Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 mei 2010 22:26 

Hardtraxx Veteran

Twitter Headhunterz
Citaat:
F*ck 'Nu-Style'. I hereby declare my style 'Full-on Hardstyle'!

Wat gaat dit teweegbrengen??
Bericht Geplaatst op 13 mei 2010 22:27 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Twitter Headhunterz
Citaat:

:huh:
Bericht Geplaatst op 13 mei 2010 22:28 

Donateur

Haha, oké dan. Hopelijk Proppy & Heady-style :woot:
Bericht Geplaatst op 13 mei 2010 22:32 

Hardtraxx Veteran

Headhunterz twitter fuck nu-style. :') Hij is juist degene die alleen maar nu-style produceerd.. :')
Bericht Geplaatst op 13 mei 2010 22:33 

Hardtraxx Addict

Hoe ongeloofwaardig is dit na die preview van het DefQon.1 Australia Anthem?!!! xd
Bericht Geplaatst op 13 mei 2010 22:33 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Headhunterz twitter fuck nu-style. :') Hij is juist degene die alleen maar nu-style produceerd.. :')

Het gaat meer om de naamgeving dan om de stijl zelf. Ik ben beniewd of dit ook met de GHF naamgeving te maken heeft..
Bericht Geplaatst op 13 mei 2010 22:37 

Hardtraxx Veteran

JDX ook daadwerkelijk actiever lijkt te worden bij scantraxx: Oude plaat van hem.

En wist je dat Scrap Attack genomineerd is voor Beatport Awards 2010?
http://www.beatportal.com/awards/beatpo ... ards-2010/
Bericht Geplaatst op 13 mei 2010 22:55 

Hardtraxx Addict

Edwinn schreef:

nu style bestaat niet!!! :list:
Bericht Geplaatst op 13 mei 2010 22:59 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Edwinn schreef:

Het gaat meer om de naamgeving dan om de stijl zelf. Ik ben beniewd of dit ook met de GHF naamgeving te maken heeft..

Ah, op die manier. Naja, ik denk wel dat het daar mee te maken zal hebben..
Ach, als mensen het Nu-style willen noemen doen ze dat toch wel, ookal vindt meneer het niet leuk.
Bericht Geplaatst op 14 mei 2010 00:39 

lol @ hhz
Bericht Geplaatst op 14 mei 2010 00:44 

Hardtraxx Veteran

Mind.Illusion schreef:
Edwinn schreef:

Er is geen groot boek der muziek genres hoor, als genoeg mensen het nu-hardstyle/nu-style/mainstream hardstyle noemen, dan bestaat dat gewoon... :sleep:

en uiteindelijk weet iedereen wat je er mee bedoelt en daar gaat hem om...
Bericht Geplaatst op 14 mei 2010 01:00 

Donateur

Khadber schreef:
Twitter Headhunterz
Citaat:

Wat gaat dit teweegbrengen??

muawhahah nice :bomb:
Bericht Geplaatst op 14 mei 2010 08:39 

Hardtraxxer

... dat de producer van deze tracks:

pas 16 jaar oud is? :oh:
Bericht Geplaatst op 14 mei 2010 09:37 

Hardtraxx Addict

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Lol xd
Bericht Geplaatst op 14 mei 2010 09:50 

Hardtraxx Veteran

Mr. Monster schreef:

...

En dat hij een track (Of meerdere?) heeft opgestuurd naar Deepack en dat die hem gedraait hebben op een feest? En dat The Vision dat deed in The Magic Show. :P
Bericht Geplaatst op 14 mei 2010 09:52 

Hardtraxxer

JolleNL schreef:
Mr. Monster schreef:

Code:
..

En dat hij een track (Of meerdere?) heeft opgestuurd naar Deepack en dat die hem gedraait hebben op een feest? En dat The Vision dat deed in The Magic Show. :P

nee, dat wist ik nog niet :P
Bericht Geplaatst op 14 mei 2010 10:29 

Hardtraxx Veteran

Mind.Illusion schreef:
Edwinn schreef:

Je weet toch wat ik bedoel, hij is juist een van degene die alleen maar de stijl van tegenwoordig maakt en hij is geeneens er vroeger bij geweest, hij mag blij zijn dat zijn stijl goed aanslaat bij het 'grote' publiek want iets anders heeft hij nooit gemaakt.. Ik vindt het dus ook een vrij kansloos twitterberichtje van HHz, want hij is juist een van degene die nu-style (of hoe je het dan ook wilt noemen) produceert.
Bericht Geplaatst op 14 mei 2010 10:56 

Hardtraxx Newbie

Edwinn schreef:
Mind.Illusion schreef:
Edwinn schreef:

Je weet toch wat ik bedoel, hij is juist een van degene die alleen maar de stijl van tegenwoordig maakt en hij is geeneens er vroeger bij geweest, hij mag blij zijn dat zijn stijl goed aanslaat bij het 'grote' publiek want iets anders heeft hij nooit gemaakt.. Ik vindt het dus ook een vrij kansloos twitterberichtje van HHz, want hij is juist een van degene die nu-style (of hoe je het dan ook wilt noemen) produceert.

Dan moet je wel het hele twitter-bericht posten!
Bericht Geplaatst op 14 mei 2010 12:32 

Hardtraxx Veteran

staat hier toch al lang :')
Bericht Geplaatst op 14 mei 2010 13:43 

Hardtraxx Elite

ik denk persoonlijk dat headhunterz de naam nu-style niet kan waarderen omdat zijn 'vijanden' bij GHF het zo noemen. Denk dat hij daarom de benaming niet goed vind -.-
maar goed, ik vind dat er wel een splitsing van benamingen moet komen. Want ik vind het heel iritant als ik met mensen praat die zogenaamt ook hardstyle luisteren en dan vraag ik welke zijn je favoriete artiesen bestaat dat grotendeels uit scantraxx/fusion artiesten. Amper avio zelfs, artiesten zoals thera, the machine, the beholder, titan en ga zo maar door worden bijna nooit genoemt.
Bericht Geplaatst op 14 mei 2010 14:30 

Donateur

Ja maar ik vind de grens niet helemaal duidelijk. Zatox, Frontliner en Noisecontrollers zitten bijv. een beetje tussen de harde, rauwe hardstyle en de melodieuze handjesklapstyle in denk ik. De scheidingslijn is ook nog niet echt duidelijk hoorbaar in bepaalde setjes, het kan allemaal prima door elkaar gedraaid worden. Al denk ik wel dat er een breuk in stijlen gaat ontstaan, daar heeft de HS-scene zich vorig jaar en dit jaar goed naar toe ontwikkeld.
Bericht Geplaatst op 14 mei 2010 15:33 

Donateur

Inderdaad, er zijn ZO veel mensen bij gekomen die ''van hardstyle houden'', en dan alleen maar HHZ kennen.
Stuur je ze wat beukwerk dan vragen ze of het hardcore is.. Met die mensen hoef ik ook niet geïdentificeerd te worden.
Bericht Geplaatst op 14 mei 2010 15:35 

Hardtraxx Veteran

Endymion bereidt zich voor op de Q-dance Feestfabriek.
De afgelopen weken zijn er drie verschillende filmpjes van Endymion op Youtube verschenen, waarin blijkt dat zij enorm veel zin hebben in De Q-dance Feestfabriek!

Bericht Geplaatst op 14 mei 2010 15:37 

Donateur

Hahahah spoorloos
Bericht Geplaatst op 14 mei 2010 15:38 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Inderdaad, er zijn ZO veel mensen bij gekomen die ''van hardstyle houden'', en dan alleen maar HHZ kennen.
Stuur je ze wat beukwerk dan vragen ze of het hardcore is.. Met die mensen hoef ik ook niet geïdentificeerd te worden.

Hoeft geeneens beukwerk te zijn wat ze niet kennen, ook early hebben ze nooit van gehoord..
Vorige  1 ... 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen