Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2606, 2607, 2608, 2609, 2610, 2611, 2612 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 00:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Interview met BMBSQD ^^

Ik vraag me af of ze niet beter een geheel nieuwe naam hadden kunnen kiezen. Er is nu geen touw meer aan vast te knopen en als het bij mij 1 associatie oproept is het wel deze:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 05:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die namen als NSCLT, JNXD, BMBSQD... Nee, van mij hoeft het niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 08:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Die namen als NSCLT, JNXD, BMBSQD... Nee, van mij hoeft het niet...


Weet van Noiscult en Bomsquad dat het beide was omdat iemand anders rechten had op die naam. Vind zo´n naamwijziging dan ook wel logischer dan heel je ariestennaam op de kop gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 08:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Miwer was here
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
klapstoel schreef:
Interview met BMBSQD ^^

Ik vraag me af of ze niet beter een geheel nieuwe naam hadden kunnen kiezen. Er is nu geen touw meer aan vast te knopen en als het bij mij 1 associatie oproept is het wel deze:

]



Lijkt me heel lastig als jij je promotie al op die naam hebt gevestigd en al wat hebt lopen presenteren voordat de naamswijziging veranderd moest worden onder bombsquad vervolgens weer geld in een compleet andere naam te stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 09:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lose your mind failliet? :huh:

https://www.facebook.com/HaHaHardstyle/ ... 36774185:0
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin schreef:


Dit vroeg ik me dus ook al af
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 09:31 
 
Hardtraxx Veteran

Martin schreef:


HaHaHardstyle is van iemand hier op het forum, de info komt dus ook van hier en persoonlijk vind ik het veel te voorbarig om dit nu al te posten op zo'n bekende FB pagina :thumbdown:

Hier op het forum erover discusseren is echt wel even wat anders dan dit zo ''aankondigen'' met als enige bron wij en een mailtje
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 09:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
HaHaHardstyle is van iemand hier op het forum, de info komt dus ook van hier en persoonlijk vind ik het veel te voorbarig om dit nu al te posten op zo'n bekende FB pagina :thumbdown:

Van ene Chris Wenzel. Mijn god wat een lijkenpikker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 09:44 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Martin schreef:


HaHaHardstyle is van iemand hier op het forum, de info komt dus ook van hier en persoonlijk vind ik het veel te voorbarig om dit nu al te posten op zo'n bekende FB pagina :thumbdown:

Hier op het forum erover discusseren is echt wel even wat anders dan dit zo ''aankondigen'' met als enige bron wij en een mailtje

Helemaal mee eens. Mensen die hier over willen discussiëren kunnen dag gewoon het beste doen in het CRAFT topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 09:45 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
ErikZ schreef:
HaHaHardstyle is van iemand hier op het forum, de info komt dus ook van hier en persoonlijk vind ik het veel te voorbarig om dit nu al te posten op zo'n bekende FB pagina :thumbdown:

Van ene Chris Wenzel. Mijn god wat een lijkenpikker.

Alles voor de likes en de fame.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 09:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Helemaal mee eens. Mensen die hier over willen discussiëren kunnen dag gewoon het beste doen in het CRAFT topic.

Ja als 't nou nog inhoudelijk discussieren was. Die vent stelt zich op als een soort Louis van Gaal die het volk toespreekt.

Citaat:
“Ja maar Chris, het is eigenlijk best dichtbij”, dat boeit niet. Het is veel belangrijker wat de perceptie van mensen is, mensen denken namelijk dat het ver weg is.


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
TiMOTHYb schreef:
ErikZ schreef:
HaHaHardstyle is van iemand hier op het forum, de info komt dus ook van hier en persoonlijk vind ik het veel te voorbarig om dit nu al te posten op zo'n bekende FB pagina :thumbdown:

Van ene Chris Wenzel. Mijn god wat een lijkenpikker.

Alles voor de likes en de fame.



Lijkenpikker? :lol: :lol: Het artikel was geschreven om mensen er van op de hoogte te brengen, Hard News en Alive at night houden zich stil zoals altijd omdat zij banden hebben met zulke organisaties. Veel festivalgangers lezen (99%) geen hardtraxx of zitten niet op partyflock. Zij weten dus niet dat dit speelt, met het oog daarop was dit stukje geschreven.
Is er trouwens al af gehaald op verzoek.. dus alles voor de likes en de fame? Nee hoor ^^

Louis van Gaal ook xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
RTM93 schreef:
Helemaal mee eens. Mensen die hier over willen discussiëren kunnen dag gewoon het beste doen in het CRAFT topic.

Ja als 't nou nog inhoudelijk discussieren was. Die vent stelt zich op als een soort Louis van Gaal die het volk toespreekt.

Citaat:
“Ja maar Chris, het is eigenlijk best dichtbij”, dat boeit niet. Het is veel belangrijker wat de perceptie van mensen is, mensen denken namelijk dat het ver weg is.


:lol: :lol:

In deze zin heeft hij zeker gelijk tho. We zijn een land van een ellenlengte bij een kattensprong maar onze perceptie is dat het nu veel verder weg is.

Ik zie je Louis-vergelijking niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:

Lijkenpikker? :lol: :lol: Het artikel was geschreven om mensen er van op de hoogte te brengen, Hard News en Alive at night houden zich stil zoals altijd omdat zij banden hebben met zulke organisaties. Veel festivalgangers lezen (99%) geen hardtraxx of zitten niet op partyflock. Zij weten dus niet dat dit speelt, met het oog daarop was dit stukje geschreven.
Is er trouwens al af gehaald op verzoek.. dus alles voor de likes en de fame? Nee hoor ^^

Louis van Gaal ook xd


Gok dat bijvoorbeeld een Hard News of AAN netjes wacht op een officiele verklaring vanuit CRAFT Festival/Lose Your Mind. Aan speculatie kun je niet meedoen, dat is funest voor je geloofwaardigheid. Daarnaast zal een andere organisatie zich wel even achter de oren krabben of ze met jou willen samenwerken als je als site al dingen online gooit voordat er een officiele mededeling of bekendmaking vanuit de organisatie is gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:20 
 
Hardtraxx Veteran

Wenzel schreef:


Lijkenpikker? :lol: :lol: Het artikel was geschreven om mensen er van op de hoogte te brengen, Hard News en Alive at night houden zich stil zoals altijd omdat zij banden hebben met zulke organisaties. Veel festivalgangers lezen (99%) geen hardtraxx of zitten niet op partyflock. Zij weten dus niet dat dit speelt, met het oog daarop was dit stukje geschreven.
Is er trouwens al af gehaald op verzoek.. dus alles voor de likes en de fame? Nee hoor ^^

Louis van Gaal ook xd


Mocht het niet waar zijn heeft het eraf halen van je pagina je pagina wel gered ;)

Anders neemt niemand je serieus meer straks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beetje offtopic, maar idd dat citaat snap ik zeker. Heb de rest van het artikel/post niet gezien dus ga me er niet in mengen though.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahahardstyle, denk dat je niet bang hoeft te zijn dat iemand die pagina uberhaupt serieus neemt... Lekker smakeloze grappen blijven maken, als je de 9gag van hardstyle wil zijn dan zit je al op je low point.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Lijkenpikker? :lol: :lol: Het artikel was geschreven om mensen er van op de hoogte te brengen, Hard News en Alive at night houden zich stil zoals altijd omdat zij banden hebben met zulke organisaties.

Hahha ja jongen het was geschreven "om mensen op te hoogte te brengen" en vervolgens de hele santekraam nog ff in drie alinea's verder de afgrond in te schoppen. Je had het ook in drie zinnen informatief samen kunnen vatten. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
en vervolgens de hele santekraam nog ff in drie alinea's verder de afgrond in te schoppen. :lol:


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wenzel schreef:
Lijkenpikker? :lol: :lol: Het artikel was geschreven om mensen er van op de hoogte te brengen, Hard News en Alive at night houden zich stil zoals altijd omdat zij banden hebben met zulke organisaties.

Hahha ja jongen het was geschreven "om mensen op te hoogte te brengen" en vervolgens de hele santekraam nog ff in drie alinea's verder de afgrond in te schoppen. Je had het ook in drie zinnen informatief samen kunnen vatten. :lol:


En ik gaf ook mijn mening over craft en lose your mind inderdaad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
en vervolgens de hele santekraam nog ff in drie alinea's verder de afgrond in te schoppen. :lol:


Niks tegen saté!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:46 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
TiMOTHYb schreef:
klapstoel schreef:
Interview met BMBSQD ^^

Ik vraag me af of ze niet beter een geheel nieuwe naam hadden kunnen kiezen. Er is nu geen touw meer aan vast te knopen en als het bij mij 1 associatie oproept is het wel deze:

]



Lijkt me heel lastig als jij je promotie al op die naam hebt gevestigd en al wat hebt lopen presenteren voordat de naamswijziging veranderd moest worden onder bombsquad vervolgens weer geld in een compleet andere naam te stoppen.


Dit bovenstaande heel erg. Bart en ik zijn sinds halverwege vorig jaar bezig geweest met het opzetten van concept "Bombsquad" en er zit veel geld maar vooral HEEL veel tijd in. Denk aan domeinen, artwork, martkproposities en dus ook veel zaken "achter de schermen".

Door de ongelukkige samenloop moesten/mochten we onze naam aanpassen zonder dat we alles weg hoefde te gooien. BMBSQD was dan in onze optiek de beste en meest logische keuze. Wij vinden de naam zelf ook nog steeds erg tof zo (maar je mag daar zelf over oordelen) ^^

Nu veranderd er ook niets aan de uitspraak. Voor publiek kan dit ietsje lastiger zijn, maar scheelt ons heel veel wijzigingen en ik kan je verzekeren dat wij waarschijnlijk geen uptempo hardcore gaan maken.. ;) :bomb:

EDIT; Meneertje Eend slaat ook de spijker op z'n kop :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

AerosNL schreef:
Goed verhaal

Om de spijker maar op z'n kop te slaan: in principe moesten jullie de naam dus wijzigen omdat N-Vitral/management over een grotere, bekendere naam beschikt? Want als ik dit lees zijn jullie al een flinke tijd geleden gestart met het opzetten van en het naar buiten treden met dit concept, en daar dus wellicht (veel) eerder mee gekomen dan N-Vitral?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

STVK schreef:
AerosNL schreef:
Goed verhaal
:lol:
STVK schreef:
Om de spijker maar op z'n kop te slaan: in principe moesten jullie de naam dus wijzigen omdat N-Vitral/management over een grotere, bekendere naam beschikt? Want als ik dit lees zijn jullie al een flinke tijd geleden gestart met het opzetten van en het naar buiten treden met dit concept, en daar dus wellicht (veel) eerder mee gekomen dan N-Vitral?


Je zit warm, maar het is iets anders:
Toevallig/ongelukkig genoeg hebben N-Vitral en wij op ongeveer hetzelfde moment plannen gehad met de naam "Bombsquad". Wij waren er eerder mee naar buiten dan hij, maar vlak nadat wij van start waren had hij de naam al vastgelegd. Hij had dus de rechten en wilde die gaan gebruiken (logisch). Intern zijn we nu dus tot deze oplossing gekomen, want we willen elkaar niet de nek omdraaien. Lastige situatie maar nu kunnen we allemaal ons ding lekker doen! :thumbup:
Vorige  1 ... 2606, 2607, 2608, 2609, 2610, 2611, 2612 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen