R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Gelukkig zijn zeker 60-70% van de reacties negatief. Maar die andere 30 zijn zeker niet meer te redden. :lol:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Inmiddels vernomen waar dit vandaan komt, gelukkig is het niet al te serieus.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
Joey wrote:Inmiddels vernomen waar dit vandaan komt, gelukkig is het niet al te serieus.
Maar wel lekker geld verdienen uiteraard.

Well played.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
RTM93 wrote:Er speciale Pinsir shirts te bestellen zijn :')
Iedereen weet natuurlijk dat de Pinsir dé festivalhype is van hardstylefestivals in 2017. Maak jezelf nu fashionready voor de hardstylefestivals met je eigen PINSR. shirt, hoodie of topje! Meer designs volgen snel.

Shirts zijn te bestellen via https://shop.spreadshirt.nl/RawstyleFas ... Cache=true
Aldus RsU.
Eigenlijk best leuk ^^. Ook maar een shirtje besteld :)
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
:lol:
Artiest
1973 posts member since 2009
ULTIMO wrote:Hey, laten we anders een topic openen voor The Funky Cat!!
Bij deze :thumbup:

The Funky Cat topic
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
RTM93 wrote:Er speciale Pinsir shirts te bestellen zijn :')
Iedereen weet natuurlijk dat de Pinsir dé festivalhype is van hardstylefestivals in 2017. Maak jezelf nu fashionready voor de hardstylefestivals met je eigen PINSR. shirt, hoodie of topje! Meer designs volgen snel.

Shirts zijn te bestellen via https://shop.spreadshirt.nl/RawstyleFas ... Cache=true
Aldus RsU.
Tom, kom er maar in! :lol:
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Hahaha die post + de ontworpen shirtjes zijn van mij :P Het begon eigenlijk als grap in een groepsapp maar gaat aardig hard ineens :lol: Gat in de markt :P
R
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
Fuzzylogic wrote:Hahaha die post + de ontworpen shirtjes zijn van mij :P Het begon eigenlijk als grap in een groepsapp maar gaat aardig hard ineens :lol: Gat in de markt :P
:lol:
En ik maar denken dat het serieus was :$
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 19 hours ago
haha Tom jij gaat hier dus gewoon knaken aan verdienen? :P
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Fuzzylogic wrote:Hahaha die post + de ontworpen shirtjes zijn van mij :P Het begon eigenlijk als grap in een groepsapp maar gaat aardig hard ineens :lol: Gat in de markt :P
Haha ik vind m mooi
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
Fantastisch :D :D ook maar een shirt bestellen.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Rickzel wrote:haha Tom jij gaat hier dus gewoon knaken aan verdienen? :P
Daar lijkt het wel op nu xd Ik kan nog niet zien hoeveel er precies verkocht zijn (zal wel 24 uur duren voor de statistieken geupdate zijn of zo), maar volgens mij wel redelijk wat. Begon als grapje en uiteindelijk verdien ik er nog geld mee ook :lol:

Ik ben nu trouwens meer ontwerpen aan het maken, zo komt er binnenkort ook een Ketapod shirt (SO naar Indy).

Naast het gewone PINSR. shirt is er trouwens ook een Xtra RAW Pinsir shirt:
Image
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
:lol: :lol:

Mondkapje Pinsir is wel mijn idee. :x Ik wil 50% van de winst. Alvast dank.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Oh was jij dat op RSU :P Had die nog nooit gezien haha, deze heb ik vanmiddag in elkaar geflanst.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
hahaha prachtig :lol: die zou ik nog wel ironisch dragen :$

Is BALR. er niet heel streng in met hun merknamen? Paar maanden terug was er ook zo'n parodie op het BALR. merk en die moest toen gestopt worden
R
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
klapstoel wrote:hahaha prachtig :lol: die zou ik nog wel ironisch dragen :$

Is BALR. er niet heel streng in met hun merknamen? Paar maanden terug was er ook zo'n parodie op het BALR. merk en die moest toen gestopt worden
Tja, volgens mij bestaat er geen copyright om een stukje tekst. Dat het toevallig in dezelfde stijl is hoeft niet uit te maken. Maar ook hier weet vast wel iemand daar wat meer over ? :)
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
klapstoel wrote:Is BALR. er niet heel streng in met hun merknamen? Paar maanden terug was er ook zo'n parodie op het BALR. merk en die moest toen gestopt worden
#freetheon
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Mad Dog maakt het Dominator Anthem. Vocals zijn van Dave Revan. :')

Bron: Mad Dog op Instagram.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
RTM93 wrote:

Tja, volgens mij bestaat er geen copyright om een stukje tekst. Dat het toevallig in dezelfde stijl is hoeft niet uit te maken. Maar ook hier weet vast wel iemand daar wat meer over ? :)
In principe mag het niet. Er staat geen copyright op een stukje tekst nee, maar dit is in zoverre overduidelijk gejat van BALR. dat ze dit wel kunnen aanvechten als ze dat zouden willen. Ik denk alleen niet dat BALR. zoveel moeite gaat doen voor de paar euro die ik hiermee verdien, dat andere parodiemerk zal wel een stukje groter zijn geweest. Als ze wel moeilijk doen draait Spreadshirt er trouwens voor op volgens hun algemene voorwaarden.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025

Je hoort indd vaker dat bedrijven een ander bedrijf voor de rechter gooit omdat het product te veel op dat van hun lijkt. Was laatst ook zo iets met Paypal.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 7 hours ago

Was dat niet BUILR. ??

Verder is het toch gewoon leuke reclame voor BALR.?
R
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
Mark With A Tarrel wrote:

Was dat niet BUILR. ??

Verder is het toch gewoon leuke reclame voor BALR.?
Nou, reclame heb je niets aan als je het oorspronkelijke product niet koopt. In de fanshop van Twente kon je ook TUKR. kopen, maar no way dat ik ooit een BALR shirt zou halen.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Ketapod :lol: :lol: Benieuwd hoe die er uit gaan zien. :D
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 19 hours ago
En dan een ketapod/raw pinsir combi shirt á la avatar van Stef hierboven :lol: