Of dat artiesten hun tracks/feesten komen promoten in het wjd topicRTM93 wrote:Omdat het nutty t is en geen bekendere artiest? Ik zie hier ook best vaak andere wjd over nieuwe track's van bepaalde artiesten waar nooit wat van wordt gezegd.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ja.b-ram wrote:Is dit nieuwswaardig..?
Zirkum
ANNOUNCEMENT:
After three years of silence, new Zirkum music will be coming your way!
Heel benieuwd. Vond hem eerder altijd wel interessant. 
yannickvk wrote:Heel benieuwd. Vond hem eerder altijd wel interessant.
Nieuwe episode van The Funky Cat online met maar liefst 4 premieres - inclusief Wavolizer & Geck-o - The Internet
Check het topic: The Funky Cat episode 18 ~ hosted by Geck-o ~ May 2017
View on YouTube
Check het topic: The Funky Cat episode 18 ~ hosted by Geck-o ~ May 2017
View on YouTube
.... er weer een liveact bij is gekomen?

Ik maakte me al zorgen, er waren er wel heel weinig bijgekomen dit jaar tot nu toe.
2017 slechtste jaar voor de hardstyle tot nu toe met zo weinig live acts erbij
Wel een dikke track die Distortion. Ben benieuwd naar de andere 2 tracks. 
-
NArtiest
- 144 posts member since 2009
- last seen 19 days ago
Nou nou, je bent niets verplicht hoorULTIMO wrote:Ik maakte me al zorgen, er waren er wel heel weinig bijgekomen dit jaar tot nu toe.
Vanaf 2011 is elk jaar het slechtste jaar geweest volgens mij.ULTIMO wrote:2017 slechtste jaar voor de hardstyle tot nu toe met zo weinig live acts erbij
Nieuw album Phuture Noize?Phuture Noize wrote:What if "Pursuit of Thunder" wasn't the end of the story?..
#theaftershock
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Precies, los van de live acts, Wat er tot nu toe is uitgekomen + wat er in de nog zit aan te komen aan (euforische) releases, daar heb ik goede hoop op dat dit jaar er toch wel weer een stijgende lijn in de goede hardstyle zit. Zo slecht is 2017 (nog) niet imoRaven wrote:Vanaf 2011 is elk jaar het slechtste jaar geweest volgens mij.ULTIMO wrote:2017 slechtste jaar voor de hardstyle tot nu toe met zo weinig live acts erbij
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 27 days ago
laat maar
Last edited by Uniforce on 10 May 2017 12:40, edited 1 time in total.
Nieuw album Phuture Noize?[/quote]
edit: hoo dat quoten gaat weer helemaal fout
Uniforce wrote:Phuture Noize op Instagram:
''What if ''Pursuit of Thunder'' wasn't the end of the story?.. #theaftershock''
OT: laat maar komenSoundmasher wrote:Phuture Noize wrote:What if "Pursuit of Thunder" wasn't the end of the story?..
#theaftershock
edit: hoo dat quoten gaat weer helemaal fout
Nee geen album, Aftershock is gemaakt na het album om het verhaal dat ´vertelt´ wordt af te sluitenSoundmasher wrote:Nieuw album Phuture Noize?Phuture Noize wrote:What if "Pursuit of Thunder" wasn't the end of the story?..
#theaftershock
Vind Hard News hier ook weer enorm de plank mis slaan met hun post dat "Phuture Noize de geruchtenmolen aanslingert". Als je het een beetje volgt weet je dat The Aftershock gewoon een plaat is.
Nu je het zegt, helemaal langs mij heen gegaan!Joey wrote:Vind Hard News hier ook weer enorm de plank mis slaan met hun post dat "Phuture Noize de geruchtenmolen aanslingert". Als je het een beetje volgt weet je dat The Aftershock gewoon een plaat is.
Keltek & Radical Redemption in de studio
Ben ik de enige die totaal geen idee heeft waar dit "verhaal" van het album over gaat? Snap dat nooit zo goed, muziek vergelijken met een boek of filmJoey wrote:Vind Hard News hier ook weer enorm de plank mis slaan met hun post dat "Phuture Noize de geruchtenmolen aanslingert". Als je het een beetje volgt weet je dat The Aftershock gewoon een plaat is.
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Kan alle albums die "een verhaal vertellen" nooit echt begrijpen eigenlijk, behalve dat het leuke verkooppraat is natuurlijk. Ook Beyond Reality van B-Front zou meer zijn dan een album, persoonlijk zie ik niet wat het meer is dan 16 plaatjes op een cdpatrickjumpeen wrote:Ben ik de enige die totaal geen idee heeft waar dit "verhaal" van het album over gaat? Snap dat nooit zo goed, muziek vergelijken met een boek of filmJoey wrote:Vind Hard News hier ook weer enorm de plank mis slaan met hun post dat "Phuture Noize de geruchtenmolen aanslingert". Als je het een beetje volgt weet je dat The Aftershock gewoon een plaat is..

edit: koen al gepost maar nu met plaatje voor het extra effect
Last edited by sonnebloem on 10 May 2017 17:01, edited 1 time in total.
Hahah idd, de albums zijn natuurlijk super vet, maar heb niet een idee alsof het tegelijkertijd een soort film is ofzoSvennn wrote:Kan alle albums die "een verhaal vertellen" nooit echt begrijpen eigenlijk, behalve dat het leuke verkooppraat is natuurlijk. Ook Beyond Reality van B-Front zou meer zijn dan een album, persoonlijk zie ik niet wat het meer is dan 16 plaatjes op een cdpatrickjumpeen wrote:Ben ik de enige die totaal geen idee heeft waar dit "verhaal" van het album over gaat? Snap dat nooit zo goed, muziek vergelijken met een boek of filmJoey wrote:Vind Hard News hier ook weer enorm de plank mis slaan met hun post dat "Phuture Noize de geruchtenmolen aanslingert". Als je het een beetje volgt weet je dat The Aftershock gewoon een plaat is..
Fusion op FB wrote:Let's get that 1.21 Gigawatts going and listen to your favourite classics.
Today all the Superplastik releases are now also available on Spotify and Hardstyle.com.
The Pitcher Williams Syndrome (Noisecontrollers) etc. they're all on there now, enjoy!
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
Mijn wens is gehoord! Snel de afspeellijst maar eens gaan bijwerken