Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Twitter Headhunterz
F*ck 'Nu-Style'. I hereby declare my style 'Full-on Hardstyle'!
Wat gaat dit teweegbrengen??
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Khadber wrote:Twitter Headhunterz
:huh:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Haha, oké dan. Hopelijk Proppy & Heady-style :woot:
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Headhunterz twitter fuck nu-style. :') Hij is juist degene die alleen maar nu-style produceerd.. :')
Hardtraxx Addict
1400 posts member since 2009
last seen Nov 2019
Hoe ongeloofwaardig is dit na die preview van het DefQon.1 Australia Anthem?!!! xd
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Edwinn wrote:Headhunterz twitter fuck nu-style. :') Hij is juist degene die alleen maar nu-style produceerd.. :')
Het gaat meer om de naamgeving dan om de stijl zelf. Ik ben beniewd of dit ook met de GHF naamgeving te maken heeft..
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
JDX ook daadwerkelijk actiever lijkt te worden bij scantraxx: Oude plaat van hem.
View on YouTube

En wist je dat Scrap Attack genomineerd is voor Beatport Awards 2010?
http://www.beatportal.com/awards/beatpo ... ards-2010/
Hardtraxx Addict
1165 posts member since 2009
Edwinn wrote:Headhunterz twitter fuck nu-style. :') Hij is juist degene die alleen maar nu-style produceerd.. :')
nu style bestaat niet!!! :list:
Hardtraxx Addict
1400 posts member since 2009
last seen Nov 2019
Khadber wrote:
Het gaat meer om de naamgeving dan om de stijl zelf. Ik ben beniewd of dit ook met de GHF naamgeving te maken heeft..
Ah, op die manier. Naja, ik denk wel dat het daar mee te maken zal hebben..
Ach, als mensen het Nu-style willen noemen doen ze dat toch wel, ookal vindt meneer het niet leuk.
S
lol @ hhz
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Mind.Illusion wrote:
Er is geen groot boek der muziek genres hoor, als genoeg mensen het nu-hardstyle/nu-style/mainstream hardstyle noemen, dan bestaat dat gewoon... :sleep:

en uiteindelijk weet iedereen wat je er mee bedoelt en daar gaat hem om...
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Khadber wrote:Twitter Headhunterz
Wat gaat dit teweegbrengen??
muawhahah nice :bomb:
Hardtraxxer
958 posts member since 2010
last seen Oct 2021
... dat de producer van deze tracks:
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
pas 16 jaar oud is? :oh:
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2008
last seen Nov 2021
Wist je dat ... Topic
Wist je dat ... Topic
Wist je dat ... Topic

Lol xd
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Mr. Monster wrote:... dat de producer van deze tracks:

...

En dat hij een track (Of meerdere?) heeft opgestuurd naar Deepack en dat die hem gedraait hebben op een feest? En dat The Vision dat deed in The Magic Show. :P
Last edited by Jolle on , edited 1 time in total.
Hardtraxxer
958 posts member since 2010
last seen Oct 2021
JolleNL wrote:
Mr. Monster wrote:... dat de producer van deze tracks:

Code: Select all

..
En dat hij een track (Of meerdere?) heeft opgestuurd naar Deepack en dat die hem gedraait hebben op een feest? En dat The Vision dat deed in The Magic Show. :P
nee, dat wist ik nog niet :P
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
Mind.Illusion wrote:
Je weet toch wat ik bedoel, hij is juist een van degene die alleen maar de stijl van tegenwoordig maakt en hij is geeneens er vroeger bij geweest, hij mag blij zijn dat zijn stijl goed aanslaat bij het 'grote' publiek want iets anders heeft hij nooit gemaakt.. Ik vindt het dus ook een vrij kansloos twitterberichtje van HHz, want hij is juist een van degene die nu-style (of hoe je het dan ook wilt noemen) produceert.
U
1 posts member since 2010
last seen Aug 2012
Edwinn wrote:
Mind.Illusion wrote:
Je weet toch wat ik bedoel, hij is juist een van degene die alleen maar de stijl van tegenwoordig maakt en hij is geeneens er vroeger bij geweest, hij mag blij zijn dat zijn stijl goed aanslaat bij het 'grote' publiek want iets anders heeft hij nooit gemaakt.. Ik vindt het dus ook een vrij kansloos twitterberichtje van HHz, want hij is juist een van degene die nu-style (of hoe je het dan ook wilt noemen) produceert.
Dan moet je wel het hele twitter-bericht posten!
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
staat hier toch al lang :')
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
ik denk persoonlijk dat headhunterz de naam nu-style niet kan waarderen omdat zijn 'vijanden' bij GHF het zo noemen. Denk dat hij daarom de benaming niet goed vind -.-
maar goed, ik vind dat er wel een splitsing van benamingen moet komen. Want ik vind het heel iritant als ik met mensen praat die zogenaamt ook hardstyle luisteren en dan vraag ik welke zijn je favoriete artiesen bestaat dat grotendeels uit scantraxx/fusion artiesten. Amper avio zelfs, artiesten zoals thera, the machine, the beholder, titan en ga zo maar door worden bijna nooit genoemt.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ja maar ik vind de grens niet helemaal duidelijk. Zatox, Frontliner en Noisecontrollers zitten bijv. een beetje tussen de harde, rauwe hardstyle en de melodieuze handjesklapstyle in denk ik. De scheidingslijn is ook nog niet echt duidelijk hoorbaar in bepaalde setjes, het kan allemaal prima door elkaar gedraaid worden. Al denk ik wel dat er een breuk in stijlen gaat ontstaan, daar heeft de HS-scene zich vorig jaar en dit jaar goed naar toe ontwikkeld.
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Inderdaad, er zijn ZO veel mensen bij gekomen die ''van hardstyle houden'', en dan alleen maar HHZ kennen.
Stuur je ze wat beukwerk dan vragen ze of het hardcore is.. Met die mensen hoef ik ook niet geïdentificeerd te worden.
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Endymion bereidt zich voor op de Q-dance Feestfabriek.
De afgelopen weken zijn er drie verschillende filmpjes van Endymion op Youtube verschenen, waarin blijkt dat zij enorm veel zin hebben in De Q-dance Feestfabriek!
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Hahahah spoorloos
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
Mol wrote:Inderdaad, er zijn ZO veel mensen bij gekomen die ''van hardstyle houden'', en dan alleen maar HHZ kennen.
Stuur je ze wat beukwerk dan vragen ze of het hardcore is.. Met die mensen hoef ik ook niet geïdentificeerd te worden.
Hoeft geeneens beukwerk te zijn wat ze niet kennen, ook early hebben ze nooit van gehoord..

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago