Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2607, 2608, 2609, 2610, 2611, 2612, 2613 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CRAFT officieel afgelast :(

Citaat:
De klap die we nooit meer te boven zijn gekomen.

Lieve mensen, met pijn in mijn hart schrijf ik dit bericht. De geruchten zijn helaas waar, CRAFT Festival gaat niet door. Ik kan en mag niet met vingertjes wijzen, maar een samenloop van omstandigheden heeft ons de afgelopen maanden klap op klap bezorgd. CRAFT moest verhuizen naar een andere locatie. De fundering was weg, het industriële karakter moest plaats maken voor het Noordelijker gelegen groene Geestmerambacht. Naast deze locatie was ik ook genoodzaakt de datum een flinke zet naar voren te schuiven. Toch geloofde ik heilig in mijn team en het concept. We hebben keihard gewerkt, maar hebben helaas niet altijd alles in eigen hand.

Terug naar 2015: de zwarte bladzijde. CRAFT Festival liep letterlijk in het water en de rest van het verhaal kennen jullie en is geschiedenis. Het was een klein wonder dat we überhaupt nog mochten en konden bestaan. De werkelijke situatie zag er nog minder rooskleurig uit: CRAFT heeft de afgelopen twee jaren aan de beademing gelegen en het was na het rampscenario per direct een kwestie van leven of dood. Het concept balanceerde aan de afgrond, het hing aan een zijden draadje.

De paradox is dat CRAFT in één klap populairder dan ooit was. De hardstyle scene liet weer eens zien waarom zij de meest dedicated fans ter wereld zijn. Massaal ontvingen mijn team en ik steunbetuigingen en juist dat heeft ervoor gezorgd dat we met nog meer passie, enthousiasme en gedrevenheid richting 2016 gingen. In dit jaar verkochten we drie evenementen uit met de HMH als kroon op ons werk. Een halfjaar later kwam dan toch de nekslag.

Het doet mij verschrikkelijk veel pijn om jullie teleur te moeten stellen. Woorden schieten mij te kort en met woorden zal ik de pijn niet kunnen verzachten. Mijn levenswerk is ten einde. Ik neem mijn verantwoordelijkheid en ben bereid elke klap te vangen. De realiteit is echter dat ik met mij en dit concept velen anderen meetrek. Iedereen moet een beetje boeten voor de problemen die (door overmacht) ontstaan zijn. Ik heb er alles aan gedaan om CRAFT te redden. Ik ben altijd verantwoordelijk geweest voor de creatieve invulling van CRAFT. Dit jaar voor o.a. Lucky Number Six, en de CRAFT-Gotchi. Ik heb zelfs vol enthousiasme onze eigen kranten staan uitdelen op elk station in Noord-Holland. Tot de laatste dag heb ik alles gegeven, maar het mocht niet meer baten.

Dit was het dan. Ik heb veel geleerd en ben veel wijzer geworden. De klappen van de zweep heb ik leren kennen. Ze kunnen me alles afnemen, maar mijn liefde voor Hardstyle en alle mensen die me altijd hebben gesteund kunnen ze me niet ontnemen. Lieve lezer, het spijt me verschrikkelijk dat het niet geworden is waar ik zo in geloofde.

Hoogtepunten en dieptepunten. Ze liggen soms zo dicht bij elkaar. We dachten 2015 overleefd te hebben, maar het is de klap die we nooit meer te boven zijn gekomen. Deze fatale klap zorgt ervoor dat er simpelweg geen geld is om de tickets terug te betalen.

Je hebt dus nog iets van mij te goed, of met andere woorden: ‘I owe you one’.


Bron: Jeroen van LYM
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:58 
 
Hardtraxx Elite

Ik lees dit bericht met gemengde gevoelens...
Aan de ene kant is het natuurlijk erg jammer, maar aan de andere kant hemelt hij zichzelf helemaal op. Dat is wel vreemd. Creatieve invulling met CRAFT-Gotchi is natuurlijk onzin, dat is bedacht door Lubach's team.
Bovendien vind ik de laatste alinea flink door de bocht gaan, conclusie van het verhaal: door de omstandigheden in 2015 kunnen wij de tickets van het feest in 2017 niet meer terugbetalen. Hier moet iets meer context bij, want dit is te kort door de bocht.

Al met al een kut situatie natuurlijk :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:04 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Ik lees dit bericht met gemengde gevoelens...
Aan de ene kant is het natuurlijk erg jammer, maar aan de andere kant hemelt hij zichzelf helemaal op. Dat is wel vreemd. Creatieve invulling met CRAFT-Gotchi is natuurlijk onzin, dat is bedacht door Lubach's team.
Bovendien vind ik de laatste alinea flink door de bocht gaan, conclusie van het verhaal: door de omstandigheden in 2015 kunnen wij de tickets van het feest in 2017 niet meer terugbetalen. Hier moet iets meer context bij, want dit is te kort door de bocht.

Al met al een kut situatie natuurlijk :(

Wat er niet in staat is dat er een faillissement aanstaande is. Dan kan je niet bepalen wat je met je geld doet. Dit wordt een kwestie voor de curator.

Dus vandaar dat die dit zegt waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:05 
 
Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
hotymoty schreef:
Ik lees dit bericht met gemengde gevoelens...
Aan de ene kant is het natuurlijk erg jammer, maar aan de andere kant hemelt hij zichzelf helemaal op. Dat is wel vreemd. Creatieve invulling met CRAFT-Gotchi is natuurlijk onzin, dat is bedacht door Lubach's team.
Bovendien vind ik de laatste alinea flink door de bocht gaan, conclusie van het verhaal: door de omstandigheden in 2015 kunnen wij de tickets van het feest in 2017 niet meer terugbetalen. Hier moet iets meer context bij, want dit is te kort door de bocht.

Al met al een kut situatie natuurlijk :(

Wat er niet in staat is dat er een faillissement aanstaande is. Dan kan je niet bepalen wat je met je geld doet. Dit wordt een kwestie voor de curator.

Dus vandaar dat die dit zegt waarschijnlijk.

Ahh vandaar, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeckyll & Hyde zoeken Nederlandse jumphelden

Citaat:
Jeckyll & Hyde is op zoek naar Nederlandse Jumpstyle duo's. Heb jij je moves nog niet verleerd en lijkt het je leuk om af en toe op te treden stuur dan een PB.


https://www.facebook.com/JeckyllandHyde ... 2826395473

Net nu de Hardtraxx jumpheld aan de andere kant van de wereld zit :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 21:51 
 
Artiest

Afbeelding

COMING SOON!
The first episode of a series where I will show you my view on the best hardstyle tracks available. Past, present and future. #podcast #youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djarticnl schreef:
Afbeelding

COMING SOON!
The first episode of a series where I will show you my view on the best hardstyle tracks available. Past, present and future. #podcast #youtube


Vet! Denk dat dit best iets kan worden als het niet alleen maar hitjes worden. En aangezien jij al best een tijdje mee draait en de scene volledig hebt zien groeien denk ik dat dit best gaaf kan worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 23:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat gebeurt er met The Wish Lish? Dat is een samenwerking met Platinum en Lose Your Mind, :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 23:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BakfietsBel schreef:
Wat gebeurt er met The Wish Lish? Dat is een samenwerking met Platinum en Lose Your Mind, :x

Formeel: de curator zal her aandeel willen afstaan. De meest logische koper is dan Q-Dance voor vermoedelijk een spotprijsje. Mogelijk slaan ze dat af, mogelijk accepteren ze dat. Wie weet. Misschien heffen ze het wel volledig op.

(Als het inderdaad al zo zit dat Q een x% belang heeft in Wishlist en LYM een y%. Het kan ook een naam zijn voor gewoon een selectie Platinum-leden met andere boekingsvoorwaarden. Ik denk eigenlijk het laatste.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ CRAFT verhaal,
Vele hebben het over crowdfunding? Of hier iets van waar is geen idee ook niet of ze dit serieus nemen

Al met al wel erg jammer natuurlijk. Ze waren heel ver gekomen.
Erg jammer dat door onmacht je de organisatie moet opzeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 23:22 
 
Hardtraxx Veteran

Redman schreef:
BakfietsBel schreef:
Wat gebeurt er met The Wish Lish? Dat is een samenwerking met Platinum en Lose Your Mind, :x

Formeel: de curator zal her aandeel willen afstaan. De meest logische koper is dan Q-Dance voor vermoedelijk een spotprijsje. Mogelijk slaan ze dat af, mogelijk accepteren ze dat. Wie weet. Misschien heffen ze het wel volledig op.

(Als het inderdaad al zo zit dat Q een x% belang heeft in Wishlist en LYM een y%. Het kan ook een naam zijn voor gewoon een selectie Platinum-leden met andere boekingsvoorwaarden. Ik denk eigenlijk het laatste.)


Zo te zien heeft LYM er niks meer mee te maken..
https://www.the-wishlist.nl/about/

Of al overgemomen of het was een samenwerking zonder aandelen maat met draai garantie op LYM feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 23:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Redman schreef:
BakfietsBel schreef:
Wat gebeurt er met The Wish Lish? Dat is een samenwerking met Platinum en Lose Your Mind, :x

Formeel: de curator zal her aandeel willen afstaan. De meest logische koper is dan Q-Dance voor vermoedelijk een spotprijsje. Mogelijk slaan ze dat af, mogelijk accepteren ze dat. Wie weet. Misschien heffen ze het wel volledig op.

(Als het inderdaad al zo zit dat Q een x% belang heeft in Wishlist en LYM een y%. Het kan ook een naam zijn voor gewoon een selectie Platinum-leden met andere boekingsvoorwaarden. Ik denk eigenlijk het laatste.)


Zo te zien heeft LYM er niks meer mee te maken..
https://www.the-wishlist.nl/about/

Of al overgemomen of het was een samenwerking zonder aandelen maat met draai garantie op LYM feesten.

Scherp idd. Is al aangepast zo te zien.

Google Cache: https://webcache.googleusercontent.com/ ... clnk&gl=nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 12:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
BREAKING NEWS: TICKETS WISH COME TRUE

Thanks to the financial contribution by a sponsor who wishes to remain anonymous, we are able to lower the ticket price. You can now get your ticket, and see DJs like Radical Redemption, B-Front and Bass Modulators, for €19,95!

Did you buy a ticket for the old price? Don’t worry, you’ll be contacted via e-mail to receive a partial refund or the official Wish Come True shirt.

TRANSPORTATION:
We've organized a shuttle service which will take you from Utrecht CS to Studio A12 and vice versa. A return ticket (€5,00) can be bought in the ticketshop on our website. Make sure you get there in time because there are only a limited amount of places available.

Wish Come True
20.05.2017
Studio A12, Bunnik

Radical Redemption
B-Front
Bass Modulators
Cyber
Sound Rush
Prefix & Density
Ecstatic
Zygoma & Paze
Hosted by MC DL

---

BREAKING NEWS OMTRENT TICKETS WISH COME TRUE

Dankzij de financiële bijdrage van een sponsor die graag anoniem wil blijven, zijn wij in staat de ticketprijs te verlagen. Voor €19,95 heb je nu een kaartje en woon je sets bij van onder andere Radical Redemption, B-Front en Bass Modulators!

Heb je een kaartje aangeschaft tegen de oude prijs? Geen zorgen, je wordt per e-mail benaderd voor een terugbetaling of het officiële Wish Come True shirt!

TRANSPORT:
Daarnaast hebben we een shuttle service georganiseerd die je van Utrecht CS naar Studio A12 en vice versa brengt. Een retourticket (€5,00) is te koop via de ticketshop op onze site. Wees er snel bij, want er zijn slechts een beperkt aantal tickets beschikbaar.

Wish Come True
20.05.2017
Studio A12, Bunnik

Radical Redemption
B-Front
Bass Modulators
Cyber
Sound Rush
Prefix & Density
Ecstatic
Zygoma & Paze
Hosted by MC DL

https://www.facebook.com/OfficialWCT/ph ... 71/?type=3
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Thanks to the financial contribution by a sponsor who wishes to remain anonymous

Mooi gebaar van Merab Jordania
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Zygoma schreef:
Thanks to the financial contribution by a sponsor who wishes to remain anonymous

Mooi gebaar van Merab Jordania


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 12:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Raven schreef:
Zygoma schreef:
Thanks to the financial contribution by a sponsor who wishes to remain anonymous

Mooi gebaar van Merab Jordania


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 13:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toffe vent ja :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
Citaat:
BREAKING NEWS: TICKETS WISH COME TRUE

Thanks to the financial contribution by a sponsor who wishes to remain anonymous, we are able to lower the ticket price. You can now get your ticket, and see DJs like Radical Redemption, B-Front and Bass Modulators, for €19,95!

Did you buy a ticket for the old price? Don’t worry, you’ll be contacted via e-mail to receive a partial refund or the official Wish Come True shirt.

TRANSPORTATION:
We've organized a shuttle service which will take you from Utrecht CS to Studio A12 and vice versa. A return ticket (€5,00) can be bought in the ticketshop on our website. Make sure you get there in time because there are only a limited amount of places available.

Wish Come True
20.05.2017
Studio A12, Bunnik

Radical Redemption
B-Front
Bass Modulators
Cyber
Sound Rush
Prefix & Density
Ecstatic
Zygoma & Paze
Hosted by MC DL

---

BREAKING NEWS OMTRENT TICKETS WISH COME TRUE

Dankzij de financiële bijdrage van een sponsor die graag anoniem wil blijven, zijn wij in staat de ticketprijs te verlagen. Voor €19,95 heb je nu een kaartje en woon je sets bij van onder andere Radical Redemption, B-Front en Bass Modulators!

Heb je een kaartje aangeschaft tegen de oude prijs? Geen zorgen, je wordt per e-mail benaderd voor een terugbetaling of het officiële Wish Come True shirt!

TRANSPORT:
Daarnaast hebben we een shuttle service georganiseerd die je van Utrecht CS naar Studio A12 en vice versa brengt. Een retourticket (€5,00) is te koop via de ticketshop op onze site. Wees er snel bij, want er zijn slechts een beperkt aantal tickets beschikbaar.

Wish Come True
20.05.2017
Studio A12, Bunnik

Radical Redemption
B-Front
Bass Modulators
Cyber
Sound Rush
Prefix & Density
Ecstatic
Zygoma & Paze
Hosted by MC DL

https://www.facebook.com/OfficialWCT/ph ... 71/?type=3


Mooi gebaar, maar ik vroeg mij iets puur zakelijks af, is het niet makkelijker, of beter om ipv geld retour te doen, deze mensen muntjes voor het feest aan te bieden ofzo ? Of maakt dat eigenlijk geen fuck uit ? Gewoon benieuwd naar. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 15:31 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Weet niet hoe dat hier zit natuurlijk maar vaak is horeca niet voor de organisatie maar voor de locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 15:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor zover ik weet zou dat dan inderdaad via de locatie geregeld moeten worden. Dit is een tussenstation minder en dus eenvoudiger. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 17:35 
 
Hardtraxx Veteran

Psyched schreef:
Weet niet hoe dat hier zit natuurlijk maar vaak is horeca niet voor de organisatie maar voor de locatie.

Ah ja tuurlijk niet aan gedacht. Bedankt
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez schreef:
Can't wait to share my new music with you soon!!!
#originalperfection


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou het een nieuw album zijn? Eventjes speculeren hoor, ik zie hashtag wel vaker voorbij komen bij zijn posts
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Zou het een nieuw album zijn? Eventjes speculeren hoor, ik zie hashtag wel vaker voorbij komen bij zijn posts


En dan nog een collab met hhz :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 10:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

... Denekamps Gespuis met een album komt.

Bron: Unity Hardcore Radio
Vorige  1 ... 2607, 2608, 2609, 2610, 2611, 2612, 2613 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen