Gelukkig zijn zeker 60-70% van de reacties negatief. Maar die andere 30 zijn zeker niet meer te redden. 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 12 days ago
Inmiddels vernomen waar dit vandaan komt, gelukkig is het niet al te serieus.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 12 days ago
Maar wel lekker geld verdienen uiteraard.Joey wrote:Inmiddels vernomen waar dit vandaan komt, gelukkig is het niet al te serieus.
Well played.
Eigenlijk best leukRTM93 wrote:Er speciale Pinsir shirts te bestellen zijn :')Aldus RsU.Iedereen weet natuurlijk dat de Pinsir dé festivalhype is van hardstylefestivals in 2017. Maak jezelf nu fashionready voor de hardstylefestivals met je eigen PINSR. shirt, hoodie of topje! Meer designs volgen snel.
Shirts zijn te bestellen via https://shop.spreadshirt.nl/RawstyleFas ... Cache=true
Bij dezeULTIMO wrote:Hey, laten we anders een topic openen voor The Funky Cat!!
The Funky Cat topic
Tom, kom er maar in!RTM93 wrote:Er speciale Pinsir shirts te bestellen zijn :')Aldus RsU.Iedereen weet natuurlijk dat de Pinsir dé festivalhype is van hardstylefestivals in 2017. Maak jezelf nu fashionready voor de hardstylefestivals met je eigen PINSR. shirt, hoodie of topje! Meer designs volgen snel.
Shirts zijn te bestellen via https://shop.spreadshirt.nl/RawstyleFas ... Cache=true
Hahaha die post + de ontworpen shirtjes zijn van mij
Het begon eigenlijk als grap in een groepsapp maar gaat aardig hard ineens
Gat in de markt 
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 12 days ago
Fuzzylogic wrote:Hahaha die post + de ontworpen shirtjes zijn van mijHet begon eigenlijk als grap in een groepsapp maar gaat aardig hard ineens
Gat in de markt
En ik maar denken dat het serieus was
haha Tom jij gaat hier dus gewoon knaken aan verdienen? 
Haha ik vind m mooiFuzzylogic wrote:Hahaha die post + de ontworpen shirtjes zijn van mijHet begon eigenlijk als grap in een groepsapp maar gaat aardig hard ineens
Gat in de markt
Fantastisch
ook maar een shirt bestellen.
Daar lijkt het wel op nuRickzel wrote:haha Tom jij gaat hier dus gewoon knaken aan verdienen?
Ik ben nu trouwens meer ontwerpen aan het maken, zo komt er binnenkort ook een Ketapod shirt (SO naar Indy).
Naast het gewone PINSR. shirt is er trouwens ook een Xtra RAW Pinsir shirt:

Mondkapje Pinsir is wel mijn idee.
Oh was jij dat op RSU
Had die nog nooit gezien haha, deze heb ik vanmiddag in elkaar geflanst.
hahaha prachtig
die zou ik nog wel ironisch dragen
Is BALR. er niet heel streng in met hun merknamen? Paar maanden terug was er ook zo'n parodie op het BALR. merk en die moest toen gestopt worden
Is BALR. er niet heel streng in met hun merknamen? Paar maanden terug was er ook zo'n parodie op het BALR. merk en die moest toen gestopt worden
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 12 days ago
Tja, volgens mij bestaat er geen copyright om een stukje tekst. Dat het toevallig in dezelfde stijl is hoeft niet uit te maken. Maar ook hier weet vast wel iemand daar wat meer over ?klapstoel wrote:hahaha prachtigdie zou ik nog wel ironisch dragen
![]()
#freetheonklapstoel wrote:Is BALR. er niet heel streng in met hun merknamen? Paar maanden terug was er ook zo'n parodie op het BALR. merk en die moest toen gestopt worden
Mad Dog maakt het Dominator Anthem. Vocals zijn van Dave Revan. :')
Bron: Mad Dog op Instagram.
Bron: Mad Dog op Instagram.
In principe mag het niet. Er staat geen copyright op een stukje tekst nee, maar dit is in zoverre overduidelijk gejat van BALR. dat ze dit wel kunnen aanvechten als ze dat zouden willen. Ik denk alleen niet dat BALR. zoveel moeite gaat doen voor de paar euro die ik hiermee verdien, dat andere parodiemerk zal wel een stukje groter zijn geweest. Als ze wel moeilijk doen draait Spreadshirt er trouwens voor op volgens hun algemene voorwaarden.RTM93 wrote:Tja, volgens mij bestaat er geen copyright om een stukje tekst. Dat het toevallig in dezelfde stijl is hoeft niet uit te maken. Maar ook hier weet vast wel iemand daar wat meer over ?klapstoel wrote:hahaha prachtigdie zou ik nog wel ironisch dragen
![]()
Je hoort indd vaker dat bedrijven een ander bedrijf voor de rechter gooit omdat het product te veel op dat van hun lijkt. Was laatst ook zo iets met Paypal.klapstoel wrote:hahaha prachtigdie zou ik nog wel ironisch dragen
![]()
Was dat niet BUILR. ??klapstoel wrote:hahaha prachtigdie zou ik nog wel ironisch dragen
![]()
Verder is het toch gewoon leuke reclame voor BALR.?
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 12 days ago
Nou, reclame heb je niets aan als je het oorspronkelijke product niet koopt. In de fanshop van Twente kon je ook TUKR. kopen, maar no way dat ik ooit een BALR shirt zou halen.Mark With A Tarrel wrote:Was dat niet BUILR. ??klapstoel wrote:hahaha prachtigdie zou ik nog wel ironisch dragen
![]()
Verder is het toch gewoon leuke reclame voor BALR.?
Ketapod
Benieuwd hoe die er uit gaan zien.