Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 7 hours ago
ooh dat is wel goed nieuws, miste een hoop releases ervan :loving:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 5 days ago
patrickjumpeen wrote:
Joey wrote:Vind Hard News hier ook weer enorm de plank mis slaan met hun post dat "Phuture Noize de geruchtenmolen aanslingert". Als je het een beetje volgt weet je dat The Aftershock gewoon een plaat is.
Ben ik de enige die totaal geen idee heeft waar dit "verhaal" van het album over gaat? Snap dat nooit zo goed, muziek vergelijken met een boek of film xd .
Ik vind juist dat bij het Phuture Noize album het verhaal wel redelijk duidelijk is, vooral met de uitleg van hemzelf per nummer. Het album heet Pursuit of Thunder dus de titel The Aftershock zal dan toch ook niet zo moeilijk te begrijpen zijn.
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
The Machine bij Pure Bookings, overstap naar gearbox?
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Koen wrote:The Machine bij Pure Bookings, overstap naar gearbox?
*insert slowpoke*
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Dit heeft hij gister pas bekend gemaakt? Het gearbox stukje is een aanname.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Koen wrote:Dit heeft hij gister pas bekend gemaakt? Het gearbox stukje is een aanname.
Toen hij die foto stuurde met contract stond er pure bookings. Dus of je dan van aannames kan spreken..
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
RTM93 wrote:
Koen wrote:Dit heeft hij gister pas bekend gemaakt? Het gearbox stukje is een aanname.
Toen hij die foto stuurde met contract stond er pure bookings. Dus of je dan van aannames kan spreken..
Wauw jij moet ook echt beter lezen..
Dat van die foto van het contract wist ik niet, ik heb alleen die huidige foto ervan gezien
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Deetox & MYST gaan deze maand aan een collab beginnen.

Bron: FB comment van Deetox.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
Koen wrote:
RTM93 wrote:
Wauw jij moet ook echt beter lezen..
Dat van die foto van het contract wist ik niet, ik heb alleen die huidige foto ervan gezien
Dat kon ik niet uit jouwn bericht herleiden.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 2 days ago
Pure Bookings was ook nog helemaal niet bekend gemaakt. Toevallig iemand van hier die de naam van de manager van Pure Bookings wist te ontcijferen op een hele wazige foto van The Machine die een comtract tekent xd
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
PNXRMX wrote:
MelvinFR wrote:Gearbox
Idd, je kan duidelijk nog "PURE BOOKINGS" in het adres zien.

EDIT: Of kon? Ik had het idee dat het eerst veel duidelijker te zien was. Misschien het plaatje vervangen?
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago
RTM93 wrote:jouwn
Sorry, maar dit kan in 2017 echt niet meer. :cry:
Hardtraxxer
886 posts member since 2017
last seen Aug 2019
Joey wrote:Deetox & MYST gaan deze maand aan een collab beginnen.

Vet, ben erg benieuwd :thumbup:
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Alleen Pure Bookings maakt ie bekend, releases doet hij wss gewoon overal en nergens, lekker modern, net als P&D en Deetox bijvoorbeeld :)

Idd wel het management dat veel met Gearbox te maken heeft, maar staat los van releasen vgm
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Ik zie The Machine nog wel naar Gearbox gaan.. en Pure Bookings natuurlijk.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
Rickzel wrote:
Alleen Pure Bookings maakt ie bekend, releases doet hij wss gewoon overal en nergens, lekker modern, net als P&D en Deetox bijvoorbeeld :)

Idd wel het management dat veel met Gearbox te maken heeft, maar staat los van releasen vgm
Een solide oplossing voor The machine. Pure Bookings bevestigde hij net inderdaad op Fb.

OffT:.
Thommy wrote:
Estoy cansado.

Het boeit me niet. Tegenwoordig denkt iedereen dat ze zich maar moeten verbeteren(jij bent de derde deze week.). Maar ik zal toch wel schrijvvauten blijven maken.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
RTM93 wrote:
Rickzel wrote:

Een solide oplossing voor The machine. Pure Bookings bevestigde hij net inderdaad op Fb.

OffT:.
Thommy wrote:
Estoy cansado.

Het boeit me niet. Tegenwoordig denkt iedereen dat ze zich maar moeten verbeteren(jij bent de derde deze week.). Maar ik zal toch wel schrijvvauten blijven maken.
Typfouten*
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Ik denk dat The Machine nog wel op Gearbox Revolutions komt net als Solutio.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Joey wrote:Deetox & MYST gaan deze maand aan een collab beginnen.

:worship: :worship:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
RTM93 wrote:Het boeit me niet. Tegenwoordig denkt iedereen dat ze zich maar moeten verbeteren(jij bent de derde deze week.). Maar ik zal toch wel schrijvvauten blijven maken.
Lekker anti hoor
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Kinders kinders het is vrijdag
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Act of Rage gaat met een album komen in september (Supremacy showcase??). Net bekend gemaakt op de Minus is More labelnight
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Wat een ontzettend origineel idee! Hoop dat het net zo'n veelzeggend album wordt als die van Crypsis.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Joey wrote:Wat een ontzettend origineel idee! Hoop dat het net zo'n veelzeggend album wordt als die van Crypsis.
:lol:

Vind het ook wel erg vroeg in zijn carrière om nu al met een album te komen om eerlijk te zijn.
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago
Kunnen we al rustig gaan speculeren welke Most Wanted artiest volgend jaar met een album op Supremacy gaat komen.