brain.” To which Bobby, as a joke, replied: “Dat voel je meteen.” (Dutch for ‘That hits you instantly.’) If you listen to the track today, you’ll notice Willem’s contagious laugh, recorded during that very moment. And that’s the beauty of it. Not only does its pounding bass hit in where needed, it’s also got that spontaneous recording, a classic phrase in hardstyle.'
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Weer wat geleerd :cool:
Hardtraxx Elite
2976 posts member since 2011
last seen 18 hours ago
G1LL wrote:OOOH MY GOOOOOAAAWD HEADHUNTERZ OOOOOH :love: :love: :drool: :drool: :drool:

Ben er ook wel een beetje klaar mee, overhypte gedoe altijd.. :sleep: :sleep:
kan mij hier wel in vinden. Tot hoe ver wordt dit uitgemolken?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Hahah kicke. Thanks :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Uitgemolken? Totaal niet juist, ze geven om de zoveel tijd gewoon weer wat informatie. Hij vlogt niet meer (op het moment) en er wordt af en toe wat laten zien.

Dit is gewoon hype creeeren rond Defqon, en doorwerken tot dat headhunterz feest. Wat ze daarna gaan doen wordt inderdaad afwachten, maar als je je hier al aan stoort ben je gewoon een beetje een zure anjer.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
pim__ wrote:
G1LL wrote:OOOH MY GOOOOOAAAWD HEADHUNTERZ OOOOOH :love: :love: :drool: :drool: :drool:

Wat melkt hij precies uit dan?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
pim__ wrote:

Melk jij je wievn nou maar.
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
pim__ wrote:

Hoe kan iets uitgemolken worden als er nog niet eens wat heeft plaatsgevonden?
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 29 minutes ago
Broken Balance wrote:
G1LL wrote:Grappig dat Theracords er dan weer bij wordt gehaald in mijn geval, goeie man! xd

Negeer het dan als je er zo klaar mee bent. Je maakt er namelijk wel een scene van voor iemand die het niets boeit.

En laat mensen die enthousiast zijn voor zijn eventuele terugkeer enthousiast zijn.
Even hier op terug komend :$ , niet om het een of ander maar dit topic is bedoelt voor weetjes en nu wordt er continue hype reacties gegeven waardoor je 2 pagina's moet doorspitten om te zien of je niet een nieuwtje gemist hebt. Lastig negeren lijkt me als het in overvloed gepost word :P ik vind de hype niet erg maar hiervoor is een nieuwe topic aangemaakt. Doe dat dan lekker daar laten we dit topic dan weer gebruiken waarvoor het bedoeld is.

Ga vooral door met de hype hoor, vind dit wel leuk maar dan ergens anders :P
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Broken Balance wrote:

Ik ben het vooral wel met dit stukje eens, als het je weinig boeit, kun je ook gewoon zulke dingen lekker laten gaan, scheelt je ook weer een hoop haatreacties van anderen :P
Hardtraxx Elite
2976 posts member since 2011
last seen 18 hours ago
sjonge jonge jonge.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Tussen de discussie door:Mashup Jack heeft een Mashup podcast gemaakt, vermoedelijk gaat de act richting freestyle als ik dit zo hoor.
View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Khadber wrote:Tussen de discussie door:Mashup Jack heeft een Mashup podcast gemaakt, vermoedelijk gaat de act richting freestyle als ik dit zo hoor.
View on SoundCloud
65 tracks in 45 minuten, hallo :surrender:
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 31 minutes ago
Alles rondom HHZ mag hier: Headhunterz-topic
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 31 minutes ago
Khadber wrote:Tussen de discussie door:Mashup Jack heeft een Mashup podcast gemaakt, vermoedelijk gaat de act richting freestyle als ik dit zo hoor.
View on SoundCloud
Eerst had de Mashup Jack facebookpagina een zwarte profielfoto waardoor ik dacht dat het over en uit was met dat project. Blijkbaar niet dus.
Hardtraxxer
448 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Broken Balance wrote:

Ga maar weer op Warface z'n Facebook janken er over.
Zegt iemand die er een dagtaak aan heeft om op gearbox te janken in elk topic.