dat was al heeeeeeeeel lang bekend 
Ik had het nog niet eerder gezien.wrote:dat was al heeeeeeeeel lang bekend
Ik had het nog niet eerder gezien.wrote:dat was al heeeeeeeeel lang bekend
Kzal 'm maar weer eens luisteren, maar volgens mij iets roodswrote:de zaag!wrote:Danzij dat synesthesie syndroom van mij zie ik dat nummer als een zaag lol.
hoe zie jij the nasty boyz - angel dan?
Ja.. Verder vind ik het wel origineel (behalve de vocals, die worden echt vaak gebruikt de laatste tijd).wrote:Dat 'melodietje' in climax is gewoon een rip off van de intro van The Pitcher - Enjoy The Music?
als je er niet op los moet gaan waarom ga je dan op defqon staan als pavelow, daar is het toch de bedoeling los te gaan?wrote:Denk niet dat dit echt bedoeld is om los te gaan of welwrote:Niet..........wrote:Hoe kan je hier nou op los gaan?Dis gwn een rustig nummer, bovendien snap ik sowieso niet dat iedereen hier per se los moet gaan op deze nieuwe stijl. Ik denk juist dat dat niet de bedoeling is. Het is meer een soort toegang naar de andere muziek stijlen van tegenwoordig alleen behoud je veel hardstyle elementen in je track. Ik vind het iig erg orgineel en dikke respect voor bas, ik doe t m niet na.
ik vind alle pavelow track wel wat hebben hoewel ik deze nieuwe wel het minste vind...wrote:Ja.. Verder vind ik het wel origineel (behalve de vocals, die worden echt vaak gebruikt de laatste tijd).wrote:Dat 'melodietje' in climax is gewoon een rip off van de intro van The Pitcher - Enjoy The Music?
Nee. Het kan mij niet bekoren. Al vind ik Soundflip wel een toffe!
waar ga jij dan hard op mol?wrote:Niet in white, daar ga je heen als je te hard gaat
ik vind het een goede weg luister track
Zolang je benen niet zwaar beginnen te worden kan je gewoon doorgaan toch?wrote:@Mol
Mwuah ik denk dat jij best iemand bent die weet hoe je je serotonine en endorfine volop de vrijheid kan geven![]()
en dan moet je na een paar uurtjes stampen wel ff rustiger aan doen ja haha
wel grappige nummertjeswrote:er een nieuwe release op Hardcopy is...?
Artic - Parallel Universe (HC016)
http://www.dance-tunes.com/#home/artist/112713/artic
Klinkt best goed, iemand meer info over deze artiest?
achja die slechte gewoonteswrote:Dat komt bekend voor hoor, vrienden van mij (10 stuks) zijn op hun 13de keihard verslaafd geweest.
Gelukkig kunnen we het nu allemaal af en toe een keer doen zonder dat ze terug vallen in hun oude gewoonte.
Heel erg veel The Pitcher samples.. Enjoy The Music als goed is
Die stond al een tijdje bij releases geloof ik ?wrote:er een nieuwe release op Hardcopy is...?
Artic - Parallel Universe (HC016)
http://www.dance-tunes.com/#home/artist/112713/artic
Klinkt best goed, iemand meer info over deze artiest?