Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 18 hours ago
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Geck-o wrote:Nieuwe release I'm On Fire / On The Run :bomb: check het topic: Geck-o - I'm On Fire / On The Run (CATID013)

View on YouTube
Wil niet als zeikerd overkomen hoor maar dit is toch geen WJD? Aangezien dit laatst ook al het gesprek was hier.
Hoeven toch niet voor elke release een post hier te hebben?
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Royvn_ wrote:
Geck-o wrote:Nieuwe release I'm On Fire / On The Run :bomb: check het topic: Geck-o - I'm On Fire / On The Run (CATID013)

View on YouTube
Wil niet als zeikerd overkomen hoor maar dit is toch geen WJD? Aangezien dit laatst ook al het gesprek was hier.
Wel een beetje mee eens ja.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Khadber wrote:Goed nieuws: Ticketswap heeft nu met Mysteryland, Sensation, Welcome To The Future, Thunderdome, Q-Dance, Air Events, Amsterdam Open Air, B2S en Awakenings een secure swap deal. Je krijgt dan dus een nieuwe barcode bij doorverkoop van je ticket.

Bron: https://www.rtlnieuws.nl/nederland/fest ... en-te-gaan
Eindelijk ja!
Nadat ze van SFX eerst moesten samenwerking met oplichtersbedrijf ViaGoGo, gelukkig is dat dus weer over.
Artiest
1973 posts member since 2009
Royvn_ wrote:Wil niet als zeikerd overkomen hoor maar dit is toch geen WJD? Aangezien dit laatst ook al het gesprek was hier.
Veel mensen van hier zijn geïnteresseerd in mijn releases, maar kijken niet zo gauw in het harddance subforum (daar gebeurt niet zoveel). Dit topic is dan de ideale plek om hen op de hoogte te brengen :)

Het wist-je-datje hieraan is het filmpje. Daarbij promoot ik ook nog eens het gebruik van het forum door te verwijzen naar het topic en niet naar externe links :kiss2:
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Vind het ook wel chill dat Geck-o ons hier up-to-date houd, Hard-dance forum check ik amper aangezien het daar best overleden is. Kunnen wel een The Funky cat Topic aanmaken, net zoals de andere label topics, mochten mensen er zich aan storen?
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Geck-o wrote:
Royvn_ wrote:Wil niet als zeikerd overkomen hoor maar dit is toch geen WJD? Aangezien dit laatst ook al het gesprek was hier.
Veel mensen van hier zijn geïnteresseerd in mijn releases, maar kijken niet zo gauw in het harddance subforum (daar gebeurt niet zoveel). Dit topic is dan de ideale plek om hen op de hoogte te brengen :)

Het wist-je-datje hieraan is het filmpje. Daarbij promoot ik ook nog eens het gebruik van het forum door te verwijzen naar het topic en niet naar externe links :kiss2:
Als ze zo geïnteresseerd zijn in je releases dan kijken ze toch wel voor je in dat sub forum? :whistle:
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 18 hours ago
Kerel, er wordt zoveel onzin geplaatst in dit topic, en dan ga je lopen janken op een artiest die hier z'n updates plaatst, wees blij joh :P Is het echt zo moeilijk om er overheen te lezen als het je niet boeit?
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 5 days ago
Inderdaad we gaan nu toch geen drama maken van Geck-O die hier 5 keer in de maand iets plaatst over aanstaande releases of The Funky Cat.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Vind het ook wel fijn dat het hier wordt geplaatst.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 12 hours ago
Van mij mag hij het hier plaatsen, maar Geck-O zou er ook een topic zelf over kunnen maken in het algemeen, zoals Theracords / Spoontech..
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ben op het moment echt mega benieuwd naar iedereen zijn standpunt.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
TiMOTHYb wrote:Ben op het moment echt mega benieuwd naar iedereen zijn standpunt.
:lol:
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
MeneerEend wrote:Vind het ook wel chill dat Geck-o ons hier up-to-date houd, Hard-dance forum check ik amper aangezien het daar best overleden is. Kunnen wel een The Funky cat Topic aanmaken, net zoals de andere label topics, mochten mensen er zich aan storen?
Mij maakt het echt geen moer uit want ik lees er wat makkelijker over heen maar zullen we dan de rest van de hard dance releases ook hier plaatsen bij aankondigingen of maken we voor Geck-O als enige een uitzondering ( om maar een punt te noemen)

Apart topic hiervoor lijkt mij namelijk wel handig
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
TiMOTHYb wrote:Ben op het moment echt mega benieuwd naar iedereen zijn standpunt.
Dit inderdaad, who cares, volgende weetje aub.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Ik zou graag willen zien wie er allemaal een mening heeft over de mening van anderen.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Nuracore wrote: Apart topic hiervoor lijkt mij namelijk wel handig
Was er net niet een geheel nieuwe site geopend voor (nieuwe) tracks? :lol:
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
TiMOTHYb wrote:
Nuracore wrote: Apart topic hiervoor lijkt mij namelijk wel handig
Was er net niet een geheel nieuwe site geopend voor (nieuwe) tracks? :lol:
Het 'The Funky Cat' Topic of iets dergelijks lijkt me wel een goede optie? Net als Spoontech topic en andere labels :P

edit: ik kan niet lezen :lol: :lol:
Last edited by klapstoel on 31 May 2017 15:53, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Misschien een The Funky Cat topic, net als Theracords en Spoontech etc.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 15 days ago
Hey, laten we anders een topic openen voor The Funky Cat!!
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Edit:
Ook van van mij Geck-O dit hier gewoon posten
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Er speciale Pinsir shirts te bestellen zijn :')
Iedereen weet natuurlijk dat de Pinsir dé festivalhype is van hardstylefestivals in 2017. Maak jezelf nu fashionready voor de hardstylefestivals met je eigen PINSR. shirt, hoodie of topje! Meer designs volgen snel.

Shirts zijn te bestellen via https://shop.spreadshirt.nl/RawstyleFas ... Cache=true
Aldus RsU.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Nee toch....

Dit gaat echt veel te ver.
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Handig, weet je in elk geval welk groepje je moet ontwijken.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Cringe

Leg de laatste hardstyle hypes maar eens uit op je werk.